Letras de canciones - Letras.com

One More Chance

will.i.am

Take me back
Take me back
Take me back
I…..

Girls girls girls
Girls girls girls
Girls girls girls

Take me back

One more chance
This time around I'll get it fine I know
One more chance
Let me undo what I done before
One more

Girl I be loving you like la la la
But it be hitting you like blah blah blah
We be going back and forth like volley ball
Battling each other like galactic
Girl our love could be spectacular
But we crash like vehicular
Homicide I know why you sick of a brother with tricks that's quick to trick on ya
I know you want more than a dick in ya
You want a good nigga to stick with ya
I'll stick with ya and perfect my love
I'll protect ya girl if you give me just

One more chance
This time around I'll get it fine I know
One more chance
Let me undo what I've done before
Cause I don't want to go
Another day, another lonely night
I don't wanna be
In this world without you in my life
One more chance

This time around
Baby protect the love
lalala this time around
baby protect the love
lalala
baby protect the love
lalala this time around
Better get it right
This time around
Better get it right

Lemme lemme lemme lemme love you all day
Remix our love in a new way
Put it on put it on replay replay
Spin it around an' around like a dj dj
Forever and ever and always
Our endeavor got me sure like albey
[ One More Chance lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
Yesterday gotcha feeling a little salty
Girl I promise you imma love you love you all the way
To the end L O V I N girl I'm serious no more pretending
I received all the love your sending
I'll give my all if you give me just

One more chance
This time around it's time for a different flow
A new romance
Do the things we've never done before
cause I don't wanna do
The same mistakes that I made yesterday
I love you
I really love you baby I really love you baby
laaa
Baby protect the love
lalala this time around
Baby protect the love
lalala
Baby protect the love
laa this time around
This time around better get it right
This time around better get it right

This time around, this time around, this time around, this time around
I promise baby imma change it
I'll remix it no more same shit
This time around, this time around, this time around, this time around
I promise baby I'll rearrange it I'll remix it no more same shit
This time around this time around this time around
Check it out now check it out now check it out now
eh eh

Fuck your friends girl
They just haters they just think that I'm a playa
But you don't see that love is greater
If not now then maybe later
Cause endlessly enormously
you will see my l o v will be strong until the end
baby give me one more chance

This time around I'll get it fine I know
One more chance
Let me undo what I've done before
Cause I don't want to go
Another day, another lonely night
I don't wanna be
In this world without you in my life
One more chance

