Letras de canciones - Letras.com

Never Want to Live Without You

Mary J. Blige

Can't live without you
(Can't live without you)
Can't live without you, baby
(Ohhh)
Can't live without you

(Chorus)
I never wanna live without you baby
I wanna be your lady
Love is sooo amazing

I never wanna live without you baby
I wanna be your lady
Love is sooo amazing

(Vs.1)
What is this feeling? I can't sleep at night
Just thinking 'bout being without you
Work 'til I'm tired and I can't eat a bite
'Cause I know someday is only...

(Chorus)

(Vs.2)
I have the man that I want
I prayed so many nights for you and then my prayers came true
Now that I have the answer, I'll be wishing on a star
I'll follow you where you are

I don't wanna be alone so baby let's stay together
Through any kind of weather, yeah
Let's make a happy home because you mean so much to me baby
That's why I wanna be your lady

(Chorus) 2x's

I don't wanna be alone so baby let's stay together
Through any kind of weather
Let's make this a happy home because you mean so much to me baby
That's why I wanna be your lady

(Chorus)

Baby, won't you stay with me a little while?
(Baby, won't you stay?)
Baby, won't you stay with me a little while?
(Stay with me for a little while)
Baby, won't you stay with me a little while?
(All I wanna know is...)
Baby, won't you stay with me a little while?
(...can you stay?)
Won't you stay with me?
I need you
Oh, I need you
I need your warm embrace
I need your sweet, sweet taste, baby
C'mon, c'mon. C'mon, C'mon
Stay with me
Stay, stay

