Letras de canciones - Letras.com

Tyga Tyga

Tyga

Tyga Tyga
No Matter What Them Other People Say
I'm On My Way
Yea I'm On My On My Way
Paragone Stars
Tyga Tyga Ya'll

[Verse 1:]
Both Knuckles Up
Dimbles In The Duffle Ugh
Back Color Seperate Ya
Who Said I Ain't Good For Nothing
Respect My Hustleness
Madams Gets To Mumbling
Cause I'm Covered What Color Skin
Ask Her What My Mama Thinks
Along With My Beats She Sings
Compliments This Bachelor Seat
Once Laughed At Me
Cause I Had A Dream
Now They Wanna Relax Sit Back With Me
I Recline Decline Whenever They Speak
No Room To Breathe Look At My Eyes
Same Lies The Truth Defeat God Who Size Life KneesHigh
See Ya'll One Day After I Die Nigga
Long Ways Got A Strong Case
To Demonstrate Before I Elevate
As The Swagger Serenades
I See Evil Hate Turn For Great
Admission Am I A The Non Fake
Put The Large Cake On My Plate
With A Lil Beat They Scream And Say
Say

[Chorus:]
At My Shows Every Road They Scream
People Seem The Same
Somenights Gotta Repent It
Twice Now Everybody Say
Tyga Tyga
No Matter What Them Other People Say
I'm On My Way
Yea I'm On My On My Way
Paragone Stars
Tyga Tyga Ya'll

[Verse 2:]
How Many Marksman Do You Know In The Local Projects
How Many Niggas Hold You Down When The Shit Has Started
Been Counting That's why I Ain't Heavy Mobbin
Got A Low Key Crib Cause Rich Is Retarded
Repeating Their Head Dead What You On All Day Shit Too
Too Much Talking They Get Me Nausea
Small Apartment Do All Your Dirty Laundry
Cause word Spread To Everybody
And They Aunties No Pretzels But Shit Is Salty
Can't Even Trust The Modest
You Might Spot Them Go Ahead And? Pot Shit
My Details'll Leave A Mosh Pit
Hones This Kid Is

[Chorus:]
At My Shows Every Road They Scream
People Seem The Same
Somenights Gotta Repent It
Twice Now Everybody Say
Tyga Tyga
No Matter What Them Other People Say
I'm On My Way
Yea I'm On My On My Way
Paragone Stars
Tyga Tyga Ya'll

[Verse 3:]
On My Way To The Penthouse Send A Little Meow
My Friend Like Meet Ya You Don't Know Tyga?
She Really Don't Care Bout Me Neither
Either I'm Too Far Or Her Mom Cat Can't Reach up
Or She Don't Like Music Making Money Niggas
But I do Know I Ain't Got time I Manuevers
Like That Voodoo
Like That You Knew
Me Don't I'm Already High Rap Voo Voo
Vroom Flew Right Past You Or Something Emaciulent
Marry Catholic Accurate To It's adjective
Average Chicks Think I Ain't Bagging 'em
I Still Go In I Just Love It When They Call Him
Tyga Tyga

[Chorus/Outro:]
At My Shows Every Road They Scream
People Seem The Same
Somenights Gotta Repent It
Twice Now Everybody Say
Tyga Tyga
No Matter What Them Other People Say
I'm On My Way
Yea I'm On My On My Way
Paragone Stars
Tyga Tyga Ya'll

