Letras de canciones - Letras.com

Love In An Elevator

Aerosmith

Workin' like a dog for the boss man (whoa)
workin' for the company (whoa-yeah)
bettin' on the dice I'm tossin' (whoa)
I'm gonna have a fantasy (whoa-yeah)
where am I gonna look?
they tell me that love is blind
I really need a girl like an open book
to read between the lines
love in an elevator
livin' it up when I'm going down
love in an elevator
lovin' it up 'til I hit the ground
shakin' in the elevator (whoa)
lingerie second floor (whoa yeah)
she said can I see you later (whoa)
and love you just a little more (whoa yeah)
I kinda hope we get stuck
nobody gets out alive
she said I'll show you how to fax in the mailroom honey
and have you home by five
love in an elevator
livin' it up when I'm going down
love in an elevator
lovin' it up 'til I hit the ground
in the air, in the air
honey one more time now it ain't fair
love in an elevator
lovin' it up when i'm going down
love in an
elevator
going down
gonna be a penthouse pauper
gonna be a millionaire
gonna be a real fast talker
and have me a love affair
gotta get my timing right
it's a test that I got to pass
I'll chase you all the way to the stairway honey
kiss your sassafrass

Composición: Joe Perry / Steven Tyler · Ese no és el compositor? Avisenos.
5.851 reproducciones
Ver más fotos
  1. Crazy
  2. Livin' On The Edge
  3. Fly Away From Here
  4. I Don't Wanna Miss a Thing
  5. Cryin'
  6. Pink
  7. Janie's Got A Gun
  8. Amazing
  9. Angel
  10. Blind Man
  11. Deuces Are Wild
  12. Dude (Looks Like A Lady!)
  13. Eat the Rich
  14. Love In An Elevator
  15. Rag Doll
  16. The Other Side
  17. Walk On Water
  18. What It Takes
  19. Nine Lives
  20. Falling in Love (Is Hard On The Knees)
  21. Hole In My Soul
  22. Taste of India
  23. Full Circle
  24. Something's Gotta Give
  25. Ain't That a Bitch?
  26. The Farm
  27. Crash
  28. Kiss Your Past Good-bye
  29. Falling off
  30. Attitude Adjustment
  31. Fallen Angels
  32. Dream On
  33. Young Lust
  34. Heart's Done Time
  35. Magic Touch
  36. Simoriah
  37. St. John
  38. Jaded
  39. Walk This Way
  40. Sunshine
  41. Sweet Emotion
  42. Under My Skin
  43. Light Inside
  44. Beyond Beautiful
  45. Just Push Play
  46. Luv Lies
  47. Drop Dead Gorgeous
  48. Trip Hoppin'
  49. Angel's Eye
  50. Avant Garden
  51. Back In The Saddle
  52. Big Ten Inch (Record)
  53. Chip Away At The Stone
  54. Don't Get Mad, Get Even
  55. Draw The Line
  56. F.I.N.E. (Fucked Up, Insecure, Neurotic, Emotional)
  57. Face
  58. Fever
  59. Flesh
  60. Get A Grip
  61. Hangman Jury
  62. Hoodoo Voodoo Medicine Man
  63. I Ain't Got You
  64. Intro
  65. Kings And Queens
  66. Line Up
  67. Lord Of The Thighs
  68. Mama Kin
  69. Permanent Vacation
  70. Shut Up And Dance
  71. Monkey On My Back
  72. Walk On Down
  73. Gotta Love It
  74. Last Child
  75. Remember (walking In The Sand)
  76. Girls Of Summer
  77. Lay It Down
  78. Theme From Spider Man
  79. Can't Stop Messin'
  80. This Little Light Of Mine
  81. Adam's Apple
  82. Animal Crackers
  83. Battlefield
  84. Big Ten Inch
  85. Er Det Hende Eller Mig
  86. HoodooVoodoo Medicine Man
  87. Make It
  88. Movin Out
  89. No More No More
  1. One Way Street
  2. Outta Your Head
  3. Pandora's Box
  4. Round And Round
  5. S.O.S
  6. Same Old Song And Dance
  7. Seasons Of Wither
  8. Somebody
  9. Spaced
  10. Spider-Man
  11. There's Nothing I Wont Do
  12. Toys In The Attic
  13. Train Kept A-Rollin'
  14. Uncle Salty
  15. Walkin' The Dog
  16. What Kind Of Love Are You On
  17. Woman Of The World
  18. Write Me a Letter
  19. You See Me Crying
