Letras de canciones - Letras.com

Still In Love With My Ex

Kelly Rowland

Ex (Yeah)
Ex (Kelly and Yung Texxus)
Ex (Yeah)

[Kelly]
I never thought that we would break up for the better
Should've never made the promises to each other
So many things I should've said that you didn't know
Coming in from a past with a heavy load

But I knew that you were a good man
Give me love, you were faithful - It showed on my hand
I know there are questions in your mind you don't understand
Through the words of this song, I wanna answer them

Honesty (Check)
Conversation (Check)
A shoulder I can lean on anytime I'm feeling stressed (Check)
Good loving (Yes)
The perfect soldier (Yes)
Was about to say "I do," when I know it wasn't meant
So I

[1] - Search in my mind, trying to figure it out
And thought I was happy but I'm having some doubts
Think I found the answer and I know I must confess
I'm still in love with my ex
And I wasn't ready when I said that I loved you
And in my heart, I know that I gotta tell you
I shouldn't have gone from a situation to the next
I'm still in love with my ex

[Kelly]
Every moment that I stayed, I dug a deeper hole
I was with you but my heart wouldn't let him go
All my family told me, "Kelly he's the one for you"
I know your family love me and I love them too

(I'm so sorry) I'm so sorry for the pain I put you through
But you shouldn't have to suffer cause I'm confused
So much for looking forward to future plans
Lost the love of my life and I lost a friend

Good to me (Yes)
Security (Yes)
You were all the things I wanted
Checking everything (Check, check)
You were comforting (Yes)
Romantic man (Yes)
How could I have said "I do," when I knew it wasn't meant
So I

[Repeat 1]

[Kelly (Yung Texxus)]
Silence
(I don't know why you're telling me all this now)
I've gotta own this
I've gotta own this game
(Yeah, I ain't the one you chose)
I can't believe I'm saying this..
Saying sorry is the hardest part
(Yeah.. aye, it's Yung Texxus)

[Yung Texxus]
From make-up's to break-up's
His and her Jacob's
Mi amore got issues galore, sure
We was all good-good, and it was all good-good
Now I'm reading old love letters (Damn)
My homies looking at me like, "You know better"
But I'm reminiscing so I had to consider
Did she go hard for me? (Yes)
Take a charge for me? (Yes)
Turn her head when them other hoes was callin' me? (Yes)
I can't lie, when she left she took a part of me
Part of me want her back but part of me can't pardon she (Nope)
Call it foolish pride but shit, who am I?
I made my mistakes, tossed my dirt to the side
Er'time we meet I see the hurt in her eyes
Cause I'm an ex-friend, ex-homey, ex-lover
So stop the phone calls, voicemails, etc.
Shawty keep the ring, forget the day I ever met ya

[Repeat 1]

Ex
Ex
Ex (Ex)

Composición: Billy Mann / J. Lonny Bereal / Kelly Rowland / Soulshock · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Tatiana
94 reproducciones
Ver más fotos
  1. Dilemma
  2. Stole
  3. Haven't Told You
  4. Can't Nobody
  5. Love/Hate
  6. Simply Deep
  7. (Love Lives In) Strange Places
  8. Obsession
  9. Heaven
  10. Past 12
  11. Everytime You Walk Out That Door
  12. Train On A Track
  13. Beyond Imagination
  14. Make U Wanna Stay
  15. Angel
  16. What Would You Do
  17. Flashback
  18. No Coincidence
  19. Here We Go Again
  20. Gotsta Go
  21. Every Thought Is You
  22. Still In Love With My Ex
  23. You Will Win
  24. Against All Odds
  25. All I Need (Feat Fat Joe)
  26. Dirrty
  27. Gone
  28. Hajnal
  29. Hey Everyone
  30. If You Come Back
  31. In The End
  32. Love
  33. Need A little Christmas
  34. Shake It
  35. Sound Of The Underground
  36. The Little Things
  37. What I Go To School For
  38. That Girl
  39. Like This (Feat. Eve)
  40. Strange Places
  41. This Is Love
  42. ComeBack
  43. Work
  44. Interlude
  45. Ghetto (feat. Snoop Dogg)
  46. The Show (feat. Tank)
  47. Better Without You
  48. Put It in
  49. Love, Need & Want You
  1. So Good
  2. Bills, Bills, Bills
  3. Confessions
  4. Temptations
  5. Hey Ladies
  6. If You Leave
  7. Jumpin' Jumpin'
  8. Say My Name
  9. Stay
  10. Sweet Sixteen
  11. Get On The Bus
  12. Get Me Bodied
  13. Daylight
  14. Do You Hear What I Hear
  15. H'bibi I Love You (feat. Amine)
  16. Have Your Way
  17. I'm Beginning To See The Light
  18. Separated
  19. Une Femme En Prison
  20. Tender Love
  21. Tell me
  22. Bad Habit
  23. No Man No Cry
  24. Whoop
  25. Work (Freemasons Club Mix)
  26. Love Again
  27. Unity
  28. Broken
  29. Cater 2 U
  30. So Crazy (ft. Bone Thugs)
  31. No Future In The Past (feat Nâdiya)
  32. Blaze
  33. No Future Past (feat. Nadiya)
  34. Daylight (feat. Gym Class Heroes)
  35. The Way Love Should Be
  36. When Love Takes Over (feat. David Guetta)
  37. Love Me Better
  38. How Deep Is Your Love
  39. Commander (Feat. David Guetta)
  40. Smooches
  41. The Sound (On & On)
  42. The Sound (On & On)
  43. Shake Them Haters Off
  44. Grown Woman
  45. Rose Colored Glasses
  46. Dream
  47. Each Other
  48. Heartbreaker (feat Nikki)
  49. Forever And A Day
  1. I Need a Love
  2. Underdog (cover)
  3. Forever is Just a Minute Away
  4. I'm That Chick
  5. Get Back
  6. Hangover
  7. Just Whisper
  8. Motivation (feat. Lil Wayne)
  9. What A Feeling (Feat. Alex Gaudino)
  10. Free Fall
  11. Lay It On Me (feat. Big Sean)
  12. Castle Made Of Sand (feat. Pitbull)
  13. Can't Escape
  14. Work It Man (feat. Lil Playy)
  15. Feelin' Me Right Now
  16. Down For Whatever (feat. The Wav.s)
  17. Keep It Between Us
  18. Notcha Average
  19. Take It All
  20. Turn It Up
  21. Make Believe
  22. All Of The Night
  23. I Don't Wanna
  24. Breathe Gentle
  25. Heaven & Earth
  26. Show
  27. Don't Want You Back
  28. Need a Reason (feat. Future & Bei Maejor)
  29. Summer Dreaming
  30. Ice (feat. Lil' Wayne)
  31. Representing (feat. Ludacris)
  32. Kisses Down Low
  33. Dirty Laundry
  34. You Changed (feat. Beyoncé & Michelle Williams)
  35. Talk a Good Game (feat. Kevin Cossom)
  36. #1
  37. Street Life (feat. Pusha T)
  38. I Remember
  39. Freak
  40. Down On Love
  41. Sky Walker (feat. The-Dream)
  42. Stand In Front Of Me
  43. Red Wine
  44. This Is Love (Talk a Good Game)
  45. Put Your Name On It
  46. Gone (feat. Wiz Khalifa)
  47. Love Me Til I Die
  48. The Game
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más