Letras de canciones - Letras.com

Deuces (remix) (feat. Drake, T.I., Kanye West, Fabolous, Andre 3000)

Chris Brown

(Drake)

What you mean I ain't call you? I hit you when I landed
I'm waitin' in my hotel room
Seems like we're arguin' more and it's getting less romantic
Yeah, I think she'll be able to tell soon
But I'll fuck you right, I will, I'll fuck you right, I will
I'll fuck you like no one has ever ever made you feel
I mean, this part of our relationship's amazing still
I might just put up with the arguin' and stay for real
You lookin' bad, girl, for goodness sakes
You with all those curves, and me without no brakes
Ooh, I'm willin' to work it out however longer how it takes
You feel like you missed out on those happy days
Well, girl that makes two of us
Our timing is wrong
Your friends always tyin' up every line on your phone
Yeah, but tell them bitches that you'll always be my Mrs.
And the hardest part about the fuckin' business is minding your own
And every time I try and break it off
We just yell until we're tired, then I break you off
It's useless, all this fighting, let's get past it now
Even when I throw them deuces, you just send 'er back around

(T.I.)

Your wrist and fingers glisten, ice cold like Michigan
Ay, look at what we livin' in, here we go with this again
I ju' keep on talking but I guess that you ain't listenin'
Rather run around with them nothin'-ass bitches, then
Go on, got me hot, smokin' like the chim-i-ney
We used to be best friends, now it seems we finna be enemies
Deep inside, it's killin' me, but soon it's gon' be killin' you
To see her in that two-seater, no, that's gon' hurt your feelings, boo
Ah-ha, didn't you think you would be over me
By now, so you go sleepin' with them clowns, they are no relief
She spoke her peace, I know, capisce, so love must be let go, released
Into the wind, begin again, them deuces I must throw ya, peace

(Kanye West)

You know what, yo? You a bitch
You should have a travel agent, 'cause you a trip
You should make your own toilet tissue, since you the shit
But all you got is some fuckin' issues, you fuckin' bitch
I hate (???), but I love your mom
Give her a kiss from me, her second son
Get your mind right, baby, or get your shit together
You gon' be hot a little while, I'ma be rich forever
Girl seducers, they come in deuces
But when I cut 'em off, they always become a nuisance
Niggas take my old flows, and they take my old swag
He just took my old bitch, and turned it to his new bitch
I'm stupid, but I won't get my drama on
What I'm dealin' with is too real for me to comment on
Jay finally got it through my head not to run my mouth
So when y'all talk 'bout You Know Who, I don't know who you talkin' 'bout

(Fabolous)

According to my old bitch, I be on some new shit
She was on some old shit, now I got a new bitch
Think I give two shits? You ain't gon' do shit
Meet my two fingers, intro, deuces
If you knew better, you'd do better
Wanna give the middle finger, but I got two better

(Chris Brown)

So you gon' diss me even though you know it's wrong?
Know you gon' (miss me a little when I'm gone)

(Fabolous)

Drizzy voice
Now I'm ghost, baby, four-door Rizzy-Royce
Tryna work it out might be a bad business choice
I'm 'bout my business, boys, plus I make paper
C'mon, that's old news, yes, the day's paper
Ho, you talkin'? What about?
If it ain't how I kept you studded out, you might as well shut your mouth
You'll never score another me, I shut it out
Act like there's gum in your hair, girl, cut it out

(Andre 3000)

The farewell email, from a female
But I'm a player, ain't gon' tell ya all the details
What it entails is hard to say like selling seashells
By the seashore, but she's not a bore
But neither a whore, who needs to know more?
The kind you can't ignore but want to open the door
For, or, run in your favorite store
And leave with all them shoppin' bags and half of it ain't yours
I did things for her, ain't rich, ain't poor
I wanted to do more, but hell, I just ain't know her
Well enough to know if this was all that she came for
But enough to know tonight, excited, she came four
Times, to my cousin house to see if I was there
Getcha minds, out the gutter, man, we out here tryna have a good
Time, and here I am all heavy with the word swear
Somebody that's a nerd likely fast-forward, but, shit, they asked for it
It's hard to throw up the deuces, 'cause when you know it's juicy
You start to sound like Confucius when makin' up excuses
Chase cabooses 'til the track gone
I gotta find me a new locomotive, stop makin' sad songs

(Chris Brown)

