Letras de canciones - Letras.com

Government Hooker

Lady Gaga

I can be good
If you just wanna be bad
I can be cool
If you just wanna be mad
I can be anything
I'll be your everything
Just touch me baby
I don't wanna be sad

As long as I'm your hooker
(Back up and turn around)
As long as I'm your hooker
(Put your hands on the ground)
As long as I'm your hooker
(Back up and turn around)
As long as I'm your hooker
(Get down)

Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Yeah you're my hooker
Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Government hooker

Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Yeah you're my hooker
Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Government hooker

I'm gonna drink my tears tonight
I'm gonna drink my tears and cry
Cuz I know you love me baby
I know you love me baby

I could be girl
Unless you want to be man
I could be sex
Unless you want to hold hands
I could be anything
I could be everything
I could be mom
Unless you want to be dad

As long as I'm your hooker
(Back up and turn around)
As long as I'm your hooker
(Put your hands on the ground)
As long as I'm your hooker
(Back up and turn around)
As long as I'm your hooker
(Get down)

Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Yeah you're my hooker
Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Government hooker

Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Yeah you're my hooker
Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Government hooker

Put your hands on me
John F. Kennedy
I'll make you squeal baby
As long as you pay me

I'm gonna drink my tears tonight
I'm gonna drink my tears and cry
Cuz I know you love me baby
I know you love me baby

Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Yeah you're my hooker
Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Government hooker

Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Yeah you're my hooker
Hoo-ooookaaaaaaaa-er
Government hooker

I could be girl
Unless you want to be man
I could be sex
Unless you want to hold hands
I could be anything
I could be everything
I could be mom
Unless you want to be dad

I wanna **** government hooker
(Back up and turn around)
Stop **** me government hooker
(Put your hands on the ground)
I wanna **** government hooker
(Back up and turn around)
Stop **** me government hooker
(Get down)

