Letras de canciones - Letras.com

[Chorus:]

Oh no we don't play with silly girls
All I know is the material girls
Give me the muny, the cars, the case loads, the mun-mun-muny, the yen and the pesos
The mun-mun-muny, the mun-mun-muny, the mun-mun-muny
Yen and the pesos
The mun-mun-muny, the mun-mun-muny, the mun-mun-muny
Yen and the pesos
The mun-mun-muny, the mun-mun-muny, the mun-mun-muny
Yen and the pesos
The mun-mun-muny, the mun-mun-muny
The mu-mu-mu-mu-muny, the mu-mu-mu-mu-muny, muny, muny

[Verse 1:]

Told y'all on Drake's shit, told y'all to fixate
Bitches want my old shit, buy my old mixtape
I ain't fuckin' with you bum bitches no more
Always in the club lookin' like a bozo
Talkin' 'bout money, we could have a conversation
Top five tax bracket in the population
Hatin' and I know they got a reason why
I ain't got to wonder if I want to lease or buy
And i dictate how I'm gonna piece the pie
I ain't talkin' about no muthafuckin pizza pie
Caus' I keep a bad bitch, booty big and the waist thin
Seen his little weiner, but we don't like Nathans
Na, homie you gon' need a bigger cock-pit
Caus when I fly, I be right behind the cockpit
(Aye, yo captian, aye yo cap', I, I don't wanna hear that navigation, baby pa'
I'm tryin', I'm tryin' to get some sleep, ya dig?)

[Chorus]

[Verse 2:]

I'm in the UK but just for one day
Whose to say I won't come back again
Materialistic I'm narcissistic, my shoe game is mean it's so sadistic
I took a learjet to cop some lipstick, yeah I'mma risk it, I'm optimistic
I sip on Rosé you sip your mistake my flows' a biscuit short of a picnic
Okay, Versace Pythons, Louis aviators, Balenciagas and they gotta be the gladiators
Chanel lambskin, vintage Vanson, I'm on the bike doin' wheelies in a mansion
A lot of bad bitches on the pole dancin', Gucci bag just to put the coke cans in
(Hey, yo, Anna, hey yo Anna Wintour, I'ma need that cover baby girl, it's Pink Friday, ya dig)

[Chorus]

[Hook:]

Material, I'm always on that new shit
Material, this shit is exclusive
Material, material world for material girls (girls, girls, girls)
Material, don't ever get the truth bent
Material, I could get you the blueprint
Material, material world for material girls (girls, girls, girls)

Material, material, ma-ma-material
Material, material, ma-ma-material
Material, material, ma-ma-material, girls (girls, girls, girls)
Material, material, ma-ma-material
Material, material, ma-ma-material
Material, material, ma-ma-material, girls

