Letras de canciones - Letras.com

I Love My Chick (ft. Busta Rhymes And Kelis)

will.i.am

[Busta Rhymes] I love my bitch
[Kelis] I love my nigga
[x6]

My lady never lets me down
thats why i never let her go
she always here to lift me up
when i fall down and hit the floor
my baby so amazing
let me sit back and count the ways
1...... she the shit
2...... she the shit
3...... she the shit

[Busta Rhymes (Kelis)]
i love my bitch
i love my lady yup yup
i love my bitch
(i love you nigga)
i love my lady yup yup
i love my bitch
(i love you nigga)
i love my lady yup yup
i love my bitch
(i love you nigga)
i love my bitch
she the shit
[Kelis (Busta Rhymes)]
i love my nigga yup yup
i love my boy
(i love my bitch)
i love my nigga yup yup
i love my boy
(i love my bitch)
i love my nigga
(i love my bitch)
i love my nigga
he bring me joy

[Busta Rhymes]
I love my girl cause she knows the shit
she acting kinda ill but she aint scared of the dick
got her on tape but though she act kinda rude
bet she know my money gone
she spent a do on a dude
real life chicken let her fucked with a thug
sippin martini's drinkin, wanna fuck in the club
cause . . . see thats my chick
thats my chick, thats my chick
yeah she the shit
and she the type that keep shit on low
never stress the kid when im surrounded with hoes
if you knew the shit that she be doing to me
in the club, in the crib, or when i'm pushing the v
see, shorty ass be all over the place
nigga front she probally put her ass all in your face for me
cause thats my chick, cause thats my chick
cause that my chick, and she the shit

My lady never lets me down
thats why i never let her go
she always here to lift me up
when i fall down and hit the floor
my baby so amazing
let me sit back and count the ways
1...... she the shit
2...... she the shit
3...... she the shit

[Busta Rhymes (Kelis)]
i love my bitch
i love my lady yup yup
i love my bitch
(i love you nigga)
i love my lady yup yup
i love my bitch
(i love you nigga)
i love my lady yup yup
i love my bitch
(i love you nigga)
i love my bitch
she the shit
[Kelis (Busta Rhymes)]
i love my nigga yup yup
i love my boy
(i love my bitch)
i love my nigga yup yup
i love my boy
(i love my bitch)
i love my nigga
(i love my bitch)
i love my nigga
he bring me joy

[Busta Rhymes]
you see my bitch she a one of a kind
i know you wish your bitch was a rider like mine
when you see my chick you know my shortys a dime
what she doing with them bitches
she be skipping the line
listen, the type that reserve that ass for a nigga
and if i had to skip town she's hold the stash for a nigga
i'm saying cause thats my chick
cause thats my chick, cause thats my chick
and she the shit
i know you buggin on the way shit sound
but you know you know i love the way my bitch be holdin it down
she is truely thoruow(sp) about the way she be reppin it hard
travel anywhere my shorty come fuck with the gaurd
bust it, mami always creep for you if she can
even if she have to get up and even lie on the stand
i'm saying . . . thats my chick
thats my chick, thats my chick
cause she the shit

My lady never lets me down
thats why i never let her go
she always here to lift me up
when i fall down and hit the floor
my baby so amazing
let me sit back and count the ways
1...... she the shit
2...... she the shit
3...... she the shit

[Busta Rhymes (Kelis)]
i love my bitch
i love my lady yup yup
i love my bitch
(i love you nigga)
i love my lady yup yup
i love my bitch
(i love you nigga)
i love my lady yup yup
i love my bitch
(i love you nigga)
i love my bitch
she the shit
[Kelis (Busta Rhymes)]
i love my nigga yup yup
i love my boy
(i love my bitch)
i love my nigga yup yup
i love my boy
(i love my bitch)
i love my nigga
(i love my bitch)
i love my nigga
he bring me joy

