Letras de canciones - Letras.com

Boring

Pink

Uh that's hot

Iiiiiit's tasty
It's like a cupcake
It's cotton candy
It melts in your mouth
And lately
I been gettin hunger pains
When you lick your lips while you check me out

Fast car
Boring
Girlfriend
Boring
Got money
Boring
No-oh-oh-oh
Hot friends
Boring
Rock band
Boring
Not interested
No Tha-ank you

If you want me
You're gonna have to catch me
If you wanna touch my whoa-oa-oa
And if you catch me
You're gonna have to show me
How bad you really want my whoa-oa-oa

Yooooooou're Scrumptious
I kinda like it
I'm indecisive
I change my mind a lot
But you're hot (you're so hot)
But I think you kinda know it
Really hopin you don't blow it so bring it

You're tired
Boring
You're sore
Boring
You worked all day
Boring
Whoa-oa-oa-oa
Big boat
Boring
Black AmEx
Listening
Six pack
well, heh


If you want me
You're gonna have to catch me
If you wanna touch my whoa-oa-oa
And if you catch me
You're gonna have to show me
How bad you really want my whoa-oa-oa

Whoa-oa-oa-oa

If I let you catch me
It's because I think you're really cute
And if you don't get it right
I'mma be like really really mad

uh, insert rap here
12345678 Go
Go
That's hot

Whoa-oa-oa-oa
If you want me, you catch me, yeah whoa-oa-oa-oa
If you catch me, you show me, yeah

If you want me
You're gonna have to catch me
If you wanna touch my whoa-oa-oa
And if you catch me
You're gonna have to show me
How bad you really want my whoa-oa-oa

Fast car
Boring
Girlfriend
Boring
Got money
Boring
Whoa-oh-oh-oh
Hot friends
Boring
Rock band
Boring
Not interested
Whoa-oa-oa-oa

Composición: Pink · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Felipe
347 reproducciones
Ver más fotos
  1. Just Give Me a Reason (feat. Nate Ruess)
  2. Perfect
  3. True Love (Feat. Lily Allen)
  4. Somewhere Over The Rainbow
  5. Try
  6. Please Don't Leave Me
  7. Leaving For The Last Time
  8. Blow Me (One Last Kiss)
  9. Don't give up (feat. John Legend)
  10. Raise Your Glass
  11. So What
  12. Heartbreak Down
  13. Stupid Girls
  14. Who Knew
  15. U + Ur Hand
  16. Dear Mr. President (feat. Indigo Girls)
  17. Just Like A Pill
  18. Don't Let Me Get Me
  19. Try Too Hard
  20. I'm Not Dead
  21. Funhouse
  22. Bad influence
  23. Walk Of Shame
  24. Are We All We Are
  25. Time After Time
  26. Is It Love
  27. Family Portrait
  28. Delirium
  29. Humble Neighborhoods
  30. Oh My God
  31. Nobody Knows
  32. Conversations With My 13 Year Old Self
  33. Sober
  34. Mean
  35. Glitter In The Air
  36. Crazy (Gnarls Barkley cover)
  37. Babe I'm Gonna Leave You
  38. Whataya Want From Me
  39. Welcome To The Jungle
  40. Get This Party Started (Sweet Dreams remix ft. Redman)
  41. Under Pressure
  42. The King Is Dead But The Queen Is Alive
  43. The Truth About Love
  44. Slut Like You
  45. Where Did The Beat Go?
  46. Chaos & Piss
  47. Girl On Fire
  48. Wicked Game
  49. Misery (feat. Steven Tyler)
  50. Split Personality
  51. Hell Wit Ya
  52. Most Girls
  53. There You Go
  54. You Make Me Sick
  55. Let Me Let You Know
  1. Love Is Such A Crazy Thing
  2. Private Show
  3. Can't Take Me Home
  4. Stop Falling
  5. Do What U Do
  6. Hiccup
  7. Lady Marmalade
  8. Unwind
  9. Respect
  10. 18 Wheeler
  11. Lonely Girl
  12. M!ssundaztood
  13. My Vietnam
  14. Numb
  15. Dear Diary
  16. Gone To California
  17. We Will Rock You
  18. Feel Good Time
  19. Bang Bang, You're The One
  20. Eventually
  21. Trouble
  22. Catch 22
  23. Foolish
  24. Get The Party Started
  25. It's Like Romeo And Juliet
  26. Life Is Hell
  27. Like I Love You
  28. When I Saw You Girl
  29. God Is a DJ
  30. Last To Know
  31. Love Song
  32. Catch Me While I'm Sleeping
  33. Hooker
  34. Walk Away
  35. Save My Life
  36. Waiting For Love
  37. Free
  38. Tonight's The Night
  39. Widelife
  40. 'Cuz I Can
  41. Long Way To Happy
  42. Centerfold
  43. Fingers
  44. Heartbreaker
  45. I Got Money Now
  46. I Have Seen The Rain
  47. Leave Me Alone (I'm Lonely)
  48. Runaway
  49. The One That Got Away
  50. Disconnected
  51. Janie's Got A Gun
  52. Me And Bobby Mcgee
  53. Crash and Burn
  54. Tell Me Something Good
  55. Words
  1. Rock And Roll Heaven's Gate (f. Indigo Girls)
  2. Piece Of My Heart
  3. Summertime
  4. What's Up?
  5. Waiting All Day For Sunday Night
  6. Shine
  7. I Am Not My Hair (feat. India Aire)
  8. Cuz I Can
  9. Can't help it
  10. Play How You Want
  11. Bad bad day
  12. Song Without a Chorus (feat. Butch Walker)
  13. Living In My World
  14. Key To My Heart
  15. It's Over (feat. Preston Creed)
  16. Nobody Liver
  17. Could've Had Everything
  18. It's All Your Fault
  19. I Don't Believe You
  20. One foot wrong
  21. Crystal Ball
  22. This Is How It Goes Down
  23. Ave Mary A
  24. Boring
  25. Why Did I Ever Like You
  26. Just Like Heaven
  27. When We're Through
  28. Janis Joplin Medley
  29. Highway To Hell
  30. Bohemian Rhapsody
  31. I Touch Myself
  32. We Got Scurvy
  33. Push You Away
  34. We Are The World (25 for Haiti)
  35. One Step Closer To You
  36. Imagine (feat. India Arie, Jeff Beck & Seal)
  37. Won't Back Down (Feat. Eminem)
  38. Free fallin' (Tom Petty cover)
  39. To Love Me Now
  40. What U Wanna Do (feat. Naughty By Nature)
  41. Bridge Of Light
  42. Rhythm Nation
  43. Timebomb
  44. The Great Escape
  45. Beam Me Up
  46. Here Comes The Weekend (feat. Eminem)
  47. How Come You're Not Here
  48. Good Old Days
  49. Run
  50. Is This Thing On?
  51. My Signature Move
  52. Guns And Roses (feat. T.I.)
  53. Fire And Rain
  54. Just A Girl (feat. No Doubt)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más