Letras de canciones - Letras.com

War On Drugs

Guns N' Roses

You guys know anything about drugs?
"Yeah, we're on 'em"
You wanna know about drugs?
Well first of all, I don't know shit about drugs but I just feel like singing about 'em
It was longs ago
Seems like a dream
The day I sucked the air
From a bottle of whipped cream
And I got real high
And things got real slow
"and I started talking like this"
Whats going on?
I don't know
and then I sold my car
For a greatfull dead ticket
Nd my dad yelled at me
nd he grounded me
Nd he said I was a dick It was the worst day of my life
And i'll never forget it
But the very next day
I was doing bong hits in the back of my friends chevvete
So don't tell me we're winning the war on drugs
Cause drugs are like a big old can of Raid and you're all little bugs
And don't tell me to not get high
Cause im as low as i can get without kissing your ass and blowing you at the same time

Man don't tell me about love and peace
When one of the Jones' has a hand gun pointing at me
Dont tell me to "Just say no"
Im an addict, I say no to let me go
Whatever happened to Sex Drugs and rock and roll?
Now we just have AIDS, crack and techno

So they busted me!
I said I say, fuck them up for selling dope
And i went to jail and I wasn't forgiven
Like that little fucker who shot the pope and said "I have the right to remain silent"
But they couldn't explain
How i didn't exist nd I wasnt violent
Cause all ive ever wanted is the right to remain
and then they questioned me, yeah they asked me
WHY?
And I said "I don't think I should be shot for selling pot, this is my little way of saying...
High! And now my record 'sall fucked up"
Nd im not 'llowed to vote
'N two times a week they make me piss in a cup, but what i wanna do is piss down their throats

"ok heres the sensitive part"
Nd they told me the time to change
Cause our parents have Hendrix Janice and Jim, but what about River Phoenix and Kurt Cobain?
And they told me
To praise the Lord
But i've been waiting so long for him to call me back
I think im gonna go and prey at Betty Four
And they told me that life is fair

"BULLSHIT!"

But I cant smoke a plant that was made by God, but I can kill my wife if i'm a football player
'N they told me, Yeah they told me to just ignore
But i'd rather smoke crack outta Nancy Reagen's skull, while getting a blowjob from Tiffard Gold

2.429 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. November Rain
  2. Sweet Child O' Mine
  3. Don't Cry
  4. Knockin' On Heaven's Door
  5. Patience
  6. Paradise City
  7. Welcome To The Jungle
  8. Civil War
  9. Estranged
  10. Since I Don't Have You
  11. You Could Be Mine
  12. Rocket Queen
  13. Live And Let Die
  14. This I Love
  15. Dust In The Wind
  16. So Fine
  17. Yesterdays
  18. Garden Of Eden
  19. My Michelle
  20. Mr. Brownstone
  21. Don't Cry (Alternate Lyrics)
  22. It's So Easy
  23. Out Ta Get Me
  24. You're Crazy
  25. Sympathy For The Devil
  26. Down On The Farm
  27. Free Fallin'
  28. Slayer
  29. Bad Obsession
  30. Dead Horse
  31. Get In The Ring
  32. Nightrain
  33. Used To Love Her
  34. Mama Kin
  35. Madagascar
  36. Chinese Democracy
  37. Cornchucker
  38. Catcher In The Rye
  39. Bad Time
  40. Street Of Dreams
  41. Sweetheart
  42. Right Next Door To Hell
  43. Dust N' Bones
  44. Perfect Crime
  45. You Ain't The First
  46. Double Talkin' Jive
  47. The Garden
  48. Don't Damn Me
  49. Bad Apples
  1. 14 Years
  2. Breakdown
  3. Reckless Life
  4. Just Another Sunday
  5. Think About You
  6. Silkworms
  7. IRS
  8. Everything
  9. My World
  10. One In a Million
  11. Ain't It Fun
  12. Look At Your Game Girl
  13. Mongoloid
  14. Bohemian Rhapsody
  15. Wild Horses
  16. Dead Flowers
  17. Salt Of The Earth
  18. Ain't Goin' Down
  19. It Tastes Good Don't It?
  20. I Use To Love Her
  21. Better
  22. Cats In The Cradle And a Silver Spoon
  23. If The World
  24. Prostitute
  25. Back In The U.S.S.R.
  26. War On Drugs
  27. Crash Diet (1987 Demo)
  28. Last Cigarette
  29. Don’t Cry
  30. Back Off Bitch
  31. Coma
  32. Oh My God
  33. Shotgun Blues
  34. Pretty Tied Up
  35. Locomotive
  36. Drift Away
  37. Nice Boys
  38. Move To The City
  39. It's Alright
  40. Bring In Back Home
  41. Goodnight Tonight
  42. Jumpin' Jack Flash
  43. Note Fade Away
  44. Anything Goes
  45. The Blues
  46. Fallen Angel
  47. Black Leather
  48. Human Being
  49. New Rose
  1. Raw Power
  2. You Can't Put Your Arms Around a Memory
  3. Buick Makane (Big Dumb Sex)
  4. Hair Of The Dog
  5. Attitude
  6. I Don't Care About You
  7. Sentimental Movie
  8. Too Much Too Soon
  9. Whole Lotta Rosie
  10. Crash Diet
  11. Honky Tonk Women
  12. Shadow Of Your Love
  13. Come Together
  14. Heartbreak Hotel
  15. Communication Breakdown
  16. Beats On My Head
  17. Only Woman Bleed
  18. Indiana Ain't My Kinda Town
  19. There Was a Time
  20. Train Kept A-Rollin'
  21. We're An American Band
  22. Big Dumb Sex
  23. White Christmas
  24. Under My Wheels
  25. Anxiety
  26. Love Sucks
  27. We Will Rock You
  28. Dance The Night Away
  29. Sail Away Sweet Sister
  30. Shackler's Revenge
  31. Scraped
  32. Sorry
  33. Riad N' The Bedouins
  34. Mina Foreign
  35. Iron Horse
  36. Killing Time
  37. Too Fast To Live
  38. Sorry I Ruined The Show
  39. Back In The Saddle (feat. Sebastian Bach)
  40. Bring In Back Home (1987 demo)
  41. Buick Makane (Big Dumb Sex)
  42. Sentimental Movie (Demo)
  43. Imagine
  44. Going Down
  45. Sailing
  46. Millie And Billie
  47. Motivation
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más