Letras de canciones - Letras.com

High School (feat. Lil' Wayne)

Nicki Minaj

[Nicki Minaj]
He said he came from Jamaica
He owned a couple acres
A couple fake visas cause he never got his papers
Gave up on love, fucking with them heart breakers
But he was gettin' money with the movers and the shakers
He was mixed with a couple things
Ball like a couple rings
Bricks in the condo
And grams to Sing Sing
Left arm, baby mother tatted
5-year bid up
North on they ratted
Anyway, I felt him, helped him
Put him on lock
Seatbelt them
Took him out to Belgium, welcome
Bitches this pretty, that's seldom
This box better than the box he was held in
I'm Momma Dee in that order
I call him Daddy like daughters
He like it when I get drunk
But I like it when he be sober
That's top of the toppa
I never fuck with beginners
I let him play with my pussy then lick it off of his fingers
I'm in the zone

[Hook: Nicki Minaj]
They holler at me but its you
You, this ain't high school
Me, and my crew
We can slide through
Give it to you whenever you want
Whip-it whenever you want
Baby, it's yours
Anywhere, everywhere
Baby its your world
Ain't it?
Baby it's your world
Ain't it?

[Lil Wayne]
She got a nigga at home
And one on the side
Best friend is a dike, they fucked around a few times
Her and her momma alike, so all they do is fight
I tell her make me some money, she tell me make her a wife
I tell her, "Bitch, you crazy."
Fuck wrong with you?
And excuse my french, but I'm a long kisser
And then she try to tell me I'm the only one that's hittin'
And I say, "What about them niggas?"
She say, "What about them niggas?"
You right, what you doing tonight?
Put on something tight
Don't judge me, I get life
She love me like a brother
But fuck me like a husband
Pussy like a oven
Too hot to put my tongue in
All I had to do is rub it
The genie out the bottle
Pussy so wet, I'm a need goggles
She tell me that's it's mine
I tell her stop lying
Mine and who else?
She say worry 'bout yourself
Lil Tune

[Hook: Nicki Minaj]
They holler at me but its you
You, this ain't high school
Me, and my crew
We can slide through
Give it to you whenever you want
Whip-it whenever you want
Baby, it's yours
Anywhere, everywhere
Baby its your world
Ain't it?
Baby it's your world
Ain't it?

[Outro: Nicki Minaj]
I know you want it, boy
I see you tryin'
Just keep on pushin'
I'm a let you slide in
Just close your eyes and
This horizon
It's ready, come get you some
Yeah, yeah, yeah, yeah