I'm on some new shit
I'm chuckin' my deuces up to her (Deuces)
I'm movin' on to somethin' better, better, better
No more tryna make it work (Deuces)

You make me wanna say, bye-bye
Say, bye-bye
Say, bye-bye, to her (Deuces)

You make me wanna say, bye-bye
Say, bye-bye
Say, bye-bye, to her (Deuces)

  • Envío de la traducción
  • Envía leyenda
  • Acordes
  • Escuche música
  • Fotografías
  • Videos
  • Imprimir
  • Corregir
  • Envía letras para...
1.409 reproducciones
Ver más fotos
  1. Loyal (feat.Lil' Wayne and Tyga)
  2. Love More (feat. Nicki Minaj)
  3. Hold You Down (feat. DJ Khaled / August Alsina / Future / Jeremih)
  4. New Flame (feat. Usher & Rick Ross)
  5. Next To You (feat. Justin Bieber)
  6. Look At Me Now (feat. Busta Rhymes & Lil Wayne)
  7. With You
  8. Don't Be Gone Too Long (feat. Ariana Grande)
  9. X
  10. Forever
  11. Songs On 12 Play (feat. Trey Songz)
  12. Say Goodbye
  13. Autumn Leaves (feat. Kendrick Lamar)
  14. Don't Wake Me Up (feat. David Guetta)
  15. Loyal (feat. Lil' Wayne and French Montana)
  16. Algo Que Me Gusta de Ti (Feat. Wisin Yandel T Pain)
  17. Drunk Texting
  18. Don't Judge Me
  19. Turn Up The Music
  20. No Air (feat. Jordin Sparks)
  21. I Love You (2012)
  22. Nobody's Perfect
  23. Fine China
  24. Show Me (feat. Kid Ink)
  25. Party Hard
  26. Came To Do (feat. Akon)
  27. Body Shots
  28. Lost In Ya Love
  29. Run It!
  30. Take You Down
  31. Without You
  32. Deuces (remix) (feat. Drake, T.I., Kanye West, Fabolous, Andre 3000)
  33. Last Time Together
  34. Seen Her Naked
  35. All Back
  36. I Can Only Imagine (feat. David Guetta & Lil' Wayne)
  37. Till I Die (feat. Big Sean & Wiz Khalifa)
  38. Sweet Love
  39. Beat It Up (feat. J. Valentine & Pleasure P)
  40. Beat It (feat. Sean Kingston & Wiz Khalifa)
  41. Girl You Loud
  42. Add Me In
  43. Perfume
  44. Look At Me Now
  45. Wet The Bed (feat. Ludacris)
  46. Pot Of Gold (feat. The Game)
  47. Strip (feat. Kevin McCall)
  48. Thinking Out Loud
  49. Theraflu
  50. Turn Up The Music (feat. Rihanna)
  51. Bad Girl
  52. As Your Friend (feat. Afrojack)
  53. Put On My Niggas (Feat. The Menace)
  54. Love More (feat. Nicki Minaj)
  55. See You Around
  56. Gimme That
  57. Yo (Excuse Me Miss)
  58. All I Wanna Do
  59. Kiss Kiss
  60. With You (remix)
  61. I Love You (feat. Ester Dean)
  62. They Say
  63. I Wanna Rock
  64. Make Love (Ft. Tyga)
  65. Yeah 3x
  66. Put Your Hands In The Air
  67. International Love (feat. Pitbull)
  68. Should've Kissed You
  69. See No More
  70. Second Serving
  71. Stuck On Stupid
  72. Something About You (feat. Wisin Y Yandel & T-Pain)
  73. Is This Love?
  74. Poppin'
  75. Now And Later
  76. Wall To Wall
  77. Lottery
  78. Nothing Without You
  79. Time For Love
  80. Crawl
  81. Not My Fault
  82. Big Booty Judy
  83. Too Freaky
  84. Sex
  85. Bad (in my zone) ft. Soulja boy Tell'em
  86. Follow me
  87. G Shit (feat. Tyga)
  88. Regular Girl (feat. Tyga)
  89. Ain't Thinkin Bout You (feat. Bow Wow)
  90. Number One (Ft. Tyga)
  91. Like A Virgin Again
  92. Life Itself (feat. Kevin McCall)
  93. Shit God Damn (Feat. Big Sean)
  94. Beautiful People (feat. DJ Benny Benassi)
