So Contagious

Usher

(Ron Isley AKA Mr. Biggs)

Its two am just getting in about to check my message,
No one has called but my homies and some bill collectors,
You say you bring somebody wants to borrow money,
I two way her she don´t hit me back something is funny,
so I called her mother´s¯ house and asked her had she had seen
my baby
drove my six around look for that missin lady,
got back in turned the TV on and caught the news
then I put my hand on my head cause Is¦ so confused,
and then I turned the TV down,
cause I thought I heard a squeaky sound,
umm... Something抯 going on upstairs,
cause I know nobody抯 else lives here,
as I get closer to the stairways,
all I hear and then I hear my baby¯ voice in my ear,

Chorus:
Your contagious ouch me baby,
Get me what you got,
Then a man said,
Sexy lady, drive me crazy,
Drive me wild,

And I just can believe this shit,
I ran down stairs look in the closet lookin for that eeww..
Said a prayer cause only god know what I抦 gonna do,
What I saw was enough to drive a preacher wild,
I抦 in the hall contemplate not in my own dame house,

Who would of thought she was creeping with another man,
But down low happen to me all over again,

and then I turned the TV down,
cause I thought I heard a squeaky sound,
umm. Something
¯ going on up there upstairs,
cause I know nobody¯ else lives here,
as I get closer to the stairways,
all I hear and then I hear my baby¯ voice in my ear,
screaming
Chorus:
Your contagious ouch me baby,
Get me what you got,
Sexy lady, drive me crazy, (Then I heard another man)
Drive me wild,
And I just can believe this shit,

(door opens) (Mr. Biggs R. Kelly, and Shante Moore)

What the hell is going on between the sheets in my home,
Baby wait let me explain before you start to point you cane,
girl Is¦ bout to have a fit, oh its about to be something,
how did I get into this I should of never came home with this
bitch,
Go down dirty woman back to where you come from,
Baby but wait,
But wait my ass, hit the streets your ass is grass,
Now Mr. Biggs before you down,
Wait how you know my name son,
Honey wait I was gonna tell you,
move this coat looks real familiar,
now don´t I know you from somewhere a long time ago,
no no I don´t think so, yea yea I feel I know you brother very
well,
No no you´re mistakin me for somebody else,
Frank, Shut up can you see two men are talking,
But, thought I told you bitch, to get to walkin,
Now I think yall better leave this place,
Cause Is ¦ about to catch you case,


(4xs)
Your contagious ouch me baby,
Give me what you got,
Your contagious ouch me baby,
Give me what you got

