Letras de canciones - Letras.com

Headlines

Drake

I might be too strong out on compliments
Overdosed on confidence, started not to give a fuck and stop fearing the concequence
Drinking every night, because we drink to my accomplishments
Faded way too long, I'm floating in and out on consciousness
And they say that I'm back, I'd agree with that
I just take my time with all this shit, I still believe in that
I had someone tell me I fell off ooh I needed that
And they wanna see me pick back up right, well, whered I leave it at?

I know I exaggerated things, now I got it like that
Stuff a napkin in my shirt, 'cuz I'm just marvin like that
You know good and well that you don't wanna problem like that
You gon make someone around me cause your body that bad ooh

No, don't do it please don't do it
'Cuz one of us goes in and we all go through it
And Drizzy got the money
So Drizzy gon pay it
Those my brothers I aint even gotta say it
That's just something they know

They know
They know, they know, they know
They know, they know, they know
They know, they know, they know

Yeah, that the real is on the rise
Fuck 'em other guys
I even gave em a chance to decide ,and that's something they know
They know, they know, they know, yeah

I be yelling out "Money over everything"

"Money on my mind"
Then she wanna ask when it got so empty
Tell her I apologize, happened over time
She says they missed the old Drake, girl, don't tempt me
"If they don't get it they'll be over you
That new shit that you got is overdue
You better do what you're supposed to do"
I'm like why "I gotta be all that?", but still I can't deny the fact that it's true

Listen to you expressin all them feelings
Soap opera rappers, all these niggas sound like all my children
And that's how you thinking is about to come and make a killing
I guess it really is just me, myself, and all my millions

You know that they aint even got it like that
You gon hype me up and make me catch your body like that
Cuz I live for this it isn't just a hobby like that
When they get my shit and play it I don't even gotta say it
They know

They know, they know, they know
They know, they know, they know
They know, they know, they know

Yeah, that the real is on the rise
Fuck 'em other guys
I even gave em a chance to decide, and that's something they know
They know, they know, they know
I be yelling out money over everything
Money on my mind
(Mind, mind, mind)
Tell em I apologize, it happened over time
(Time, time, time)