Composición: Nicki Minaj · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Gabriel
2.395 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. Only (feat. Drake, Chris Brown & Lil Wayne)
  2. Starships
  3. Anaconda
  4. Feeling Myself (feat. Beyoncé)
  5. I Lied
  6. Super Bass
  7. Pound The Alarm
  8. The Night Is Still Young
  9. Truffler Butter (feat. Drake & Lil Wayne)
  10. Sugar (Maroon 5 Remix)
  11. Va Va Voom
  12. The Crying Game (ft. Jessie Ware)
  13. Get On Your Knees (feat. Ariana Grande)
  14. Bed Of Lies (feat. Skylar Grey)
  15. Trini Dem Girls (feat. LunchMoney Lewis)
  16. Want Some More
  17. Boss Ass Bitch
  18. Grand Piano
  19. Monster (feat. Kanye West, Jay Z, Rick Ross & Bon Iver)
  20. Right By My Side (feat. Chris Brown)
  21. The Boys (Feat. Cassie)
  22. Favorite (feat. Jeremih)
  23. All Things Go
  24. Pills 'N' Potions
  25. Touchin Lovin (ft. Trey Songz)
  26. Win Again
  27. High School (feat. Lil' Wayne)
  28. Hey Mama (Feat. David Guetta)
  29. Beez In The Trap (feat. 2 Chainz)
  30. Animales (feat. Romeo Santos)
  31. Shanghai
  32. Moment 4 Life (Feat. Drake)
  33. Pills N' Potions
  34. Buy a Heart (feat. Meek Mill)
  35. Stupid Hoe
  36. I Am Your Leader
  37. Whip It
  38. Four Door Aventador
  39. Wanna Minaj? (feat. Gucci Mane & Lil' Kim)
  40. Your Love
  41. Check It Out (feat. Will.I.am)
  42. Fly (feat. Rihanna)
  43. Big Daddy (feat. Meek Mill)
  44. Mona Lisa
  45. Come On a Cone
  46. Lookin Ass Niggas
  47. Bang Bang (feat. Jessie J & Ariana Grande)
  48. Put You In a Room
  49. Itty Bitty Piggy
  50. Can't Stop Won't Stop (feat. Lil Wayne)
  51. Autobiography
  52. Letting Go (Dutty Love) ft. Sean Kingston
  53. Right Thru Me
  54. Sex In Crazy Places
  55. Roman Holiday
  56. Freedom
  57. Up In Flames
  58. I'm Out (feat. Ciara)
  59. Flawless
  60. Still I Rise
  61. Go Hard (feat. Lil Wayne)
  62. Best I Ever Had
  63. Beam Me Up Scotty
  64. Grindin
  65. Envy
  66. Sweetest Girl
  67. N.I.G.G.A.S.
  68. Dang A Lang
  69. Click Clack
  70. Saxon
  71. Massive Attack (feat. Sean Garrett)
  72. Girlfriend
  73. Getting Paid
  74. Roger That
  75. Girls Kissing Girls
  76. Get Silly
  77. Freestyle
  78. Roman's Revenge (feat. Eminem)
  79. Blazin (feat. Kanye West)
  80. Here I Am
  81. Did It On 'em
  82. Long Time Comin'
  83. Tragedy
  84. Turn Me On (feat. David Guetta)
  85. Marilyn Monroe
  86. Take It To The Head (Feat. DJ Khaled, Chris Brown, Rick Ross& Lil Wayne)
  87. I Don't Give A (feat. Madonna)
  88. Girl On Fire (feat. Alicia Keys)
  89. No Love
  1. I Get Crazy (feat. Lil' Wayne)
  2. Kill Da DJ
  3. Shopaholic
  4. Handstand (feat. Shannell)
  5. Keys Under Palm Trees
  6. Five-o (feat. Jae Millz & Gudda Gudda)
  7. I Feel Free (feat. Ron Browz, Red Cafe, & Ricki Blaze)
  8. Set It Off
  9. Higher Than A Kite
  10. Baddest Bitch
  11. Doin It Well (feat. Jadakiss)
  12. Cuchi Shop
  13. Dead Wrong
  14. Who's Ya Best Mc?
  15. Freaky Girl (feat. Lil Kim)
  16. Single Lady (feat. Beyoncé)
  17. Letcha Go
  18. Sticks In My Bun
  19. 40 Bars
  20. Playtime Is Over
  21. Can Anybody Hear Me
  22. Slumber Party
  23. Warning
  24. Sunshine (feat. Gravy)
  25. Lollipop
  26. Curious George
  27. Womp Womp
  28. Dream 07
  29. Jump Off 07
  30. Wuchoo Know
  31. Hood Story
  32. I'm Cumin'
  33. Its Goin Down
  34. Mind On My Money (feat. Brinx & Busta Rhymes)
  35. The Cipher
  36. Young Money Ballaz
  37. Encore 07
  38. Strippin In The Club
  39. Woohoo (feat. Christina Aguilera)
  40. Hello Good Morning (Remix)
  41. Ice Cream Man
  42. F**k You Silly
  43. 2012 (It Ain't The End Of The World) ft. Jay Sean
  44. Blow Ya Mind
  45. Save Me
  46. Last Chance (Feat. Natasha Bedingfield)
  47. I'm The Best
  48. Dear Old Nicki
  49. Muny
  50. Knockout
  51. Streets Is Watching
  52. Cupid's Got A Gun