94 reproducciones
Ver más fotos
  1. Promise (feat. Romeo Santos)
  2. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  3. Burn
  4. Scream
  5. Tender Love
  6. Omg (feat Will. I Am)
  7. U Got It Bad
  8. Trading Places
  9. Oh My Gosh
  10. Climax
  11. Numb
  12. Yeah
  13. Confessions (part II)
  14. My Boo (feat. Alicia Keys)
  15. I Want You Back
  16. Moving Mountains
  17. His Mistakes
  18. Before I Met You
  19. Lifetime
  20. One Hand
  21. Last To Know
  22. Spotlight
  23. Yeah!
  24. Rockband
  25. I Love You Too
  26. Making Love (Into The Night)
  27. She Seen Me
  28. Lay You Down
  29. Missin' My Woman
  30. Just Be You
  31. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  32. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  33. I'll Make It Right
  34. Think Of You
  35. You Make Me Wanna
  36. Just Like Me
  37. Nice & Slow
  38. Slow Jam
  39. My Way
  40. Come Back
  41. I Will
  42. Bedtime
  43. One Day You'll Be Mine
  44. I Don't Know
  45. Work It Out
  46. If I Want To
  47. I Can't Let U Go
  48. U Don't Have To Call
  49. Can U Help Me
  50. How Do I Say
  51. Hottest Thing
  52. Good Ol Ghetto
  53. U-Turn
  54. Pop Ya' Collar
  55. Call Me A Mack
  56. T.T.P
  57. Without U(Interlude)
  58. Every Little Step
  59. Let It Burn
  60. Crazy
  61. Slow Love
  62. The Many Ways
  63. I'll Show You Love
  64. Love Was Here
  65. Whispers
  66. You Took My Heart
  67. Smile Again
  68. Final Goodbye
  69. Throwback
  70. U Are the One
  71. IntroLude 8701
  72. Can t Let U Go
  73. Confessions (Interlude)
  74. Caught Up
  75. Superstar (Interlude)
  76. Superstar
  77. Truth Hurts
  78. Simple Things
  79. Bad Girl
  80. That's What It's Made For
  81. Can U Handle It?
  82. Do It To Me
  83. Seduction
  1. Take Your Hand
  2. Follow Me
  3. Confessions (part I)
  4. You'll Be In My Heart
  5. Addictive
  6. Better Off Separated
  7. Breakdown
  8. Don't Be Cruel
  9. Help me
  10. I Wish
  11. Separated
  12. She's Got The Part
  13. Red Light
  14. I Need a Girl
  15. I Need Love
  16. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  17. Lovers And Friends
  18. Doin' The Most
  19. It Is What It Is
  20. Dot Com
  21. Pianolude
  22. Rock Witcha
  23. U Don´t Have To Call (remix)
  24. Interlude 1
  25. Interlude 2
  26. Ooh, Ohh, hey...
  27. So Contagious
  28. Roni
  29. Twork It Out
  30. Intro
  31. Wifey
  32. Whatever I Want
  33. My Boo Remix
  34. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  35. Sweet Lies
  36. Dreamin
  37. Don't Take It Personal
  38. Comin' For X-mas
  39. T-T-P
  40. U
  41. What 's Going On
  42. Anything
  43. Same Girl
  44. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  45. Can You Get With It
  46. Make It Rain
  47. Spicy Ladies
  48. I Swear I'm In Love
  49. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  50. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  51. I Can't Win
  52. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  53. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  54. This Ain't Sex
  55. My Love (com Mario)
  56. Touch
  57. Ooh, Shawty
  58. What You Need
  59. Love You Gently
  60. Best Thing
  61. What's Your Name
  62. Something Special
  63. What's A Man To Do
  64. Will Work For Love
  65. Appetite
  66. Forever Young
  67. Here I Stand
  68. Revolver
  69. Prayer For You
  70. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  71. Love In This Club
  72. Echo
  73. Traffic
  74. At the time
  75. U Remind me
  76. You Can't feat. One Chance
  77. Hush
  78. Get my swagger back
  79. Radar
  80. Better on the Other Side
  81. Get Used To Her
  82. What I Gotta do
  83. Love Looks Good
  1. Papers
  2. Don't Hurt Em
  3. Off Your Chest
  4. To the Moon
  5. Enchanted
  6. Secrets
  7. Whats A Guy To Do
  8. Be
  9. The Realest One
  10. In My Bag ft. T.I
  11. More
  12. Daddy's Home (Hey Daddy)
  13. Stay Down
  14. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  15. First Dance (feat.Justin Bieber)
  16. There Goes My Baby
  17. What's A Guy Gotta Do
  18. Hey Daddy (Daddy's Home)
  19. Certified
  20. Blockin
  21. Guilty
  22. So Many Girls
  23. Okay
  24. Mars vs. Venus
  25. Foolin' Around
  26. She Don't Know
  27. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  28. Somebody To Love
  29. Monstar
  30. She Seen Me
  31. Get in My Car (Feat. Bun B)
  32. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  33. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  34. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  35. Pro Lover
  36. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  37. Love Em' All
  38. Stranger
  39. Lingerie
  40. Cutter Off
  41. You So Fire
  42. How Much (feat. Mariah Carey)
  43. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  44. The Party Continues
  45. Sweet Baby
  46. Sweat (feat. Rico Love)
  47. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  48. Pay Me
  49. Secret Garden
  50. Stroke Your Ego
  51. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  52. Slippin'
  53. Take That
  54. I Did It
  55. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  56. Weekend (feat. Akon)
  57. Without You (Feat. David Guetta)
  58. Play Me
  59. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  60. Can U Get Wit It
  61. Lemme See (feat. Rick Ross)
  62. Lessons For The Lover
  63. Twisted
  64. Can't Stop Won't Stop
  65. 2nd Round
  66. I.F.U.
  67. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  68. Euphoria
  69. Dive
  70. I Care for U
  71. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  72. Twisted (Feat. Pharrell)
  73. Pumped Up Kicks
  74. Sins Of My Father
  75. Looking For Myself
  76. Show Me
  77. What Happened To U
  78. Sunrise
  79. Mi Amor
  80. Mi Amor
  81. Party Ain't Over
  82. Gone Too Soon
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más