Young Money Ballaz

Nicki Minaj

[Lil Wayne Talking]
Chyea! Young Mula Baby!
Good Morning New York!

[Nicki Minaj Talking]
Waddup New Orleans?
What you want me to do, weezy?

[Lil Wayne Talking]
Get em, baby!

[Nicki Minaj Talking]
Alright daddy

[Lil Wayne Talking]
Nicki Lewinsky

[Nicki Minaj]
I got a fetish for boys that's pushing them nice toys
A fetish for dem boys that's fresher than altoids
I got a thing for a dude in a fresh pair of Mauris
If he rockin' 'em right then I might let him call me
He put the Prada bag with the Prada heels wid it
The Louis dufflebag had about a mil in it
From here to Trinidad, man I shoulda been wid it (?)
Cuz everything I had I just doubled them bitches
That's the kinda dude that can roll with the President
Sit up in the Rolls maybe roll to my residence
Stay around Fendi
He love my spaghetti
He let me do my thing he ain't never act petty
If he ringing, I'm dipping
Put the ring in my lip and
I just give 'em away
[...........]
Now he spending and trickin'
So these chickens is trippin'
I'm like, I'm like, I'm like

That's what my girls say
Errday my birthday
Young Money sippin' rosay when we thirstay
Okay, c'mon

[Talking]
Good Evening New York!
Heheh That mean I live by the beach
Sand on the welcome mat
Flyer than a Felt and
Black ties, black rims
Just to help em look good in the summer
My car look better than your woman
My woman look better than your momma
And I don't wanna name or number
Just a brain from a [...]
I ain't came in a Hummer that's a Bentley [..] on her
I'm nasty on the beat like the runners
I'm a gunner like a hunter with a gun
With a deer right in front 'em
Ima send him two [...]
[.............]
Oh back to the subject
I'm balling without a budget
I'm a big spender
But I ain't done yet
Ima keep that shit running
Like I'm on some [....]
On a Sunday
I'm [...] you don't wanna [....]
You do it but I done it
I stun it
I spun it

That's what my girls say
Errday my birthday
Young Money sippin' rosay when we thirstay
Uh huh Okay c'mon

Nicki Minaj man aka Nicki Lewinsky man
Eyy Big Spender
Like I said nicki minaj
You bitches open up your pussies n get ready

