Letras de canciones - Letras.com

Shopaholic

Nicki Minaj

[Gucci Mane:]
Ah ah ah ah ah ah ah
Yyyeeeeeeeeaaaaaaa
Ah ah ah gucci ah

[Verse: Gucci Mane]
I gotta shoppin problem
She gotta shoppin problem
I'm a composive shopper
So I'm a cop her prada
I'm a ice her outta
Make ya talk about her
She got this thang about her
Yea she a sexy walker

We shoppin in maraco
I took her to go buy
Lil mama stupid fly
So tell me watcha like
Cause gurls I like to buy
My money stupid fat
His money on a diet
Ten stacks to keep her quiet
I make her call me daddy
Yea there go daddy baby
And she loves daddy cause
Daddy gone keep dem hatin
Yea they hatin baby
They wanna trade places
I call her sexy lady
She call me gucci baby

[Chorus: x2]
She gotta fendi fetish
She gotta shoppin problem
Dat gurls a shopaholic
She only mess with ballers
She gotta gucci fetish
She gotta louie problem
She gotta shoppin problem
Dat gurls a shopaholic

[Verse: Nicki Minaj]
Yo I'm a need a couple of dem benzess
I be out in china spendin yenzesss
Gucci on my lenzzess
My leather so sensative
Scratch my 9 o' clock
I wanna shop make ya tenezzzz
Dilly dilly d look at all deze hoochies
I be on tha beach in a milli out poochie
I'm a I'm tha best I'm tha best ask khali
Sorry lil daddy dat cards not valid
I need a limited black cards like races
With dem real big faces
Louie viotton cases
Hoes in da hood say Nicki Minaj booshie
I do it b.I.g. so I keep a couple coogies hoezzzz

