Letras de canciones - Letras.com

09 Until

Tyga

Dial up seven digits
Car stripper, trife livin
Show you what I'm paid but you won't get it
Already spent it, hundred thou ? 16 ?
Make you feel like the richest No! (niggas)
What happen when them cloths won't fit ya
And everybody asking for pictures, onto the next
One fan say ya sick man others say my shit weak
I do not sweat them, I am but a risk, band
Young money mulligan play gulf on ya head
Swing swing like lesbians and a man
Don't wanna share his wife but we already did (bitch)
Ghetto fly nigga form his ship
Its like amistad all black when we dip ah
Car with with rims ah don't matter what we in cuz we already in forever
The end chivalry I good night this shit
Goodbye to the flaw say hello to you God
Readin the choir overseas ummm....
Such a globe traveler, farchulin while you where at home
I was busy ordering steaks threw the phone like medium rare, no wait well done
Don't care if you won
Tyga I am the one

This is why I'm ill 09 until
This is why I'm ill 09 until
This is why I'm ill 09 until
Forever y'all
This is why I'm ill 09 until
This is why I'm ill 09 until
This is why I'm ill 09 until
Forever y'all

I really kick flow
I really been broke
Look at me now doe everynight another show
What are those doe
Glow in the dark shoes
How you get those
Wish I really knew
Like mario, my city red and blue
Born from L.A. eat roscoes
Lucy tacos knew some vatos
Tat tata tat ink like kinkos
I put a dollar in the pot watch the pot grow
I pop up with the heat like hot toast
You would recycle if you see what I knew
So keep your eyes closed and lower your IQ
I feel like two, they can judge me but there's no gaffle and stool
Only gospel can save you good music immune
I'm ill sick my lyrics like pew

This is why I'm ill 09 until
This is why I'm ill 09 until
This is why I'm ill 09 until
Forever y'all
This is why I'm ill 09 until
This is why I'm ill 09 until
This is why I'm ill 09 until
Forever y'all

