Letras de músicas - Letras.com

Mas Que Nada (ft. Sergio Mendes)

Fergie

Oaria raio
Oba Oba Oba
Oaria raio
Oba Oba Oba

Mas que nada
Black eyed peas came in to make it hotter
We beat the party starters
Bubblin' up just like lava
Like lava heat it like a sauna
Penetrating into your body armor
Rhythmically we message ya
With hip hop mixed up with samba
With samba so yes yes yall
You know we never stop
We never rest yall
The black eyed peas are keeping it funky fressh yall
and we wont stop until we get you, til we get you

Oaria raio
Oba Oba Oba
Oaria raio
Oba Oba Oba

Peter piper picked peppers but Tab rocked ryhmes
1,2,3 for several times
Heavy rotation made by every kind
of radio stations blessing every mind
and we crossing boundaries like everyday
????????????????????????
We got we got tab magnification tab magnafied
like every day
so yes yes yall
you know we never stop we never rest yall yall
the black eyed peas are keeping it funky fressh yall
and we wont stop until we get you, til we get you
sayin

Oaria raio
Oba Oba Oba (la la la la la)
Oaria raio
Oba Oba Oba

drop hot hot be my daily operation
got to put a right in this crazy occupation
gotta keep it movin' thats the motivation
gotta ride the waves and keep a tight relation
with my team keeping moving and doing it right
i've been in a lab every day til daylight
thats the way things move in this monkey business
we took a old samba song and remixed it

Mas que nada
Sai da minha frente
Eu quero passar
Pois o samba esta animado
O que eu quero e sambar
Este samba
Que e misto de maracatu
E samba de preto velho
Samba de preto tu

mas que nada, we gonna make you feel lil hotter
peas and Sergio Mendes heating up sambaaaa
badabababababaaaaaa
sergio play your piano sergio play your yo yo yo yo
piano (echoing)

check it out


Oaria raio
Oba Oba Oba (la la la la la)
Oaria raio
Oba Oba Oba (la la la la la)

Oaria raio
Oba Oba Oba

Este samba
Que e misto de maracatu
É samba de preto velho
Samba de preto tu (la la la la la)

499 exibições
Ver mais fotos
  1. Big Girls Don't Cry
  2. London Bridge
  3. Fergalicious
  4. My Humps
  5. Clumsy
  6. A Little Party Never Killed Nobody (All We Got) (feat. Q-Tip & GoonRock)
  7. Glamorous
  8. Fly Away
  9. Meet Me Halfway
  10. Sweet Child O' Mine (feat Slash)
  11. Won't Let You Fall
  12. Bailamos
  13. True
  14. Illusions
  15. Label
  16. Salvation
  17. Underworld
  18. Wake to Sleep
  19. Witch
  20. Fire's Day
  21. Power Of Rage
  22. The Return From Unknown Dead's World
  23. Here I Come
  24. Mary Jane's Shoes
  25. All That I Got (The Make-Up Song)
  26. Pedestal
  27. Finally
  28. Losing My Ground
  29. Velvet
  30. Voodoo Doll
  31. Wake Up
  32. Paradise
  33. Close 2 U
  34. Get Your Hands Up
  35. Finaly
  36. Mas Que Nada (ft. Sergio Mendes)
  37. Mash Out (Feat. Will.i.am & MC Lyte)
  38. Maybe We Can Take A Ride
  1. Impacto
  2. Barracuda
  3. Hey mama
  4. Don't Lie
  5. Shut Up
  6. Glad You're Here (ft. Macy Gray)
  7. Labor Day (It's a Holiday)
  8. Let's Get Retarded
  9. Smells Like Funk
  10. Latin Girls
  11. Sexy
  12. The Boogie That Be
  13. The Apl Song
  14. Anxiety
  15. Where Is The Love?
  16. My Style
  17. Like That
  18. Dum Diddly
  19. Feel It
  20. Gone Going
  21. Ba Bump
  22. Audio Delite At Low Fidelity
  23. Union
  24. A8
  25. Weekends
  26. Be Free
  27. At Night I Pray
  28. Big Girls Don't Cry (Remix Feat Sean Kingston)
  29. Pick It Up (ft. Will.I.Am & Fat Joe)
  30. When I'm Gone
  31. Here We Go (feat. Ciara)
  32. Beat It (Feat. Michael Jackson)
  33. Pump It
  34. Party People (feat. Nelly)
  35. Labels or Love
  36. Make Them Hear You
  37. Vapors (Bucky Johnson feat. Fergie)
  38. That Ain't Cool (feat. Koda Kumi)
  1. All The Way
  2. Just stand up
  3. 25 Days Of Christmas
  4. The Look Of Love
  5. Be Italian
  6. 9 To 5
  7. Live and Let Die
  8. Call Me (Feat. Debbie Harry)
  9. Mary Jane Shoes
  10. Glamorous
  11. Fergalicious
  12. I Gotta Feeling
  13. Quando Quando Quando
  14. Quando, Quando, Quando
  15. We Are The World (25 for Haiti)
  16. Beautiful Dangerous (feat Slash)
  17. The Star-Spangled Banner
  18. Getting Over You (feat. David Guetta, Chris Willis and LMFAO)
  19. Clumsy Collipark Remix (feat. Soulja Boy Tell'em)
  20. All Of The Lights ( Feat Kanye West)
  21. Loosin' It (with Will.I.Am)
  22. Do It Like This
  23. Paradise City (feat. Slash)
  24. Barracuda (cover)
  25. Beat It
  26. Beautiful Dangerous
  27. Gettin' Over You
  28. Glad You're Here (feat. Macy Gray)
  29. That Ain't Cool
  30. Party People
  31. Mash Out
  32. London Bridge (50 Cent Remix)
  33. Feel Alive (feat. Pitbull, Dj Poet)
  34. Love
  35. L.o.v.e. (let One Voice Emerge)
  36. Netflix (2 Chainz)
Músicas
Top canciones
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Destaques
    Últimos destaques
    Mais