Letras de canciones - Letras.com

La La La Boom

Tyga

I'm in a Range Rove
That'll make way, ho
Cuz you don't wanna hear
That LaLaLaLaLa go Boom
Bring the damn door
If the boys say so
Cuz You don't wanna hear
That LaLaLaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa
That LaLaLa
That LaLaLa go Boom


Main nigga
I trash homes *call him may nigga (?)
I mow hoes -- Take that clay off your face, bitches
I break the news like Sway, bitches
Get up, like sit ups
My swagga *skate homes(?) -- Give them hick ups
Beg to differ
Back to begging for pot stickers
I shot some shots you never knew existed, nigga
I'm Jimmy Cricket -- These liers, they never wanna listen
Take her to Disney, bitch -- Minnie tryna act Mickey
I'm tryna hint like Griffey
I aint looking for a queen like the nigga Simmey
Young King like Binnie
Plus of course I got my heart with me -- Duh I'm young Money *bun jumping and 100's bun heat bumping (?)
Aint saying nothing
Haters talking but they muffling
Damn Louis earmuff shits is so disgusting
No Muffin man
I stay in jewelery lane
*I'm so _____ Dr. get the comet when I'm rhyming (?)

I'm in a Range Rove
That'll make way, ho
Cuz you don't wanna hear
That LaLaLaLaLa go Boom
Bring the damn door
If the boys say so
Cuz You don't wanna hear
That LaLaLaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa
That LaLaLa
That LaLaLa go Boom


Like cartoons make the car do a U like horseshoes
Ahchoo!
Allergic to rules
I break threw like pimples
Dude, you aint shit
Get the doo doo
Throw out your do
Wait for the nurse
"It's just a little boo boo"
Got a ghetto chick who love bamboos
Them little sandals that Jesus made just for you
I guess it's ture
Can't be a player forever
Who fucking asked you?
I'm 19 -- Roaming
Living life like the Romans do
I salute absolutely you can guzzle absolute
Yes I'm Chewbacc-o
Chachoo!
Sniff this krazy glue
Then maybe you can be crazy like me too -- There's a clue
I aint tryna raise a little baby, I just wanna scoot
*Fina tour(?) with bullets to aim at you
Guns that's so dangerous I'd rather throw you to the moon
Tell the boys "I don't know what happened. Think his body flew" -- Welcome to my zoo
Tonight you're Tyga's soup and I got the flu -- Ahchoo!

I'm in a Range Rove
That'll make way, ho
Cuz you don't wanna hear
That LaLaLaLaLa go Boom
Bring the damn door
If the boys say so
Cuz You don't wanna hear
That LaLaLaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa
That LaLaLa
That LaLaLa go Boom

*OMG -- I'm peaking the Z(?)
Mobile if the money is free
New York *timing meets and Cali summertime, they adding me(?)
*Surrally(?) if this shit aint free
I work for me and only me
You bitches looking kinda cheap
I'm only paid the finest fee
No buying
Big diamonds
Loves priceless
You hate me?
Bitch I hate not grinding
GED, SBQ, Gata, *JT, Rail(?)
No *Arch right, Ronix (?) sorry if I forgot ya
Hell, your not worth it
Just affiliates like Drama
I been balling
Shout out to Bin Baller
I'm up in Harlem
What up Tiana
Tailor my off mommy suit, nigga
I'm just balling

I'm in a Range Rove
That'll make way, ho
Cuz you don't wanna hear
That LaLaLaLaLa go Boom
Bring the damn door
If the boys say so
Cuz You don't wanna hear
That LaLaLaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa go Boom Boom Boom
That LaLaLa
That LaLaLa
That LaLaLa go Boom