  53. Little Freak
  54. Wave Ya Hand
  55. Raining Men (Feat. Rihanna)
  56. Stilettos & T-Shirt (Feat. Bobby Valentino)
  57. Where Them Girls At? (feat. David Guetta & Flo Rida)
  58. LaLa Means I Love You
  59. Y.u. Mad
  60. Make Me Proud (feat. Drake)
  61. Champion (feat. Nas, Drake & Young Jeezy)
  62. Automatic
  63. Sex In The Lounge (feat. Lil Wayne & Bobby V)
  64. I Ain't Thru
  65. Born Stunna (Remix) (feat. Rick Ross, Nicki Minaj, Lil Wayne)
  66. Hard Lemonade (feat. Jiaer Lavon)
  67. Who Run This (feat. Angel Demar)
  68. I'm Legit (feat. Ciara)
  69. Brraaattt
  70. I'm That Chick (feat. Enur & Goonrock)
  71. Yg My Nigg (feat. Lil Wayne, Meek Mill, Rich Homie Quan)
  72. Chi-Raq
  73. Yas Bish (feat. Soulja Boy)
  74. My Nigga (feat. YG, Lil Wayne, Rich Homie Quan & Meek Mill) [Remix]
  75. Danny Glover Remix (feat. Young Thug)
  76. No Flex Zone
  77. The Biggest Freak (feat. Rick Ross, T-Pain)
  78. Tambourine
  79. Beef Stew
  80. Ponytail (feat. Mya)
  81. I Just Borrow (feat. Ru Spits)
  82. Bedrock
  83. Bottoms Up
  84. 5 Star Bitch (Remix feat. Gucci Mane, Trina & Yo Gotti)
  85. Take It Off
  86. Did It On 'Em
  87. Blazin' (feat.Kanye West)
  88. Up Out My Face Remix(Feat. Mariah Carey)
  89. 1234
  1. A Failure (Pussy Nigga)
  2. Finale
  3. Mi Casa
  4. Miss Independent
  5. Shake It For Daddy
  6. Supa Hot
  7. Watch What You Say
  8. Girls Fall Like Dominoes
  9. Get Your Paper Up
  10. My Chick Bad (feat. Ludacris)
  11. Swag It Out
  12. Girls Fall Like Dominoes
  13. Catch Me
  14. Roman's Revenge 2.0 (feat. Lil Wayne)
  15. Girls Just Wanna Have Fun (feat. Katy Perry)
  16. Get Ya Money Up
  17. The Creep
  18. Till The World Ends (feat. Britney Spears)
  19. So Special
  20. Bought The Bar (feat Dj Webstar)
  21. Whip My Hair (feat Willow Smith )
  22. Top Of The World
  23. We Miss You
  24. Up All Night (feat. Drake)
  25. Fireball (feat. Willow Smith)
  26. Roman In Moscow
  27. Mean Walk (feat. Miss Daja)
  28. Born To Be Wild
  29. Buttoms Up (feat. Trey Songz)
  30. Give Me All Your Luvin' (feat. Madonna & M.i.a.)
  31. Young Forever
  32. It's My Party
  33. Muthafucka Up (feat. Tyga)
  34. Roman Reloaded (feat. Lil Wayne)
  35. Hov Lane
  36. Beautiful Sinner
  37. Fire Burns
  38. Masquerade
  39. Tempo (feat. Cymphonique)
  40. Dirty Money
  41. I Am Your Leader (Feat. Cam'ron, Rick Ross)
  42. Gun Shot (feat. Beenie Man)
  43. Get Low (feat. Waka Flocka Flame, Tyga & Flo Rida)
  44. Beauty And A Beat (feat. Justin Bieber)
  45. You The Boss (feat. Rick Ross)
  46. Out Of My Mind (feat. B.o.B.)
  47. Ahead Me (feat. Ayrton Fernando)
  48. Lollipo Luxury (feat; Jeffree Star)
  49. Love Dem Strippers (feat. 2 Chaiiz )
  50. Gimme Money
  51. Real Pimpin
  52. I Get Crazy
  53. Here And There (Girl You Bad)
  54. I Got Next
  55. Letter To Lil Wayne
  56. Love Me
  57. Make A Baby
  58. I Love My Range Rover
  59. Bring It Back
  60. Zonin'
  61. Put It On Ya
  62. Mercy (feat. Lil' Wayne)
  63. Sunshine (feat. Lil' Wayne)
  64. Freedom
  65. I Endorse These Strippers (feat. Tyga & Thomas Brinx)
  66. Hell Yeah
  67. Firm Biz 08 (feat. Jadakiss)
  68. Hell Yeah (feat. Parker)
  69. Sweat (feat. Ciara)
  70. Intro
  71. Get Like Me (feat. Nelly)
  72. Clappers (feat. Wale & Juice)
  73. Dopeman
  74. Love More (feat. Chris Brown)
  75. I Wanna Be With You (feat. Dj Khaled, Rick Ross Future)
  76. Dreams
  77. Senile (feat. Tyga & Lil Wayne)
  78. ChiRaq (feat. Lil Herb)
  79. I’m Legit (feat. Ciara)
  80. The Biggest Freak
  81. I Will Always Love You
  82. Remember Me (ft. Parker Ighile)
  83. RockStar (feat. Future)
  84. No Flex Zone Remix
  85. She Came to Give It to You (feat. Usher)
  86. I'm Back
  87. Shangai
  88. Wamables
  89. Bitch I'm Madonna (Feat. Madonna)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más