Letras de canciones - Letras.com

I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)

Usher

[Trey]
Aye Girl [7x]
I wanna go home with two or three girls!
Which one of ya'll ? [2x]
[Keri]
Aye Boy [7x]
Wanna remix with me and..

(Usher Baby. Come in the booth, no hands)

[Usher:]
Now normally I play the nice guy.
Tonight ima show the other side.
Want me to grab you by your neck
I can tell it make you wet
Ooo girl it aint workin unless you sweatin (nowww)
Brought you back girl
Arch your back girl
Meet me upstairs, so I can beat it upstairs
Leave that teddy on
Take them panties off
Like Trey say "I Cant Help But Wait"
Got that oven pre-heated
Trey invented sex, but he aint teach you how to eat it
On ya back now, spread it out now.
Oooohhh!

(Listen Baby, now normally I dont do this but..umm)

Which one of yall?
Which two of yall?
Which two of yall goin home with Usherrrr?

When I get you to the crib
I'ma lay you out on the bed
Girl what ya think? [4x]
Our lovin up in the sky
Indroduce you to the mile high
Girl you gone think [2x]
I'ma make you think
I'ma make you think, make you think I re-invented sex!

(Ooooo, you think you invented sex)
(Boy you think you invented sex)

[Keri:]
I'm bout to re-invent sex
Keri got em like who's next?
And ima make it my duty
to have you so wooosy
You think I invented Ex,
(Yea) Some say it aint nothing new under the sun
You never seen a bitch do what I done
When your soldier's at attention
And my loving is the mission
Boy missionary's no good.
On my body like you knockin on wood.
And if any one of yall in here could.
(I wish I could)
Get Miss Keri Babbyyy!

Back to ya crib
Upstairs in ya bed
Boy would I think? [4x]
If you pull back them sheets
Ya climb on top of me
Boy would I think? [4x]

[Trey]
You gone think I invented sex
[Keri]
Would I think you invented sex?
[Trey]
You gone think I invented sex
[Keri]
Would I think you invented sex?

[Trey:]
Already know
Aint you seen the video?
Get some ice in ya life
Lick it, lick it slow
Imagine how I'm really tho
I mean imagiine how I'm sexin
Nobody directin
Nobody to cut, only you & me tho
Wana make your body blast off, torpedo
Forget about the missionary
Girl you know we grown
Put you in postitions that you never even known
You know the plumber like pipe down
Them ladies in the stores like right now
I mean right now
Girl I'm bout to turn the lights down
If you ready scream right now
We on the mantle
Shawty dismantled
Hit it from the side, show you how to love handle
Got you with the toes curled up
No sandals
Baby ima write my name on it
No vandal (?)
Going in, grabbin yo butt
Goin in, like a Tiger Woods putt
Goin in, like the Lil Wayne, Drake song

Girl if Trey Songz in ya crib
Kissn all on ya neck
Girl you gone think. [4x]
Girl when I pull back them sheets
And you climb on top of me
Girl you gone think. [4x]
You gone think I invented sex.

(You gone think I invented sex) [2x]

