Letras de canciones - Letras.com

That Shit Ain't Gonna Work

Timbaland

That Shit Ain't Gonna Work


[Old guy]
Didn't I tell you fo' I left here, don't fool no guitar
And the shit be just tearin me up

Ah, oh
Come on, oh
You bout to witness here, a little chip on my shoulder
Tim & Maganoo

[Timbaland]
Everyone know I'm a beast when it comes to these beats you can copy me but
Nigga (That shit ain't gone work)
You can sample my drum kicks & my snare, make yo beat & it compares
(nigga, that shit ain't gone work)
You can borrow my MP even hire Jimmy D to engineer for you
(nigga, that shit ain't gone work)
You can get to CD to Bill if you get any kinda deal still
(nigga, that shit ain't gone work)
I been makin that fire before some of you was alive check the archive
(nigga, that shit ain't gone work)
Forget it if I did a beat & let it come out wit yo name on the credits
(nigga, that shit ain't gone work)
I'm proper nobody can stop a nigga pull yo gun & pop a nigga I promise
(nigga, that shit ain't gone work)
If you get a famous feature on yo song ain't nobody gone sing-a-long
(nigga, that shit ain't gone work)

[CHORUS]
Before y'all suckaz count me out, Before y'all suckaz count
Nigga I'm a problem, And still can't be figured out
Before you come out yo mouth, Before you come out yo mouth
Nigga I'm a problem

[Timbaland]
Now let me shoot you some game, Don't be tryna use my name to get you some fame
(nigga, that shit ain't gone work)
Get you two or three platinum chains, Big body Benz on thangs ain't gone be the same
(nigga, that shit ain't gone work)
I'm tired of folks takin me for a joke, I'm bout to get my duct tape & my rope
Don't be surprised if somebody get choked
I'm a problem I told you before, I just couldn't hold it no more now you know
(nigga, that shit ain't gone work)
Keep on playin them games, we gone start sprayin them thangs
We ain't comin to complain somebody gone get hurt
I shouldn't have to say it again, But I will case you couldn't comprehend
(nigga, that shit ain't gone work)
I hate to repeat myself, you look like you need a lil' help but even when you get it
(nigga, that shit ain't gone work)
You can holla & kick up dirt, Get crunk & pull off yo shirt, you don't scare me
(nigga, that shit ain't gone work)

[CHORUS]

[Magoo]
You can pay a hooker money put a gun to her head for the pussy but
(nigga, that shit ain't gone work)
You can take a time machine to my past kill my mom before my birth
(nigga, that shit ain't gone work)
If you know I'm finna kill ya get the F-B-I for protection
(nigga, that shit ain't gone work)
Get a face job, that'll make you look like me but you can't write like me
(nigga, that shit ain't gone work)
Get an application for a job, payin you to breathe, you best believe
(nigga, that shit ain't gone work)
Get a white wife, join a country club, let Fuzzy call you nigga, nigga
(nigga, that shit ain't gone work)
Good face get Mase to baptize you, I don't sympathize with you
(nigga, that shit ain't gone work)
Put a gun to my head, Pull the trigger, my last words is Fuck You Nigga
(nigga, that shit ain't gone work)

[CHORUS]

