Letras de canciones - Letras.com

All Y'all

Timbaland

[Timbaland]
Uh, feel me?
To all the women across the world, we can't diss y'all
We gotta love ya, that's real, uh

To all my ladies in lingerie, never underage, who stay gettin paid
Who like to take trips where the sun is shade
To my women who love to ball out
And spend all that money 'til ya fall out
I feel like a pimp with a different pimp game
with a different pimp name, with a little pimp fame
I'm loaded with cash, loaded with class, loaded with a lot of things
Even got a gat loaded for that ass
I love my mind, love my soul, love my body
I don't drink or smoke that's why I love my body
You might catch me chillin with a little short hottie
With a little piercin on her body
Yes, I get it poppin, 'specially overseas
Japenese girls even love my beats
They say, "Timbaland we love you
We love the dope things that you do"
Even in London they say, "Tim, we love ya"
They even call me things like wicked, and the f'n governer
That's why I can't forget y'all
That's why I had to make this roll call, uh

[Chorus - Tweet]
This here's for one and all
It's so good to feel all a y'all, oooh
Make that move and just ball out, oooh
Life's too short for some time out, oooh
This here's for one and all
It's so good to feel all a y'all, oooh
Make that move and just ball out, oooh
Life's too short for some time out, oooh

[Sebastian]
Back when shorty cherished the thing, yo' time was frequently saved
for us stoppin and whiskey poppin to the Marvin and Gaye
(Sonny, don't plan tomorrow but live for today)
(Sonny, here's a quarter for that groovy arcade)
From Cool J to Kane dawg, we changin the game
So graphic with thangs, Pac-Man ain't lookin the same
Haters, get more familiar who you robbin for change
Sebast', a.k.a. Tyler Durden's the name

[Timbaland]
Guess what people, it's the first of the month
Guess what people, I can do what I want
I can take, all my peoples on first class flights
I can buy all my homegirls lightning new bikes
I'm a don when it comes to just servin girls
I'm a don so that's why nobody's in my world
'Cause Timabaland's that cool cat
Aka Thomas Crown, don't forget that, uh

[Chorus]

[Tweet] I'm just tryna' find what I need
Would I rather be smokin weed?
[Magoo] Live life to the fullest, drive cars, eat hot food
Live in a mansion next to Hanson
[T] I ain't forgot that I'm from yo' hood
I'm just tryna' be who you would
[M] Cause I hate the game, I hate the glory
I could be with y'all, it would be another story
[T] You don't know all the things I seen
More than fame and his naked greed
[M] They took my cash, take my name
Put it up in bright lights, I ain't got a damn right
[T] Think I'm chillin and livin large
Girl he's Mag not El DeBarge
[M] But I'm a be the man in charge in due time
All my P-Town folk gettin paid, bottom line

