Letras de canciones - Letras.com

Where The Sun Never Shines

Aerosmith

Harder than a ferns,
The whether it turners,
Boba, joke it lies,

She dropped to the hill in a 70s still,
The one world to the wide,

A little meditation,
A good vibration,
And you wont know who you are,

She could be your lover,
And take you to another place beyond the stars...

And make you wanna come,
Your dream above,
A shadow in the sun,
Were all out here,
I aint no here to stay,
And i dont wanna see no light of day...

I go out of my mind,
Where the sun never shines,
Yeah, The pleasure is all mine,
Where the sun never shines,

Im back on that line,
Where the sun never shines,
Its the end of the line,
Where the sun never shines...

Love to love to love you,
I wouldnt have it any other way,

And if you heat to tease me,
Your love could see me and that would be OK,

Love was great, but I couldnt relate,
Till the Saturday love of the night,

Its delapor, its has no way of working out all night...

And make you wanna come,
Your dream above,
A shadow in the sun,
Were all out here,
I aint no here to stay,
And i and will be getting on our way...

I go out of my mind,
Where the sun never shines,
Yeah, The pleasure is all mine,
Where the sun never shines,

Im back on that line,
Where the sun never shines,
Its the end of the line,
Where the sun never shines...

(solo)

Uuu, uuu, uuu, uuu...

I go out of my mind,
Where the sun never shines,
Yeah, The pleasure is all mine,
Where the sun never shines,

Im back on that line,
Where the sun never shines,
Its the end of the line,
Where the sun never shines

