Letras de canciones - Letras.com

Let's Make It

AC/DC

Hey sugar baby, so hot and tasty
Come on give me some love, you're driving me wild
It's way past midnight, why don't we take a ride?
We'll make some honey as we're cruising real slowly

Let's make it, don't waste it
Let's make it, come on and taste it

I'll be your ladies man, if you'll give me the chance
Well keep a jumping till the music run dry
And if we take a rest, we'll smoke some cigarettes
And start a smoking going out of control

Let's make it, don't waste it
Let's make it, come on and taste it

Nah Nah Nah Nah
Let's not waste it
Nah Nah Nah Nah
We're gonna make it

Let's make it, don't waste it
Let's make it, come on and taste it

Composición: Angus Young / Malcolm Young · Ese no és el compositor? Avisenos.
128 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. Highway To Hell
  2. You Shook Me All Night Long
  3. Thunderstruck
  4. Back In Black
  5. Hells Bells
  6. Rock The Blues Away
  7. Play Ball
  8. T.N.T.
  9. Shoot To Thrill
  10. Rock Or Bust
  11. The Jack
  12. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
  13. Sweet Candy
  14. Rock The House
  15. Hard Times
  16. Whole Lotta Rosie
  17. Rock N Roll Train
  18. Miss Adventure
  19. High Voltage
  20. Ride On
  21. Love Song
  22. Rock 'n' Roll Singer
  23. The Jack (Live)
  24. Rising Power
  25. Got Some Rock & Roll Thunder
  26. Stiff Upper Lip
  27. It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock 'n' Roll)
  28. What Do You Do For Money Honey
  29. Evil Walks
  30. Girls Got Rhythm
  31. Let's Make It
  32. Night Prowler
  33. Hard As A Rock
  34. Shot Down In Flames
  35. The Jack (live Version)
  36. Dogs Of War
  37. Baptism By Fire
  38. Heatseeker
  39. Who Made Who
  40. Little Lover
  41. Stick Around
  42. Big Balls
  43. Dog Eat Dog
  44. Let There Be Rock
  45. Bad Boy Boogie
  46. Crabsody In Blue
  47. Moneytalks
  48. Breaking The Rules
  49. Got You By The Balls
  50. Boogie Man
  51. Burnin' Alive
  52. Danger
  53. Rock 'n' Roll Damnation
  54. Can't Stop Rock 'n' Roll
  55. Shot Of Love
  56. Back Seat Confidential
  57. C.O.D.
  58. Johnny B. Goode
  59. Rock N Roll Dream
  60. Black Ice
  61. She Likes Rock & Roll
  62. D.T.
  63. Harley Davidson
  64. The Jack
  65. R.I.P.
  66. Emission Control
  67. Big Gun
  68. Safe In New York City
  69. Baby Please Don't Go
  70. She's Got Balls
  1. That's The Way I Wanna Rock & Roll
  2. Nervous Shakedown
  3. Ain't No Fun (Waiting Round To Be A Millionaire)
  4. Alright Tonight
  5. Are You Ready
  6. Can I Sit Next To You Girl
  7. Rockin' In The Parlour
  8. Sink The Pink
  9. Shake Your Foundations
  10. For Those About To Rock (We Salute You)
  11. Soul Stripper
  12. You Ain't Got A Hold On Me
  13. Show Business
  14. Live Wire
  15. Rocker
  16. School Days
  17. There's Gonna Be Some Rockin'
  18. Problem Child
  19. Squealer
  20. R.I.P. (Rock In Peace)
  21. Go Down
  22. Overdose
  23. Hell Ain't A Bad Place To Be
  24. House Of Jazz
  25. Fly On The Wall
  26. Let's Get It Up
  27. Touch Too Much
  28. Jailbreak
  29. Cover You In Oil
  30. Beating Around The Bush
  31. Fire Your Guns
  32. Get It Hot
  33. Given The Dog A Bone
  34. Goodbye & Good Riddance To Bad Luck
  35. Have A Drink On Me
  36. If You Dare
  37. If You Want Blood (You've Got It)
  38. Inject The Venom
  39. Let Me Put My Love Into You
  40. Love Hungry Man
  41. Mistress For Christmas
  42. Night Of The Long Knives
  43. Put The Finger In You
  44. Rock And Roll Ain't Noise Pollution
  45. Rock Your Heart Out
  46. Shake A Leg
  47. The Furor
  48. The Honey Roll
  49. Hail Caesar
  50. Love Bomb
  51. Caught With Your Pants Down
  52. Whiskey On The Rocks
  53. Ballbreaker
  54. Love At First Feel
  55. This House Is On Fire
  56. Flick Of The Switch
  57. Landslide
  58. Guns For Hire
  59. Deep In The Hole
  60. Bedlam In Belgium
  61. Badlands
  62. Brain Shake
  63. First Blood
  64. Playing With Girls
  65. Stand Up
  66. Hell Or High Water
  67. Back In Business
  68. Send For The Man
  69. Snowballed
  70. Spellbound
  1. Walk All Over You
  2. Riff Raff
  3. Down Payment Blues
  4. Gimme A Bullet
  5. Sin City
  6. Gone Shootin'
  7. Up To My Neck In You
  8. Kicked In The Teeth
  9. Meltdown
  10. Hold Me Back
  11. Can't Stand Still
  12. Satellite Blues
  13. Damned
  14. Come And Get It
  15. All Screwed Up
  16. Give It Up
  17. The Razors Edge
  18. Ruff Stuff
  19. Bonny
  20. What's Next To The Moon
  21. Nick Of Time
  22. Cold Hearted Man
  23. Snake Eye
  24. Some Sin For Nuthin'
  25. Strap It On
  26. Carry Me Home
  27. Down On The Borderline
  28. Go Zone
  29. Kissin' Dynamite
  30. Meanstreak
  31. The Price You Pay
  32. Two's Up
  33. Honey Roll
  34. Cyberspace
  35. Borrowed Time
  36. Dirty Eyes
  37. War Machine
  38. Stormy May Day
  39. Big Jack
  40. Anything Goes
  41. Decibel
  42. Money Made
  43. Rocking All The Way
  44. Skies on Fire
  45. Spoilin' For A Fight
  46. Wheels
  47. Smash N Grab
  48. This Means War
  49. Fling Thing
  50. You Shook Me All Night Long (Remix)
  51. Chase the Ace
  52. Put The Finger On You
  53. I Put The Finger On You
  54. Good Bye & Good Riddance To Bad Luck
  55. Givin' The Dog A Bone
  56. Get It Out
  57. D. T.
  58. Ain't No Fun
  59. Rock Your Little Heart Out
  60. Who Made Who (cifra bateria)
  61. That's The Way I Wanna Rock'n'roll
  62. Snake Eyes
  63. She Likes Rock'n'roll
  64. Rock'n'roll Damnation
  65. School Of Rock
  66. Rock N'roll Damnation
  67. T.N.T.
  68. For Those About To Rock
  69. Go Dow(live)
  70. Jailbreak(live)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más