Talkin' Trash [ft. Bassey]

Timbaland

Talkin' trash

featuring Bassey

[Timbaland]
Do you like it? Uh uh uh what
Do you want it? Uh uh uh what
Do you like it? Uh uh uh what
Do you want it? Uh uh uh say what here we go
Do you like it? Uh uh uh what here we go
Do you want it? Uh uh uh what here we go
Do you like it? Uh uh uh what here we go
Do you want it? Part two part two

[Bassey]
Why you always askin' me why I talk like that?
What, you think you betta, nigga, cuz your pockets are fat?
Excuse me? But wasn't I the one that you meant?
You talkin' trash to these niggas about to dent up they whip
You know me and I don't think I have to explain
You that same crotty nigga that fucked that bitch in my Range
It was the same, life, it was talked up a good game
Between that money and that pussy that she claim to fame

[Timbaland]
Look at you, talkin'-tellin' all the bullcrap lies
It was you who made me put my hands on your thighs
Never ever was the one that humped that girl on your Rover
You forgot your baby cousin humped that girl on your Rover
It's Timbaland, baby, I don't get down like that
Don't try to explain, get yo ass to the back
Never ever disrepsect the man that put you on his team
Now baby dove, get the keys to your Beem'

1 [Timbaland]
Why you talkin' big trash to me?
[Bassy]
Cuz you always playin' games, Timothy
[Timbaland]
Why you tryin' to make me mad, ba-be
[Bassy]
Cuz you always playin' games, Timothy

[Timbaland]
Why you talkin' big trash to me?
[Bassey]
Cuz you always playin' games, Timothy
[Timbaland]
Why you tryin' to make me mad, ba-be
[Bassey]
Because you always playin' games with Bassy

[Bassey]
I done met many players that act like you
Think because they spend some money that I'm ready to screw
Instead of talkin' 'Hit me up around the 1st and the 5th'
Cuz you rot in a crumbed out six, you think I'm whipped
Got numerous niggas that be rottin' my shit
And the last thing I need is a nigga for kicks
I stay dibbed and forever spend the louchie on Gucci
Fuck the money and diamonds cuz nigga, I'm still shinin'

[Timbaland]
Look at you, girl, talkin' trash
Talkin' trash, actin' grown, show your ass
Don't try to get on my track and clown
You my queen, my mistress, my Jackie Brown
Why you tryin' to start trouble in my can?
Now hot and angry and I'm getting amped
Keep on givin' me the cold shoulder
Now I got to get the keys to the Roller
You gone

Repeat 1

[Bassey]
It was all for the paper, that's right, all for the love
Only wanted most what ghetto girls dream of
I need the Hummers and the yachts, Don P on the rocks
Cardierre wrist wear with the shivel on top
Then you lace me, now you hate me, now you tryin' to replace me
Had a woman when you dated me, I guess I was crazy (know you was crazy)
Tried to play me but your game's a little lazy
Cuz I hooked up and got with your man, nigga scrammed

[Timbaland]
Girl, what you know about Cardi and wrist wear?
When you don't even wear Vic's Underwear
Think before you start talkin' shit
Remember, I'm the man with the diamonds and whips
I ain't tryin' to beg, but a legend like those speedos
I ain't gon get mad if you hump one of my people
I keep tellin' you this is me you talkin' to
Talkin' trash won't get you nowhere, baby boo