  95. Rest Of My Life
  96. Take It Down Low (feat Akon)
  97. Open Road (I Love Her)
  98. Private Dancer (Feat. Se7en Kevin Mccall)
  99. Last (My Last Freestyle)
  100. Your Body
  101. Real Hip Hop #3
  102. Trumpet Lights (feat. Sabrina Antoinette)
  103. Hit It
  104. Why Stop Now (feat. Busta Rhymes)
  105. Another Round (feat. Fat Joe)
  106. Fuck Em All
  107. What They Want (feat. Tyga)
  108. Picture Perfect (Remix)
  109. No Air
  110. Marvin's Room (remix)
  111. Fuck The City Up
  112. Oh Yeah (feat. Snoop Dogg & 2 Chainz)
  113. 2012
  114. Luv Me Girl (feat. Lloyd & Veronica Vega)
  115. Celebration (feat. Trey Songz & Tank)
  116. I Can't Win
  117. Don't Think They Know
  118. Sweet Serenade (feat. Pusha T)
  119. Main Chick (Feat. Kid Ink)
  120. Wildcat
  121. Counterfeit (feat. Rihanna & Wiz Khalifa)
  122. Stereotype
  123. Do Better (ft. Brandy / Lil Wayne)
  124. Lady In a Glass Dress (Interlude)
  125. Drown In It (ft. R.Kelly)
  126. 101 (Interlude)
  127. Young Love
  128. Ain't No Way (You Won't Love Me)
  129. Intro (See The Light)
  130. Just Fine
  131. Thank You
  132. What's My Name
  133. Winner
  134. Ya Man Ain't Me
  135. Heart To Heart
  136. God's Top Ten
  137. Us
  138. Whose Girl Is That?
  139. Burn
  140. I May Never Find
  141. So Glad
  142. You
  143. I Seen The Light
  144. Gangsta Boo
  145. One More Chance
  146. Which one
  147. Shorty Like Mine
  148. Nothing But Love For You
  149. Excuse Me Mama
  150. With Me Come Here
  151. Gimme That ( Remix )
  152. Gonna Be My Girl
  153. One Mo' Gin
  154. Be With You
  155. From My Heart
  156. I Love Myself [feat. Kelis]
  157. Cinderella Under My Umbrella (feat. Rihanna e Jay-Z)
  158. My Girl
  159. Chickenhead
  160. She Loves Me
  161. Down (feat. Kanye West)
  162. I Wanna Be
  163. Damage
  164. Gimme Watcha Got
  165. Fallen Angel
  166. Picture Perfect
  167. Help Me
  168. Mama
  169. Hold Up
  170. You (Exclusive)
  171. Nice
  172. Get At Ya
  173. Throwed
  174. I'll Call Ya
  175. This Christmas
  176. Greatness
  177. Blind Folded
  178. Fire
  179. Gone Get It
  180. Shawty get Loose (featuring Lil Mama & T-Pain)
  181. Slam (ft.Bow Wow, Omarion)
  182. Try A Little Tenderness
  183. I needed you
  184. Final Destination
  185. Dying To Love
  186. Last To Know
  187. I Feel Very
  188. Superhuman (feat. Keri Hilson)
  189. I'm Afraid
  190. Keep It Movin'
  1. First Day Of Spring
  2. Diagnosed With Love
  3. Back 2 Back
  4. Wrong Side Of The Tracks
  5. Nothin'
  6. I'm Gonna Find Out
  7. ABC's
  8. Heart Ain't A Brain
  9. Erased (feat. Dr.Dre)
  10. Fatal Attraction
  11. Electric Guitar
  12. M.I.A
  13. Ready 4 Love
  14. Sexual Eruption
  15. Dreamer
  16. Hologram (feat. Dr. Dre)
  17. Glow In The Dark
  18. Missin' You
  19. Captive
  20. Zero
  21. Flying Solo
  22. Nasty Girl
  23. Golden Girl
  24. Guitarra elétrica
  25. Seen the Light (Feat. Rico Love)
  26. With You (Girl Edition)
  27. Cry No More
  28. Freezy
  29. Froze
  30. Poppin (remix)
  31. Believer
  32. Save Me
  33. Yahama Mama
  34. What Then Girls Like (feat.Ludacris & Sean Garrett)
  35. Traitor
  36. Takes Time
  37. Flame Thrower