Composición: Nick Minaj,Lil Wayne · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Daniel
137 reproducciones
Ver más fotos
  1. Boss Ass Bitch
  2. Starships
  3. Super Bass
  4. Right By My Side (feat. Chris Brown)
  5. Va Va Voom
  6. The Boys (Feat. Cassie)
  7. Girls Kissing Girls
  8. Lookin Ass Niggas
  9. Stupid Hoe
  10. Pound The Alarm
  11. Sex In The Lounge (feat. Lil Wayne & Bobby V)
  12. Animales (feat. Romeo Santos)
  13. Beez In The Trap (feat. 2 Chainz)
  14. Fly (feat. Rihanna)
  15. High School (feat. Lil' Wayne)
  16. Moment 4 Life (Feat. Drake)
  17. I'm That Chick (feat. Enur & Goonrock)
  18. Letting Go (Dutty Love) ft. Sean Kingston
  19. Whip It
  20. Automatic
  21. Love More (feat. Chris Brown)
  22. Yg My Nigg (feat. Lil Wayne, Meek Mill, Rich Homie Quan)
  23. Senile (feat. Tyga & Lil Wayne)
  24. Turn Me On (feat. David Guetta)
  25. I Don't Give A (feat. Madonna)
  26. Beauty And A Beat (feat. Justin Bieber)
  27. Freedom
  28. Get Like Me (feat. Nelly)
  29. Freaky Girl (feat. Lil Kim)
  30. Slumber Party
  31. Check It Out (feat. Will.I.am)
  32. Monster (feat. Kanye West, Jay Z, Rick Ross & Bon Iver)
  33. Marilyn Monroe
  34. I'm Out (feat. Ciara)
  35. Lollipop
  36. Bedrock
  37. Your Love
  38. Autobiography
  39. 5 Star Bitch (Remix feat. Gucci Mane, Trina & Yo Gotti)
  40. Ice Cream Man
  41. Last Chance (Feat. Natasha Bedingfield)
  42. Up Out My Face Remix(Feat. Mariah Carey)
  43. Miss Independent
  44. Sex In Crazy Places
  45. Till The World Ends (feat. Britney Spears)
  46. Whip My Hair (feat Willow Smith )
  47. Y.u. Mad
  48. Roman In Moscow
  49. Give Me All Your Luvin' (feat. Madonna & M.i.a.)
  50. Roman Holiday
  51. Come On a Cone
  52. Hov Lane
  53. Fire Burns
  54. Gun Shot (feat. Beenie Man)
  55. Out Of My Mind (feat. B.o.B.)
  56. Girl On Fire (feat. Alicia Keys)
  57. Up In Flames
  58. Hell Yeah
  59. High School (feat. Lil Wayne)
  60. ChiRaq (feat. Lil Herb)
  61. Still I Rise
  62. I Get Crazy (feat. Lil' Wayne)
  63. Itty Bitty Piggy
  64. Kill Da DJ
  65. Shopaholic
  66. Go Hard (feat. Lil Wayne)
  67. Best I Ever Had
  68. Handstand (feat. Shannell)
  69. Keys Under Palm Trees
  70. Five-o (feat. Jae Millz & Gudda Gudda)
  71. I Feel Free (feat. Ron Browz, Red Cafe, & Ricki Blaze)
  72. Beam Me Up Scotty
  73. The Biggest Freak (feat. Rick Ross, T-Pain)
  74. Tambourine
  75. Beef Stew
  1. Set It Off
  2. Higher Than A Kite
  3. Grindin
  4. Baddest Bitch
  5. Wanna Minaj? (feat. Gucci Mane & Lil' Kim)
  6. Doin It Well (feat. Jadakiss)
  7. Cuchi Shop
  8. Dead Wrong
  9. Who's Ya Best Mc?
  10. Single Lady (feat. Beyoncé)
  11. Letcha Go
  12. Sticks In My Bun
  13. Ponytail (feat. Mya)
  14. 40 Bars
  15. Playtime Is Over
  16. Can Anybody Hear Me
  17. Envy
  18. Warning
  19. Sunshine (feat. Gravy)
  20. Can't Stop Won't Stop (feat. Lil Wayne)
  21. Curious George
  22. Womp Womp
  23. Sweetest Girl
  24. Dream 07
  25. Jump Off 07
  26. Wuchoo Know
  27. Hood Story
  28. I'm Cumin'
  29. Its Goin Down
  30. I Just Borrow (feat. Ru Spits)
  31. Mind On My Money (feat. Brinx & Busta Rhymes)
  32. N.I.G.G.A.S.
  33. Dang A Lang
  34. Click Clack
  35. Saxon
  36. Massive Attack (feat. Sean Garrett)
  37. Girlfriend
  38. Getting Paid
  39. Roger That
  40. The Cipher
  41. Get Silly
  42. Young Money Ballaz
  43. Freestyle
  44. Encore 07
  45. Strippin In The Club
  46. Woohoo (feat. Christina Aguilera)
  47. Bottoms Up
  48. Hello Good Morning (Remix)
  49. F**k You Silly
  50. Take It Off
  51. 2012 (It Ain't The End Of The World) ft. Jay Sean
  52. Right Thru Me
  53. Roman's Revenge (feat. Eminem)
  54. Blow Ya Mind
  55. Blazin (feat. Kanye West)
  56. Save Me
  57. Did It On 'Em
  58. I'm The Best
  59. Blazin' (feat.Kanye West)
  60. Here I Am
  61. Dear Old Nicki
  62. Did It On 'em
  63. 1234
  64. A Failure (Pussy Nigga)
  65. Finale
  66. Muny
  67. Knockout
  68. Mi Casa
  69. Shake It For Daddy
  70. Streets Is Watching
  71. Supa Hot
  72. Watch What You Say
  73. Girls Fall Like Dominoes
  74. Cupid's Got A Gun
  75. Get Your Paper Up
  1. My Chick Bad (feat. Ludacris)
  2. Little Freak
  3. Long Time Comin'
  4. Swag It Out
  5. Girls Fall Like Dominoes
  6. Wave Ya Hand
  7. Catch Me
  8. Raining Men (Feat. Rihanna)
  9. Stilettos & T-Shirt (Feat. Bobby Valentino)
  10. Roman's Revenge 2.0 (feat. Lil Wayne)
  11. Girls Just Wanna Have Fun (feat. Katy Perry)
  12. Get Ya Money Up
  13. The Creep
  14. Tragedy
  15. So Special
  16. Bought The Bar (feat Dj Webstar)
  17. Top Of The World
  18. Where Them Girls At? (feat. David Guetta & Flo Rida)
  19. We Miss You
  20. LaLa Means I Love You
  21. Up All Night (feat. Drake)
  22. Make Me Proud (feat. Drake)
  23. Fireball (feat. Willow Smith)
  24. Mean Walk (feat. Miss Daja)
  25. Born To Be Wild
  26. Buttoms Up (feat. Trey Songz)
  27. Young Forever
  28. It's My Party
  29. Muthafucka Up (feat. Tyga)
  30. Roman Reloaded (feat. Lil Wayne)
  31. I Am Your Leader
  32. Champion (feat. Nas, Drake & Young Jeezy)
  33. Beautiful Sinner
  34. Masquerade
  35. Tempo (feat. Cymphonique)
  36. I Ain't Thru
  37. Dirty Money
  38. I Am Your Leader (Feat. Cam'ron, Rick Ross)
  39. Take It To The Head (Feat. DJ Khaled, Chris Brown, Rick Ross& Lil Wayne)
  40. Get Low (feat. Waka Flocka Flame, Tyga & Flo Rida)
  41. Born Stunna (Remix) (feat. Rick Ross, Nicki Minaj, Lil Wayne)
  42. You The Boss (feat. Rick Ross)
  43. Ahead Me (feat. Ayrton Fernando)
  44. Lollipo Luxury (feat; Jeffree Star)
  45. Love Dem Strippers (feat. 2 Chaiiz )
  46. Gimme Money
  47. Hard Lemonade (feat. Jiaer Lavon)
  48. Real Pimpin
  49. I Get Crazy
  50. Here And There (Girl You Bad)
  51. I Got Next
  52. Letter To Lil Wayne
  53. Love Me
  54. Make A Baby
  55. I Love My Range Rover
  56. Bring It Back
  57. Zonin'
  58. Who Run This (feat. Angel Demar)
  59. Put It On Ya
  60. Mercy (feat. Lil' Wayne)
  61. Sunshine (feat. Lil' Wayne)
  62. High School (feat. Lil' Wayne)
  63. Freedom
  64. I Endorse These Strippers (feat. Tyga & Thomas Brinx)
  65. I'm Legit (feat. Ciara)
  66. Brraaattt
  67. Firm Biz 08 (feat. Jadakiss)
  68. Hell Yeah (feat. Parker)
  69. Sweat (feat. Ciara)
  70. Intro
  71. Clappers (feat. Wale & Juice)
  72. Dopeman
  73. I Wanna Be With You (feat. Dj Khaled, Rick Ross Future)
  74. Dreams
  75. Chi-Raq
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más