Composición: DJ White Shadow / Fernando Garibay / Lady Gaga · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Black
41.828 reproducciones
Ver más fotos
  1. Poker Face
  2. Applause
  3. Bad Romance
  4. Just Dance
  5. Marry The Night
  6. Born This Way
  7. Paparazzi
  8. Yoü And I
  9. G.U.Y. (Girl Under You)
  10. Telephone (Feat. Beyoncé)
  11. Speechless
  12. Alejandro
  13. Scheiße
  14. Judas
  15. The Edge Of Glory
  16. Do What U Want (feat. R. Kelly)
  17. Government Hooker
  18. Love Game
  19. It Don’t Mean a Thing (If It Ain’t Got That Swing) (feat. Tony Bennett)
  20. Bang Bang (My Baby Shot Me Down)
  21. Winter Wonderland (feat. Tony Bennett)
  22. Christmas Tree
  23. Marry The Night: The Prelude Pathétique
  24. Anything Goes (feat. Tony Bennett)
  25. White Christmas
  26. ARTPOP
  27. Gypsy
  28. Dope
  29. Brown Eyes
  30. Bad Kids
  31. Heavy Metal Lover
  32. Donatella
  33. Mary Jane Holland
  34. Bewitched, Bothered And Bewildered
  35. Baby, It's Cold Outside (ft. Joseph Gordon Levitt)
  36. Sexxx Dreams
  37. Cheek To Cheek
  38. Hair
  39. Americano
  40. Bloody Mary
  41. Venus
  42. Boys Boys Boys
  43. Paper Gangsta
  44. Imagine
  45. Teeth
  46. Black Jesus † Amen Fashion
  47. The Lady Is a Tramp (feat. Tony Bennett)
  48. Manifesto Of Mother Mons†er
  49. Swine
  50. Brooklyn Nights
  51. Boom Boom (feat. Nicki Minaj & Pitbull)
  52. Fashion!
  53. Big Girl Now (Feat. New Kids on the Block)
  54. Out Of Control
  55. Dance In The Dark
  56. Monster
  57. Princess Die
  58. Cake Like Lady Gaga (feat. DJ White Shadow)
  59. Manicure
  60. I Can't Give You Anything But Love (feat. Tony Bennett)
  61. I Won’t Dance
  62. Firefly
  63. Beautiful, Dirty, Rich
  64. Again Again
  65. Wonderful
  66. Money Honey
  67. Kaboom
  68. Words
  69. Viva La Vida
  70. Let Them Hoes Fight (feat. Trina)
  71. Then You'd Love Me
  72. Sometimes
  73. Stand By Me (Feat. Sting)
  74. Hello, Hello (Feat. Elton John)
  75. Manifesto Of Little Monsters
  76. Born This Way (The Country Road Version)
  77. The Queen
  78. Fashion Of His Love
  1. All My Monsters Are Beautiful (The Simpsons)
  2. You're All My Little Monsters (The Simpsons Song)
  3. Bitch, Don't Kill My Vibe (feat. Kendrick Lamar)
  4. Do What U Want (feat. Christina Aguilera)
  5. Baby
  6. My Name Is
  7. Best Friend (feat. Ariana Grande)
  8. They All Laughed
  9. Just Dance (feat. Colby O'donis)
  10. Summerboy
  11. The Fame
  12. I Like It Rough
  13. Fancy Pants
  14. Let Love Down
  15. Chillin (Feat. Wale)
  16. Red And Blue
  17. Retro, Dance, Freak
  18. Love Game (Feat. Marilyn Manson)
  19. Future Love
  20. Something Crazy
  21. Filthy Pop
  22. No Way
  23. Video Phone (Feat. Beyoncé)
  24. So Happy I Could Die
  25. 007 On You
  26. Glamour Zombie
  27. Ribbons
  28. Sexy Ugly
  29. Beautiful Monster (Feat. Ne-yo)
  30. Nothin' On (But The Radio)
  31. Earthquake
  32. Second Time Around
  33. Animal
  34. Highway Unicorn (Road To Love)
  35. Electric Chapel
  36. Fashion Of His Love (Fernando Garibay Remix)
  37. Judas (DJ White Shadow Remix)
  38. 3- Way (The Golden Rule) (feat Justin Timberlake)
  39. Stuck On Fuckin' You
  40. Poker Face, Speechless & Your Song (feat. Elton John)
  41. Judas (Hurts Remix)
  42. Operation: Kill The Bitch
  43. Real Cool
  44. King of Pain (feat. Sting)
  45. High Princess / Stache (Feat. DJ Zedd)
  46. I Wanna Be With You
  47. Ratchet (feat. Azealia Banks, Beyonce and Rihanna)
  48. Donatella!
  49. Fashion
  50. Show Me (feat. Katy Perry & David Guetta)
  51. Nature Boy (feat. Tony Bennett)
  52. Nature Boy
  53. Lush Life
  54. But Beautiful
  55. Don’t Wait Too Long
  56. Let's Face The Music and Dance (Feat. Tony Bennett)
  57. The Lady's In Love With You
  58. On a Clear Day (You Can See Forever)
  59. Dirty Ice Cream
  60. Disco Heaven
  61. Rock Show
  62. Starstruck (Feat. Space Cowboy)
  63. Shake Ur Kitty
  64. Vanity
  65. No Floods
  66. Eh, Eh (Nothing Else I Can Say)
  67. Wonderland
  68. Fever
  69. Fooled Me Again
  70. Don't Give Up (feat. The Midway State)
  71. Who Shot Candy Warhol
  72. Second Time Around
  73. Retro Physical
  74. Pop Ate My Heart - Intro
  75. Captivated
  76. Reloaded (Feat. Darkchild)
  77. Reloaded (feat. Rodney Jerkins)
  78. Electric Kiss
  1. Kandy Life
  2. Murder My Heart (Feat. Michael Bolton)
  3. Blueberry Kisses
  4. Do Me Right (Feat. Valeria Andrews)
  5. Glitter & Grease
  6. Poker Face (Versão New York)
  7. Fountain Of Truth
  8. Superstar
  9. Oh Well
  10. Greatest
  11. World Family Tree
  12. Hollywood
  13. Changing Skies
  14. Don't Stop Belivin
  15. Someone to Watch over Me
  16. Poker Face (Acoustic)
  17. Freezer Burn (Feat. Kalenna)
  18. Spin U Around (Feat. Lina Morgana)
  19. Paparazzi (VMA 2009)
  20. Optimist
  21. Living On The Radio
  22. Love Mail
  23. Perfect
  24. Luv U Sum (Feat. CJ Holland)
  25. Calling You (Feat. Kat DeLuna)
  26. Born This Way (Liam Keegan Remix))
  27. Magical Angel
  28. Marry The Night (Zedd Remix)
  29. Scheiße (DJ White Shadow Mugler)
  30. Orange Colored Sky
  31. Wish You Were Here
  32. Born This Way (Zeed Remix)
  33. The Edge Of Glory (Foster The People Remix)
  34. Judas (Goldfrapp Remix)
  35. Electric Chapel (Two Door Cinema Club Remix)
  36. Americano (Gregori Klosman Remix)
  37. Bloody Mary (The Horrors Remix)
  38. Take You Out
  39. Government Hooker (Mugler Remix)
  40. Boys Boys Boys (Manhattan Clique Remix)
  41. Yoü and I (Wild Beasts Remix)
  42. Yoü and I (Metronomy Remix)
  43. Bloody Mary (Clinton Sparks Remix)
  44. Born This Way (Twin Shadow Remix)
  45. Every Breath You Take
  46. D'yer Mak'er
  47. Master Heartbreaker
  48. Scheiße (Roman Stone Remix)
  49. Text You Pictures
  50. Here We Go Again
  51. Heartless
  52. Out On The Weekend
  53. Puke Film (Interlude)
  54. Princess Die High (Stache)
  55. Aura
  56. Gimme Shelter (feat. The Rolling Stones)
  57. Quicksand (feat. Britney Spears)
  58. Posh Life
  59. Jewels N' Drugs (Feat. T.i., Too $Hort Twista)
  60. Tea
  61. Applause (Purity Ring Remix)
  62. Fashion
  63. Just Dance (feat. Kardinal Offishall)
  64. Do What U Want (Live at AMA 2013)
  65. Do What U Want
  66. Partynauseous
  67. Super Lover
  68. Intredule
  69. Ev'ry Time We Say Goodbye
  70. Whole Lotta Love
  71. The Sun Is Down (Feat. Yoko Ono)
  72. Shut Up (ft. Red One)
  73. Goody Goody (ft. Tony Bennett)
  74. Sophisticated Lady
  75. The Greatest Thing (feat. Cher)
  76. Girl From Another Land
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más