Letras de canciones - Letras.com

Highway To Hell

AC/DC

Living easy, livin' free
Season ticket, on a one way ride
Asking nothing, leave me be
Taking everything in my stride

Don't need reason, don't need rhyme
Ain't nothin' that I’d rather do
Going down, party time
My friends are gonna be there too

I'm on the highway to hell
On the highway to hell
Highway to hell
I'm on the highway to hell

No stop signs, speed limit
Nobody's gonna slow me down
Like a wheel, gonna spin it
Nobody's gonna mess me 'round

Hey, Satan!
Payin' my dues
Playin' in a rockin' band
Hey mama! Look at me
I'm on my way to the promise land

I'm on the highway to hell
Highway to hell
I'm on the highway to hell
Highway to hell

Don't stop me!

I'm on the highway to hell

I'm on the highway
I'm on the (highway to hell)

I'm on the highway to hell (highway to hell)

Yeah I'm going down anyway
I'm on the highway to hell

Composición: Angus Young / Bon Scott / Malcolm Young · Ese no és el compositor? Avisenos.
17.330 reproducciones
Ver más fotos
  1. Highway To Hell
  2. You Shook Me All Night Long
  3. Back In Black
  4. T.N.T.
  5. Thunderstruck
  6. Stiff Upper Lip
  7. Hells Bells
  8. It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock 'n' Roll)
  9. Who Made Who
  10. Rock And Roll Ain't Noise Pollution
  11. Rock N Roll Train
  12. War Machine
  13. Whole Lotta Rosie
  14. Heatseeker
  15. Ride On
  16. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
  17. Bad Boy Boogie
  18. Moneytalks
  19. Ballbreaker
  20. Stormy May Day
  21. Big Jack
  22. Anything Goes
  23. Skies on Fire
  24. Smash N Grab
  25. Baby Please Don't Go
  26. Can I Sit Next To You Girl
  27. You Ain't Got A Hold On Me
  28. Love Song
  29. Dog Eat Dog
  30. Let There Be Rock
  31. Hell Ain't A Bad Place To Be
  32. Touch Too Much
  33. If You Want Blood (You've Got It)
  34. Shoot To Thrill
  35. Hard As a Rock
  36. Boogie Man
  37. Burnin' Alive
  38. Kissin' Dynamite
  39. Decibel
  40. Money Made
  41. Spoilin' For A Fight
  42. Wheels
  43. Black Ice
  44. She Likes Rock & Roll
  45. The Jack
  46. Rock'n'roll Damnation
  47. Big Gun
  48. Safe In New York City
  49. She's Got Balls
  50. High Voltage
  51. That's The Way I Wanna Rock & Roll
  52. Nervous Shakedown
  53. Ain't No Fun (Waiting Round To Be A Millionaire)
  54. Alright Tonight
  55. Are You Ready
  56. Rockin' In The Parlour
  57. Sink The Pink
  58. Shake Your Foundations
  59. For Those About To Rock (We Salute You)
  60. Little Lover
  61. Stick Around
  62. Soul Stripper
  63. Show Business
  64. Rock 'n' Roll Singer
  65. The Jack
  66. Live Wire
  67. Rocker
  1. School Days
  2. There's Gonna Be Some Rockin'
  3. Problem Child
  4. Squealer
  5. Big Balls
  6. R.I.P. (Rock In Peace)
  7. Go Down
  8. Overdose
  9. Crabsody In Blue
  10. House Of Jazz
  11. What Do You Do For Money Honey
  12. Fly On The Wall
  13. Let's Get It Up
  14. Jailbreak
  15. Cover You In Oil
  16. Beating Around The Bush
  17. Breaking The Rules
  18. Evil Walks
  19. Fire Your Guns
  20. Get It Hot
  21. Girls Got Rhythm
  22. Given The Dog A Bone
  23. Goodbye & Good Riddance To Bad Luck
  24. Got You By The Balls
  25. Have A Drink On Me
  26. If You Dare
  27. Inject The Venom
  28. Let Me Put My Love Into You
  29. Let's Make It
  30. Love Hungry Man
  31. Mistress For Christmas
  32. Night Of The Long Knives
  33. Night Prowler
  34. Put The Finger In You
  35. Rock Your Heart Out
  36. Shake A Leg
  37. The Jack (Live)
  38. The Furor
  39. The Honey Roll
  40. Hail Caesar
  41. Love Bomb
  42. Caught With Your Pants Down
  43. Whiskey On The Rocks
  44. Love At First Feel
  45. Rising Power
  46. This House Is On Fire
  47. Flick Of The Switch
  48. Landslide
  49. Guns For Hire
  50. Deep In The Hole
  51. Bedlam In Belgium
  52. Badlands
  53. Brain Shake
  54. First Blood
  55. Danger
  56. Playing With Girls
  57. Stand Up
  58. Hell Or High Water
  59. Back In Business
  60. Send For The Man
  61. Snowballed
  62. Spellbound
  63. Walk All Over You
  64. Shot Down In Flames
  65. Riff Raff
  66. Rock 'n' Roll Damnation
  67. Down Payment Blues
  1. Gimme A Bullet
  2. Sin City
  3. Gone Shootin'
  4. Up To My Neck In You
  5. Kicked In The Teeth
  6. Meltdown
  7. Hold Me Back
  8. Can't Stand Still
  9. Can't Stop Rock 'n' Roll
  10. Satellite Blues
  11. Damned
  12. Come And Get It
  13. All Screwed Up
  14. Give It Up
  15. The Razors Edge
  16. Shot Of Love
  17. Ruff Stuff
  18. Back Seat Confidential
  19. Bonny
  20. What's Next To The Moon
  21. Nick Of Time
  22. Cold Hearted Man
  23. Snake Eye
  24. Some Sin For Nuthin'
  25. Strap It On
  26. C.O.D.
  27. Carry Me Home
  28. Down On The Borderline
  29. Go Zone
  30. Meanstreak
  31. The Price You Pay
  32. Two's Up
  33. Johnny B. Goode
  34. Honey Roll
  35. Cyberspace
  36. Borrowed Time
  37. Dirty Eyes
  38. Rock N Roll Dream
  39. Rocking All The Way
  40. This Means War
  41. Fling Thing
  42. Back In Black
  43. You Shook Me All Night Long (Remix)
  44. Chase the Ace
  45. D.T.
  46. Harley Davidson
  47. Put The Finger On You
  48. I Put The Finger On You
  49. Good Bye & Good Riddance To Bad Luck
  50. Givin' The Dog A Bone
  51. Get It Out
  52. D. T.
  53. Ain't No Fun
  54. R.I.P.
  55. Rock Your Little Heart Out
  56. Who Made Who (cifra bateria)
  57. The Jack (live Version)
  58. That's The Way I Wanna Rock'n'roll
  59. Snake Eyes
  60. She Likes Rock'n'roll
  61. School Of Rock
  62. Rock N'roll Damnation
  63. T.N.T.
  64. For Those About To Rock
  65. Go Dow(live)
  66. Jailbreak(live)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más