Letras de canciones - Letras.com

Sweet Spot

Jennifer Lopez

Let’s hit the sweet spot away, way, way, I
I’m ready to go, I want candy tonight,
Let’s hit the sweet spot away, way, way, I
I’m ready to go, I want candy tonight,

Yeah, I wanna take you back to my spot
You can be the candy girl in my shop
We both know what we craving, why not?
Make tonight, first flight with no stops
Girl you know, I run a love game, never play uno
You wanna leave, follow me to the 2 door
Rock your culo, love it when you call me your papi chulo
I got a thing for you, you got a thing for me
Heard she kissed the milky way and the bring to life your fantasies
As we hit them up so make cool a
Touch them to make the seas split 2 ways
You’re in love with that too girl, don’t play
I’m just waiting to hear you say

Let’s hit the sweet spot away, way, way, I
I’m ready to go, I want candy tonight,
I gotta taste and I’m, hooked on you for life
My, oh my, hit the sweet spot tonight

Yeah, I wanna hit the spot and make you hot
And make you feel like everybody need to have it this week
Baby just a hit, just speak, I got your candy Shawty
Come around give it to you that deep
Uh, don’t you get me started, hit the after party
All the night, …to a freak that I take you home
Make you moan, watch the throne
And yeah mama I’m the … kicks, gotta love it
If you want it you can have it, no question
Been a whole lot of rubber that I’m touching
What you know about the candy I’m hustling, mustling
Taking that Russian
Bring it back like baby who you rushing
I feel ready, now my talk is sweet…
I’ll be the first to give your body sweet justice
So pack a luggage and let’s let’s

Let’s hit the sweet spot away, way, way, I
I’m ready to go, I want candy tonight,
I gotta taste and I’m, hooked on you for life
My, oh my, hit the sweet spot tonight

Feel your guilty pleasure, come and get it tonight
You gonn get it tonight, oh ah, oh ah
Know what your body’s craving baby
I’ma bring you to life
You gonn get it tonight
Don’t be shy, let me take you for a ride
Know what your body’s craving baby
I’ma bring you to life
You gonn get it tonight, oh ah, oh ah

Let’s hit the sweet spot away, way, way, I
I’m ready to go, I want candy tonight,
I gotta taste and I’m, hooked on you for life
My, oh my, hit the sweet spot tonight.

