Letras de canciones - Letras.com

Sins Of My Father

Usher

My sons!
Keep them!
Please, forgive me!

What now, I think this woman's waiting for a hex on me
What now, why I let her go and put that sex on me
What now, I pop this shit I watch that girl undress for me
Uh standing her perfume in the air
Got it feeling different in here, yeah
Yeah, she took my breath away
On to some fancy shit into another place
Such an expensive trip
But she didn't make me pay for it with my money

Oh, it's the sins of my father
He left a debt to his son
To pay the the girl who's a mother
Collect the one, let me run, no
But she didn't make me pay for it with my money,
I paid for the sins of my father

Oh, now she's speaking in a tongue that sounds new to me
Oh, momma tell me what this could do to me
Oh now, I wouldn't fall for something like this usually
No, no, no tell me how could I ever prepare
If my mother never was there
Oh, she took my breath away
On to some fancy ship
And to down the place.. such an expensive trip!
But she didn't make me pay for it with my money

Oh, is the sins of my father
He left a debt to his son
To pay the the girl who's a mother
Collect the one, let me run, no
But she didn't make me pay for it with my money,
I paid for the sins of my father
I'm praying I can reverse this curse

I don't deserve a debt that came with my birth
Oh, oh, oh, what happened...

Oh, is the sins of my father
He left a debt to his son
To pay the the girl who's a mother
Collect the one, let me run, no
But she didn't make me pay for it with my money,
I paid for the sins of my father
I'm praying I can reverse this curse