108 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. Scream & Shout (feat. Britney Spears)
  2. Feeling Myself (feat. Miley Cyrus, French Montana & Wiz Khalifa)
  3. Birthday (feat. Cody Wise)
  4. This Is Love (feat. Eva Simons)
  5. Bang Bang
  6. Great Times
  7. Ghetto Ghetto (feat. Baby Kaely)
  8. Ew! (feat. Jimmy Fallon)
  9. #thatPOWER (feat. Justin Bieber)
  10. Hey You (feat. Joan Sebastian)
  11. The Traveling Song
  12. T.H.E. (The Hardest Ever) (feat. Mick Jagger & Jennifer Lopez)
  13. Yes, We Can
  14. It's a new day
  15. Alex to the Spot
  16. 3 Words (feat Cheryl Cole)
  17. Hot Wings (I Wanna Party)
  18. Reach For The Stars
  19. Fall Down (feat. Miley Cyrus)
  20. Gettin’ Dumb (feat. Apl.de.ap & 2NE1)
  21. True
  22. All That I Got (The Make Up Song) (Featuring Fergie )
  23. Más que nada
  24. Beep (feat. The Pussycat Dolls)
  25. Fergalicious (Featuring Fergie)
  26. Money
  27. Secrets Dexters Lab
  28. Tell Of Tales
  29. That Heat (con Sergio Mendes)
  30. I Love My Chick (ft. Busta Rhymes And Kelis)
  31. Mash Out (Feat. Fergie & MC Lyte)
  32. Don't Lie
  33. I Am
  34. I Got It From My Mama (Feat. Nicole Scherzinger)
  35. Loose Ends (feat. Pharoahe Monch, Justin Timberlake & Sérgio Mendes)
  36. Baby Love (ft Nicole Scherzinger)
  37. Over
  38. She's A star
  39. Heartbreaker
  40. The Donque Song feat. Snoop Dogg
  41. Impatient
  42. One More Chance
  43. Invisible
  44. Fantastic
  45. Ain't it Pretty
  46. S.O.S
  47. Make it Funky
  48. Colors
  1. Spending Money
  2. Fly Girl
  3. Get Your Money
  4. Invisble
  5. The Dong Song
  6. Dynamite (Interlude)
  7. Do it (ft. Ciara)
  8. A8
  9. Audio Delite At Low Fidelity
  10. Ba Bump
  11. Be Free
  12. Bebot
  13. Bend Your Back
  14. Bep Empire
  15. Bridging the Gaps
  16. Bringing it Back
  17. Cali to New York
  18. Clap Your Hands
  19. Communication
  20. Complete Beloved
  21. Dirty Dancing
  22. Disco Club
  23. Do what you want
  24. Don't Phunk With My Heart
  25. Dum Diddly
  26. Fallin Up
  27. Falling up
  28. Feel It
  29. The Girl Is Mine (feat. Michael Jackson)
  30. Big and Chunky (Madagascar 2)
  31. Take Our Planet Back
  32. Go
  33. Heartbreaker (feat. Cheryl Cole)
  34. Best Friend
  35. Oh My Gosh
  36. Fly Away
  37. OMG (With Usher)
  38. Picture Perfect (feat Chris Brown)
  39. Check It Out (feat. Nicki Minaj)
  40. I Like To Move It
  41. Loosin' It (Feat. Fergie)
  42. This Beat Is Fresh
  43. The Big Fat Bass (Feat. Britney Spears)
  44. Hot Wings (I Wanna Party) (feat. Jamie Foxx & Anne Hathaway)
  45. Nature Of The World (feat Justin Timberlake)
  46. Drop It Low
  47. Let's Pa Pa Party
  48. Nothing Really Matters (feat. David Guetta)
  1. The Regulator
  2. Go Home (T.H.E. Part. 2) (feat. Mick Jagger & Wolfgang Gartner)
  3. OMG
  4. Free
  5. Pick It Up
  6. The Donque Song
  7. In My Name
  8. We Are The Ones - Obama Song
  9. Anything Like You
  10. Nothing Really Matters
  11. Big Fat Bass
  12. Photographs
  13. Go Home (feat. Mick Jagger, Wolfgang Gartner)
  14. S.O.S. (Mother Nature)
  15. I Got It From My Mama
  16. The Girl Is Mine - 2008
  17. Losin' It (feat. Fergie)
  18. Yes We Can (barack Obama Song)
  19. Big And Chunky
  20. The Mega Song
  21. Hoola Hoop (feat. Nicole Scherzinger)
  22. Party Like An Animal (feat. Redfoo & Eva Simons)
  23. Real In Rio
  24. You And Me (feat. Justin Bieber)
  25. Better Than Yesterday (feat. Sidney Samson)
  26. Advice For The Young At Heart
  27. Take The World On (part. 2NE1)
  28. She Loves Me
  29. I Want You (part. Common)
  30. I Wanna Go Crazy (feat. David Guetta)
  31. Hall Of Fame (part. The Script)
  32. Scream & Shout (Hit-Boy Remix) (feat. Britney Spears, Waka Flocka, Lil' Wayne & Diddy)
  33. One Of Those Nights (feat. Chris Brown)
  34. Hello
  35. Good Morning
  36. Good Morning
  37. Love Bullets (feat. Skylar Grey)
  38. The World Is Crazy (feat. Dante Santiago)
  39. Freshy (feat. Juicy J)
  40. Geekin'
  41. Smile Mona Lisa
  42. Far Away From Home (feat. Nicole Scherzinger)
  43. Let’s Go (feat. Chris Brown)
  44. Great Times Are Coming
  45. America's Song (feat. David Foster, Faith Hill, Mary J. Blige, Seal, & Bono)
  46. It Should Be Easy (feat. Britney Spears)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más