Letras de canciones - Letras.com

Oo-ooh-ooh, hoo yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah-ah-ah
Yeah-ah-ah
Yeah, yeah, yeah

Seven a.m., waking up in the morning
Gotta be fresh, gotta go downstairs
Gotta have my bowl, gotta have cereal
Seein' everything, the time is goin'

Tickin' on and on, everybody's rushin'
Gotta get down to the bus stop
Gotta catch my bus
I see my friends (My friends)

Kickin' in the front seat
Sittin' in the back seat
Gotta make my mind up
Which seat can I take?

It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend

Friday, Friday
Gettin' down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend

Partyin', partyin' (Yeah!)
Partyin', partyin' (Yeah!)
Fun, fun, fun, fun
Lookin' forward to the weekend

7:45, we're drivin' on the highway
Cruisin' so fast, I want time to fly
Fun, fun, think about fun
You know what it is

I got this, you got this
My friend is by my right, ay
I got this, you got this
Now you know it

Kickin' in the front seat
Sittin' in the back seat
Gotta make my mind up
Which seat can I take?

It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend

Friday, Friday
Gettin' down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend

Partyin', partyin' (Yeah!)
Partyin', partyin' (Yeah!)
Fun, fun, fun, fun
Lookin' forward to the weekend

Yesterday was Thursday, Thursday
Today i-is Friday, Friday (Partyin')
We-we-we so excited
We so excited
We gonna have a ball today

Tomorrow is Saturday
And Sunday comes after wards
I don't want this weekend to end

R-T, Artie Abrams
So chillin' in the front seat (In the front seat)
In the back seat (In the back seat)
I'm drivin', cruisin' (Yeah, yeah)
Fast lanes, switchin' lanes
Wit' a car up on my side (Woo!)
(C'mon) Passin' by is a school bus in front of me
Makes tick tock, tick tock, wanna scream
Check my time, it's Friday, it's a weekend
We gonna have fun, c'mon, c'mon, y'all

It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend

Friday, Friday
Gettin' down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend

Partyin', partyin' (Yeah!)
Partyin', partyin' (Yeah!)
Fun, fun, fun, fun
Lookin' forward to the weekend

It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend

Friday, Friday
Gettin' down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend

Partyin', partyin' (Yeah!)
Partyin', partyin' (Yeah!)
Fun, fun, fun, fun
Lookin' forward to the weekend

Composición: Rebecca Black · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Bruna
  • Envío de la traducción
  • Envía leyenda
  • Acordes
  • Escuche música
  • Fotografías
  • Videos
  • Imprimir
  • Corregir
  • Envía letras para...
427 reproducciones
Ver más fotos
  1. Party Rock Anthem
  2. Your Song (Elton John cover)
  3. Price Tag
  4. Animal
  5. One Of Us
  6. Don't Stop Believin'
  7. Run Joey Run
  8. Teenage Dream
  9. Jolene
  10. Edge of Glory
  11. Under Pressure/ Ice Ice Baby
  12. Pout-pourri Moves Like Jagger/ Milkshake
  13. Survivor
  14. I Wanna Sex You Up
  15. If I Were a Boy
  16. Gives Your Hell
  17. Jessie's Girl
  18. Big Spender
  19. Firework
  20. Bad Romance
  21. We're Not Gonna Take It
  22. Keep Holding On
  23. Signed, Sealed, Delivered
  24. Mad World
  25. Grenade
  26. Your Song
  27. Are You Lonesome Tonight
  28. U Can't Touch This
  29. Please Don't Leave Me
  30. Just The Way You Are
  31. Billionaire
  32. (I've Had) The Time Of My Life
  33. Last Christmas
  34. Born This Way
  35. Alone
  36. 4 Minutes
  37. Somebody To Love
  38. Smile
  39. Forget You
  40. Friday
  41. Hey, Soul Sister
  42. Last Name
  43. I Will Always Love You
  44. Baby, It's Cold Outside
  45. The Lady is A Tramp
  46. Need You Now
  1. Down
  2. Fireworks
  3. Don't You Want Me
  4. Don't You Want Me Baby
  5. Lean On Me
  6. Valerie
  7. Nowadays
  8. Like a Prayer
  9. Like a Virgin
  10. Loser Like Me
  11. Lucky
  12. Marry You
  13. Mercy
  14. Misery
  15. No Air
  16. O Christmas Tree
  17. Damn It, Janet
  18. Over The Rainbow
  19. Sing
  20. Sweet Caroline
  21. Total Eclipse Of The Heart
  22. Touch a Me
  23. True Colors
  24. River Deep, Mountain High
  25. These Boot I Made For Looking
  26. Pay Them Bills
  27. Shiver
  28. Stop This Train
  29. Such a Mistery
  30. Beautiful
  31. Defying Gravity
  32. Dancing With Myself
  33. Dancing Queen
  34. Don't Stop
  35. Dream a Little Dream
  36. I Say a Little Prayer
  37. Imagine
  38. I'll Stand By You
  39. Ice Ice Baby
  40. These Boots Are Made For Walkin'
  41. Signed, Sealed, Delivered
  42. Please Don't Leave Me
  43. Raise Your Glass
  44. Hate On Me
  45. And I Telling You I'm Not Going
  46. Mack The Knife
  1. Piece Of My Heart
  2. The Boots Are Made For Walking
  3. Under Pressure
  4. Bulletproof
  5. Ice Ice Baby
  6. The Only Exception
  7. Blackbird
  8. I Will Survive
  9. Danny Boy
  10. Back To December
  11. Maybe This Time
  12. My Sweet Valentine
  13. I've Gotta Be Me
  14. His Eye Is On The Sparrow
  15. Gimme, Gimme
  16. Somewhere Beyond The Sea
  17. Toxic
  18. Empire State Of Mind
  19. I Kissed a Girl
  20. Rolling In The Deep
  21. Telephone
  22. Here I Go Again!
  23. Landslide
  24. Without You
  25. Somewhere Over The Rainbow
  26. My Life Would Suck Without You
  27. Everybody Hurts
  28. Daniel
  29. Man! I Feel Like a Woman
  30. We Got The Beat
  31. ABC
  32. Always On My Mind
  33. When I Grow Up
  34. Last Friday Night
  35. Hit Me With Your Best Shot/ One Way, Or Another
  36. You Oughta Know
  37. I'm The Only One
  38. Someone Like You
  39. Eye Of The Tiger
  40. Waiting For a Girl/ Boy Like You
  41. We Found Love
  42. I Hope I Get It
  43. More Than Words
  44. Losing My Religion
  45. Tonight Tonight
  46. Brick
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más