Composición: Rico Love / Salaam Remi / Terry Lewis / Usher Raymond IV · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Diego
33 reproducciones
Ver más fotos
  1. Good Kisser
  2. U Got It Bad
  3. Promise (feat. Romeo Santos)
  4. Climax
  5. Scream
  6. She Came To Give It To You (feat. Nicki Minaj)
  7. Confessions (part II)
  8. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  9. Cutter Off
  10. I'll Make It Right
  11. Think Of You
  12. You Make Me Wanna
  13. Just Like Me
  14. Nice & Slow
  15. Slow Jam
  16. My Way
  17. Come Back
  18. I Will
  19. Bedtime
  20. One Day You'll Be Mine
  21. I Don't Know
  22. Work It Out
  23. If I Want To
  24. I Can't Let U Go
  25. U Don't Have To Call
  26. Can U Help Me
  27. How Do I Say
  28. Hottest Thing
  29. Good Ol Ghetto
  30. U-Turn
  31. Pop Ya' Collar
  32. Call Me A Mack
  33. T.T.P
  34. Without U(Interlude)
  35. Every Little Step
  36. Yeah
  37. Let It Burn
  38. Burn
  39. Crazy
  40. Slow Love
  41. The Many Ways
  42. I'll Show You Love
  43. Love Was Here
  44. Whispers
  45. You Took My Heart
  46. Smile Again
  47. Final Goodbye
  48. Throwback
  49. U Are the One
  50. IntroLude 8701
  51. Can t Let U Go
  52. Confessions (Interlude)
  53. Caught Up
  54. Superstar (Interlude)
  55. Superstar
  56. Truth Hurts
  57. Simple Things
  58. Bad Girl
  59. That's What It's Made For
  60. Can U Handle It?
  61. Do It To Me
  62. Seduction
  63. Take Your Hand
  64. Follow Me
  65. Confessions (part I)
  66. You'll Be In My Heart
  67. My Boo (feat. Alicia Keys)
  68. Addictive
  69. Better Off Separated
  70. Breakdown
  71. Don't Be Cruel
  72. Help me
  73. I Wish
  74. Separated
  75. She's Got The Part
  76. Red Light
  77. I Need a Girl
  78. I Need Love
  79. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  80. Lovers And Friends
  81. Doin' The Most
  82. It Is What It Is
  83. Dot Com
  84. Pianolude
  1. Rock Witcha
  2. U Don´t Have To Call (remix)
  3. Interlude 1
  4. Interlude 2
  5. Ooh, Ohh, hey...
  6. So Contagious
  7. Roni
  8. Twork It Out
  9. Intro
  10. Wifey
  11. Whatever I Want
  12. My Boo Remix
  13. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  14. Sweet Lies
  15. Dreamin
  16. Don't Take It Personal
  17. Comin' For X-mas
  18. I Want You Back
  19. T-T-P
  20. U
  21. What 's Going On
  22. Anything
  23. Same Girl
  24. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  25. Can You Get With It
  26. Make It Rain
  27. Spicy Ladies
  28. I Swear I'm In Love
  29. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  30. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  31. I Can't Win
  32. Moving Mountains
  33. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  34. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  35. This Ain't Sex
  36. His Mistakes
  37. Trading Places
  38. My Love (com Mario)
  39. Touch
  40. Ooh, Shawty
  41. What You Need
  42. Love You Gently
  43. Best Thing
  44. What's Your Name
  45. Something Special
  46. What's A Man To Do
  47. Will Work For Love
  48. Before I Met You
  49. Appetite
  50. Forever Young
  51. Here I Stand
  52. Revolver
  53. Lifetime
  54. Prayer For You
  55. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  56. Love In This Club
  57. One Hand
  58. Echo
  59. Traffic
  60. At the time
  61. U Remind me
  62. You Can't feat. One Chance
  63. Hush
  64. Get my swagger back
  65. Radar
  66. Better on the Other Side
  67. Get Used To Her
  68. Last To Know
  69. What I Gotta do
  70. Love Looks Good
  71. Papers
  72. Don't Hurt Em
  73. Off Your Chest
  74. To the Moon
  75. Enchanted
  76. Secrets
  77. Whats A Guy To Do
  78. Be
  79. The Realest One
  80. Spotlight
  81. Yeah!
  82. In My Bag ft. T.I
  83. More
  84. Daddy's Home (Hey Daddy)
  1. Rockband
  2. Stay Down
  3. I Love You Too
  4. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  5. First Dance (feat.Justin Bieber)
  6. There Goes My Baby
  7. What's A Guy Gotta Do
  8. Hey Daddy (Daddy's Home)
  9. Certified
  10. Blockin
  11. Oh My Gosh
  12. Omg (feat Will. I Am)
  13. Guilty
  14. Making Love (Into The Night)
  15. So Many Girls
  16. Okay
  17. Mars vs. Venus
  18. Foolin' Around
  19. She Don't Know
  20. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  21. Somebody To Love
  22. Monstar
  23. She Seen Me
  24. She Seen Me
  25. Get in My Car (Feat. Bun B)
  26. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  27. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  28. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  29. Pro Lover
  30. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  31. Love Em' All
  32. Lay You Down
  33. Stranger
  34. Lingerie
  35. Missin' My Woman
  36. You So Fire
  37. How Much (feat. Mariah Carey)
  38. Just Be You
  39. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  40. The Party Continues
  41. Sweet Baby
  42. Sweat (feat. Rico Love)
  43. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  44. Pay Me
  45. Secret Garden
  46. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  47. Stroke Your Ego
  48. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  49. Slippin'
  50. Take That
  51. I Did It
  52. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  53. Weekend (feat. Akon)
  54. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  55. Without You (Feat. David Guetta)
  56. Play Me
  57. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  58. Can U Get Wit It
  59. Tender Love
  60. Lemme See (feat. Rick Ross)
  61. Lessons For The Lover
  62. Twisted
  63. Can't Stop Won't Stop
  64. 2nd Round
  65. I.F.U.
  66. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  67. Euphoria
  68. Numb
  69. Dive
  70. I Care for U
  71. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  72. Twisted (Feat. Pharrell)
  73. Pumped Up Kicks
  74. Sins Of My Father
  75. Looking For Myself
  76. Show Me
  77. What Happened To U
  78. Sunrise
  79. Mi Amor
  80. Mi Amor
  81. Party Ain't Over
  82. I Don't Mind (feat. Juicy J)
  83. Gone Too Soon
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más