59 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. Wait For a Minute (feat. Justin Bieber)
  2. Make It Work
  3. Hookah (feat. Young Thug)
  4. Faded (feat. Lil Wayne)
  5. Rack City
  6. Love Game
  7. Bitch Betta Have My Money
  8. Dope (feat. Rick Ross)
  9. Do My Dance
  10. Far Away (feat. Chris Richardson)
  11. Switch lanes (feat. Game)
  12. Clique & Fuckin Problem
  13. Molly (feat. Wiz Khalifa)
  14. For The Road (feat. Chris Brown)
  15. Coconut Juice
  16. I'm So Raw
  17. Young Money
  18. Snapbacks Back (feat. Chris Brown)
  19. Orgasm
  20. Swimming Pools
  21. Don't Hate The Playa
  22. Ayo (feat. Chris Brown)
  23. Nothing Like Me (feat. Chris Brown)
  24. AIM
  25. Lay You Down (Feat. Lil Wayne)
  26. Deuces (ft. Chris Brown & Kevin McCall)
  27. La La La Boom
  28. Well Done
  29. Tyga Tyga
  30. Remember Me
  31. Get Big
  32. Like Me
  33. Lap Dance
  34. Reminded (feat. Adele)
  35. Bad Bitches
  36. Muthafucka Up (Feat. Nicki Minaj)
  37. Make it Nasty
  38. Mystic a.k.a. Mado Kara Mieru Interlude
  39. Get Loose
  40. Real Deal
  41. Pressed (ft. Honey Cocaine)
  42. Bitches And Marijuana (feat. Chris Brown)
  43. Space Joyriding
  44. Pillow Talkin'
  45. Diamond Life
  46. Don't Regret It Now
  47. Cartoonz
  48. Press 7
  49. Supersize me
  50. First Timers
  51. Summertime
  52. Woww
  53. I Am
  54. G Shit (feat. Chris Brown)
  55. Gettin' Gettin'
  1. Just Wanna Hit
  2. Pain
  3. All Love
  4. Movin 2 Fast
  5. Diddy Bop
  6. Live Forever
  7. 09 Until
  8. Sayin This
  9. The Nausea
  10. Thinking Of You ( Feat. Lil Wayne)
  11. Wassup (All Love)
  12. Im On It
  13. Shades On
  14. Party Girl
  15. Stop Acussing
  16. Slow It Down
  17. Breaktime (Ft. Lil Wayne)
  18. Dad's Letter
  19. Every Girl
  20. Cali Love
  21. My Glory
  22. Black Thoughts
  23. Heaven or Hell
  24. I Dont Think So
  25. Black and Yellow
  26. Pretty Boy Swag
  27. Wonder Woman
  28. Toot It N Boot It
  29. BMF Freestyle
  30. Can't Be Friends
  31. Maybe
  32. B.M.F
  33. Be Quiet (feat. Soulja Boy)
  34. Light Dreams
  35. Down Low (Ft.Travis Porter)
  36. Drink The Night Away (feat. The Game & Mario)
  37. Really Raw (feat. Pharrell, Snoop Dogg)
  38. Tonight (feat Sammie)
  39. Real Tonight
  40. Involved
  41. Never Be The Same
  42. Moving Backwards
  43. Moving Backwards
  44. Real Or Fake
  45. Don't Wake Me Up
  46. We Up
  47. Storm
  48. Hypnotized
  49. T-raw
  50. Still Got It (feat. Drake)
  51. Let It Show (feat. J. Cole)
  52. Heisman (feat. Honey Cocaine)
  53. Heisman (part 2)
  54. Kings And Queens (feat. Wale & Nas)
  55. This Is Like (feat. Robin Thicke)
  1. Potty Mouth (feat. Busta Rhymes)
  2. Lil Homie (feat. Pharrell)
  3. I'm Gone (feat. Big Sean)
  4. For The Fame (feat. Chris Brown & Wynter Gordon)
  5. Echoes Interlude
  6. Do It All
  7. Celebration (feat. T-Pain)
  8. Careless World
  9. Black Crowns
  10. Birdman Interlude
  11. Dancin 4 dollars
  12. Bitch I'm The Shit
  13. Est. (80's Baby)
  14. 2 AM
  15. In This Thang
  16. Hard In The Paint
  17. Riot
  18. All Gold Everything
  19. Love T-Raww
  20. Young & I'm Gettin It
  21. I'm Different
  22. Fucking Crack
  23. Mack Down
  24. Ready To Fuck
  25. Hit 'Em Up (feat. Jadakiss & 2Pac)
  26. Get Rich
  27. It Neva Rains (feat. Game)
  28. Hijack (feat. 2 Chainz)
  29. 500 Degrees (feat. Lil Wayne)
  30. Palm Trees
  31. Enemies
  32. M.O.E (feat. Wiz Khalifa)
  33. It Never Rains (feat. Game)
  34. Show You (feat. Future)
  35. Drive Fast, Live Young
  36. Diss Song
  37. I Endorse These Stripper (feat. Nick Minaj & Thomas Brinx)
  38. 95 Like Dat
  39. Bring It Back
  40. Bitches Ain't Shit (feat. YG & Nipsey Hussle)
  41. Bang Out (feat. Easy E & Ice Cube)
  42. Stay Schemin Freestyle
  43. We Don't Die
  44. Apollyon's Theme (feat.Yayo)
  45. Hey There Delilah (Remix)
  46. Lob City
  47. Monsters Unleashed (feat. ft. Chamillionaire & JDK)
  48. Party Over Here (feat. Trell)
  49. Shawty Is A Fan
  50. Wish
  51. Better (feat Chris Brown)
  52. I Bet (feat. Chris Brown / 50 cent)
  53. Girl You Loud (feat. Chris Brown)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más