  • Envío de la traducción
  • Envía leyenda
  • Acordes
  • Escuche música
  • Fotografías
  • Videos
  • Imprimir
  • Corregir
  • Envía letras para...
195 reproducciones
Ver más fotos
  1. Hookah (feat. Young Thug)
  2. Wait For a Minute (feat. Justin Bieber)
  3. Switch lanes (feat. Game)
  4. Rack City
  5. Dope (feat. Rick Ross)
  6. Molly (feat. Wiz Khalifa)
  7. Faded (feat. Lil Wayne)
  8. Heisman (feat. Honey Cocaine)
  9. For The Road (feat. Chris Brown)
  10. Hey There Delilah (Remix)
  11. Well Done
  12. Orgasm
  13. Love Game
  14. Love T-Raww
  15. Clique & Fuckin Problem
  16. Don't Hate The Playa
  17. Far Away (feat. Chris Richardson)
  18. Muthafucka Up (Feat. Nicki Minaj)
  19. Heisman (part 2)
  20. Show You (feat. Future)
  21. Real Deal
  22. Make It Work
  23. Young Money
  24. Slow It Down
  25. Cali Love
  26. Lap Dance
  27. Snapbacks Back (feat. Chris Brown)
  28. Make it Nasty
  29. This Is Like (feat. Robin Thicke)
  30. Potty Mouth (feat. Busta Rhymes)
  31. Swimming Pools
  32. I'm Different
  33. Don't Regret It Now
  34. I'm So Raw
  35. Party Girl
  36. Every Girl
  37. Tyga Tyga
  38. Remember Me
  39. Like Me
  40. Maybe
  41. Drink The Night Away (feat. The Game & Mario)
  42. Never Be The Same
  43. Celebration (feat. T-Pain)
  44. Do My Dance
  45. Young & I'm Gettin It
  46. Fucking Crack
  47. Ready To Fuck
  48. Get Loose
  49. Coconut Juice
  50. Space Joyriding
  51. Pillow Talkin'
  52. Diamond Life
  53. Cartoonz
  1. Press 7
  2. Supersize me
  3. First Timers
  4. AIM
  5. Summertime
  6. Woww
  7. I Am
  8. G Shit (feat. Chris Brown)
  9. Gettin' Gettin'
  10. Just Wanna Hit
  11. Pain
  12. Lay You Down (Feat. Lil Wayne)
  13. All Love
  14. Deuces (ft. Chris Brown & Kevin McCall)
  15. Movin 2 Fast
  16. Diddy Bop
  17. Live Forever
  18. 09 Until
  19. La La La Boom
  20. Sayin This
  21. The Nausea
  22. Thinking Of You ( Feat. Lil Wayne)
  23. Wassup (All Love)
  24. Im On It
  25. Shades On
  26. Stop Acussing
  27. Breaktime (Ft. Lil Wayne)
  28. Dad's Letter
  29. My Glory
  30. Black Thoughts
  31. Heaven or Hell
  32. I Dont Think So
  33. Black and Yellow
  34. Pretty Boy Swag
  35. Wonder Woman
  36. Toot It N Boot It
  37. BMF Freestyle
  38. Can't Be Friends
  39. Get Big
  40. B.M.F
  41. Be Quiet (feat. Soulja Boy)
  42. Light Dreams
  43. Down Low (Ft.Travis Porter)
  44. Really Raw (feat. Pharrell, Snoop Dogg)
  45. Reminded (feat. Adele)
  46. Tonight (feat Sammie)
  47. Real Tonight
  48. Involved
  49. Moving Backwards
  50. Moving Backwards
  51. Bad Bitches
  52. Real Or Fake
  53. Don't Wake Me Up
  1. We Up
  2. Storm
  3. Hypnotized
  4. T-raw
  5. Still Got It (feat. Drake)
  6. Let It Show (feat. J. Cole)
  7. Kings And Queens (feat. Wale & Nas)
  8. Mystic a.k.a. Mado Kara Mieru Interlude
  9. Lil Homie (feat. Pharrell)
  10. I'm Gone (feat. Big Sean)
  11. For The Fame (feat. Chris Brown & Wynter Gordon)
  12. Echoes Interlude
  13. Do It All
  14. Careless World
  15. Black Crowns
  16. Birdman Interlude
  17. Dancin 4 dollars
  18. Bitch Betta Have My Money
  19. Bitch I'm The Shit
  20. Est. (80's Baby)
  21. 2 AM
  22. In This Thang
  23. Hard In The Paint
  24. Riot
  25. All Gold Everything
  26. Mack Down
  27. Hit 'Em Up (feat. Jadakiss & 2Pac)
  28. Get Rich
  29. It Neva Rains (feat. Game)
  30. Hijack (feat. 2 Chainz)
  31. 500 Degrees (feat. Lil Wayne)
  32. Palm Trees
  33. Enemies
  34. M.O.E (feat. Wiz Khalifa)
  35. It Never Rains (feat. Game)
  36. Drive Fast, Live Young
  37. Diss Song
  38. I Endorse These Stripper (feat. Nick Minaj & Thomas Brinx)
  39. 95 Like Dat
  40. Bring It Back
  41. Bitches Ain't Shit (feat. YG & Nipsey Hussle)
  42. Bang Out (feat. Easy E & Ice Cube)
  43. Stay Schemin Freestyle
  44. We Don't Die
  45. Apollyon's Theme (feat.Yayo)
  46. Lob City
  47. Monsters Unleashed (feat. ft. Chamillionaire & JDK)
  48. Party Over Here (feat. Trell)
  49. Shawty Is A Fan
  50. Pressed (ft. Honey Cocaine)
  51. Wish
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más