Letras de canciones - Letras.com

Scream

Timbaland

I got a plan for you and I
Let's journey across the Venezia skies.
Can i have some of your cookies, can I have some of your pie
May I cut the first slice, so won't you

Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right

Intoxicated with desire,
And you're the dancer, maybe driver, yeah
I'm not afraid, 'cause I'm a rider, yeah
Ain't nothing wrong, feeling right, so won't you

Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right (Scream)
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right (Oh)
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right (You make me scream)
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right

I love it babe, got me here doing things I`d never do
Can hold me downs, why I'm here making sure, things are up for you (get it)
Like a getaway , for the lights go off, you turn on
I love this place, cause I can hear the echo when you make me ahh

Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right (If your feeling good)
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right (Let me know)
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right (Scream)
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right (Show me it feels good)

In the car, at the party
Got his hands, On your body
Don't fight it, Ooh
If you like it, Ooh

In your room, on the rooftop
Feels good, don't stop
Don't fight it, Ooh (Don't you fight it)
If you like it, Ooh (Why don't you)

Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right (Scream)
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right (Scream)
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right ()
Scream, at the top of your lungs, if your body's feeling right (Uh, Sing it)

If you love me girl
Why don't you
If it feels good why don't you (sing it)

Uh, if you love me girl, why don't you just
Cuz when it feels good it (don't fight it)
If you like it

Yeah,
Don't fight it, ooh
Yeah,
If you like it, ooh

Don't you like that
It feels so good,don´t it?
Grab my hand baby
Take a walk on the beach, clear your minds

Hold your string here
Don't you like that beat
You do?
What else you like?
Hmm

I can accommodate that
Oh you like my swagger?
You like how I changed it up?
I like it too baby
But for now,

Hey the beat is going a little bit too long

Oh you like it this long? Hmm
That means you like to make love long?
Yeah, I feel that
Ooh.

I like how you shaking your hips to it
It's about to end baby, but don't you stop
Keep it going
Keep it going
Keep it going
Bring it over here
Sit on my lap
Kiss me
No no no, right here
Yeah
Ohh i like that
Ooh i like that
Ooh

Imma stop bullshitting, haha.