  38. Stronger
  39. Better On The Other Side
  40. Better on the other side (Tribute to MJ)
  41. Smash
  42. All About Us
  43. Changed Man
  44. See The Signs
  45. She Do It On Me Like
  46. Shake It (feat. T-Pain)
  47. I'm Illy ( ft. Teyana Taylor)
  48. Don't Know What It Is
  49. A Millie
  50. Takin' My Air
  51. Hollow
  52. Love Rocket
  53. Ghost In The Mirror (ft. Robert Allen)
  54. Can't let you go
  55. Velvet Lipstick
  56. Drink up in me
  57. Twitter Ruff (Song For Twitter)
  58. Drop It Low
  59. I Can Transform Ya
  60. Smile & Wave
  61. So Cold
  62. Diamond in the Rough (Shine for Me)
  63. Superhuman
  64. Sing Like Me
  65. Back To The Crib (Feat. Juelz Santana)
  66. Apology
  67. That Somebody Was Me
  68. I Better Leave
  69. Famous Girl
  70. Fallin Down
  71. Pass Out (ft. Eva Simons)
  72. What I Do
  73. I.Y.A
  74. I'll Go
  75. Lucky Me
  76. Take My Time
  77. Down (featuring Kanye West)
  78. Graffiti
  79. Brown Skin Girl
  80. For Ur Love
  81. Movie
  82. Gotta Be Ur Man
  83. Wait
  84. Girlfriend
  85. I Need This
  86. Chase Our Love
  87. Ransom
  88. Round here
  89. Get Like Me(feat David Banner & Yung Joc)
  90. Love Music
  91. Invented Head
  92. Medusa
  93. Say Something
  94. No Bullshit
  95. Go Away
  96. Work Wit It
  97. I Get Around
  98. Say Ahh
  99. Submarine
  100. Celebrity
  101. Oh Baby
  102. Convertible
  103. Shoes
  104. Back out
  105. How low can you go
  106. Favor
  107. Favor (feat. Lonnie Bereal)
  108. Don't Lie
  109. T.Y.A.
  110. Holla At Me (feat. Tyga)
  111. Deuces (feat. Tyga)
  112. Love Suicide (feat. Ester Dean)
  113. 48 Bar Rap
  114. I'm On It
  115. Drop Top Girl (feat. Tyga)
  116. Ballin (feat. Tyga & Kevin McCall)
  117. Curse (feat. Diddy)
  118. What They Want
  119. Matrix
  120. Talk That Shit
  121. Have It (Feat. Tyga)
  122. Green Goblin
  123. Now More Than Ever
  124. Your Love (Remix)
  125. Up In The Sky
  126. Make A Movie (Feat. Twista)
  127. Pregnant Remix (ft. R. Kelly & Tyrese)
  128. Like You (Feat. Tyga)
  129. One Chance (Feat. James Flaunteray & Lady GaGa)
  130. Spirit
  131. Feel The Steam (feat. Elephant Man)
  132. Speedin (feat. Rick Ross)
  133. So Right It Ain't Right
  134. Ice
  135. Foreplay (feat. Tank)
  136. 12 Strands (Matrix)
  137. Another Planet (feat. Jawan Harris)
  138. Get Back Up (Ft T.I.)
  139. Basketball
  140. Between The Lines
  141. Boing
  142. Another You
  143. My Yamaha Mama
  144. Wonder Woman (ft. Tyga)
  145. Calypso
  146. Champion (feat. Chipmunk)
  147. Ms. Breezy (feat. Gucci Mane)
  148. My Girl Like Them Girls (feat. J Valentine)
  149. What U Doin (feat. Big Sean)
  150. All Off (feat. Seven & Kevin McCall)
  151. Ms. Breezy
  152. Sex Love
  153. Christmas Came Today
  154. Awol
  155. You Want Me (feat. Seven)
  156. Grafite
  157. Glitter (feat. Big Sean)
  158. Never Leave (feat. Jessica)
  159. Quits (feat Kevin McCall)
  160. Watch It Glitter (Webisode) (Ft with Big Sean)
  161. Quits
  162. Drop Rap
  163. Drop Rap (feat. Petey Pablo )(In My Zone 2)
  164. Yesterday (feat. Diddy Dirty Money)
  165. Where Do We Go From Here (feat. Pitbull)
  166. Boombox
