Grindin

Nicki Minaj

[Talking:]
Ok, ok, ok... chea, come on, come on, uhuh, listen

[Verse 1:]
Ye' ain't sayin nothin lil mama I got those and I'm bout to bl- blow like snot nose,
(wha)oh no, no homo this is for my niggas, my niggas that don't kno please tell these rap
Bitches to get ready don't get gased unless your gettin getty, don't get jerk. your jerk
Don't get nutty fix up your paper work your sumbody. but you ain't better than the president
I'm just to eliquent. bitch I'm tha president. I be sittin on a elephant coutin all my money
Where stella went... and I don't need my groove back unless tha nigga lookin like 2-pac
Unless he got colors like tu-can... sam, sam I am. diffrent color lambs green eggs and ham
Bet I can bake a gram like the bakers man. stop runnin up on me like who? what? when
I stay around the white ike the klu klux klan. I stay around the sand butter peacan tan
(look) butter peacan tan. I stay around the sand butter peacan tan nigga,

[Talkin:]
Damn, look I'm a bad bitch, I'm a give ya'll a couple more bars. it's nothin listen

I was shotgun when the bentley cruised up. I'm a bad bitch I jus throw my shoes up
I don't say hi I jus throw my 2's up.when I'm in texas I chuck my deuce up. bitches is snake
Sorta like meduca. fly kid on the beats like a new producer(I hate nicki minaj) just excuse
Her I'm in a GT she in a PT cruiser. I'm in the PT Bruiser, dang lil mama you is such a loser,
Ok you is such a loser, dang lil mama you is such a loser

[Talkin:]
I mean if I'm not the the badest bitch then who the fuck is I mean... you kno wen I
Do it's done get who you want like I'm a bodie every last bitch in the game, I'm a sit on tha throne
And these bitches gunna have 2 be pickin my fruit out like. I want sum I'll like sum fresh strawberries
And shit tell dem bitches to get ready 2 pick my fruit out... I'm a be sittin on tha throne like Micheal
Jackson and Eddie Murphy it's nothin... ye yeh digg [laughs]