Composición: Keri Hilson / Nathaniel Danjahandz Hills / Tim Mosley · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Marcos
  • Envío de la traducción
  • Leyenda
  • Acordes
  • Escuche música
  • Fotografías
  • Videos
  • Imprimir
  • Corregir
  • Envía letras para...
188 reproducciones
Ver más fotos
  1. Apologize (feat. OneRepublic)
  2. If We Ever Meet Again (Feat. Katy Perry)
  3. Ching Ching
  4. Pass At Me (feat. Pitbull & David Guetta)
  5. The Way I Are
  6. The Way I Are (Feat. Keri Hilson & D.O.E.)
  7. Shenanigans
  8. Up Jumps Da Boogie
  9. Carry Out (feat. Justin Timberlake)
  10. Give It a Go (feat. Veronica Gardner)
  11. Give It To Me (Feat. Justin Timberlake & Nelly Furtado)
  12. John Blaze [ft. Aaliyah, Missy 'Misdemeanor' Elliott]
  13. Indian Flute
  14. Cop That Shit
  15. Morning After Dark (Feat. SoShy And Nelly Furtado)
  16. Talk That Shit (Feat Missy Elliot & T-Pain)
  17. 3:30 In The Morning
  18. Birthday [ft. Playa]
  19. Bringin' it [ft. Troy Mitchell]
  20. Can't nobody [ft.1 Life & Lil' Man]
  21. Da Funk
  22. Keep It Real [ft. Ginuwine]
  23. Talkin' Trash [ft. Bassey]
  24. Talking on the phone [ft. Kelly Price, Missy 'Misdemeanor' Elliott ]
  25. To My [ft. Nas, Mad Skillz]
  26. What Cha Know About This [ft. Babe Blue (1 Life 2 Live), Mocha]
  27. Who Am I (Feat. Twista)
  28. Wit' Yo' Bad Self (Feat. Mad Skillz)
  29. Give It To Me
  30. Kill Yourself
  31. Bounce ( feat. Justin Timberlake, Dr. Dre and Missy Elliott)
  32. Release (Feat. Justin Timberlake)
  33. Scream
  34. Wait a Minute (Feat.The Pussycat Dolls)
  35. Come And Get Me
  36. Oh Timbaland
  37. Boardmeeting
  38. Fantasy
  39. 2 Man Show
  40. Throw It On Me Feat. The Hives
  41. Miscommunication (feat. Keri Hilson, Sebastian)
  42. Bombay
  43. Pump it up
  44. Come Around (feat. M.I.A.)
  45. Time (ft. She Wants Revenge)
  46. One & Only
  47. Hello (feat. Keri Hilson, Attitude)
  48. Man Eater (ft Nelly Furtado)
  49. Promiscuous Girl (ft Nelly F)
  50. Clock Strikes
  51. Deep in Your Memory
  52. I Get It On
  53. That Shit Ain't Gonna Work
  54. Here We Come
  55. A.Y.O Technology
  56. The Way I Are (french Version)
  1. 15 After Da' Hour
  2. Baby Bubba (feat. Petey Pablo)
  3. Beat Club
  4. Beep Beep
  5. Can We Do It Again
  6. Insane
  7. Indian Carpet Feat. Static From Playa
  8. In Time (feat. mad skillz, ms. jade)
  9. I Am Music
  10. I Am Music Feat. Aaliyah And Static From Playa
  11. Feel It
  12. Fat Rabbit (feat. Ludichris)
  13. Considerate Brotha (feat. Ludacris)
  14. Drop
  15. Don't Make Me Take It There
  16. Deep In Our Memory
  17. Lobster & Scrimp
  18. Naughty Eye
  19. Say It Right
  20. Hold On
  21. I Got Luv 4 Ya
  22. Intro Buddha (feat. Buddha Brothers)
  23. Intro / Straight Outta Virginia
  24. It's Your Night
  25. Joy
  26. Kold Cutz
  27. Intro (in Album Indecent Proposal)
  28. Ms. Parker
  29. N 2 Da Music
  30. Party People
  31. People Like Myself
  32. Put 'em On
  33. Peepin' My Style
  34. Roll Out
  35. Serious
  36. Sex Beat
  37. Smoke In Da' Air
  38. They Ain't Ready
  39. Throwback
  40. We At It Again
  41. What Cha Talkin' 'bout
  42. Writtin' Rhymes
  43. She's Dangerous
  44. Leavin' (Ft: Attitude)
  45. Love Me (ft: Tweet)
  46. Luv 2 Luv U
  47. Man Undercover (Ft: Aaliyah e Missy Elliott)
  48. Voice Mail
  49. Laff At Em (Give It To Me Remix) Feat. Justin and Jay-Z
  50. Physical (feat. Nicole Scherzinger)
  51. I do Not Need You (ft. Ciara)
  52. Elevator (com Flo-Rida)
  53. Are You That Somebody?
  54. Return The Favor
  55. Say
  56. Hit 'Em Wit' Da Hee
  1. Back Together
  2. All Y'all
  3. Morning After Dark (Feat. SoShy)
  4. Rumors
  5. Say Something
  6. We Belong To Music (Feat. Miley Cyrus)
  7. If We Ever Meet Again
  8. Ease Off The Liquor
  9. Undertow (feat. The Fray & Esthero)
  10. Say Something (feat. Drake)
  11. Crazy Girl (feat. Justin Timberlake)
  12. Lose Control (Feat. JoJo)
  13. Long Way Down(Feat. Daughtry)
  14. Tomorrow In A Bottle (feat. Chad Kroeger)
  15. Marchin On
  16. Meet In Tha Middle (Feat. Bran' Nu)
  17. Timothy Where You Been (featuring Jet)
  18. The One I Love (Feat. Keri Hilson & D.O.E.)
  19. Turn Off The Lights (Timbaland Remix) (feat. Nelly Furtado)
  20. Maneater (feat. Nelly Furtado)
  21. Getaway Ft. Michelle Branch
  22. Marching On (Timbo Version) (Feat. One Republic)
  23. Anonymous (feat. Bobby Valentino)
  24. Apologize
  25. Take Ur Clothes Off (feat. Missy Elliott)
  26. Round Da Way
  27. 808 (feat. Brandy)
  28. Can You Feel It
  29. Mentally (feat. Lyrica Anderson)
  30. Wobbley
  31. Not My Happiness
  32. Slow Down (feat Blind Fury)
  33. Whenever You Like
  34. Bleed It Out (feat Linkin Park)
  35. 4 Minutes (feat. Madonna & Justin Timberlake)
  36. Across The Sky (feat. Madonna & Justin Timberlake)
  37. Get Involved (feat. Ginuwine & Missy Elliot)
  38. Give It Up To Me (feat. Lil Wayne & Shakira)
  39. Hold Your Breath (feat. Keri Hilson)
  40. I'm A Believer (feat. James Fauntleroy)
  41. I'm In Love With You (feat. Tyson Ritter)
  42. Just My Imagination (feat. Craig David)
  43. Symphony (feat. Attitude & Brandy)
  44. This Lady
  45. I Still Hear Your Voice (feat. Demi Lovato)
  46. Break Ya Back (feat. Dev)
  47. Fat Rabbit
  48. Break Ya Back
  49. Amnesia (feat. Ian Carey, Rosette & Brasco)
  50. Hands In The Air (feat. Ne-Yo)
  51. Headsprung (feat. Ll Cool J)
  52. The Party Anthem
  53. Know Bout Me (feat. Drake, Jay Z & James Fauntleroy)
  54. Stunt (feat. Twista)
  55. Whoever we are (feat. Rachael Assil )
  56. Been It (feat. Pharrell Williams & Justin Timberlake)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más