  167. Up To You
  168. Up To You
  169. Don't Play Wit It (feat. Lonny Bereal & Busta Rhymes)
  170. Freaky I'm Iz (feat. Kevin McCall & Diesel)
  171. One Night Stand (feat. Keri Hilson)
  172. Best Love Song (ft. T-pain)
  173. My Last (with Big Sean)
  174. Hands Up High
  175. I Know (feat. Diddy & Dirty Money)
  176. Up (feat. Justin Bieber)
  177. I Can't Tell You Why
  178. I'll Be Right Here
  179. Elevator (feat. Andre Merritt)
  180. Echo
  181. Bomb (feat. Wiz Khalifa)
  182. She Ain't You
  183. Paper, Scissors, Rock (feat. Big Sean & Timbaland)
  184. Beg For It
  185. Build For This (Trey Songz & Claude)
  186. Oh My Love
  187. Love The Girls (feat. Game)
  188. In The Air
  189. Real Hip Hop Sh!t (feat. Kevin McCall)
  190. Say It With Me
  1. Up to you
  2. Wet The Bed
  3. All About You
  4. Hell Yeah (feat. YG And Tyga)
  5. Turntables (feat. Ciara)
  6. Head Of My Class (feat Scooter Smiff)
  7. Don't Matter (feat. T.I.)
  8. Choose Me (feat Yung Joc)
  9. Talk Ya Ear Off
  10. Spend It All (feat Kevin McCall & Seven)
  11. Make You a Woman (feat Johnta Austin)
  12. Treading Water
  13. You Need (feat Rob Allen)
  14. Only One (feat. The Game)
  15. She Can Get It
  16. For You (feat Richgirl)
  17. Better With The Lights Off (feat New Boyz)
  18. Love (feat. Jojo Pellegrino)
  19. Fools With You
  20. Deuces (Euro Dance Remix) (feat. Keri Hilson)
  21. Long Gone (Feat. Nelly & Plies)
  22. Fuck Em All (feat. Kevin Mccall & Diesel)
  23. See No More (feat Joe Jonas)
  24. Real Hip Hop Shit 2 (feat. Hudson Mohawke)
  25. Marvin's Room (remix) (feat. Kevin Mccall)
  26. Snapbacks Back (feat. Tyga)
  27. Do It (feat. Jay Sean)
  28. I'm da Man (feat. Bow Wow)
  29. Legendary (feat. Dj Khaled)
  30. Ladies Love Me (feat. Justin Bieber)
  31. Sweetheart
  32. Yoko (feat. Berner, Wiz Khalifa & Big K.R.I.T.)
  33. Crazy
  34. 100 Bottles (feat. Se7en)
  35. 100% (feat. Kevin McCall)
  36. Marvin's Room (Remix) (feat. Kevin McCall & SeVen])
  37. Body On Mine (feat. Se7en)
  38. The Best Yo
  39. Leave The Club (feat. Joelle James)
  40. First 48
  41. 2 Complicated
  42. Hard To Get (feat. Kevin McCall)
  43. Call Me Dougie (feat. New Boyz)
  44. 2 Young 2 Give a Fuck
  45. Up 2 You
  46. Niggas In Paris (feat. T-pain)
  47. Look At Her Go (feat. T-pain)
  48. Push Me Up (feat. Teyana Taylor)
  49. Baby Belive Me (feat. Omarion)
  50. Sweat (feat. Flo Rida)
  51. Wait For You
  52. F.u. (I'm Famous)
  53. Mona Lisa (feat. Kevin Mccall)
  54. Undercover (feat. J. Cole)
  55. Touch Me (Like u Touchin Urself) (Ft. Se7en)
  56. Foreplay
  57. For You
  58. First Day Of Spring (Exclusive outtake)
  59. Fire (Exclusive outtake)
  60. Final Destination (Exclusive outtake)
  61. Drop Top Girl
  62. Down (feat. Kanye West)
  63. Have It
  64. Hard To Get
  65. Hallow
  66. Greatness (outtake Exclusive)
  67. Glitter
  68. Gimme Whatcha Got
  69. Get Like Me
  70. Get Back Up
  71. Best Love Song
  72. Beautiful People (Felix Cartal Club Remix)
  73. Back to Back
  74. Another Round
  75. Another Planet
  76. Better On The Side
  77. Better With The Lights Off
  78. Do It
  79. Deuces (ft. Tyga And Kevin Mccall)
  80. Curse