lallalallalala
lalalalalala
lalalalala
lalalalalal
lalalalalalala

Composición: Fernando Garibay / William Adams · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Caio
292 reproducciones
Ver más fotos
  1. Birthday (feat. Cody Wise)
  2. Scream & Shout (feat. Britney Spears)
  3. This Is Love (feat. Eva Simons)
  4. Feeling Myself (feat. Miley Cyrus, French Montana & Wiz Khalifa)
  5. Great Times
  6. Bang Bang
  7. Hey You (feat. Joan Sebastian)
  8. #thatPOWER (feat. Justin Bieber)
  9. One Of Those Nights (feat. Chris Brown)
  10. Better Than Yesterday (feat. Sidney Samson)
  11. Fall Down (feat. Miley Cyrus)
  12. Smile Mona Lisa
  13. S.O.S
  14. The Girl Is Mine (feat. Michael Jackson)
  15. Big and Chunky (Madagascar 2)
  16. T.H.E. (The Hardest Ever) (feat. Mick Jagger & Jennifer Lopez)
  17. Hello
  18. Freshy (feat. Juicy J)
  19. Geekin'
  20. True
  21. All That I Got (The Make Up Song) (Featuring Fergie )
  22. Más que nada
  23. Beep (feat. The Pussycat Dolls)
  24. Fergalicious (Featuring Fergie)
  25. Money
  26. Secrets Dexters Lab
  27. Tell Of Tales
  28. That Heat (con Sergio Mendes)
  29. I Love My Chick (ft. Busta Rhymes And Kelis)
  30. Mash Out (Feat. Fergie & MC Lyte)
  31. Don't Lie
  32. I Am
  33. I Got It From My Mama (Feat. Nicole Scherzinger)
  34. Loose Ends (feat. Pharoahe Monch, Justin Timberlake & Sérgio Mendes)
  35. Baby Love (ft Nicole Scherzinger)
  36. Over
  37. She's A star
  38. Heartbreaker
  39. The Donque Song feat. Snoop Dogg
  40. Impatient
  41. One More Chance
  42. Invisible
  43. Fantastic
  44. Ain't it Pretty
  45. Make it Funky
  46. Colors
  47. Spending Money
  48. Fly Girl
  1. Get Your Money
  2. Invisble
  3. The Dong Song
  4. Dynamite (Interlude)
  5. Do it (ft. Ciara)
  6. A8
  7. Audio Delite At Low Fidelity
  8. Ba Bump
  9. Be Free
  10. Bebot
  11. Bend Your Back
  12. Bep Empire
  13. Bridging the Gaps
  14. Bringing it Back
  15. Cali to New York
  16. Clap Your Hands
  17. Communication
  18. Complete Beloved
  19. Dirty Dancing
  20. Disco Club
  21. Do what you want
  22. Don't Phunk With My Heart
  23. Dum Diddly
  24. Fallin Up
  25. Falling up
  26. Feel It
  27. Yes, We Can
  28. It's a new day
  29. The Traveling Song
  30. Take Our Planet Back
  31. Go
  32. Heartbreaker (feat. Cheryl Cole)
  33. Alex to the Spot
  34. Best Friend
  35. Oh My Gosh
  36. Fly Away
  37. OMG (With Usher)
  38. Picture Perfect (feat Chris Brown)
  39. Check It Out (feat. Nicki Minaj)
  40. I Like To Move It
  41. Loosin' It (Feat. Fergie)
  42. This Beat Is Fresh
  43. The Big Fat Bass (Feat. Britney Spears)
  44. Hot Wings (I Wanna Party) (feat. Jamie Foxx & Anne Hathaway)
  45. 3 Words (feat Cheryl Cole)
  46. Nature Of The World (feat Justin Timberlake)
  47. Drop It Low
  48. Let's Pa Pa Party
  1. Nothing Really Matters (feat. David Guetta)
  2. The Regulator
  3. Go Home (T.H.E. Part. 2) (feat. Mick Jagger & Wolfgang Gartner)
  4. OMG
  5. Free
  6. Pick It Up
  7. Hot Wings (I Wanna Party)
  8. The Donque Song
  9. In My Name
  10. We Are The Ones - Obama Song
  11. Anything Like You
  12. Nothing Really Matters
  13. Big Fat Bass
  14. Photographs
  15. Go Home (feat. Mick Jagger, Wolfgang Gartner)
  16. S.O.S. (Mother Nature)
  17. I Got It From My Mama
  18. The Girl Is Mine - 2008
  19. Losin' It (feat. Fergie)
  20. Yes We Can (barack Obama Song)
  21. Big And Chunky
  22. The Mega Song
  23. Reach For The Stars
  24. Hoola Hoop (feat. Nicole Scherzinger)
  25. Party Like An Animal (feat. Redfoo & Eva Simons)
  26. Real In Rio
  27. You And Me (feat. Justin Bieber)
  28. Advice For The Young At Heart
  29. Take The World On (part. 2NE1)
  30. She Loves Me
  31. I Want You (part. Common)
  32. I Wanna Go Crazy (feat. David Guetta)
  33. Hall Of Fame (part. The Script)
  34. Scream & Shout (Hit-Boy Remix) (feat. Britney Spears, Waka Flocka, Lil' Wayne & Diddy)
  35. Good Morning
  36. Good Morning
  37. Love Bullets (feat. Skylar Grey)
  38. The World Is Crazy (feat. Dante Santiago)
  39. Far Away From Home (feat. Nicole Scherzinger)
  40. Gettin’ Dumb (feat. Apl.de.ap & 2NE1)
  41. Let’s Go (feat. Chris Brown)
  42. Ghetto Ghetto (feat. Baby Kaely)
  43. Great Times Are Coming
  44. America's Song (feat. David Foster, Faith Hill, Mary J. Blige, Seal, & Bono)
  45. It Should Be Easy (feat. Britney Spears)
  46. Ew! (feat. Jimmy Fallon)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más