Composición: Breyan Isaac · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Gustavo
37 reproducciones
Ver más fotos
  1. Booty
  2. Adrenalina (feat. Wisin & Ricky Martin)
  3. I Luh Ya Papi (feat. French Montana)
  4. First Love
  5. On The Floor (feat. Pitbull)
  6. Que Hiciste
  7. Me Haces Falta
  8. Quién Será
  9. No Me Ames
  10. Dance Again (feat. Pitbull)
  11. Booty (feat. Pitbull)
  12. No Me Ames (feat. Marc Anthony)
  13. Live It Up (feat. Pitbull)
  14. Let's Get Loud
  15. On The Floor
  16. We Are One (Ole Ola) (feat. Pitbull & Claudia Leitte)
  17. Una Noche Mas
  18. Como Ama Una Mujer
  19. Papi
  20. Amor Se Paga Con Amor
  21. Control Myself
  22. Porque La Vida Es Así
  23. Goin' In (Feat. Flo Rida)
  24. Follow The Leader (feat. Wisin & Yandel)
  25. Waiting For Tonight
  26. Qué IroníA
  27. I'm Glad
  28. I Could Fall In Love
  29. El Ultimo Adiós
  30. Cariño (Spanish)
  31. Same Girl
  32. If You Had My Love
  33. Ain't It Funny
  34. Ain't It Funny Remix Feat. Jarule
  35. Carino
  36. Amar Es Para Siempre
  37. Porque Te Marchas
  38. Hold You Down Ft. Don Omar (Spanglish Mix)
  39. I'm Into You (feat. Lil Wayne)
  40. Bailar Nada Más
  41. Acting Like That (feat. Iggy Azalea)
  42. Let It Be Me
  43. A.K.A. (feat. T.I.)
  44. Tens (feat. Jack Mizrahi)
  45. Troubeaux (feat. Nas)
  46. Feelin' So Good
  47. Play
  48. I'm Real
  49. Si Ya Se Acabo
  50. Talk About Us
  51. I'm Real (Murder Remix)
  52. Get Right
  53. Jenny From The Block
  54. I've Been Thinkin
  55. Que Ironia (ain't It Funny)
  56. That's The Way
  57. Hold You Down
  58. Step Into My World
  59. El Deseo de Tu Amor
  60. I Can't Go
  61. If You Had My Love (Darkchild Remix)
  62. Baby Dont Go
  63. Bonus Track: Get Right featuring Fabolous
  64. All I Have
  65. Por Arriesgarnos
  66. Te Voy a Querer
  67. Apresurate
  68. Tu
  69. Escapémonos
  70. Hold You Down(Spring Remix ft. Fat Joe)
  71. Countdown
  1. Dynamite Remix ft. Taio Cruz
  2. Ven A Bailar (feat. Pitbull)
  3. Get On The Mic
  4. Girls
  5. Troubeaux (feat. Nas)
  6. Expertease (Ready Set Go)
  7. So Good
  8. Too Late
  9. Love Don't Cost A Thing
  10. Waiting For Tonight (Spanish Version)
  11. Promise Me You'll Try
  12. Walking On Sunshine
  13. Should've Never
  14. That's Not Me
  15. Love Come Down
  16. Could This Be Love
  17. Secretly
  18. Come Over
  19. Do You Know Where You're Going To
  20. Open Off My Love
  21. It's Not That Serious
  22. Dame (Touch Me)
  23. Ain't It Funny (Remix With Ja Rule And Cadillac Tah)
  24. Get Right (Remix feat. Fabolous)
  25. We Gotta Talk
  26. Dance With Me
  27. I'm Gonna Be Alright
  28. Thats The Way
  29. Ain't It Funny- Remix
  30. I'm Gonna Be Alright (Remix)
  31. Still
  32. Loving You
  33. The One
  34. You Belong To Me
  35. Baby I Love You
  36. Alive
  37. Dear Ben
  38. Love On The Line
  39. Whatever You Wanna Do
  40. Cherry Pie
  41. I Got U
  42. Still Around
  43. Ryde Or Die
  44. I, Love
  45. He'll Be Back
  46. I Love You Baby
  47. Baila
  48. Es Amor
  49. This Time
  50. Big Shot
  51. I'm Gonna Be Alright (feat. Nas)
  52. I'm Waiting
  53. The One (Version 2)
  54. (Can't Believe) This Is Me
  55. Acapulco 78
  56. Austin
  57. Baby (Eric Lees Male Version Of Dear Ben)
  58. Baby Dun Go
  59. Biggz-I Got Dreams
  60. Can You See
  61. I Love You
  62. I Wish I Wasn't
  63. I'm Coming Out
  64. In A Fantasy
  65. Lights Out
  66. Love Don't Cost A Thing
  67. Plenarriquena
  68. Remember Me This Way
  69. Santa Clause Lane
  70. Sarah Rill
  71. The Pleasure Is Mine
  1. The Wish For your Love
  2. Theme From Mahagony
  3. To Love Is Forever
  4. You
  5. It's Hard To Be A Girl
  6. The Point
  7. This Is Me Then
  8. Whats Going On
  9. Adios
  10. Sola
  11. Amarte És Todo
  12. Hold It, Don't Drop It
  13. Hold It Don't Drop It
  14. Do It Well
  15. Toma de Mi
  16. Mile In These Shoes
  17. Brave
  18. Wrong When You're Gone
  19. Forever
  20. Never Gonna Give Up
  21. The Way It Is
  22. Gotta Be There
  23. Stay Together
  24. Do It Well (featuring Ludacris)
  25. I Need Love
  26. Frozen Moments
  27. Be Mine
  28. This Boy's fire
  29. I,LOVE
  30. Hooked On You
  31. One Love
  32. (What Is) Love?
  33. Fresh Out The Oven
  34. Feellin' So Good (bad Boy Remix)
  35. Louboutins
  36. Everybody's Girl
  37. Greatest Part Of Me
  38. Starting Over
  39. Pieces
  40. Story Of My Life
  41. Faint
  42. Heart & Soul
  43. Whippin' My Hair
  44. On The Radio
  45. Villain
  46. Stronger
  47. Run The World
  48. Good Hit
  49. It Was You
  50. Until It Beats No More
  51. What Is Love (Part. 2)
  52. Venus
  53. Take Care
  54. Invading My Mind
  55. Invading My Mind
  56. One Step At a Time
  57. Hypnotico
  58. Charge Me Up
  59. Mouth 2 Mouth (feat. Enrique Iglesias)
  60. Papi (feat. Pitbull)
  61. Sweet Spot
  62. Love
  63. Plz Read This
  64. Again
  65. Physical (feat. Enrique Iglesias)
  66. Never Satisfied
  67. Worry No More (feat. Rick Ross)
  68. Emotions
  69. So Good (feat. Fat Joe, Big Pun)
  70. Charades
  71. Same Girl (Ft. French Montana)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más