  81. Champion
  82. Call Me Dougie
  83. Body 2 Body
  84. I Can Only Imagine
  85. Shawty Get Loose
  86. Regular Girl
  87. Ramson
  88. Quit
  89. Where do We Go From Here
  90. What u Doin
  91. Wait (feat. Trey Songz & Game)
  92. Undercover (DJ Drama Feat. J. Cole & Chris Brown)
  93. Umbrella (remix Cinderella)
  94. That Somebody
  95. Sweat
  96. Poppin' Feat. Lil' Wayne & Juelz Santana
  97. Pass Out
  98. Look At Her Go
  99. Life Itself
  100. Last 2 Know (Outtake)
  101. Last
  102. I'm So Raw (feat. Tyga)
  103. Make a Movie
  104. Nothing
  105. My Last
  106. My Girl Like Them Girls
  107. Mona Lisa (Ft Kevin Mccall)
  108. Make Love
  109. Birthday Cake (feat. Rihanna)
  110. How I Feel
  111. See Through
  112. Biggest Fan
  113. Arena (feat. B.O.B. & T.I.)
  114. Bed Bath & Beyond
  115. Right By My Side (feat. Nicki Minaj)
  116. One More Time
  117. I Won't Stop (feat. Sean Paul)
  118. Off That Liquor
  119. I Love You Team Breezy
  120. Countdown
  121. What Your Girl Like (feat. Lil Wayne)
  122. Take It To The Head (feat. Nicki Minaj, Rick Ross & Lil Wayne)
  123. 4 Years Old
  124. Mirage (feat. Nas)
  125. Bassline
  126. Party Hard / Cadillac (Interlude) (feat. Sevyn)
  127. Free Run
  128. Remember My Name
  129. Mercy (Freestyle)
  130. Gettin Money
  131. FU I'm Famous
  132. Bitch, I'm Paid
  133. I Don't Like (Drake Diss)
  134. Tell Somebody
  135. Key Foryour Heart
  136. Your World
  137. Merry Go Round (feat. Nelly)
  138. Do It Again
  139. Mixtape Shit
  140. Touch Me (feat. Sevyn)
  141. Get Down (feat. T-Pain & B.o.B)
  142. Run It! (feat. Bow Wow & Jermaine Dupri)
  143. Put It Down (feat. Brandy)
  144. Bombs Away
  145. Internacional (feat. Estelle & Trey Songz)
  146. Yao Ming (feat. David Banner & Asap Rocky)
  147. Shut Up (feat. Bener & Problem )
  148. Hope We Meet Again (feat. Pitbull)
  149. Everyday Birthday (feat. Swizz Beatz & Ludacris )
  150. W.T.F.I.M.L. (Where The Fuck Is My Lighter)
  151. The Cypher
  152. Cali Swag
  153. Ready (feat. Fabolous)
  154. Jumping Out The Plane (feat. The LuvaBoy TJ)
  155. Thriller
  156. Home
  157. Let The Blunt Go
  158. Give It Away
  159. For The Road (feat. Tyga)
  160. Somebody Else (Remix)
  161. Movin ' 2 Fast
  162. Turnt Up
  163. Don't Think They Know (feat. Aaliyah)
  164. Actin Up (feat. Asher Roth, Rye Rye & Justin Bieber)
  165. Rider (feat. Ace Hood)
  166. Can't Say No
  167. Lay Your Head Back (feat. Problem & Tank )
  168. War For You
  169. Won't Turn It Down (feat. Jacquees)
  170. Fantasy (feat. Ludacris)
  171. I'm Still
  172. It Won't Stop (feat. Sevyn Streeeter)
  173. I'm So Raw
  174. Fantasy 2 (feat. Ludacris)
  175. Love 2 Remember
  176. Sweet Caroline (Feat. Busta Rhymes)
  177. Wait (feat. Trey Songz The Game)
  178. Waiting
  179. Nigga Itis
  180. Take That (Shake That) (feat. Tyga)
  181. Put It Up (feat. Rihanna)
  182. Die For You
  183. Go To War For Ya
  184. Feel That
  185. Nobody’s Perfect
  186. Where The Fuck Is My Lighter (WTFIML)
  187. When I Love Ya
  188. Something Special
  189. No Lights
  190. One Of Those Nights (ft. Will.i.am)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más