435 reproducciones
Ver más fotos
  1. Anaconda
  2. Starships
  3. Boss Ass Bitch
  4. Super Bass
  5. Pills 'N' Potions
  6. Va Va Voom
  7. Pound The Alarm
  8. Beez In The Trap (feat. 2 Chainz)
  9. Right By My Side (feat. Chris Brown)
  10. Stupid Hoe
  11. Animales (feat. Romeo Santos)
  12. The Boys (Feat. Cassie)
  13. Yas Bish (feat. Soulja Boy)
  14. Touchin Lovin (ft. Trey Songz)
  15. Yg My Nigg (feat. Lil Wayne, Meek Mill, Rich Homie Quan)
  16. High School (feat. Lil' Wayne)
  17. Itty Bitty Piggy
  18. Moment 4 Life (Feat. Drake)
  19. Your Love
  20. Roman's Revenge (feat. Eminem)
  21. Monster (feat. Kanye West, Jay Z, Rick Ross & Bon Iver)
  22. Freedom
  23. Remember Me (ft. Parker Ighile)
  24. Roman Holiday
  25. Warning
  26. Autobiography
  27. Fly (feat. Rihanna)
  28. Where Them Girls At? (feat. David Guetta & Flo Rida)
  29. I'm Out (feat. Ciara)
  30. Doin It Well (feat. Jadakiss)
  31. Lollipop
  32. Check It Out (feat. Will.I.am)
  33. Turn Me On (feat. David Guetta)
  34. Marilyn Monroe
  35. Danny Glover Remix (feat. Young Thug)
  36. Bang Bang (feat. Jessie J & Ariana Grande)
  37. Kill Da DJ
  38. Best I Ever Had
  39. I Feel Free (feat. Ron Browz, Red Cafe, & Ricki Blaze)
  40. Letcha Go
  41. 40 Bars
  42. Slumber Party
  43. Sweetest Girl
  44. Dream 07
  45. Hood Story
  46. N.I.G.G.A.S.
  47. Girls Kissing Girls
  48. Hello Good Morning (Remix)
  49. F**k You Silly
  50. Save Me
  51. Did It On 'Em
  52. Did It On 'em
  53. 1234
  54. Muny
  55. Girls Just Wanna Have Fun (feat. Katy Perry)
  56. Tragedy
  57. Roman In Moscow
  58. Young Forever
  59. Gun Shot (feat. Beenie Man)
  60. Love Dem Strippers (feat. 2 Chaiiz )
  61. Love Me
  62. Love More (feat. Chris Brown)
  63. Lookin Ass Niggas
  64. Senile (feat. Tyga & Lil Wayne)
  65. I Will Always Love You
  66. No Flex Zone
  67. Still I Rise
  68. I Get Crazy (feat. Lil' Wayne)
  69. Shopaholic
  70. Go Hard (feat. Lil Wayne)
  71. Handstand (feat. Shannell)
  72. Keys Under Palm Trees
  73. Five-o (feat. Jae Millz & Gudda Gudda)
  74. Beam Me Up Scotty
  75. The Biggest Freak (feat. Rick Ross, T-Pain)
  76. Set It Off
  77. Higher Than A Kite
  78. Grindin
  79. Baddest Bitch
  80. Wanna Minaj? (feat. Gucci Mane & Lil' Kim)
  81. Cuchi Shop
  1. Dead Wrong
  2. Who's Ya Best Mc?
  3. Freaky Girl (feat. Lil Kim)
  4. Sticks In My Bun
  5. Can Anybody Hear Me
  6. Envy
  7. Sunshine (feat. Gravy)
  8. Can't Stop Won't Stop (feat. Lil Wayne)
  9. Curious George
  10. Womp Womp
  11. Jump Off 07
  12. Wuchoo Know
  13. I'm Cumin'
  14. I Just Borrow (feat. Ru Spits)
  15. Bedrock
  16. Mind On My Money (feat. Brinx & Busta Rhymes)
  17. Click Clack
  18. Massive Attack (feat. Sean Garrett)
  19. Get Silly
  20. Young Money Ballaz
  21. Freestyle
  22. Encore 07
  23. Bottoms Up
  24. 5 Star Bitch (Remix feat. Gucci Mane, Trina & Yo Gotti)
  25. 2012 (It Ain't The End Of The World) ft. Jay Sean
  26. Blazin' (feat.Kanye West)
  27. Shake It For Daddy
  28. Long Time Comin'
  29. Sex In Crazy Places
  30. Girls Fall Like Dominoes
  31. Raining Men (Feat. Rihanna)
  32. We Miss You
  33. LaLa Means I Love You
  34. Fireball (feat. Willow Smith)
  35. Born To Be Wild
  36. Buttoms Up (feat. Trey Songz)
  37. Come On a Cone
  38. I Am Your Leader
  39. Hov Lane
  40. Whip It
  41. Sex In The Lounge (feat. Lil Wayne & Bobby V)
  42. Take It To The Head (Feat. DJ Khaled, Chris Brown, Rick Ross& Lil Wayne)
