Letras de canciones - Letras.com

I Want You Back

Usher

I Want You Back
Usher & Jadakiss

[Just Blaze]

Real talk. Usher, Just Blaze.

[Usher]

Oh!
Oh ho!
(Mmm you gonna want me back)
[Is the last words she said to me now I'm wishing she was still here with me]
(You know your gonna need me)
And now that day's here, ya man gotta shed tears. Right!
(Mmm you gonna want me back)

You never miss a good thing till it leaves ya
Finally I realize that I need ya
I want ya back
Baby girl I need ya back
Gotta have ya back, babe
Heartbroken when you left my world
Man I wish I woulda kept my girl
I love you
I don't know what I'm gon do wit out my baby

It's driving me crazy (It's driving me crazy)
'Cause I'm missing my baby (Missing my baby)
I'm goin' outta my mind and I'm runnin' outta time
Oh I just wish I could find you girl
Said I'm about to go crazy (About to go crazy)
'Cause I been needin' you lately (Needing you lately)
I'm goin' outta my head and all the things that I said
I wish that I never said them now

Aww baby
What you say now?
(You gonna want me back)
And still I want you, want you, want you, want you, want you
Need ya babe

If I could rewind the time
And get inside ya mind
I would take back all my words
I didn't see it, I couldn't see what I was doin' babe
See baby girl I was blind
And I wish I could try
To be the man that you deserve
Give me one chance to make it work

It's driving me crazy (It's driving me crazy)
'Cause I'm missing my baby (Missing my baby)
I'm goin' outta my mind and I'm runnin' outta time
Oh I just wish I could find you girl
Said I'm about to go crazy (About to go crazy)
'Cause I been needin' you lately (Needing you lately)
I'm goin' outta my head and all the things that I said
I wish that I never said them now

(Mmm you gonna want me back)
Wish I could throw it back
I want it the way it use to be

(You gonna need me)
(Mmm your gonna want me back)

(Jadakiss)

Yeah
Uh Oh
Uh Yeah Uh
Yo I'm tryin' to stay strong
I don't wanna crack but i need her
And she told me I was gon' want her back
Shoulda belived her
Now I'm wishin' I could throw me back to that exact spot
Where we found L-O-V-E at
Lose some then I lose again
When am gonna win some
I said a lot of things out of anger but i meant some
I brought a lot of things to the table besides income
I just want things to go back to how they used to be
I was used to you and I thought you was used to me
Time is against me
You never miss something til' it's gone
That's my word ma
You convinced me
It might not happen but I'm still hopin'
And my heart is broken
But the door is still open
Pillow still soakin
Your boy still loapin'
Dutch still lit
And the bottle still open
If I don't get another chance it'll be hard to get focused


Give me one chance to make it work!

It's driving me crazy (It's driving me crazy)
'Cause I'm missing my baby (Missing my baby)
I'm goin' outta my mind and I'm runnin' outta time
Oh I wish I could find you girl
Said I'm about to go crazy (About to go crazy)
'Cause I been needin' you lately (Needing you lately)
The love of my life but I wasn't loving you right baby

It's driving me crazy (It's driving me crazy)
'Cause I'm missing my baby (Missing my baby)
I'm goin' outta my mind and I'm runnin' outta time
I just wish I could find you girl
So I'm about to go crazy (About to go crazy)
'Cause I been needin' you lately (Needing you lately)
I'm goin' outta my head and all the things that I said
I wish that I never said them now

(Mmm your gonna want me back)
It's the last words she said to me
Now I'm wishing she was still here with me
(Your gonna need me, need me one day)
And that day's here
(Mmm your gonna want me back)
And ya man gotta shed tears
I'm sittin' by the phone
Realizing she ain't ever coming home.....

