Letras de canciones - Letras.com

Welcome To The Jungle

Guns N' Roses

Welcome to the jungle
We got fun and games
We got everything you want
Honey, we know the names
We are the people that can find
Whatever you may need
If you got the money, honey
We got your disease

In the jungle, welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
Oh, I wanna watch you bleed

Welcome to the jungle
We take it day by day
If you want it you're gonna bleed
But it's the price you pay
And you're a very sexy girl
That's very hard to please
You can taste the bright lights
But you won't get them for free

In the jungle, welcome to the jungle
Feel my, my, my, my serpentine
I, I wanna hear you scream

Welcome to the jungle
It gets worse here everyday
Ya learn to live like an animal
In the jungle where we play
If you got a hunger for what you see
You'll take it eventually
You can have anything you want
But you better not take it from me

In the jungle, welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
Oh, I wanna watch you bleed

And when you're high, you never
Ever want to come down
So down, so down, so down, yeah!

You know where you are
You're in the jungle, baby
You're gonna die
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my serpentine
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
It's gonna bring you down
Ha!

Composición: Guns N' Roses · Ese no és el compositor? Avisenos.
11.389 reproducciones
Ver más fotos
  1. November Rain
  2. Sweet Child O' Mine
  3. Patience
  4. Don't Cry
  5. Welcome To The Jungle
  6. Knockin' On Heaven's Door
  7. Civil War
  8. You Could Be Mine
  9. Paradise City
  10. Yesterdays
  11. Estranged
  12. Since I Don't Have You
  13. It's So Easy
  14. Mr. Brownstone
  15. You're Crazy
  16. Nightrain
  17. Used To Love Her
  18. Dead Horse
  19. Coma
  20. Out Ta Get Me
  21. Rocket Queen
  22. One In a Million
  23. Don’t Cry
  24. So Fine
  25. Right Next Door To Hell
  26. Perfect Crime
  27. Get In The Ring
  28. Sympathy For The Devil
  29. I Use To Love Her
  30. Catcher In The Rye
  31. Sail Away Sweet Sister
  32. Street Of Dreams
  33. Last Cigarette
  34. Live And Let Die
  35. You Ain't The First
  36. Bad Obsession
  37. The Garden
  38. Garden Of Eden
  39. My Michelle
  40. Pretty Tied Up
  41. It's Alright
  42. Anything Goes
  43. The Blues
  44. Madagascar
  45. Don't Cry (Alternate Lyrics)
  46. Chinese Democracy
  47. Buick Makane (Big Dumb Sex)
  48. Attitude
  49. I Don't Care About You
  1. It Tastes Good Don't It?
  2. Better
  3. Cats In The Cradle And a Silver Spoon
  4. This I Love
  5. Sorry
  6. Bad Time
  7. Dust N' Bones
  8. Back Off Bitch
  9. Double Talkin' Jive
  10. Don't Damn Me
  11. Bad Apples
  12. Oh My God
  13. 14 Years
  14. Shotgun Blues
  15. Breakdown
  16. Locomotive
  17. Drift Away
  18. Reckless Life
  19. Nice Boys
  20. Move To The City
  21. Mama Kin
  22. Bring In Back Home
  23. Just Another Sunday
  24. Goodnight Tonight
  25. Jumpin' Jack Flash
  26. Note Fade Away
  27. Think About You
  28. Silkworms
  29. Fallen Angel
  30. IRS
  31. Black Leather
  32. Everything
  33. Down On The Farm
  34. Human Being
  35. My World
  36. New Rose
  37. Raw Power
  38. You Can't Put Your Arms Around a Memory
  39. Ain't It Fun
  40. Hair Of The Dog
  41. Look At Your Game Girl
  42. Sentimental Movie
  43. Too Much Too Soon
  44. Whole Lotta Rosie
  45. Crash Diet
  46. Honky Tonk Women
  47. Mongoloid
  48. Shadow Of Your Love
  49. Bohemian Rhapsody
  1. Wild Horses
  2. Dust In The Wind
  3. Come Together
  4. Heartbreak Hotel
  5. Dead Flowers
  6. Free Fallin'
  7. Salt Of The Earth
  8. Communication Breakdown
  9. Ain't Goin' Down
  10. Beats On My Head
  11. Cornchucker
  12. Only Woman Bleed
  13. Indiana Ain't My Kinda Town
  14. There Was a Time
  15. Train Kept A-Rollin'
  16. We're An American Band
  17. Big Dumb Sex
  18. White Christmas
  19. Under My Wheels
  20. Anxiety
  21. Love Sucks
  22. We Will Rock You
  23. Dance The Night Away
  24. If The World
  25. Prostitute
  26. Shackler's Revenge
  27. I Love Rock 'n' Roll
  28. Scraped
  29. Back In The U.S.S.R.
  30. Riad N' The Bedouins
  31. Mina Foreign
  32. Iron Horse
  33. War On Drugs
  34. Killing Time
  35. Too Fast To Live
  36. Sorry I Ruined The Show
  37. Back In The Saddle (feat. Sebastian Bach)
  38. Bring In Back Home (1987 demo)
  39. Buick Makane (Big Dumb Sex)
  40. Crash Diet (1987 Demo)
  41. Sentimental Movie (Demo)
  42. Sweetheart
  43. Imagine
  44. Slayer
  45. Going Down
  46. Sailing
  47. Millie And Billie
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más