  43. Beauty And A Beat (feat. Justin Bieber)
  44. I Got Next
  45. Make A Baby
  46. Zonin'
  47. Who Run This (feat. Angel Demar)
  48. Mercy (feat. Lil' Wayne)
  49. I Endorse These Strippers (feat. Tyga & Thomas Brinx)
  50. Sweat (feat. Ciara)
  51. I'm That Chick (feat. Enur & Goonrock)
  52. Get Like Me (feat. Nelly)
  53. Dreams
  54. No Flex Zone Remix
  55. She Came to Give It to You (feat. Usher)
  56. No Love
  57. I'm Back
  58. Flawless
  59. Tambourine
  60. Beef Stew
  61. Single Lady (feat. Beyoncé)
  62. Ponytail (feat. Mya)
  63. Playtime Is Over
  64. Its Goin Down
  65. Dang A Lang
  66. Saxon
  67. Girlfriend
  68. Getting Paid
  69. Roger That
  70. The Cipher
  71. Strippin In The Club
  72. Woohoo (feat. Christina Aguilera)
  73. Ice Cream Man
  74. Take It Off
  75. Letting Go (Dutty Love) ft. Sean Kingston
  76. Right Thru Me
  77. Blow Ya Mind
  78. Blazin (feat. Kanye West)
  79. Last Chance (Feat. Natasha Bedingfield)
  80. I'm The Best
  81. Here I Am
  1. Dear Old Nicki
  2. Up Out My Face Remix(Feat. Mariah Carey)
  3. A Failure (Pussy Nigga)
  4. Finale
  5. Knockout
  6. Mi Casa
  7. Miss Independent
  8. Streets Is Watching
  9. Supa Hot
  10. Watch What You Say
  11. Girls Fall Like Dominoes
  12. Cupid's Got A Gun
  13. Get Your Paper Up
  14. My Chick Bad (feat. Ludacris)
  15. Little Freak
  16. Swag It Out
  17. Wave Ya Hand
  18. Catch Me
  19. Stilettos & T-Shirt (Feat. Bobby Valentino)
  20. Roman's Revenge 2.0 (feat. Lil Wayne)
  21. Get Ya Money Up
  22. The Creep
  23. Till The World Ends (feat. Britney Spears)
  24. So Special
  25. Bought The Bar (feat Dj Webstar)
  26. Whip My Hair (feat Willow Smith )
  27. Top Of The World
  28. Y.u. Mad
  29. Up All Night (feat. Drake)
  30. Make Me Proud (feat. Drake)
  31. Mean Walk (feat. Miss Daja)
  32. Give Me All Your Luvin' (feat. Madonna & M.i.a.)
  33. It's My Party
  34. Muthafucka Up (feat. Tyga)
  35. Roman Reloaded (feat. Lil Wayne)
  36. Champion (feat. Nas, Drake & Young Jeezy)
  37. Automatic
  38. Beautiful Sinner
  39. Fire Burns
  40. Masquerade
  41. Tempo (feat. Cymphonique)
  42. I Ain't Thru
  43. Dirty Money
  44. I Am Your Leader (Feat. Cam'ron, Rick Ross)
  45. I Don't Give A (feat. Madonna)
  46. Get Low (feat. Waka Flocka Flame, Tyga & Flo Rida)
  47. Born Stunna (Remix) (feat. Rick Ross, Nicki Minaj, Lil Wayne)
  48. You The Boss (feat. Rick Ross)
  49. Out Of My Mind (feat. B.o.B.)
  50. Ahead Me (feat. Ayrton Fernando)
  51. Girl On Fire (feat. Alicia Keys)
  52. Lollipo Luxury (feat; Jeffree Star)
  53. Gimme Money
  54. Hard Lemonade (feat. Jiaer Lavon)
  55. Real Pimpin
  56. I Get Crazy
  57. Here And There (Girl You Bad)
  58. Letter To Lil Wayne
  59. I Love My Range Rover
  60. Bring It Back
  61. Put It On Ya
  62. Sunshine (feat. Lil' Wayne)
  63. Up In Flames
  64. Freedom
  65. Hell Yeah
  66. I'm Legit (feat. Ciara)
  67. Brraaattt
  68. Firm Biz 08 (feat. Jadakiss)
  69. Hell Yeah (feat. Parker)
  70. Intro
  71. Clappers (feat. Wale & Juice)
  72. Dopeman
  73. I Wanna Be With You (feat. Dj Khaled, Rick Ross Future)
  74. Chi-Raq
  75. ChiRaq (feat. Lil Herb)
  76. My Nigga (feat. YG, Lil Wayne, Rich Homie Quan & Meek Mill) [Remix]
  77. I’m Legit (feat. Ciara)
  78. Pills N' Potions
  79. The Biggest Freak
  80. RockStar (feat. Future)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más