136 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. Good Kisser
  2. Climax
  3. Scream
  4. U Got It Bad
  5. She Came To Give It To You (feat. Nicki Minaj)
  6. Promise (feat. Romeo Santos)
  7. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  8. I Don't Mind (feat. Juicy J)
  9. Confessions (part II)
  10. Trading Places
  11. Omg (feat Will. I Am)
  12. In My Bag ft. T.I
  13. Nice & Slow
  14. My Boo (feat. Alicia Keys)
  15. My Love (com Mario)
  16. Oh My Gosh
  17. Making Love (Into The Night)
  18. My Way
  19. Yeah
  20. Burn
  21. I'll Show You Love
  22. Caught Up
  23. Bad Girl
  24. Follow Me
  25. Dot Com
  26. U
  27. Same Girl
  28. I Swear I'm In Love
  29. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  30. Lifetime
  31. Echo
  32. Yeah!
  33. Daddy's Home (Hey Daddy)
  34. Get in My Car (Feat. Bun B)
  35. Looking For Myself
  36. The Matrimony (feat. Wale)
  37. I'll Make It Right
  38. Think Of You
  39. You Make Me Wanna
  40. Just Like Me
  41. Slow Jam
  42. Come Back
  43. I Will
  44. Bedtime
  45. One Day You'll Be Mine
  46. I Don't Know
  47. Work It Out
  48. If I Want To
  49. I Can't Let U Go
  50. U Don't Have To Call
  51. Can U Help Me
  52. How Do I Say
  53. Hottest Thing
  54. Good Ol Ghetto
  55. U-Turn
  56. Pop Ya' Collar
  57. Call Me A Mack
  58. T.T.P
  59. Without U(Interlude)
  60. Every Little Step
  61. Let It Burn
  62. Crazy
  63. Slow Love
  64. The Many Ways
  65. Love Was Here
  66. Whispers
  67. You Took My Heart
  68. Smile Again
  69. Final Goodbye
  70. Throwback
  71. U Are the One
  72. IntroLude 8701
  73. Can t Let U Go
  74. Confessions (Interlude)
  75. Superstar (Interlude)
  76. Superstar
  77. Truth Hurts
  78. Simple Things
  79. That's What It's Made For
  80. Can U Handle It?
  81. Do It To Me
  82. Seduction
  83. Take Your Hand
  84. Confessions (part I)
  85. You'll Be In My Heart
  86. Addictive
  1. Better Off Separated
  2. Breakdown
  3. Don't Be Cruel
  4. Help me
  5. I Wish
  6. Separated
  7. She's Got The Part
  8. Red Light
  9. I Need a Girl
  10. I Need Love
  11. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  12. Lovers And Friends
  13. Doin' The Most
  14. It Is What It Is
  15. Pianolude
  16. Rock Witcha
  17. U Don´t Have To Call (remix)
  18. Interlude 1
  19. Interlude 2
  20. Ooh, Ohh, hey...
  21. So Contagious
  22. Roni
  23. Twork It Out
  24. Intro
  25. Wifey
  26. Whatever I Want
  27. My Boo Remix
  28. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  29. Sweet Lies
  30. Dreamin
  31. Don't Take It Personal
  32. Comin' For X-mas
  33. I Want You Back
  34. T-T-P
  35. What 's Going On
  36. Anything
  37. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  38. Can You Get With It
  39. Make It Rain
  40. Spicy Ladies
  41. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  42. I Can't Win
  43. Moving Mountains
  44. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  45. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  46. This Ain't Sex
  47. His Mistakes
  48. Touch
  49. Ooh, Shawty
  50. What You Need
  51. Love You Gently
  52. Best Thing
  53. What's Your Name
  54. Something Special
  55. What's A Man To Do
  56. Will Work For Love
  57. Before I Met You
  58. Appetite
  59. Forever Young
  60. Here I Stand
  61. Revolver
  62. Prayer For You
  63. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  64. Love In This Club
  65. One Hand
  66. Traffic
  67. At the time
  68. U Remind me
  69. You Can't feat. One Chance
  70. Hush
  71. Get my swagger back
  72. Radar
  73. Better on the Other Side
  74. Get Used To Her
  75. Last To Know
  76. What I Gotta do
  77. Love Looks Good
  78. Papers
  79. Don't Hurt Em
  80. Off Your Chest
  81. To the Moon
  82. Enchanted
  83. Secrets
  84. Whats A Guy To Do
  85. Be
  86. The Realest One
  1. Spotlight
  2. More
  3. Rockband
  4. Stay Down
  5. I Love You Too
  6. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  7. First Dance (feat.Justin Bieber)
  8. There Goes My Baby
  9. What's A Guy Gotta Do
  10. Hey Daddy (Daddy's Home)
  11. Certified
  12. Blockin
  13. Guilty
  14. So Many Girls
  15. Okay
  16. Mars vs. Venus
  17. Foolin' Around
  18. She Don't Know
  19. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  20. Somebody To Love
  21. Monstar
  22. She Seen Me
  23. She Seen Me
  24. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  25. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  26. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  27. Pro Lover
  28. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  29. Love Em' All
  30. Lay You Down
  31. Stranger
  32. Lingerie
  33. Cutter Off
  34. Missin' My Woman
  35. You So Fire
  36. How Much (feat. Mariah Carey)
  37. Just Be You
  38. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  39. The Party Continues
  40. Sweet Baby
  41. Sweat (feat. Rico Love)
  42. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  43. Pay Me
  44. Secret Garden
  45. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  46. Stroke Your Ego
  47. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  48. Slippin'
  49. Take That
  50. I Did It
  51. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  52. Weekend (feat. Akon)
  53. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  54. Without You (Feat. David Guetta)
  55. Play Me
  56. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  57. Can U Get Wit It
  58. Tender Love
  59. Lemme See (feat. Rick Ross)
  60. Lessons For The Lover
  61. Twisted
  62. Can't Stop Won't Stop
  63. 2nd Round
  64. I.F.U.
  65. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  66. Euphoria
  67. Numb
  68. Dive
  69. I Care for U
  70. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  71. Twisted (Feat. Pharrell)
  72. Pumped Up Kicks
  73. Sins Of My Father
  74. Show Me
  75. What Happened To U
  76. Sunrise
  77. Mi Amor
  78. Mi Amor
  79. Party Ain't Over
  80. Believe Me
  81. I Heard A Rumour
  82. Clueless
  83. Body Language
  84. Still Got It
  85. Gone Too Soon
  86. Heavy
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más