Letras de canciones - Letras.com

Omg (feat Will. I Am)

Usher

[Will.I.Am]:
Oh, my gosh
Baby let me
I did it again so imma let the (beat rock)
Oh, my !

[Usher]:
Baby let me love you down
There's so many ways to love ya
Baby I can break you down
There's so many ways to love ya
Ya got me like: "Oh, my gosh, I'm so in love"
I found you finally, it make me want to say

Oh, oh , oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
Oh, my gosh
You make me wanna say
Oh, oh , oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh

I fell in love with shawty
When I seen her on the dance floor
She was dancing sexy
Po-po-popping, dropping, dropping low
Never ever has a lady
Hit me on the first sight
This was something special
This was just like dynamite
Honey got a booty like pow, pow, pow
Honey got some boobies like wow, oh wow
Girl you know I'm loving your, loving your style
Check, check, check, check,
Che-checking you out like
Ooh, she got it all
Sexy from her head to toes
And I want it all, and all, and all

Baby let me love you down
There's so many ways to love ya
Baby I can break you down
There's so many ways to love ya
Ya got me like: "Oh, my gosh, i'm so in love"
I found you finally, it make me want to say
Oh, oh , oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
Oh, my gosh
You make me wanna say
You make me wanna say
Oh, oh , oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh

[Will.I.Am]:
Feel so hard for honey
Out of all the girls up in the club
This one got me whipped,
Just off one look, yep I fell in love
This was something special
This was just like dynamite
Oh, oh, oh, oh, oh ,oh, oh
Out of sight
I fell in love with honey like my, oh my
Honey looking wonderful; fly, so fly
Honey like a supermodel; my, oh my
Baby how you do that, make a grown man cry?
Ooh, baby she got it all
Sexy from her head to toes
And i want it all, and all, and all

So, honey, let me love you down
There's so many ways to love ya
Baby I can break you down
There's so many ways to love ya
Ya got me like: "Oh, my gosh, i'm so in love"
I found you finally, it make me want to say
Oh, oh , oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
Oh, my gosh

Oh, my gosh
Oh, my, oh, my...
Oh, o-oh, my gosh

[Will.I.Am]:
Oh, my gosh
I did it again so imma let the (beat rock)

[Usher]:
Oh, oh, oh my
Oh, oh, oh my, my, my, my, my, my
Oh my gosh
Oh, oh, oh my
Oh, oh, oh my, my, my, my, my
Oh, my gosh
Oh, oh, oh my
Oh, oh, oh my, my, my, my, my, my
Oh, my gosh