Composición: Melvin Barcliff / Tim Mosley · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Paulo
48 reproducciones
Ver más fotos
  1. Apologize (feat. OneRepublic)
  2. If We Ever Meet Again (Feat. Katy Perry)
  3. The Way I Are
  4. Morning After Dark (Feat. SoShy)
  5. Ease Off The Liquor
  6. Morning After Dark (Feat. SoShy And Nelly Furtado)
  7. Turn Off The Lights (Timbaland Remix) (feat. Nelly Furtado)
  8. Pass At Me (feat. Pitbull & David Guetta)
  9. Give It To Me (Feat. Justin Timberlake & Nelly Furtado)
  10. 3:30 In The Morning
  11. Birthday [ft. Playa]
  12. Bringin' it [ft. Troy Mitchell]
  13. Can't nobody [ft.1 Life & Lil' Man]
  14. Da Funk
  15. John Blaze [ft. Aaliyah, Missy 'Misdemeanor' Elliott]
  16. Keep It Real [ft. Ginuwine]
  17. Talkin' Trash [ft. Bassey]
  18. Talking on the phone [ft. Kelly Price, Missy 'Misdemeanor' Elliott ]
  19. To My [ft. Nas, Mad Skillz]
  20. What Cha Know About This [ft. Babe Blue (1 Life 2 Live), Mocha]
  21. Who Am I (Feat. Twista)
  22. Wit' Yo' Bad Self (Feat. Mad Skillz)
  23. Give It To Me
  24. Kill Yourself
  25. Bounce ( feat. Justin Timberlake, Dr. Dre and Missy Elliott)
  26. Release (Feat. Justin Timberlake)
  27. Scream
  28. Wait a Minute (Feat.The Pussycat Dolls)
  29. Come And Get Me
  30. Oh Timbaland
  31. Boardmeeting
  32. Fantasy
  33. 2 Man Show
  34. The Way I Are (Feat. Keri Hilson & D.O.E.)
  35. Throw It On Me Feat. The Hives
  36. Miscommunication (feat. Keri Hilson, Sebastian)
  37. Bombay
  38. Pump it up
  39. Come Around (feat. M.I.A.)
  40. Time (ft. She Wants Revenge)
  41. One & Only
  42. Hello (feat. Keri Hilson, Attitude)
  43. Man Eater (ft Nelly Furtado)
  44. Promiscuous Girl (ft Nelly F)
  45. Clock Strikes
  46. Deep in Your Memory
  47. I Get It On
  48. That Shit Ain't Gonna Work
  49. Here We Come
  50. A.Y.O Technology
  51. The Way I Are (french Version)
  52. 15 After Da' Hour
  53. Baby Bubba (feat. Petey Pablo)
  54. Beat Club
  55. Beep Beep
  56. Can We Do It Again
  1. Ching Ching
  2. Insane
  3. Indian Flute
  4. Indian Carpet Feat. Static From Playa
  5. In Time (feat. mad skillz, ms. jade)
  6. I Am Music
  7. I Am Music Feat. Aaliyah And Static From Playa
  8. Feel It
  9. Fat Rabbit (feat. Ludichris)
  10. Considerate Brotha (feat. Ludacris)
  11. Cop That Shit
  12. Drop
  13. Don't Make Me Take It There
  14. Deep In Our Memory
  15. Lobster & Scrimp
  16. Naughty Eye
  17. Say It Right
  18. Hold On
  19. I Got Luv 4 Ya
  20. Intro Buddha (feat. Buddha Brothers)
  21. Intro / Straight Outta Virginia
  22. It's Your Night
  23. Joy
  24. Kold Cutz
  25. Intro (in Album Indecent Proposal)
  26. Ms. Parker
  27. N 2 Da Music
  28. Party People
  29. People Like Myself
  30. Put 'em On
  31. Peepin' My Style
  32. Roll Out
  33. Serious
  34. Sex Beat
  35. Shenanigans
  36. Smoke In Da' Air
  37. They Ain't Ready
  38. Throwback
  39. We At It Again
  40. What Cha Talkin' 'bout
  41. Writtin' Rhymes
  42. She's Dangerous
  43. Leavin' (Ft: Attitude)
  44. Love Me (ft: Tweet)
  45. Luv 2 Luv U
  46. Man Undercover (Ft: Aaliyah e Missy Elliott)
  47. Up Jumps Da Boogie
  48. Voice Mail
  49. Laff At Em (Give It To Me Remix) Feat. Justin and Jay-Z
  50. Physical (feat. Nicole Scherzinger)
  51. I do Not Need You (ft. Ciara)
  52. Elevator (com Flo-Rida)
  53. Are You That Somebody?
  54. Return The Favor
  55. Say
  56. Hit 'Em Wit' Da Hee
  1. Back Together
  2. All Y'all
  3. Rumors
  4. Carry Out (feat. Justin Timberlake)
  5. Say Something
  6. We Belong To Music (Feat. Miley Cyrus)
  7. If We Ever Meet Again
  8. Undertow (feat. The Fray & Esthero)
  9. Say Something (feat. Drake)
  10. Crazy Girl (feat. Justin Timberlake)
  11. Lose Control (Feat. JoJo)
  12. Long Way Down(Feat. Daughtry)
  13. Tomorrow In A Bottle (feat. Chad Kroeger)
  14. Marchin On
  15. Meet In Tha Middle (Feat. Bran' Nu)
  16. Timothy Where You Been (featuring Jet)
  17. The One I Love (Feat. Keri Hilson & D.O.E.)
  18. Talk That Shit (Feat Missy Elliot & T-Pain)
  19. Maneater (feat. Nelly Furtado)
  20. Getaway Ft. Michelle Branch
  21. Marching On (Timbo Version) (Feat. One Republic)
  22. Anonymous (feat. Bobby Valentino)
  23. Apologize
  24. Take Ur Clothes Off (feat. Missy Elliott)
  25. Round Da Way
  26. 808 (feat. Brandy)
  27. Can You Feel It
  28. Mentally (feat. Lyrica Anderson)
  29. Wobbley
  30. Not My Happiness
  31. Slow Down (feat Blind Fury)
  32. Whenever You Like
  33. Bleed It Out (feat Linkin Park)
  34. 4 Minutes (feat. Madonna & Justin Timberlake)
  35. Across The Sky (feat. Madonna & Justin Timberlake)
  36. Get Involved (feat. Ginuwine & Missy Elliot)
  37. Give It Up To Me (feat. Lil Wayne & Shakira)
  38. Hold Your Breath (feat. Keri Hilson)
  39. I'm A Believer (feat. James Fauntleroy)
  40. I'm In Love With You (feat. Tyson Ritter)
  41. Just My Imagination (feat. Craig David)
  42. Symphony (feat. Attitude & Brandy)
  43. This Lady
  44. I Still Hear Your Voice (feat. Demi Lovato)
  45. Give It a Go (feat. Veronica Gardner)
  46. Break Ya Back (feat. Dev)
  47. Fat Rabbit
  48. Break Ya Back
  49. Amnesia (feat. Ian Carey, Rosette & Brasco)
  50. Hands In The Air (feat. Ne-Yo)
  51. Headsprung (feat. Ll Cool J)
  52. The Party Anthem
  53. Know Bout Me (feat. Drake, Jay Z & James Fauntleroy)
  54. Stunt (feat. Twista)
  55. Whoever we are (feat. Rachael Assil )
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más