Composición: Big Bub / Chucky Thompson / Faith Evans / Mary J. Blige / Sean Puffy Combs · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Bruno
55 reproducciones
Ver más fotos
  1. Be Without You
  2. No More Drama
  3. One
  4. Family Affair
  5. One (feat. U2)
  6. Therapy
  7. (You Make Me Feel Like) A Natural Woman
  8. Hate It Or Love It
  9. MJB da MVP (feat. Dr. Dre, 50 Cent & The Game)
  10. You're All I Need/I'll Be There For You
  11. Stronger
  12. 25/8
  13. Right Now
  14. Whole Damn Year
  15. Im Goin Down
  16. Real Love (Hip Hop Remix)
  17. Family Affair (Remix) Feat Fabolous And Jadakiss
  18. Forever No More - Poem
  19. I Am
  20. Everything
  21. I'm Goin Down
  22. Eternal Flame
  23. Destiny
  24. Rainy Days
  25. Changes I've Been Going Through
  26. I Don't Want To Do Anything
  27. Intro Talk
  28. Leave a Message
  29. Love No Limit
  30. My Love
  31. Real Love
  32. Reminisce
  33. Slow Down
  34. Sweet Thing
  35. What's The 411?
  36. You Remind Me
  37. Got To Be Real (feat. Will Smith)
  38. You Don't Have to Worry
  39. Don't Go
  40. Finally Made It
  41. Let Me Be the 1
  42. Not Today
  43. When We
  44. Willing & Waiting
  45. 2U
  46. A Dream
  47. All My Love
  48. All That I Can Say
  49. All That I Got Is You
  50. Crazy Games
  51. Dance For Me
  52. Day Dreaming
  53. Deep Inside
  54. Give Me You
  55. Guess That's Why They Call it The Blues (with Elton John)
  56. He Think I Don't Know
  57. I Can Love You
  58. I Can't Get You Off My Mind
  59. Mary J Blige
  60. You Gotta Believe
  61. Alone
  62. Baggage
  63. Be Happy
  64. Be With You
  65. Beautiful
  66. Beautiful Day
  67. Beautiful Ones
  68. Can't Get Enough
  69. Can't Get You Off My Mind
  70. Can't Hide From Love
  71. Confrontation
  72. Don't Waste Your Time
  73. Enough Cryin'
  74. Everyday
  75. Everyday It Rains
  76. Father In You
  77. Feel Like Makin Love
  78. Flying Away
  79. Friends
  80. Get Out
  81. Get to Know You Better
  82. Gonna Breakthrough Feat Brook
  83. Good Woman Down
  84. Hold On
  85. Hooked
  86. I Found My Everything
  87. I Love You
  88. I'm In Love
  89. I'm The Only Woman
  1. In The Meantime
  2. It's a Wrap
  3. Keep It Moving
  4. Keep Your Head
  5. Love
  6. Love Is All We Need
  7. Mary's Joint
  8. Memories
  9. Missing You
  10. Misty Blue
  11. My Life
  12. My Life (Interlude)
  13. Never Been
  14. Never Want to Live Without You
  15. No Happy Holidays
  16. No One Else
  17. No One Will Do
  18. No Sunshine
  19. Not Gon' Cry
  20. Not Lookin'
  21. Ooh!
  22. Our Love
  23. Overjoyed
  24. PMS
  25. Press On
  26. Round And Round
  27. Searching
  28. Seven Days
  29. Sexy
  30. Share My World
  31. Sincerity
  32. Someday At Christmas
  33. Sorry Seems To Be The Hardest Word
  34. Special Part Of Me
  35. Steal Away
  36. Take Me As I Am
  37. Testimony
  38. Thank You Lord (Interlude)
  39. The Love I Never Had
  40. There's Only One
  41. Time
  42. Ultimate Relationship (A.M.)
  43. Whenever I Say Your Name
  44. Where I've Been
  45. You Bring Me Joy
  46. Your Child
  47. About You
  48. Can't Knock the Hustle
  49. It's On
  50. Love At First Sight
  51. Love Don't Live Here Anymore
  52. You're All I Need
  53. 911
  54. As (feat. George Michael)
  55. Can Love You (feat. Lil' Kim)
  56. Can't Knock the Hustle (f/Jay Z)
  57. Checkin' For Me
  58. Children of the Ghetto
  59. Didn't Mean (Bonus Track # 1)
  60. Free (Interlude)
  61. Girl From Yesterday
  62. Gonna Breakthrough
  63. Happy Endings
  64. I Guess That's Why They Call it The Blues (with Elton John)
  65. I Never Wanna Live Without You
  66. If I Don't Love You This Way
  67. Lean On Me
  68. Let No Man Put Asunder
  69. Mary Jane
  70. Message in Our Music (Interlude)
  71. Mjb Da Mvp
  72. Out My Mind
  73. Show Love
  74. So Lady
  75. Star for Life
  76. Runaway Love
  77. We Ride
  78. Wake Up Everybody
  79. Back To Life
  80. Don't Walk Away
  81. No More Trouble
  82. Ain't Really Love
  83. Confrontation (feat. Funkmaster Flex and Big Kap)
  84. I'll Be There For You / You're All I Need To Get By (Razor Sharp Mix)(feat. Method Man)
  85. Intro
  86. King & Queen (feat. John Legend)
  87. Marvin (Interlude)
  88. Never Gonna Break My Faith (feat. The Harlem Boys Choir)
  89. Reflections (I Remember)
  1. Ain't No Way (feat. Whitney Houston)
  2. Love Is All We Need - Remix [feat. Foxy Brown]
  3. No More Drama (Thunderpuss Remix)
  4. Seven Days - Remix
  5. Baby Girl Interlude
  6. Just Fine
  7. Work That
  8. Grown Woman
  9. Feel Like a Woman
  10. Stay Down
  11. Hurt Again
  12. Shake Down (Com Usher)
  13. Til The Morning
  14. Roses
  15. Fade Away
  16. What Love Is
  17. Talk To Me
  18. Smoke
  19. Come To Me (Peace)
  20. Work In Progress (Growing Pains)
  21. If You Love Me
  22. No Where Fast
  23. Do You (remix) (feat. Ne-yo)
  24. Favorite Flavour (com Ll Cool J)
  25. Love Changes
  26. Sleep Walking
  27. Mirror (feat. Eve)
  28. Just Stand Up
  29. Christmas In The City
  30. If You Leave (feat. Musiq Soulchild)
  31. Never Too Much
  32. Freedom (Theme from Panther)
  33. The One
  34. I Can See in Colors
  35. I Am
  36. Family Affair
  37. Said And Done
  38. Kitchen
  39. We Got Hood Love
  40. Good Love
  41. Each Tear
  42. Tonight
  43. I Feel Good
  44. The One (Feat. Drake)
  45. Stay
  46. Hard Times Come Again No More
  47. In The Morning
  48. I Love U (Yes I Du)
  49. Gonna Make It
  50. Each Tear (Feat. Tiziano Ferro)
  51. Stairway To Heaven
  52. Whole Lotta Love
  53. Break Up To Make Up
  54. Someone To Love Me (Naked) (feat Diddy)
  55. Feel Inside (feat. Nicki Minaj)
  56. The Living Proof
  57. Mr. Wrong
  58. Love a Woman (feat. Beyoncé)
  59. Need Someone
  60. No Condition
  61. Miss Me With That
  62. Empty Prayers
  63. Ain't Nobody
  64. Next Level (feat. Busta Rhymes)
  65. Why (feat. Rick Ross)
  66. Get It Right
  67. Don't Mind
  68. I Can Do Bad All By Myself
  69. Feel Inside (feat. Nas)
  70. Do You Hear What I Hear (feat. Jessie J)
  71. Suitcase
  72. See That Boy Again
  73. Midnight Drive (Feat. Brook Lynn)
  74. A Mary Christmas
  75. My Favorite Things
  76. Irreversible
  77. This Is To Mother You (feat. Sinead O'connor)
  78. Vegas Nights (feat. The Dream)
  79. A Night To Remember
  80. You Know
  81. Sky Cap
  82. Mirror
  83. Color
  84. All Fun And Games
  85. Nobody But You
  86. Power Back
  87. Kiss And Make Up
  88. Wonderfull
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más