315 reproducciones
Ver más fotos
  1. Hookah (feat. Young Thug)
  2. Wait For a Minute (feat. Justin Bieber)
  3. Rack City
  4. Coconut Juice
  5. Cali Love
  6. Molly (feat. Wiz Khalifa)
  7. Hey There Delilah (Remix)
  8. Space Joyriding
  9. Pillow Talkin'
  10. Diamond Life
  11. Don't Regret It Now
  12. Cartoonz
  13. Press 7
  14. Supersize me
  15. First Timers
  16. AIM
  17. Summertime
  18. Woww
  19. I Am
  20. G Shit (feat. Chris Brown)
  21. I'm So Raw
  22. Gettin' Gettin'
  23. Just Wanna Hit
  24. Young Money
  25. Pain
  26. Lay You Down (Feat. Lil Wayne)
  27. All Love
  28. Deuces (ft. Chris Brown & Kevin McCall)
  29. Movin 2 Fast
  30. Diddy Bop
  31. Live Forever
  32. 09 Until
  33. La La La Boom
  34. Sayin This
  35. The Nausea
  36. Thinking Of You ( Feat. Lil Wayne)
  37. Wassup (All Love)
  38. Im On It
  39. Shades On
  40. Party Girl
  41. Stop Acussing
  42. Slow It Down
  43. Breaktime (Ft. Lil Wayne)
  44. Dad's Letter
  45. Every Girl
  46. My Glory
  47. Black Thoughts
  48. Heaven or Hell
  49. I Dont Think So
  50. Black and Yellow
  51. Well Done
  52. Tyga Tyga
  1. Remember Me
  2. Pretty Boy Swag
  3. Wonder Woman
  4. Toot It N Boot It
  5. BMF Freestyle
  6. Can't Be Friends
  7. Get Big
  8. Like Me
  9. Maybe
  10. B.M.F
  11. Be Quiet (feat. Soulja Boy)
  12. Light Dreams
  13. Down Low (Ft.Travis Porter)
  14. Lap Dance
  15. Drink The Night Away (feat. The Game & Mario)
  16. Really Raw (feat. Pharrell, Snoop Dogg)
  17. Reminded (feat. Adele)
  18. Tonight (feat Sammie)
  19. Real Tonight
  20. Involved
  21. Never Be The Same
  22. Moving Backwards
  23. Moving Backwards
  24. Bad Bitches
  25. Real Or Fake
  26. Don't Wake Me Up
  27. We Up
  28. Storm
  29. Hypnotized
  30. T-raw
  31. Far Away (feat. Chris Richardson)
  32. Snapbacks Back (feat. Chris Brown)
  33. Still Got It (feat. Drake)
  34. Faded (feat. Lil Wayne)
  35. Muthafucka Up (Feat. Nicki Minaj)
  36. Let It Show (feat. J. Cole)
  37. Heisman (feat. Honey Cocaine)
  38. Heisman (part 2)
  39. Orgasm
  40. Kings And Queens (feat. Wale & Nas)
  41. Make it Nasty
  42. This Is Like (feat. Robin Thicke)
  43. Potty Mouth (feat. Busta Rhymes)
  44. Mystic a.k.a. Mado Kara Mieru Interlude
  45. Love Game
  46. Lil Homie (feat. Pharrell)
  47. I'm Gone (feat. Big Sean)
  48. For The Fame (feat. Chris Brown & Wynter Gordon)
  49. Echoes Interlude
  50. Do It All
  51. Celebration (feat. T-Pain)
  52. Careless World
  1. Black Crowns
  2. Birdman Interlude
  3. Dancin 4 dollars
  4. Bitch Betta Have My Money
  5. Bitch I'm The Shit
  6. Est. (80's Baby)
  7. 2 AM
  8. In This Thang
  9. Hard In The Paint
  10. Riot
  11. Do My Dance
  12. Switch lanes (feat. Game)
  13. Swimming Pools
  14. All Gold Everything
  15. Love T-Raww
  16. Clique & Fuckin Problem
  17. Young & I'm Gettin It
  18. I'm Different
  19. Fucking Crack
  20. Dope (feat. Rick Ross)
  21. Mack Down
  22. Ready To Fuck
  23. For The Road (feat. Chris Brown)
  24. Hit 'Em Up (feat. Jadakiss & 2Pac)
  25. Get Rich
  26. It Neva Rains (feat. Game)
  27. Hijack (feat. 2 Chainz)
  28. 500 Degrees (feat. Lil Wayne)
  29. Don't Hate The Playa
  30. Palm Trees
  31. Enemies
  32. M.O.E (feat. Wiz Khalifa)
  33. It Never Rains (feat. Game)
  34. Show You (feat. Future)
  35. Get Loose
  36. Drive Fast, Live Young
  37. Diss Song
  38. I Endorse These Stripper (feat. Nick Minaj & Thomas Brinx)
  39. Bring It Back
  40. Bang Out (feat. Easy E & Ice Cube)
  41. 95 Like Dat
  42. Bitches Ain't Shit (feat. YG & Nipsey Hussle)
  43. Stay Schemin Freestyle
  44. We Don't Die
  45. Apollyon's Theme (feat.Yayo)
  46. Lob City
  47. Monsters Unleashed (feat. ft. Chamillionaire & JDK)
  48. Party Over Here (feat. Trell)
  49. Real Deal
  50. Shawty Is A Fan
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más