Letras de canciones - Letras.com

Marry You

The Glee Project

It´s a beautiful night
We´re looking for something dumb to do
Hey baby,
I think i wanna marry you

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby?
I think i wanna marry you

Well i know this little chapel
On the boulevard
We can go
No one will know
Oh come on girl
Who cares if we're trashed
Got a pocket full of cash
We can blow
Shots of patron
And it's on, girl

Don´t say no no no no no
Just say yeah yeah yeah yeah yeah
And we´ll go go go go go
If you´re ready, like i'm ready

'cause it´s a beautiful night
We´re looking for something dumb to do
Hey baby,
I think i wanna marry you

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby?
I think i wanna marry you

I'll go get a ring
Let the choir bells sing like oooh
So what you wanna do?
Let's just run, girl
And if we wake up
And you wanna break up that's cool
No, i wont blame you
It was fun girl

Don´t say no no no no no
Just say yeah yeah yeah yeah yeah
And we´ll go go go go go
If you´re ready like i'm ready

'cause it´s a beautiful night
We´re looking for something dumb to do
Hey baby,
I think i wanna marry you
Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby?
I think i wanna marry you

Just say i do
Tell me right now baby
Tell me right now baby, baby
Just say i do
Tell me right now baby
Tell me right now baby, baby
Oooh

It´s a beautiful night
We´re looking for something dumb to do
Hey baby,
I think i wanna marry you

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby?
I think i wanna marry you

206 reproducciones
Ver más fotos
  1. We're Not Gonna Take It
  2. Gives Your Hell
  3. Jessie's Girl
  4. Big Spender
  5. Firework
  6. Bad Romance
  7. Keep Holding On
  8. Signed, Sealed, Delivered
  9. Mad World
  10. Grenade
  11. Your Song
  12. Are You Lonesome Tonight
  13. U Can't Touch This
  14. Please Don't Leave Me
  15. Just The Way You Are
  16. Billionaire
  17. (I've Had) The Time Of My Life
  18. Last Christmas
  19. Born This Way
  20. Animal
  21. Alone
  22. 4 Minutes
  23. Somebody To Love
  24. Smile
  25. Forget You
  26. Friday
  27. Hey, Soul Sister
  28. Last Name
  29. I Will Always Love You
  30. Baby, It's Cold Outside
  31. The Lady is A Tramp
  32. Need You Now
  33. Down
  34. Fireworks
  35. Don't You Want Me
  36. Don't You Want Me Baby
  37. Lean On Me
  38. Valerie
  39. Nowadays
  40. Like a Prayer
  41. Like a Virgin
  42. Loser Like Me
  43. Lucky
  44. Marry You
  45. Mercy
  46. Misery
  1. No Air
  2. O Christmas Tree
  3. One Of Us
  4. Damn It, Janet
  5. Over The Rainbow
  6. Sing
  7. Sweet Caroline
  8. Total Eclipse Of The Heart
  9. Touch a Me
  10. True Colors
  11. River Deep, Mountain High
  12. These Boot I Made For Looking
  13. Pay Them Bills
  14. Shiver
  15. Stop This Train
  16. Such a Mistery
  17. Your Song (Elton John cover)
  18. Beautiful
  19. Defying Gravity
  20. Dancing With Myself
  21. Dancing Queen
  22. Don't Stop Believin'
  23. Don't Stop
  24. Dream a Little Dream
  25. I Say a Little Prayer
  26. Imagine
  27. I'll Stand By You
  28. Ice Ice Baby
  29. These Boots Are Made For Walkin'
  30. Signed, Sealed, Delivered
  31. Please Don't Leave Me
  32. Run Joey Run
  33. Raise Your Glass
  34. Teenage Dream
  35. Hate On Me
  36. And I Telling You I'm Not Going
  37. Mack The Knife
  38. Piece Of My Heart
  39. The Boots Are Made For Walking
  40. Under Pressure
  41. Bulletproof
  42. Ice Ice Baby
  43. The Only Exception
  44. Blackbird
  45. I Will Survive
  46. Danny Boy
  1. Back To December
  2. Maybe This Time
  3. My Sweet Valentine
  4. I've Gotta Be Me
  5. His Eye Is On The Sparrow
  6. Gimme, Gimme
  7. Jolene
  8. Somewhere Beyond The Sea
  9. Toxic
  10. Empire State Of Mind
  11. I Kissed a Girl
  12. Rolling In The Deep
  13. Telephone
  14. Edge of Glory
  15. Here I Go Again!
  16. Under Pressure/ Ice Ice Baby
  17. Landslide
  18. Without You
  19. Somewhere Over The Rainbow
  20. My Life Would Suck Without You
  21. Everybody Hurts
  22. Daniel
  23. Man! I Feel Like a Woman
  24. Party Rock Anthem
  25. We Got The Beat
  26. ABC
  27. Always On My Mind
  28. Pout-pourri Moves Like Jagger/ Milkshake
  29. When I Grow Up
  30. Last Friday Night
  31. Price Tag
  32. Hit Me With Your Best Shot/ One Way, Or Another
  33. You Oughta Know
  34. I'm The Only One
  35. Someone Like You
  36. Eye Of The Tiger
  37. Waiting For a Girl/ Boy Like You
  38. Survivor
  39. I Wanna Sex You Up
  40. We Found Love
  41. I Hope I Get It
  42. If I Were a Boy
  43. More Than Words
  44. Losing My Religion
  45. Tonight Tonight
  46. Brick
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más