65 reproducciones
Ver más fotos
  1. Boss Ass Bitch
  2. Starships
  3. Super Bass
  4. Right By My Side (feat. Chris Brown)
  5. Va Va Voom
  6. The Boys (Feat. Cassie)
  7. Lookin Ass Niggas
  8. Girls Kissing Girls
  9. Fly (feat. Rihanna)
  10. High School (feat. Lil' Wayne)
  11. Stupid Hoe
  12. Beez In The Trap (feat. 2 Chainz)
  13. Pound The Alarm
  14. Animales (feat. Romeo Santos)
  15. Sex In The Lounge (feat. Lil Wayne & Bobby V)
  16. I'm That Chick (feat. Enur & Goonrock)
  17. Letting Go (Dutty Love) ft. Sean Kingston
  18. Check It Out (feat. Will.I.am)
  19. Moment 4 Life (Feat. Drake)
  20. Whip It
  21. Freedom
  22. Turn Me On (feat. David Guetta)
  23. Marilyn Monroe
  24. Automatic
  25. I Don't Give A (feat. Madonna)
  26. Beauty And A Beat (feat. Justin Bieber)
  27. Up In Flames
  28. Get Like Me (feat. Nelly)
  29. Love More (feat. Chris Brown)
  30. Yg My Nigg (feat. Lil Wayne, Meek Mill, Rich Homie Quan)
  31. High School (feat. Lil Wayne)
  32. Slumber Party
  33. Lollipop
  34. Bedrock
  35. Girlfriend
  36. 5 Star Bitch (Remix feat. Gucci Mane, Trina & Yo Gotti)
  37. Last Chance (Feat. Natasha Bedingfield)
  38. Did It On 'em
  39. Miss Independent
  40. Monster (feat. Kanye West, Jay Z, Rick Ross & Bon Iver)
  41. Whip My Hair (feat Willow Smith )
  42. Y.u. Mad
  43. Roman In Moscow
  44. Roman Holiday
  45. Roman Reloaded (feat. Lil Wayne)
  46. Come On a Cone
  47. Hov Lane
  48. Fire Burns
  49. Gun Shot (feat. Beenie Man)
  50. I Endorse These Strippers (feat. Tyga & Thomas Brinx)
  51. Hell Yeah
  52. I'm Out (feat. Ciara)
  53. Senile (feat. Tyga & Lil Wayne)
  54. ChiRaq (feat. Lil Herb)
  55. Still I Rise
  56. I Get Crazy (feat. Lil' Wayne)
  57. Itty Bitty Piggy
  58. Kill Da DJ
  59. Shopaholic
  60. Go Hard (feat. Lil Wayne)
  61. Best I Ever Had
  62. Handstand (feat. Shannell)
  63. Keys Under Palm Trees
  64. Five-o (feat. Jae Millz & Gudda Gudda)
  65. I Feel Free (feat. Ron Browz, Red Cafe, & Ricki Blaze)
  66. Beam Me Up Scotty
  67. The Biggest Freak (feat. Rick Ross, T-Pain)
  68. Tambourine
  69. Beef Stew
  70. Set It Off
  71. Higher Than A Kite
  72. Grindin
  73. Baddest Bitch
  74. Wanna Minaj? (feat. Gucci Mane & Lil' Kim)
  75. Doin It Well (feat. Jadakiss)
  1. Cuchi Shop
  2. Dead Wrong
  3. Who's Ya Best Mc?
  4. Freaky Girl (feat. Lil Kim)
  5. Single Lady (feat. Beyoncé)
  6. Letcha Go
  7. Sticks In My Bun
  8. Ponytail (feat. Mya)
  9. 40 Bars
  10. Playtime Is Over
  11. Can Anybody Hear Me
  12. Envy
  13. Warning
  14. Sunshine (feat. Gravy)
  15. Can't Stop Won't Stop (feat. Lil Wayne)
  16. Curious George
  17. Womp Womp
  18. Sweetest Girl
  19. Dream 07
  20. Jump Off 07
  21. Wuchoo Know
  22. Hood Story
  23. I'm Cumin'
  24. Its Goin Down
  25. I Just Borrow (feat. Ru Spits)
  26. Mind On My Money (feat. Brinx & Busta Rhymes)
  27. N.I.G.G.A.S.
  28. Your Love
  29. Dang A Lang
  30. Click Clack
  31. Autobiography
  32. Saxon
  33. Massive Attack (feat. Sean Garrett)
  34. Getting Paid
  35. Roger That
  36. The Cipher
  37. Get Silly
  38. Young Money Ballaz
  39. Freestyle
  40. Encore 07
  41. Strippin In The Club
  42. Woohoo (feat. Christina Aguilera)
  43. Bottoms Up
  44. Hello Good Morning (Remix)
  45. Ice Cream Man
  46. F**k You Silly
  47. Take It Off
  48. 2012 (It Ain't The End Of The World) ft. Jay Sean
  49. Right Thru Me
  50. Roman's Revenge (feat. Eminem)
  51. Blow Ya Mind
  52. Blazin (feat. Kanye West)
  53. Save Me
  54. Did It On 'Em
  55. I'm The Best
  56. Blazin' (feat.Kanye West)
  57. Here I Am
  58. Dear Old Nicki
  59. Up Out My Face Remix(Feat. Mariah Carey)
  60. 1234
  61. A Failure (Pussy Nigga)
  62. Finale
  63. Muny
  64. Knockout
  65. Mi Casa
  66. Shake It For Daddy
  67. Streets Is Watching
  68. Supa Hot
  69. Watch What You Say
  70. Girls Fall Like Dominoes
  71. Cupid's Got A Gun
  72. Get Your Paper Up
  73. My Chick Bad (feat. Ludacris)
  74. Little Freak
  75. Long Time Comin'
  1. Sex In Crazy Places
  2. Swag It Out
  3. Girls Fall Like Dominoes
  4. Wave Ya Hand
  5. Catch Me
  6. Raining Men (Feat. Rihanna)
  7. Stilettos & T-Shirt (Feat. Bobby Valentino)
  8. Roman's Revenge 2.0 (feat. Lil Wayne)
  9. Girls Just Wanna Have Fun (feat. Katy Perry)
  10. Get Ya Money Up
  11. The Creep
  12. Tragedy
  13. Till The World Ends (feat. Britney Spears)
  14. So Special
  15. Bought The Bar (feat Dj Webstar)
  16. Top Of The World
  17. Where Them Girls At? (feat. David Guetta & Flo Rida)
  18. We Miss You
  19. LaLa Means I Love You
  20. Up All Night (feat. Drake)
  21. Make Me Proud (feat. Drake)
  22. Fireball (feat. Willow Smith)
  23. Mean Walk (feat. Miss Daja)
  24. Born To Be Wild
  25. Buttoms Up (feat. Trey Songz)
  26. Give Me All Your Luvin' (feat. Madonna & M.i.a.)
  27. Young Forever
  28. It's My Party
  29. Muthafucka Up (feat. Tyga)
  30. I Am Your Leader
  31. Champion (feat. Nas, Drake & Young Jeezy)
  32. Beautiful Sinner
  33. Masquerade
  34. Tempo (feat. Cymphonique)
  35. I Ain't Thru
  36. Dirty Money
  37. I Am Your Leader (Feat. Cam'ron, Rick Ross)
  38. Take It To The Head (Feat. DJ Khaled, Chris Brown, Rick Ross& Lil Wayne)
  39. Get Low (feat. Waka Flocka Flame, Tyga & Flo Rida)
  40. Born Stunna (Remix) (feat. Rick Ross, Nicki Minaj, Lil Wayne)
  41. You The Boss (feat. Rick Ross)
  42. Out Of My Mind (feat. B.o.B.)
  43. Ahead Me (feat. Ayrton Fernando)
  44. Girl On Fire (feat. Alicia Keys)
  45. Lollipo Luxury (feat; Jeffree Star)
  46. Love Dem Strippers (feat. 2 Chaiiz )
  47. Gimme Money
  48. Hard Lemonade (feat. Jiaer Lavon)
  49. Real Pimpin
  50. I Get Crazy
  51. Here And There (Girl You Bad)
  52. I Got Next
  53. Letter To Lil Wayne
  54. Love Me
  55. Make A Baby
  56. I Love My Range Rover
  57. Bring It Back
  58. Zonin'
  59. Who Run This (feat. Angel Demar)
  60. Put It On Ya
  61. Mercy (feat. Lil' Wayne)
  62. Sunshine (feat. Lil' Wayne)
  63. High School (feat. Lil' Wayne)
  64. Freedom
  65. I'm Legit (feat. Ciara)
  66. Brraaattt
  67. Firm Biz 08 (feat. Jadakiss)
  68. Hell Yeah (feat. Parker)
  69. Sweat (feat. Ciara)
  70. Intro
  71. Clappers (feat. Wale & Juice)
  72. Dopeman
  73. I Wanna Be With You (feat. Dj Khaled, Rick Ross Future)
  74. Dreams
  75. Chi-Raq
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más