Repeat 1
Repeat 1

59 reproducciones
Ver más fotos
  1. If We Ever Meet Again (Feat. Katy Perry)
  2. Apologize (feat. OneRepublic)
  3. The Way I Are
  4. The Way I Are (Feat. Keri Hilson & D.O.E.)
  5. Carry Out (feat. Justin Timberlake)
  6. Bounce ( feat. Justin Timberlake, Dr. Dre and Missy Elliott)
  7. Throw It On Me Feat. The Hives
  8. Morning After Dark (Feat. SoShy And Nelly Furtado)
  9. Pass At Me (feat. Pitbull & David Guetta)
  10. Give It a Go (feat. Veronica Gardner)
  11. Give It To Me (Feat. Justin Timberlake & Nelly Furtado)
  12. 3:30 In The Morning
  13. Birthday [ft. Playa]
  14. Bringin' it [ft. Troy Mitchell]
  15. Can't nobody [ft.1 Life & Lil' Man]
  16. Da Funk
  17. John Blaze [ft. Aaliyah, Missy 'Misdemeanor' Elliott]
  18. Keep It Real [ft. Ginuwine]
  19. Talkin' Trash [ft. Bassey]
  20. Talking on the phone [ft. Kelly Price, Missy 'Misdemeanor' Elliott ]
  21. To My [ft. Nas, Mad Skillz]
  22. What Cha Know About This [ft. Babe Blue (1 Life 2 Live), Mocha]
  23. Who Am I (Feat. Twista)
  24. Wit' Yo' Bad Self (Feat. Mad Skillz)
  25. Give It To Me
  26. Kill Yourself
  27. Release (Feat. Justin Timberlake)
  28. Scream
  29. Wait a Minute (Feat.The Pussycat Dolls)
  30. Come And Get Me
  31. Oh Timbaland
  32. Boardmeeting
  33. Fantasy
  34. 2 Man Show
  35. Miscommunication (feat. Keri Hilson, Sebastian)
  36. Bombay
  37. Pump it up
  38. Come Around (feat. M.I.A.)
  39. Time (ft. She Wants Revenge)
  40. One & Only
  41. Hello (feat. Keri Hilson, Attitude)
  42. Man Eater (ft Nelly Furtado)
  43. Promiscuous Girl (ft Nelly F)
  44. Clock Strikes
  45. Deep in Your Memory
  46. I Get It On
  47. That Shit Ain't Gonna Work
  48. Here We Come
  49. A.Y.O Technology
  50. The Way I Are (french Version)
  51. 15 After Da' Hour
  52. Baby Bubba (feat. Petey Pablo)
  53. Beat Club
  54. Beep Beep
  55. Can We Do It Again
  56. Ching Ching
  1. Insane
  2. Indian Flute
  3. Indian Carpet Feat. Static From Playa
  4. In Time (feat. mad skillz, ms. jade)
  5. I Am Music
  6. I Am Music Feat. Aaliyah And Static From Playa
  7. Feel It
  8. Fat Rabbit (feat. Ludichris)
  9. Considerate Brotha (feat. Ludacris)
  10. Cop That Shit
  11. Drop
  12. Don't Make Me Take It There
  13. Deep In Our Memory
  14. Lobster & Scrimp
  15. Naughty Eye
  16. Say It Right
  17. Hold On
  18. I Got Luv 4 Ya
  19. Intro Buddha (feat. Buddha Brothers)
  20. Intro / Straight Outta Virginia
  21. It's Your Night
  22. Joy
  23. Kold Cutz
  24. Intro (in Album Indecent Proposal)
  25. Ms. Parker
  26. N 2 Da Music
  27. Party People
  28. People Like Myself
  29. Put 'em On
  30. Peepin' My Style
  31. Roll Out
  32. Serious
  33. Sex Beat
  34. Shenanigans
  35. Smoke In Da' Air
  36. They Ain't Ready
  37. Throwback
  38. We At It Again
  39. What Cha Talkin' 'bout
  40. Writtin' Rhymes
  41. She's Dangerous
  42. Leavin' (Ft: Attitude)
  43. Love Me (ft: Tweet)
  44. Luv 2 Luv U
  45. Man Undercover (Ft: Aaliyah e Missy Elliott)
  46. Up Jumps Da Boogie
  47. Voice Mail
  48. Laff At Em (Give It To Me Remix) Feat. Justin and Jay-Z
  49. Physical (feat. Nicole Scherzinger)
  50. I do Not Need You (ft. Ciara)
  51. Elevator (com Flo-Rida)
  52. Are You That Somebody?
  53. Return The Favor
  54. Say
  55. Hit 'Em Wit' Da Hee
  56. Back Together
  1. All Y'all
  2. Morning After Dark (Feat. SoShy)
  3. Rumors
  4. Say Something
  5. We Belong To Music (Feat. Miley Cyrus)
  6. If We Ever Meet Again
  7. Ease Off The Liquor
  8. Undertow (feat. The Fray & Esthero)
  9. Say Something (feat. Drake)
  10. Crazy Girl (feat. Justin Timberlake)
  11. Lose Control (Feat. JoJo)
  12. Long Way Down(Feat. Daughtry)
  13. Tomorrow In A Bottle (feat. Chad Kroeger)
  14. Marchin On
  15. Meet In Tha Middle (Feat. Bran' Nu)
  16. Timothy Where You Been (featuring Jet)
  17. The One I Love (Feat. Keri Hilson & D.O.E.)
  18. Talk That Shit (Feat Missy Elliot & T-Pain)
  19. Turn Off The Lights (Timbaland Remix) (feat. Nelly Furtado)
  20. Maneater (feat. Nelly Furtado)
  21. Getaway Ft. Michelle Branch
  22. Marching On (Timbo Version) (Feat. One Republic)
  23. Anonymous (feat. Bobby Valentino)
  24. Apologize
  25. Take Ur Clothes Off (feat. Missy Elliott)
  26. Round Da Way
  27. 808 (feat. Brandy)
  28. Can You Feel It
  29. Mentally (feat. Lyrica Anderson)
  30. Wobbley
  31. Not My Happiness
  32. Slow Down (feat Blind Fury)
  33. Whenever You Like
  34. Bleed It Out (feat Linkin Park)
  35. 4 Minutes (feat. Madonna & Justin Timberlake)
  36. Across The Sky (feat. Madonna & Justin Timberlake)
  37. Get Involved (feat. Ginuwine & Missy Elliot)
  38. Give It Up To Me (feat. Lil Wayne & Shakira)
  39. Hold Your Breath (feat. Keri Hilson)
  40. I'm A Believer (feat. James Fauntleroy)
  41. I'm In Love With You (feat. Tyson Ritter)
  42. Just My Imagination (feat. Craig David)
  43. Symphony (feat. Attitude & Brandy)
  44. This Lady
  45. I Still Hear Your Voice (feat. Demi Lovato)
  46. Break Ya Back (feat. Dev)
  47. Fat Rabbit
  48. Break Ya Back
  49. Amnesia (feat. Ian Carey, Rosette & Brasco)
  50. Hands In The Air (feat. Ne-Yo)
  51. Headsprung (feat. Ll Cool J)
  52. The Party Anthem
  53. Know Bout Me (feat. Drake, Jay Z & James Fauntleroy)
  54. Stunt (feat. Twista)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más