Letras de canciones - Letras.com

Rack City

Tyga

Rack rack city bitch (repeat)
Mugga on the beat

Rack city bitch rack rack city bitch
Ten ten ten twenty on ya titties bitch
100 bee v.i.p. no guest list
T-raw you dont know who you fuckin wit?
Got my other bitch fuckin wit my other bitch
Fuckin all night nigga we ain't celibate
Make sound too dope i ain't sellin it
Bar fresher than a muthafuckin peppermint
Gold leather man last king killin shit
Young money young money yeah we gettin rich
Get ya grandmom off my dick (haha)
Girl you know what it is

Rack city bitch rack rack city bitch x3
Ten ten ten twenties and them fifties bitch

I'mma muthafuckin star [star]
Look at the paint on the car [car]
Too much rim make the ride to hard
Tell that bitch hop out , walk the boulevard
I need my money pronto
Get it in the morning like alonzo
Green got cheese like a nacho
If you dont got no ass bitch wear poncho
Head hancho got my seat back
Nigga staring at me dont get bapped
Got my shirt off the club to packed
Its too turnt going up like gas
God damn pulled out my rags
Mike mike jackson nigga im back
T-t-t-tatted up on my back
All the hoes love me you know what it is

Rack city bitch rack rack city bitch x3
Ten ten ten twenties and them fifties bitch

Throwing hundreds hundreds
Hundreds hundreds
Rack rack city bitch

Composición: Michael Stevenson · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Orlei
2.853 reproducciones
Ver más fotos
  1. Wait For a Minute (feat. Justin Bieber)
  2. Make It Work
  3. Hookah (feat. Young Thug)
  4. Rack City
  5. Faded (feat. Lil Wayne)
  6. Orgasm
  7. Switch lanes (feat. Game)
  8. Love Game
  9. For The Road (feat. Chris Brown)
  10. Far Away (feat. Chris Richardson)
  11. Molly (feat. Wiz Khalifa)
  12. G Shit (feat. Chris Brown)
  13. Never Be The Same
  14. Still Got It (feat. Drake)
  15. Fucking Crack
  16. 500 Degrees (feat. Lil Wayne)
  17. Show You (feat. Future)
  18. Space Joyriding
  19. I'm So Raw
  20. Young Money
  21. Movin 2 Fast
  22. Down Low (Ft.Travis Porter)
  23. Drink The Night Away (feat. The Game & Mario)
  24. Really Raw (feat. Pharrell, Snoop Dogg)
  25. Reminded (feat. Adele)
  26. Tonight (feat Sammie)
  27. Real Tonight
  28. Involved
  29. Moving Backwards
  30. Bad Bitches
  31. Real Or Fake
  32. Don't Wake Me Up
  33. We Up
  34. Let It Show (feat. J. Cole)
  35. Potty Mouth (feat. Busta Rhymes)
  36. Mystic a.k.a. Mado Kara Mieru Interlude
  37. Lil Homie (feat. Pharrell)
  38. For The Fame (feat. Chris Brown & Wynter Gordon)
  39. Echoes Interlude
  40. Do It All
  41. Celebration (feat. T-Pain)
  42. 2 AM
  43. Clique & Fuckin Problem
  44. I'm Different
  45. Dope (feat. Rick Ross)
  46. Hijack (feat. 2 Chainz)
  47. Don't Hate The Playa
  48. Drive Fast, Live Young
  49. Bang Out (feat. Easy E & Ice Cube)
  50. Stay Schemin Freestyle
  51. Apollyon's Theme (feat.Yayo)
  52. Lob City
  53. Monsters Unleashed (feat. ft. Chamillionaire & JDK)
  1. Real Deal
  2. Shawty Is A Fan
  3. Pressed (ft. Honey Cocaine)
  4. Wish
  5. Coconut Juice
  6. Pillow Talkin'
  7. Diamond Life
  8. Don't Regret It Now
  9. Cartoonz
  10. Press 7
  11. Supersize me
  12. First Timers
  13. AIM
  14. Summertime
  15. Woww
  16. I Am
  17. Gettin' Gettin'
  18. Just Wanna Hit
  19. Pain
  20. Lay You Down (Feat. Lil Wayne)
  21. All Love
  22. Deuces (ft. Chris Brown & Kevin McCall)
  23. Diddy Bop
  24. Live Forever
  25. 09 Until
  26. La La La Boom
  27. Sayin This
  28. The Nausea
  29. Thinking Of You ( Feat. Lil Wayne)
  30. Wassup (All Love)
  31. Im On It
  32. Shades On
  33. Party Girl
  34. Stop Acussing
  35. Slow It Down
  36. Breaktime (Ft. Lil Wayne)
  37. Dad's Letter
  38. Every Girl
  39. Cali Love
  40. My Glory
  41. Black Thoughts
  42. Heaven or Hell
  43. I Dont Think So
  44. Black and Yellow
  45. Well Done
  46. Tyga Tyga
  47. Remember Me
  48. Pretty Boy Swag
  49. Wonder Woman
  50. Toot It N Boot It
  51. BMF Freestyle
  52. Can't Be Friends
  53. Get Big
  1. Like Me
  2. Maybe
  3. B.M.F
  4. Be Quiet (feat. Soulja Boy)
  5. Light Dreams
  6. Lap Dance
  7. Moving Backwards
  8. Storm
  9. Hypnotized
  10. T-raw
  11. Snapbacks Back (feat. Chris Brown)
  12. Muthafucka Up (Feat. Nicki Minaj)
  13. Heisman (feat. Honey Cocaine)
  14. Heisman (part 2)
  15. Kings And Queens (feat. Wale & Nas)
  16. Make it Nasty
  17. This Is Like (feat. Robin Thicke)
  18. I'm Gone (feat. Big Sean)
  19. Careless World
  20. Black Crowns
  21. Birdman Interlude
  22. Dancin 4 dollars
  23. Bitch Betta Have My Money
  24. Bitch I'm The Shit
  25. Est. (80's Baby)
  26. In This Thang
  27. Hard In The Paint
  28. Riot
  29. Do My Dance
  30. Swimming Pools
  31. All Gold Everything
  32. Love T-Raww
  33. Young & I'm Gettin It
  34. Mack Down
  35. Ready To Fuck
  36. Hit 'Em Up (feat. Jadakiss & 2Pac)
  37. Get Rich
  38. It Neva Rains (feat. Game)
  39. Palm Trees
  40. Enemies
  41. M.O.E (feat. Wiz Khalifa)
  42. It Never Rains (feat. Game)
  43. Get Loose
  44. Diss Song
  45. I Endorse These Stripper (feat. Nick Minaj & Thomas Brinx)
  46. 95 Like Dat
  47. Bring It Back
  48. Bitches Ain't Shit (feat. YG & Nipsey Hussle)
  49. We Don't Die
  50. Hey There Delilah (Remix)
  51. Party Over Here (feat. Trell)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más