Letras de canciones - Letras.com

I Don't Care

The Veronicas

Once upon a time I might have cared bout
The memories we shared
All the times I forgave you
For everything you did
It's really hard for me to look you in the eyes and tell you
Don't want you, don't need you

Now I'm through with you

I never wanted to commit a second if I could handle it
But you're always with somebody else
How was I to handle that? Now you say you want me back
I bet your sorry a** now
I said, you said 'I don't give a damn' either way,
You think you can [something] but I don't wanna see your face
Cuz I don't need you anymore and now I'm walkin' out that door

Next time I saw him he was with that
With that other girl
I can't believe he'd even think of
Goin' from me to her
I walked right up to him and said 'Is that the best you can do?'
Like I care, what you do

Cuz this is what I think of you

I never wanted to commit a second if I could handle it
But you're always with somebody else
How was I to handle that? Now you say you want me back
I bet your sorry a** now
I said, you said 'I don't give a damn' either way,
You think you can [something] but I don't wanna see your face
Cuz I don't need you anymore and now I'm walkin' out that door

You're the reason why we didn't work
You didn't seem to care how much I hurt
Never ever gonna take you back again
Cuz you know that I don't give a damn

I don't want you
I don't need you
I don't love you
I don't want you any more (4x)

I never wanted to commit a second if I could handle it
But you're always with somebody else
How was I to handle that? Now you say you want me back
I bet your sorry a** now
I said, you said 'I don't give a damn' either way,
You think you can [something] but I don't wanna see your face
Cuz I don't need you anymore and now I'm walkin' out that door

I never wanted to commit a second if I could handle it
But you're always with somebody else
How was I to handle that? Now you say you want me back
I bet your sorry a** now
I said, you said 'I don't give a damn' either way,
You think you can [something] but I don't wanna see your face
Cuz I don't need you anymore and now I'm walkin' out that door

I never wanted to commit a second if I could handle it
But you're always with somebody else
How was I to handle that? Now you say you want me back
I bet your sorry a** now
I said, you said 'I don't give a damn' either way,
You think you can [something] but I don't wanna see your face
Cuz I don't need you anymore and now I'm walkin' out that door

I don't care
I don't care
I don't care

432 reproducciones
Ver más fotos
  1. Untouched
  2. 4ever
  3. Everything I'm Not
  4. Heavily Broken
  5. Did Ya Think
  6. When It All Falls Apart
  7. How Long
  8. Mouth Shut
  9. Revolution
  10. Speechless
  11. I Could Get Used To This
  12. Leave Me Alone
  13. Mother Mother
  14. Nobody Wins
  15. Secret
  16. Cry
  17. A Teardrop Hitting The Ground
  18. Related Theme Song
  19. Stay
  20. Happy
  21. Everything I Need
  22. Faded
  23. We Are One
  24. What's Goin' On
  25. Worlds Apart
  26. All About Us
  27. Hook Me Up
  28. Everything
  29. Insomnia
  30. This Is How It Feels
  31. Popular
  32. Revenge Is Sweeter (Than You Ever Were)
  33. Someone Wake Me Up
  34. In Another Life
  35. I Can't Stay Away
  36. Take Me on the Floor
  37. I Don't Wanna Wait
  38. All I Have
  1. This Love
  2. Hollywood
  3. Don't Say Goodbye
  4. We're not gonna take it
  5. Forever
  6. Wanna Be
  7. Goodbye to You
  8. It's Showtime
  9. I'm So Happy
  10. Without Love
  11. Fall so hard
  12. Good Time
  13. Happening Again
  14. Baby It's Over
  15. I Am Australian
  16. Advance Australian Fair
  17. Make It Hot
  18. Maybe
  19. Vibe
  20. The Real Me
  21. Double Trouble
  22. Luv Luv Luv
  23. Tell Me Why
  24. Thinking It Over
  25. Under The Milky Way
  26. Left Waiting
  27. I Don't Care
  28. Get Down
  29. Gotta Be
  30. Burnin' Up
  31. Good Bye To You
  32. Change the World
  33. It's Easy To Be Worst
  34. Double Trouble (Samey Samey)
  35. Australia Australia
  36. What Are You Gonna Do
  37. Wrong
  38. Uprising
  1. Baby One More Time
  2. Rock You Like a Hurricane (Scorpions Cover)
  3. Say It's Forever
  4. Crashing Down
  5. Could've Been
  6. Long Away To The Top (Cover)
  7. Your song
  8. In Love Again
  9. To Know Him
  10. It's Us Against The World
  11. The Wild Side
  12. Heart Like A Boat
  13. Go Your Own Way
  14. You're Trash
  15. This Love (demo)
  16. Superstar
  17. Alibi Room
  18. Grown-Up Christmas List
  19. Don't Make Me
  20. Broken
  21. Cold
  22. Let Me Out
  23. Skyscraper
  24. Psycho Bitch
  25. Dead Cool
  26. Baby I'm Ready
  27. Bang Bang
  28. Army Of One
  29. My Best Mistake
  30. Kick it In
  31. Lolita
  32. Back To Life
  33. Did You Miss Me
  34. Monster
  35. Mad Love
  36. Cross My Heart
  37. Sugar Daddy
  38. Till I Say It's Over
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más