  20. Come Together
  21. Critical Mass
  22. Bright Light Fright
  23. Milk Cow Blues
  24. Sight For Sore Eyes
  25. The Hand That Feeds
  26. Baby Please Don't Go
  27. Road Runner
  28. Shame Shame Shame
  29. Eyesight To The Blind
  30. Never Loved A Girl
  31. Back Back Train
  32. Ain't Enough
  33. All Your Love
  34. Bacon Biscuit Blues
  35. Bitch's Brew
  36. Black Cherry
  37. Bolivian Ragamuffin
  38. Bone To Bone (Coney Island White Fish Boy)
  39. Cheese Cake
  40. Cry Me A River
  41. Darkness
  42. Devil's Got A New Disguise
  43. Dime Store Lover
  44. Don't Stop
  45. Downtown Charlie
  46. Fall Together
  47. Get The Lead Out
  48. Gypsy Boots
  49. Head First
  50. Helter Skelter
  51. Hollywood
  52. Going Down
  53. Combination
  54. I Wanna Know Why
  55. I'm Down
  56. I'm Ready
  57. Jailbait
  58. Jesus Is On The Main Line
  59. Jig Is Up
  60. Joanie's Butterfly
  61. My Girl
  62. Mia
  63. Mother Popcorn
  64. Let The Music Do The Talking
  65. Lick And A Promise
  66. Lightning Strikes
  67. Major Barbara
  68. My Fist Your Face
  69. No Surprize
  70. Nobody's Fault
  71. On The Road Again
  72. Prelude To Joanie
  73. Push Comes To Shove
  74. Rats In The Cellar
  75. Chiquita
  76. Rattlesnake Shake
  77. Reefer Head Woman
  78. Rock In A Hard Place
  79. Shame On You
  80. She's On Fire
  81. Shela
  82. The Hop
  83. The Reason A Dog
  84. Three Mile Smile
  85. Think About It
  86. Voodoo Medicine Man
  87. Get It Up
  88. Girl Keeps Coming Apart
  89. The Grind
  1. Rocket 88
  2. Rockin' Pneumonia And The Boogie Woogie Flu
  3. Scream In Pain
  4. Sharpshooter
  5. Stop Messin' Around
  6. Sudona Sunrise
  7. Take it Easy
  8. Temperature
  9. Wham Bam
  10. When I Needed You
  11. Yo Mamma
  12. You Gotta Move
  13. Love Me Two Times
  14. Feel The Pain
  15. I Love Trash
  16. Lizard Love
  17. One Time
  18. Oxygen
  19. Riff 'n' Roll
  20. Samurai
  21. South Station Blues
  22. Wayne's World Theme
  23. Walkin' On Danger Street
  24. Won't Let You Down
  25. Other Side
  26. Hearts Of Passion
  27. Right Key, Wrong Key Hole
  28. Got To Find a Way
  29. Home Tonight
  30. S.O.S. (Too Bad)
  31. Smokestack Lightning
  32. Sick As a Dog
  33. Wart Hog
  34. Just feel better
  35. Gimme shelter
  36. Rockin' On Top Of The World
  37. Painted On My Heart
  38. Anybody Out There?
  39. Give Peace A Chance
  40. Once Is Enough
  41. Who Knows
  42. We'll never know it
  43. You're stuck on a chain
  44. Lorretta
  45. Red House
  46. Love Me Like a Bird
  47. Innocent Man
  48. Dream Police
  49. I'm Not Talking
  50. Bridges Are Burning
  51. Trouble
  52. Meltdown
  53. Where The Sun Never Shines
  54. Sing For The Moment (feat. Eminem)
  55. Love Me Like A Bird Dog
  56. Lookin' Like A Lady
  57. F.I.N.E.
  58. Come Together
  59. Melt Down
  60. Milkcow Blues
  61. We Won't Let You Down
  62. Fly Away From Here
  63. Theme to 'Wayne's World'
  64. The Movie
  65. Sing For The Moment
  66. Sedona Sunrise
  67. Seasons Of Winter (Tablatura Pra Baixo)
  68. Rock In A Hard Place (Cheshire Cat)
  69. Cryin' (Tablatura Para Baixo)
  70. Legendary Child
  71. Oh Yeah
  72. What Could Have Been Love
  73. Lover Alot
  74. Beautiful
  75. Street Jesus
  76. Can't Stop Loving You (feat. Carrie Underwood)
  77. Out Go The Lights
  78. Another Last Goodbye
  79. Luv XXX
  80. We All Fall Down
  81. Tell Me
  82. Closer
  83. Shakey Ground
  84. Freedom Fighter
  85. Sunny Side Of Love
  86. Something
  87. Up On The Mountain
  88. Oasis In The Night
  89. Dulcimer Stomp
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más