147 reproducciones
Ver más fotos
  1. Anaconda
  2. Starships
  3. Boss Ass Bitch
  4. Super Bass
  5. Pills 'N' Potions
  6. Pound The Alarm
  7. Va Va Voom
  8. No Love
  9. Right By My Side (feat. Chris Brown)
  10. Touchin Lovin (ft. Trey Songz)
  11. High School (feat. Lil' Wayne)
  12. Monster (feat. Kanye West, Jay Z, Rick Ross & Bon Iver)
  13. Moment 4 Life (Feat. Drake)
  14. Beez In The Trap (feat. 2 Chainz)
  15. Animales (feat. Romeo Santos)
  16. Yas Bish (feat. Soulja Boy)
  17. Stupid Hoe
  18. The Boys (Feat. Cassie)
  19. Fly (feat. Rihanna)
  20. Yg My Nigg (feat. Lil Wayne, Meek Mill, Rich Homie Quan)
  21. Girls Fall Like Dominoes
  22. Y.u. Mad
  23. I Am Your Leader (Feat. Cam'ron, Rick Ross)
  24. Beauty And A Beat (feat. Justin Bieber)
  25. Lookin Ass Niggas
  26. She Came to Give It to You (feat. Usher)
  27. Did It On 'em
  28. Mi Casa
  29. Little Freak
  30. Marilyn Monroe
  31. Roman Reloaded (feat. Lil Wayne)
  32. Sex In The Lounge (feat. Lil Wayne & Bobby V)
  33. I Endorse These Strippers (feat. Tyga & Thomas Brinx)
  34. ChiRaq (feat. Lil Herb)
  35. Remember Me (ft. Parker Ighile)
  36. I'm Back
  37. Flawless
  38. Still I Rise
  39. Itty Bitty Piggy
  40. The Biggest Freak (feat. Rick Ross, T-Pain)
  41. Wanna Minaj? (feat. Gucci Mane & Lil' Kim)
  42. Playtime Is Over
  43. Sweetest Girl
  44. Your Love
  45. Freestyle
  46. Strippin In The Club
  47. Hello Good Morning (Remix)
  48. F**k You Silly
  49. Roman's Revenge (feat. Eminem)
  50. Muny
  51. Get Your Paper Up
  52. My Chick Bad (feat. Ludacris)
  53. Stilettos & T-Shirt (Feat. Bobby Valentino)
  54. Till The World Ends (feat. Britney Spears)
  55. LaLa Means I Love You
  56. Young Forever
  57. Roman Holiday
  58. Muthafucka Up (feat. Tyga)
  59. Come On a Cone
  60. Champion (feat. Nas, Drake & Young Jeezy)
  61. Whip It
  62. Automatic
  63. Masquerade
  64. Gun Shot (feat. Beenie Man)
  65. Get Low (feat. Waka Flocka Flame, Tyga & Flo Rida)
  66. You The Boss (feat. Rick Ross)
  67. Freedom
  68. Hell Yeah
  69. Sweat (feat. Ciara)
  70. I'm That Chick (feat. Enur & Goonrock)
  71. Danny Glover Remix (feat. Young Thug)
  72. Pills N' Potions
  73. RockStar (feat. Future)
  74. No Flex Zone
  75. No Flex Zone Remix
  76. Bang Bang (feat. Jessie J & Ariana Grande)
  77. I Get Crazy (feat. Lil' Wayne)
  78. Kill Da DJ
  79. Shopaholic
  80. Go Hard (feat. Lil Wayne)
  81. Best I Ever Had
  1. Handstand (feat. Shannell)
  2. Keys Under Palm Trees
  3. Five-o (feat. Jae Millz & Gudda Gudda)
  4. I Feel Free (feat. Ron Browz, Red Cafe, & Ricki Blaze)
  5. Beam Me Up Scotty
  6. Tambourine
  7. Beef Stew
  8. Set It Off
  9. Higher Than A Kite
  10. Grindin
  11. Baddest Bitch
  12. Doin It Well (feat. Jadakiss)
  13. Cuchi Shop
  14. Dead Wrong
  15. Who's Ya Best Mc?
  16. Freaky Girl (feat. Lil Kim)
  17. Single Lady (feat. Beyoncé)
  18. Letcha Go
  19. Sticks In My Bun
  20. Ponytail (feat. Mya)
  21. 40 Bars
  22. Can Anybody Hear Me
  23. Envy
  24. Slumber Party
  25. Warning
  26. Sunshine (feat. Gravy)
  27. Can't Stop Won't Stop (feat. Lil Wayne)
  28. Lollipop
  29. Curious George
  30. Womp Womp
  31. Dream 07
  32. Jump Off 07
  33. Wuchoo Know
  34. Hood Story
  35. I'm Cumin'
  36. Its Goin Down
  37. I Just Borrow (feat. Ru Spits)
  38. Bedrock
  39. Mind On My Money (feat. Brinx & Busta Rhymes)
  40. N.I.G.G.A.S.
  41. Dang A Lang
  42. Click Clack
  43. Autobiography
  44. Saxon
  45. Massive Attack (feat. Sean Garrett)
  46. Girlfriend
  47. Getting Paid
  48. Roger That
  49. The Cipher
  50. Girls Kissing Girls
  51. Get Silly
  52. Young Money Ballaz
  53. Encore 07
  54. Woohoo (feat. Christina Aguilera)
  55. Bottoms Up
  56. 5 Star Bitch (Remix feat. Gucci Mane, Trina & Yo Gotti)
  57. Ice Cream Man
  58. Take It Off
  59. Letting Go (Dutty Love) ft. Sean Kingston
  60. 2012 (It Ain't The End Of The World) ft. Jay Sean
  61. Check It Out (feat. Will.I.am)
  62. Right Thru Me
  63. Blow Ya Mind
  64. Blazin (feat. Kanye West)
  65. Save Me
  66. Last Chance (Feat. Natasha Bedingfield)
  67. Did It On 'Em
  68. I'm The Best
  69. Blazin' (feat.Kanye West)
  70. Here I Am
  71. Dear Old Nicki
  72. Up Out My Face Remix(Feat. Mariah Carey)
  73. 1234
  74. A Failure (Pussy Nigga)
  75. Finale
  76. Knockout
  77. Miss Independent
  78. Shake It For Daddy
  79. Streets Is Watching
  80. Supa Hot
  81. Watch What You Say
  1. Cupid's Got A Gun
  2. Long Time Comin'
  3. Sex In Crazy Places
  4. Swag It Out
  5. Girls Fall Like Dominoes
  6. Wave Ya Hand
  7. Catch Me
  8. Raining Men (Feat. Rihanna)
  9. Roman's Revenge 2.0 (feat. Lil Wayne)
  10. Girls Just Wanna Have Fun (feat. Katy Perry)
  11. Get Ya Money Up
  12. The Creep
  13. Tragedy
  14. So Special
  15. Bought The Bar (feat Dj Webstar)
  16. Whip My Hair (feat Willow Smith )
  17. Top Of The World
  18. Where Them Girls At? (feat. David Guetta & Flo Rida)
  19. We Miss You
  20. Turn Me On (feat. David Guetta)
  21. Up All Night (feat. Drake)
  22. Make Me Proud (feat. Drake)
  23. Fireball (feat. Willow Smith)
  24. Roman In Moscow
  25. Mean Walk (feat. Miss Daja)
  26. Born To Be Wild
  27. Buttoms Up (feat. Trey Songz)
  28. Give Me All Your Luvin' (feat. Madonna & M.i.a.)
  29. It's My Party
  30. I Am Your Leader
  31. Hov Lane
  32. Beautiful Sinner
  33. Fire Burns
  34. Tempo (feat. Cymphonique)
  35. I Ain't Thru
  36. Dirty Money
  37. Take It To The Head (Feat. DJ Khaled, Chris Brown, Rick Ross& Lil Wayne)
  38. I Don't Give A (feat. Madonna)
  39. Born Stunna (Remix) (feat. Rick Ross, Nicki Minaj, Lil Wayne)
  40. Out Of My Mind (feat. B.o.B.)
  41. Ahead Me (feat. Ayrton Fernando)
  42. Girl On Fire (feat. Alicia Keys)
  43. Lollipo Luxury (feat; Jeffree Star)
  44. Love Dem Strippers (feat. 2 Chaiiz )
  45. Gimme Money
  46. Hard Lemonade (feat. Jiaer Lavon)
  47. Real Pimpin
  48. I Get Crazy
  49. Here And There (Girl You Bad)
  50. I Got Next
  51. Letter To Lil Wayne
  52. Love Me
  53. Make A Baby
  54. I Love My Range Rover
  55. Bring It Back
  56. Zonin'
  57. Who Run This (feat. Angel Demar)
  58. Put It On Ya
  59. Mercy (feat. Lil' Wayne)
  60. Sunshine (feat. Lil' Wayne)
  61. Freedom
  62. Up In Flames
  63. I'm Legit (feat. Ciara)
  64. Brraaattt
  65. Firm Biz 08 (feat. Jadakiss)
  66. Hell Yeah (feat. Parker)
  67. Intro
  68. I'm Out (feat. Ciara)
  69. Get Like Me (feat. Nelly)
  70. Clappers (feat. Wale & Juice)
  71. Dopeman
  72. Love More (feat. Chris Brown)
  73. I Wanna Be With You (feat. Dj Khaled, Rick Ross Future)
  74. Dreams
  75. Senile (feat. Tyga & Lil Wayne)
  76. Chi-Raq
  77. My Nigga (feat. YG, Lil Wayne, Rich Homie Quan & Meek Mill) [Remix]
  78. I’m Legit (feat. Ciara)
  79. The Biggest Freak
  80. I Will Always Love You
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más