Composición: M. Samuels · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Fabio
3.705 reproducciones
Ver más fotos
  1. Hold On, We're Going Home
  2. Headlines
  3. Take Care (feat. Rihanna)
  4. 0 to 100
  5. Marvin's Room
  6. Started From The Bottom
  7. Worst Behaviour
  8. Furthest Thing
  9. Girls Love Beyoncé
  10. Make Me Proud (feat. Nicki Minaj)
  11. You da Best
  12. All Me (feat. 2 Chainz & Big Sean)
  13. Tuesday
  14. Best I Ever Had
  15. Over My Dead Body
  16. The Motion (feat. Sampha)
  17. Come Thru
  18. Find Your Love
  19. Fancy (feat. T.I. & Swizz Beatz)
  20. What's My Name (feat. Rihanna)
  21. Versace
  22. Too Much (feat. Sampha)
  23. Something
  24. Forever
  25. Brand New
  26. Fall For Your Type
  27. Up All Night
  28. The Resistance
  29. Show Me A Good Time
  30. Shut It Down (feat. The Dream)
  31. 9AM In Dallas
  32. What If I Kissed You
  33. Unthinkable (feat. Alicia Keys)
  34. Shot For Me
  35. Crew Love (feat. The Weeknd)
  36. Hyfr (Hell Ya Fuckin Right) (feat. Lil Wayne)
  37. Look What You've Done
  38. Practice
  39. Love And Guns
  40. The Motto (Feat. Lil Wayne)
  41. Yamaha Mama (feat. Chris Brown)
  42. From Time
  43. Own It
  44. Connect
  45. November 18th
  46. Lets Call It Off
  47. Houstatlantavegas
  48. Lust for Life
  49. Take You Down
  50. Unstoppable
  51. Successful
  52. Digital Girl
  53. Slow It Down
  54. The Winner
  55. Juice
  56. Do It Now
  57. Closer (Feat. Andreena Mill)
  58. City Is Mine
  59. Bitch Is Crazy
  60. Asthma Team
  61. Bria's Interlude (feat. Omarion)
  62. A Night Off (feat. Lloyd)
  63. Fear
  64. Uptown
  65. Im Goin In
  66. Sooner Than Later
  67. More Milli (ft. Birdman)
  68. Say Something (Prod. Timbaland)
  69. King Leon
  70. The Calm
  71. Replacement Girl (feat Trey Songz)
  72. Beautiful Music
  73. Ransom
  74. Congratulations
  75. Bloody Holiday
  76. Black Eyed Dog
  77. Baby You Know
  78. At The Chime of a City Clock
  79. Are You For Real?
  80. All Alone At The Disco
  81. The Search (feat. Saukrates)
  82. Swagger Like Us Freestyle
  83. I Found A Way
  84. Smile (feat. Voyce Alexander)
  85. Runaway Girl
  86. Rewind (feat. Voyce)
  87. Overdose On Life (feat. Travie McCoy & Mickey Factz)
  88. Money To Blow
  1. I'm Still Fly
  2. I Want This Forever
  3. Get Over It
  4. Come Real (feat. Kyoko)
  5. Closer To My Dreams
  6. Cannon Ball (feat. Colin Munroe)
  7. A Milli Freestyle
  8. Make Things Right
  9. Kick Push
  10. About The Game (feat. Trey Songz)
  11. Bad Meanin Good (feat. Slakah the Beatchild)
  12. Come Winter
  13. Money Remix (feat. Nickelus F)
  14. Video Gir
  15. A.m. 2 P.m. (feat. Nickelus F)
  16. Special (feat. Voyce)
  17. Do What You Do (feat. The Clipse & Nickelus F)
  18. Thrill Is Gone
  19. Don't You Have A Man (feat. Dwele, Little Brother)
  20. Faded
  21. Barry Bonds Freestyle
  22. Give Ya (feat. Trey Songz)
  23. Going In For Life
  24. Where To Now
  25. The Presentation
  26. Little Bit
  27. Say Whats Real
  28. Ignant Shit (feat. Lil Wayne)
  29. Man Of The Year (feat. Lil Wayne)
  30. Invented Sex
  31. Stunt On You
  32. The One
  33. Killer
  34. Over
  35. Wavin' Flag
  36. I Get Money (ft. Kevim Cossom)
  37. July (feat. Jhene Aiko)
  38. Underdog
  39. Zone
  40. Unforgettable
  41. Light Up
  42. Fireworks (feat. Alicia Keys)
  43. Miss Me (feat. Lil Wayne)
  44. Karaoke
  45. Still Got It
  46. Cece's Interlude
  47. Thank Me Now
  48. Bollywood Flow
  49. Believe It Or Not
  50. Stunt Hard
  51. You Know You Know
  52. Do It All
  53. Im Ready For You
  54. Messages From You
  55. Greatness
  56. To The Floor
  57. In My Business
  58. Put It Down
  59. Paris Morton Music
  60. I Get Lonely Too
  61. Right Above It (Feat. Lil Wayne)
  62. Loving You No More (Feat. Diddy-Dirty Money)
  63. It's Been A Pleasure
  64. Live In London Freestyle
  65. Beyond This (feat. Kanye West)
  66. Made Men (feat. Rick Ross)
  67. July part 2 (feat. Jhene Aiko & Bei Maejor)
  68. Feel Love (feat. Sean Garrett)
  69. Aston Martin Music (feat Rick Ross)
  70. Moment 4 Life
  71. Close To The End
  72. Must Hate Money
  73. Got Juice
  74. Dreams Money Can Buy
  75. Wildfire
  76. I'm On One (feat Wayne)
  77. Dreams Money Can
  78. Damn
  79. Night And Day
  80. Notice Me
  81. House Of Balloons
  82. The Morning
  83. The Party And The After Party
  84. Baby Come With Me
  85. Control (feat Olivia)
  86. I Get Paper (feat Kevin Cossom)
  87. Independent Queen (feat Chief Stockton)
  88. Unexpected
  1. Dawn Love (feat. J Cole)
  2. Mardi Gras (feat. Kanye West)
  3. Trust Issues
  4. She Will (feat. Lil Wayne)
  5. Sunflower (feat. Lenny Kravitz)
  6. Club Paradise
  7. Free Spirit (feat. Rick Ross)
  8. Share
  9. Missin' You (Remix) (feat. Trey Songz)
  10. The Real Her (feat. Lil Wayne)
  11. Mr. Wrong (feat. Mary J. Blige)
  12. The Motto
  13. Lord Knows (feat. Rick Ross)
  14. Good Ones Go
  15. Cameras
  16. Doing It Wrong
  17. Under Ground Kings
  18. Easy To Please
  19. Extra Special
  20. Comeback Season
  21. Hate Sleeping Alone
  22. Heart Throbbing (feat. Lil Wayne)
  23. We'll Be Fine
  24. The Ride
  25. Buried Alive
  26. Faith
  27. Go
  28. If Only Y'all Knew
  29. Lookin'
  30. Money
  31. My New Shit
  32. On My Way
  33. One Man Show
  34. Say You Will
  35. Scriptures
  36. She Just Wanna (feat. Trey)
  37. When We Come Around
  38. I Get Paper
  39. I'm On One
  40. Ignorant Shit
  41. July
  42. Light Up (feat. Jay-z)
  43. Give Ya (ft. Trey Songz)
  44. Fireworks
  45. Fancy
  46. Easy to please (ft. Richie Sosa)
  47. Doing It Wrong (Featuring Stevie Wonder)
  48. Cameras/Good Ones Go (Interlude)
  49. Buried Alive Interlude
  50. Brand New (remix)
  51. Made
  52. Miss Me (Ft. Lil Wayne)
  53. More Milli
  54. What's My Name
  55. What You Need
  56. Uptown (feat. Li'l Wayne And Bun B)
  57. Unstoppable (ft. Santo Gold & Lil' Wayne)
  58. Underground Kings
  59. The Real Her
  60. Sunflower
  61. Motto (featuring Lil Wayne)
  62. Say Something
  63. Successful (feat. Trey Songz)
  64. A Little Favour (Gq Freestyle)
  65. Enough Said (feat. Aaliyah)
  66. Where Were You (feat. Dawn Richard)
  67. Ovo
  68. Waiting Up
  69. Diced Pineapples (feat. Tyga & Wale)
  70. Its Whatever
  71. No Lie (feat. Lil Wayne & Roscoe Dash)
  72. Make It Go (feat. Belly)
  73. 5 Am In Toronto
  74. Wu-tang Forever
  75. Pound Cake (feat. Jay Z, Christian Rich And Utters)
  76. Nothig Was The Same
  77. Tuscan Leather
  78. The Language (feat. Birdman)
  79. 305 To My City
  80. Pound Cake / Paris Morton Music 2 (Feat. Jay-Z)
  81. Trophies
  82. Throphies
  83. We Made It (feat. Soulja Boy)
  84. Poetic Justice (feat. Kendrick Lamar)
  85. Days In The East
  86. Draft Day
  87. How About Now
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más