141 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. Crazy
  2. I Don't Wanna Miss a Thing
  3. Dream On
  4. Cryin'
  5. Amazing
  6. Hole In My Soul
  7. Fly Away From Here
  8. Angel
  9. Livin' On The Edge
  10. Walk This Way
  11. Sweet Emotion
  12. Pink
  13. Jaded
  14. What It Takes
  15. Lay It Down
  16. Can't Stop Loving You (feat. Carrie Underwood)
  17. Falling In Love (Is Hard On The Knees)
  18. Just feel better
  19. Janie's Got A Gun
  20. Magic Touch
  21. Hangman Jury
  22. Kings And Queens
  23. Girls Of Summer
  24. Train Kept A-Rollin'
  25. Painted On My Heart
  26. What Could Have Been Love
  27. Dude (Looks Like A Lady)
  28. Rag Doll
  29. The Other Side
  30. Taste of India
  31. Kiss Your Past Good-bye
  32. Under My Skin
  33. Luv Lies
  34. Draw The Line
  35. F.I.N.E. (Fucked Up, Insecure, Neurotic, Emotional)
  36. Fever
  37. Get A Grip
  38. Lord Of The Thighs
  39. Monkey On My Back
  40. Last Child
  41. Same Old Song And Dance
  42. What Kind Of Love Are You On
  43. You See Me Crying
  44. Come Together
  45. Baby Please Don't Go
  46. Jesus Is On The Main Line
  47. Nobody's Fault
  48. Stop Messin' Around
  49. Wart Hog
  50. Fly Away From Here
  51. I'm Not Talking
  52. Bridges Are Burning
  53. Sing For The Moment (feat. Eminem)
  54. Lover Alot
  55. Another Last Goodbye
  56. Blind Man
  57. Deuces Are Wild
  58. Eat the Rich
  59. Love In An Elevator
  60. Walk On Water
  61. Nine Lives
  62. Full Circle
  63. Something's Gotta Give
  64. Ain't That a Bitch?
  65. The Farm
  66. Crash
  67. Falling off
  68. Attitude Adjustment
  69. Fallen Angels
  70. Young Lust
  71. Heart's Done Time
  72. Simoriah
  73. St. John
  74. Sunshine
  75. Light Inside
  76. Beyond Beautiful
  77. Just Push Play
  78. Drop Dead Gorgeous
  79. Trip Hoppin'
  80. Angel's Eye
  81. Avant Garden
  82. Back In The Saddle
  83. Big Ten Inch (Record)
  84. Chip Away At The Stone
  85. Don't Get Mad, Get Even
  86. Face
  87. Flesh
  88. Hoodoo Voodoo Medicine Man
  89. I Ain't Got You
  90. Intro
  1. Line Up
  2. Mama Kin
  3. Permanent Vacation
  4. Shut Up And Dance
  5. Walk On Down
  6. Gotta Love It
  7. Remember (walking In The Sand)
  8. Theme From Spider Man
  9. Can't Stop Messin'
  10. This Little Light Of Mine
  11. Adam's Apple
  12. Animal Crackers
  13. Battlefield
  14. Big Ten Inch
  15. Er Det Hende Eller Mig
  16. HoodooVoodoo Medicine Man
  17. Make It
  18. Movin Out
  19. No More No More
  20. One Way Street
  21. Outta Your Head
  22. Pandora's Box
  23. Round And Round
  24. S.O.S
  25. Seasons Of Wither
  26. Somebody
  27. Spaced
  28. Spider-Man
  29. There's Nothing I Wont Do
  30. Toys In The Attic
  31. Uncle Salty
  32. Walkin' The Dog
  33. Woman Of The World
  34. Write Me a Letter
  35. Critical Mass
  36. Bright Light Fright
  37. Milk Cow Blues
  38. Sight For Sore Eyes
  39. The Hand That Feeds
  40. Road Runner
  41. Shame Shame Shame
  42. Eyesight To The Blind
  43. Never Loved A Girl
  44. Back Back Train
  45. Ain't Enough
  46. All Your Love
  47. Bacon Biscuit Blues
  48. Bitch's Brew
  49. Black Cherry
  50. Bolivian Ragamuffin
  51. Bone To Bone (Coney Island White Fish Boy)
  52. Cheese Cake
  53. Cry Me A River
  54. Darkness
  55. Devil's Got A New Disguise
  56. Dime Store Lover
  57. Don't Stop
  58. Downtown Charlie
  59. Fall Together
  60. Get The Lead Out
  61. Gypsy Boots
  62. Head First
  63. Helter Skelter
  64. Hollywood
  65. Going Down
  66. Combination
  67. I Wanna Know Why
  68. I'm Down
  69. I'm Ready
  70. Jailbait
  71. Jig Is Up
  72. Joanie's Butterfly
  73. My Girl
  74. Mia
  75. Mother Popcorn
  76. Let The Music Do The Talking
  77. Lick And A Promise
  78. Lightning Strikes
  79. Major Barbara
  80. My Fist Your Face
  81. No Surprize
  82. On The Road Again
  83. Prelude To Joanie
  84. Push Comes To Shove
  85. Rats In The Cellar
  86. Chiquita
  87. Rattlesnake Shake
  88. Reefer Head Woman
  89. Rock In A Hard Place
  90. Shame On You
  1. She's On Fire
  2. Shela
  3. The Hop
  4. The Reason A Dog
  5. Three Mile Smile
  6. Think About It
  7. Voodoo Medicine Man
  8. Get It Up
  9. Girl Keeps Coming Apart
  10. The Grind
  11. Rocket 88
  12. Rockin' Pneumonia And The Boogie Woogie Flu
  13. Scream In Pain
  14. Sharpshooter
  15. Sudona Sunrise
  16. Take it Easy
  17. Temperature
  18. Wham Bam
  19. When I Needed You
  20. Yo Mamma
  21. You Gotta Move
  22. Love Me Two Times
  23. Feel The Pain
  24. I Love Trash
  25. Lizard Love
  26. One Time
  27. Oxygen
  28. Riff 'n' Roll
  29. Samurai
  30. South Station Blues
  31. Wayne's World Theme
  32. Walkin' On Danger Street
  33. Won't Let You Down
  34. Other Side
  35. Hearts Of Passion
  36. Right Key, Wrong Key Hole
  37. Got To Find a Way
  38. Home Tonight
  39. S.O.S. (Too Bad)
  40. Smokestack Lightning
  41. Sick As a Dog
  42. Gimme shelter
  43. Rockin' On Top Of The World
  44. Anybody Out There?
  45. Give Peace A Chance
  46. Once Is Enough
  47. Who Knows
  48. We'll never know it
  49. You're stuck on a chain
  50. Lorretta
  51. Red House
  52. Love Me Like a Bird
  53. Innocent Man
  54. Dream Police
  55. Trouble
  56. Meltdown
  57. Where The Sun Never Shines
  58. Love Me Like A Bird Dog
  59. Lookin' Like A Lady
  60. F.I.N.E.
  61. Come Together
  62. Melt Down
  63. Milkcow Blues
  64. We Won't Let You Down
  65. Fly Away From Here
  66. Theme to 'Wayne's World'
  67. The Movie
  68. Sing For The Moment
  69. Sedona Sunrise
  70. Seasons Of Winter (Tablatura Pra Baixo)
  71. Rock In A Hard Place (Cheshire Cat)
  72. Cryin' (Tablatura Para Baixo)
  73. Legendary Child
  74. Oh Yeah
  75. Beautiful
  76. Street Jesus
  77. Out Go The Lights
  78. Luv XXX
  79. We All Fall Down
  80. Tell Me
  81. Closer
  82. Shakey Ground
  83. Freedom Fighter
  84. Sunny Side Of Love
  85. Something
  86. Up On The Mountain
  87. Oasis In The Night
  88. Dulcimer Stomp
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más