611 reproducciones
Ver más fotos
  1. Good Kisser
  2. She Came To Give It To You (feat. Nicki Minaj)
  3. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  4. Climax
  5. Scream
  6. Trading Places
  7. Promise (feat. Romeo Santos)
  8. Yeah
  9. Omg (feat Will. I Am)
  10. U Got It Bad
  11. Confessions (part II)
  12. More
  13. Lemme See (feat. Rick Ross)
  14. Moving Mountains
  15. Without You (Feat. David Guetta)
  16. I.F.U.
  17. I'll Make It Right
  18. Think Of You
  19. You Make Me Wanna
  20. Let It Burn
  21. Burn
  22. Crazy
  23. Smile Again
  24. Superstar
  25. Bad Girl
  26. Confessions (part I)
  27. My Boo (feat. Alicia Keys)
  28. Same Girl
  29. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  30. This Ain't Sex
  31. His Mistakes
  32. Touch
  33. What's A Man To Do
  34. Revolver
  35. Stay Down
  36. She Seen Me
  37. She Seen Me
  38. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  39. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  40. Believe Me
  41. Just Like Me
  42. Nice & Slow
  43. Slow Jam
  44. My Way
  45. Come Back
  46. I Will
  47. Bedtime
  48. One Day You'll Be Mine
  49. I Don't Know
  50. Work It Out
  51. If I Want To
  52. I Can't Let U Go
  53. U Don't Have To Call
  54. Can U Help Me
  55. How Do I Say
  56. Hottest Thing
  57. Good Ol Ghetto
  58. U-Turn
  59. Pop Ya' Collar
  60. Call Me A Mack
  61. T.T.P
  62. Without U(Interlude)
  63. Every Little Step
  64. Slow Love
  65. The Many Ways
  66. I'll Show You Love
  67. Love Was Here
  68. Whispers
  69. You Took My Heart
  70. Final Goodbye
  71. Throwback
  72. U Are the One
  73. IntroLude 8701
  74. Can t Let U Go
  75. Confessions (Interlude)
  76. Caught Up
  77. Superstar (Interlude)
  78. Truth Hurts
  79. Simple Things
  80. That's What It's Made For
  81. Can U Handle It?
  82. Do It To Me
  83. Seduction
  84. Take Your Hand
  1. Follow Me
  2. You'll Be In My Heart
  3. Addictive
  4. Better Off Separated
  5. Breakdown
  6. Don't Be Cruel
  7. Help me
  8. I Wish
  9. Separated
  10. She's Got The Part
  11. Red Light
  12. I Need a Girl
  13. I Need Love
  14. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  15. Lovers And Friends
  16. Doin' The Most
  17. It Is What It Is
  18. Dot Com
  19. Pianolude
  20. Rock Witcha
  21. U Don´t Have To Call (remix)
  22. Interlude 1
  23. Interlude 2
  24. Ooh, Ohh, hey...
  25. So Contagious
  26. Roni
  27. Twork It Out
  28. Intro
  29. Wifey
  30. Whatever I Want
  31. My Boo Remix
  32. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  33. Sweet Lies
  34. Dreamin
  35. Don't Take It Personal
  36. Comin' For X-mas
  37. I Want You Back
  38. T-T-P
  39. U
  40. What 's Going On
  41. Anything
  42. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  43. Can You Get With It
  44. Make It Rain
  45. Spicy Ladies
  46. I Swear I'm In Love
  47. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  48. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  49. I Can't Win
  50. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  51. My Love (com Mario)
  52. Ooh, Shawty
  53. What You Need
  54. Love You Gently
  55. Best Thing
  56. What's Your Name
  57. Something Special
  58. Will Work For Love
  59. Before I Met You
  60. Appetite
  61. Forever Young
  62. Here I Stand
  63. Lifetime
  64. Prayer For You
  65. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  66. Love In This Club
  67. One Hand
  68. Echo
  69. Traffic
  70. At the time
  71. U Remind me
  72. You Can't feat. One Chance
  73. Hush
  74. Get my swagger back
  75. Radar
  76. Better on the Other Side
  77. Get Used To Her
  78. Last To Know
  79. What I Gotta do
  80. Love Looks Good
  81. Papers
  82. Don't Hurt Em
  83. Off Your Chest
  84. To the Moon
  1. Enchanted
  2. Secrets
  3. Whats A Guy To Do
  4. Be
  5. The Realest One
  6. Spotlight
  7. Yeah!
  8. In My Bag ft. T.I
  9. Daddy's Home (Hey Daddy)
  10. Rockband
  11. I Love You Too
  12. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  13. First Dance (feat.Justin Bieber)
  14. There Goes My Baby
  15. What's A Guy Gotta Do
  16. Hey Daddy (Daddy's Home)
  17. Certified
  18. Blockin
  19. Oh My Gosh
  20. Guilty
  21. Making Love (Into The Night)
  22. So Many Girls
  23. Okay
  24. Mars vs. Venus
  25. Foolin' Around
  26. She Don't Know
  27. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  28. Somebody To Love
  29. Monstar
  30. Get in My Car (Feat. Bun B)
  31. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  32. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  33. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  34. Pro Lover
  35. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  36. Love Em' All
  37. Lay You Down
  38. Stranger
  39. Lingerie
  40. Cutter Off
  41. Missin' My Woman
  42. You So Fire
  43. How Much (feat. Mariah Carey)
  44. Just Be You
  45. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  46. The Party Continues
  47. Sweet Baby
  48. Sweat (feat. Rico Love)
  49. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  50. Pay Me
  51. Secret Garden
  52. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  53. Stroke Your Ego
  54. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  55. Slippin'
  56. Take That
  57. I Did It
  58. Weekend (feat. Akon)
  59. Play Me
  60. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  61. Can U Get Wit It
  62. Tender Love
  63. Lessons For The Lover
  64. Twisted
  65. Can't Stop Won't Stop
  66. 2nd Round
  67. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  68. Euphoria
  69. Numb
  70. Dive
  71. I Care for U
  72. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  73. Twisted (Feat. Pharrell)
  74. Pumped Up Kicks
  75. Sins Of My Father
  76. Looking For Myself
  77. Show Me
  78. What Happened To U
  79. Sunrise
  80. Mi Amor
  81. Mi Amor
  82. Party Ain't Over
  83. I Don't Mind (feat. Juicy J)
  84. Gone Too Soon
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más