Composición: Melvin Barcliff / Tim Mosley · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Raphael
60 reproducciones
Ver más fotos
  1. I Still Hear Your Voice (feat. Demi Lovato)
  2. Give It To Me (Feat. Justin Timberlake & Nelly Furtado)
  3. Apologize (feat. OneRepublic)
  4. Give It a Go (feat. Veronica Gardner)
  5. 3:30 In The Morning
  6. Birthday [ft. Playa]
  7. Bringin' it [ft. Troy Mitchell]
  8. Can't nobody [ft.1 Life & Lil' Man]
  9. Da Funk
  10. John Blaze [ft. Aaliyah, Missy 'Misdemeanor' Elliott]
  11. Keep It Real [ft. Ginuwine]
  12. Talkin' Trash [ft. Bassey]
  13. Talking on the phone [ft. Kelly Price, Missy 'Misdemeanor' Elliott ]
  14. To My [ft. Nas, Mad Skillz]
  15. What Cha Know About This [ft. Babe Blue (1 Life 2 Live), Mocha]
  16. Who Am I (Feat. Twista)
  17. Wit' Yo' Bad Self (Feat. Mad Skillz)
  18. Give It To Me
  19. Kill Yourself
  20. Bounce ( feat. Justin Timberlake, Dr. Dre and Missy Elliott)
  21. Release (Feat. Justin Timberlake)
  22. Scream
  23. Wait a Minute (Feat.The Pussycat Dolls)
  24. Come And Get Me
  25. Oh Timbaland
  26. The Way I Are
  27. Boardmeeting
  28. Fantasy
  29. 2 Man Show
  30. The Way I Are (Feat. Keri Hilson & D.O.E.)
  31. Throw It On Me Feat. The Hives
  32. Miscommunication (feat. Keri Hilson, Sebastian)
  33. Bombay
  34. Pump it up
  35. Come Around (feat. M.I.A.)
  36. Time (ft. She Wants Revenge)
  37. One & Only
  38. Hello (feat. Keri Hilson, Attitude)
  39. Man Eater (ft Nelly Furtado)
  40. Promiscuous Girl (ft Nelly F)
  41. Clock Strikes
  42. Deep in Your Memory
  43. I Get It On
  44. That Shit Ain't Gonna Work
  45. Here We Come
  46. A.Y.O Technology
  47. The Way I Are (french Version)
  48. 15 After Da' Hour
  49. Baby Bubba (feat. Petey Pablo)
  50. Beat Club
  51. Beep Beep
  52. Can We Do It Again
  53. Ching Ching
  54. Insane
  55. Indian Flute
  56. Indian Carpet Feat. Static From Playa
  1. In Time (feat. mad skillz, ms. jade)
  2. I Am Music
  3. I Am Music Feat. Aaliyah And Static From Playa
  4. Feel It
  5. Fat Rabbit (feat. Ludichris)
  6. Considerate Brotha (feat. Ludacris)
  7. Cop That Shit
  8. Drop
  9. Don't Make Me Take It There
  10. Deep In Our Memory
  11. Lobster & Scrimp
  12. Naughty Eye
  13. Say It Right
  14. Hold On
  15. I Got Luv 4 Ya
  16. Intro Buddha (feat. Buddha Brothers)
  17. Intro / Straight Outta Virginia
  18. It's Your Night
  19. Joy
  20. Kold Cutz
  21. Intro (in Album Indecent Proposal)
  22. Ms. Parker
  23. N 2 Da Music
  24. Party People
  25. People Like Myself
  26. Put 'em On
  27. Peepin' My Style
  28. Roll Out
  29. Serious
  30. Sex Beat
  31. Shenanigans
  32. Smoke In Da' Air
  33. They Ain't Ready
  34. Throwback
  35. We At It Again
  36. What Cha Talkin' 'bout
  37. Writtin' Rhymes
  38. She's Dangerous
  39. Leavin' (Ft: Attitude)
  40. Love Me (ft: Tweet)
  41. Luv 2 Luv U
  42. Man Undercover (Ft: Aaliyah e Missy Elliott)
  43. Up Jumps Da Boogie
  44. Voice Mail
  45. Laff At Em (Give It To Me Remix) Feat. Justin and Jay-Z
  46. Physical (feat. Nicole Scherzinger)
  47. I do Not Need You (ft. Ciara)
  48. Elevator (com Flo-Rida)
  49. Are You That Somebody?
  50. Return The Favor
  51. Say
  52. Hit 'Em Wit' Da Hee
  53. Back Together
  54. All Y'all
  55. Morning After Dark (Feat. SoShy)
  56. Rumors
  1. Carry Out (feat. Justin Timberlake)
  2. Say Something
  3. We Belong To Music (Feat. Miley Cyrus)
  4. If We Ever Meet Again
  5. Ease Off The Liquor
  6. Undertow (feat. The Fray & Esthero)
  7. Say Something (feat. Drake)
  8. If We Ever Meet Again (Feat. Katy Perry)
  9. Crazy Girl (feat. Justin Timberlake)
  10. Lose Control (Feat. JoJo)
  11. Long Way Down(Feat. Daughtry)
  12. Tomorrow In A Bottle (feat. Chad Kroeger)
  13. Marchin On
  14. Meet In Tha Middle (Feat. Bran' Nu)
  15. Timothy Where You Been (featuring Jet)
  16. Morning After Dark (Feat. SoShy And Nelly Furtado)
  17. The One I Love (Feat. Keri Hilson & D.O.E.)
  18. Talk That Shit (Feat Missy Elliot & T-Pain)
  19. Turn Off The Lights (Timbaland Remix) (feat. Nelly Furtado)
  20. Maneater (feat. Nelly Furtado)
  21. Getaway Ft. Michelle Branch
  22. Marching On (Timbo Version) (Feat. One Republic)
  23. Anonymous (feat. Bobby Valentino)
  24. Apologize
  25. Take Ur Clothes Off (feat. Missy Elliott)
  26. Round Da Way
  27. 808 (feat. Brandy)
  28. Can You Feel It
  29. Mentally (feat. Lyrica Anderson)
  30. Wobbley
  31. Not My Happiness
  32. Slow Down (feat Blind Fury)
  33. Whenever You Like
  34. Bleed It Out (feat Linkin Park)
  35. Pass At Me (feat. Pitbull & David Guetta)
  36. 4 Minutes (feat. Madonna & Justin Timberlake)
  37. Across The Sky (feat. Madonna & Justin Timberlake)
  38. Get Involved (feat. Ginuwine & Missy Elliot)
  39. Give It Up To Me (feat. Lil Wayne & Shakira)
  40. Hold Your Breath (feat. Keri Hilson)
  41. I'm A Believer (feat. James Fauntleroy)
  42. I'm In Love With You (feat. Tyson Ritter)
  43. Just My Imagination (feat. Craig David)
  44. Symphony (feat. Attitude & Brandy)
  45. This Lady
  46. Break Ya Back (feat. Dev)
  47. Fat Rabbit
  48. Break Ya Back
  49. Amnesia (feat. Ian Carey, Rosette & Brasco)
  50. Hands In The Air (feat. Ne-Yo)
  51. Headsprung (feat. Ll Cool J)
  52. The Party Anthem
  53. Know Bout Me (feat. Drake, Jay Z & James Fauntleroy)
  54. Stunt (feat. Twista)
  55. Whoever we are (feat. Rachael Assil )
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más