Composición: William Adams / Usher Raymond · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Caio
102.241 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. Scream
  2. Good Kisser
  3. Climax
  4. U Got It Bad
  5. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  6. She Came To Give It To You (feat. Nicki Minaj)
  7. Promise (feat. Romeo Santos)
  8. I Don't Mind (feat. Juicy J)
  9. Trading Places
  10. Omg (feat Will. I Am)
  11. Confessions (part II)
  12. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  13. Nice & Slow
  14. How Do I Say
  15. Burn
  16. Moving Mountains
  17. Daddy's Home (Hey Daddy)
  18. Oh My Gosh
  19. Think Of You
  20. Yeah
  21. Let It Burn
  22. Caught Up
  23. Can U Handle It?
  24. Do It To Me
  25. Confessions (part I)
  26. My Boo (feat. Alicia Keys)
  27. I Wish
  28. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  29. Same Girl
  30. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  31. Touch
  32. Love In This Club
  33. More
  34. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  35. Numb
  36. Looking For Myself
  37. I'll Make It Right
  38. You Make Me Wanna
  39. Just Like Me
  40. Slow Jam
  41. My Way
  42. Come Back
  43. I Will
  44. Bedtime
  45. One Day You'll Be Mine
  46. I Don't Know
  47. Work It Out
  48. If I Want To
  49. I Can't Let U Go
  50. U Don't Have To Call
  51. Can U Help Me
  52. Hottest Thing
  53. Good Ol Ghetto
  54. U-Turn
  55. Pop Ya' Collar
  56. Call Me A Mack
  57. T.T.P
  58. Without U(Interlude)
  59. Every Little Step
  60. Crazy
  61. Slow Love
  62. The Many Ways
  63. I'll Show You Love
  64. Love Was Here
  65. Whispers
  66. You Took My Heart
  67. Smile Again
  68. Final Goodbye
  69. Throwback
  70. U Are the One
  71. IntroLude 8701
  72. Can t Let U Go
  73. Confessions (Interlude)
  74. Superstar (Interlude)
  75. Superstar
  76. Truth Hurts
  77. Simple Things
  78. Bad Girl
  79. That's What It's Made For
  80. Seduction
  81. Take Your Hand
  82. Follow Me
  83. You'll Be In My Heart
  84. Addictive
  85. Better Off Separated
  86. Breakdown
  1. Don't Be Cruel
  2. Help me
  3. Separated
  4. She's Got The Part
  5. Red Light
  6. I Need a Girl
  7. I Need Love
  8. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  9. Lovers And Friends
  10. Doin' The Most
  11. It Is What It Is
  12. Dot Com
  13. Pianolude
  14. Rock Witcha
  15. U Don´t Have To Call (remix)
  16. Interlude 1
  17. Interlude 2
  18. Ooh, Ohh, hey...
  19. So Contagious
  20. Roni
  21. Twork It Out
  22. Intro
  23. Wifey
  24. Whatever I Want
  25. My Boo Remix
  26. Sweet Lies
  27. Dreamin
  28. Don't Take It Personal
  29. Comin' For X-mas
  30. I Want You Back
  31. T-T-P
  32. U
  33. What 's Going On
  34. Anything
  35. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  36. Can You Get With It
  37. Make It Rain
  38. Spicy Ladies
  39. I Swear I'm In Love
  40. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  41. I Can't Win
  42. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  43. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  44. This Ain't Sex
  45. His Mistakes
  46. My Love (com Mario)
  47. Ooh, Shawty
  48. What You Need
  49. Love You Gently
  50. Best Thing
  51. What's Your Name
  52. Something Special
  53. What's A Man To Do
  54. Will Work For Love
  55. Before I Met You
  56. Appetite
  57. Forever Young
  58. Here I Stand
  59. Revolver
  60. Lifetime
  61. Prayer For You
  62. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  63. One Hand
  64. Echo
  65. Traffic
  66. At the time
  67. U Remind me
  68. You Can't feat. One Chance
  69. Hush
  70. Get my swagger back
  71. Radar
  72. Better on the Other Side
  73. Get Used To Her
  74. Last To Know
  75. What I Gotta do
  76. Love Looks Good
  77. Papers
  78. Don't Hurt Em
  79. Off Your Chest
  80. To the Moon
  81. Enchanted
  82. Secrets
  83. Whats A Guy To Do
  84. Be
  85. The Realest One
  86. Spotlight
  1. Yeah!
  2. In My Bag ft. T.I
  3. Rockband
  4. Stay Down
  5. I Love You Too
  6. First Dance (feat.Justin Bieber)
  7. There Goes My Baby
  8. What's A Guy Gotta Do
  9. Hey Daddy (Daddy's Home)
  10. Certified
  11. Blockin
  12. Guilty
  13. Making Love (Into The Night)
  14. So Many Girls
  15. Okay
  16. Mars vs. Venus
  17. Foolin' Around
  18. She Don't Know
  19. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  20. Somebody To Love
  21. Monstar
  22. She Seen Me
  23. She Seen Me
  24. Get in My Car (Feat. Bun B)
  25. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  26. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  27. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  28. Pro Lover
  29. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  30. Love Em' All
  31. Lay You Down
  32. Stranger
  33. Lingerie
  34. Cutter Off
  35. Missin' My Woman
  36. You So Fire
  37. How Much (feat. Mariah Carey)
  38. Just Be You
  39. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  40. The Party Continues
  41. Sweet Baby
  42. Sweat (feat. Rico Love)
  43. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  44. Pay Me
  45. Secret Garden
  46. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  47. Stroke Your Ego
  48. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  49. Slippin'
  50. Take That
  51. I Did It
  52. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  53. Weekend (feat. Akon)
  54. Without You (Feat. David Guetta)
  55. Play Me
  56. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  57. Can U Get Wit It
  58. Tender Love
  59. Lemme See (feat. Rick Ross)
  60. Lessons For The Lover
  61. Twisted
  62. Can't Stop Won't Stop
  63. 2nd Round
  64. I.F.U.
  65. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  66. Euphoria
  67. Dive
  68. I Care for U
  69. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  70. Twisted (Feat. Pharrell)
  71. Pumped Up Kicks
  72. Sins Of My Father
  73. Show Me
  74. What Happened To U
  75. Sunrise
  76. Mi Amor
  77. Mi Amor
  78. Party Ain't Over
  79. Believe Me
  80. I Heard A Rumour
  81. Clueless
  82. Body Language
  83. Still Got It
  84. The Matrimony (feat. Wale)
  85. Gone Too Soon
  86. Heavy
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más