Letras de canciones - Letras.com

This Time

Bryan Adams

I think about her all the time,
she's my fantasy
Her image 's burnin' in my mind,
callin' out to me
Well my imagination's runnin' wild
Things are getting clear now

This time,
everything is alright
No way,
she's gonna get away
This time,
everything is easy,
Any day,
I'm gonna make her mine

I've tought of every word I'd say,
give her to take a few
But she turns and slowly walks away,
What do I have to do?
Hey turn off your radio,
ohh, there's something I want you to know

This time,
everything is alright
No way,
she's gonna get away
This time,
everything is easy,
Any day,
I'm gonna make her mine

It's hard to take,
cause she's miles away
and I've waited a long time
and the feeling's right
darlin' one of these nights
yeah, I'm gonna let you know

This time,
everything is alright
No way,
she's gonna get away
This time,
everything is easy,
Any day,
I'm gonna make her mine

This time,
everything is alright
No way,
she's gonna get away
This time,
everything is easy,
Any day,
I'm gonna make her mine
yeah I'm gonna make her mine

yeah this time

Composición: James Douglas Vallance / Bryan Adams · Ese no és el compositor? Avisenos.
151 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. (Everything I Do) I Do It For You
  2. Heaven
  3. Please Forgive Me
  4. Todo Lo Que Hago, Lo Hago Por Ti
  5. Have You Ever Really Loved a Woman?
  6. Straight From The Heart
  7. Summer Of 69'
  8. Wherever You Go
  9. Has amado una mujer deveras
  10. Mira Mis Ojos
  11. Baby I'm Amazed By You
  12. Here I Am
  13. I Will Be Right Here Waiting For You
  14. When You Love Someone
  15. When I See You Smile
  16. Somebody
  17. Run To You
  18. Thought I'd Died And Gone To Heaven
  19. Native Son
  20. Why Do You Have To Be So Hard To Love
  21. Je Suis Là Me Voilà
  22. All For Love
  23. I Can't Stop Loving You
  24. God Only Knows
  25. Do I Have To Say The Words?
  26. Diana
  27. I Wanna Be Your Underwear
  28. Vanishing
  29. I Will Always Return
  30. Nothing I've Ever Known
  31. You Can't Take Me
  32. Open Road
  33. Summer of '69
  34. All I Want Is You
  35. Wastin' Time
  36. I'm Not The Man You Think I Am
  37. Together - a Family
  38. Flower Grown Wild
  39. Bang The Drum
  40. I Still Miss You A Little Bit
  41. Tonight In Babylon
  42. Kiss And Say Goodbye
  43. Rock And Roll Music
  44. Never My Love
  45. Sunny
  46. 18 Til I Die
  47. On A Day Like Today
  48. C'mon everybody
  49. Inside Out
  50. The Best Was Yet To Come
  51. All For Love (Feat. Rod Stewart And Sting)
  52. Fearless
  53. Before The Night Is Over
  54. Cloud Number Nine
  55. Cuts Like A Knife
  56. Kids Wanna Rock
  57. Lie To Me
  58. The Best Of Me
  59. Back To You
  60. When You're Gone
  61. Can't Stop This Thing We Started
  62. Don't Give Up
  63. A Little Love
  64. I Finally Found Someone
  65. How Do Ya Feel Tonight
  66. She's Only Happy When She's Dancing
  67. One Night Love Affair
  68. It's Only Love
  69. Long Gone
  70. Ain't Gonna Cry
  71. I'll Always Be Right There
  72. Crei Morir E Ir Al Cielo
  73. That's Enough About You
  74. We're Gonna Win
  75. I'm Ready
  76. She Believes In Me
  77. The Only Thing That Looks Good On Me Is You
  78. This Time
  79. Star
  80. Let's Make A Night To Remember
  1. When The Night Comes
  2. Is Your Mama Gonna Miss Ya?
  3. Hey Honey-I'm Packin' You In!
  4. Not Guilty
  5. Thought I´D Died And Gone To Heaven
  6. If Ya Wanna Be Bad Ya Gotta Be Good
  7. Sound The Bugle
  8. Sonne Le Claironà
  9. Brothers Under The Sun
  10. Do To You
  11. Don't Let Go
  12. Get Off My Back
  13. I'm A Liar
  14. Io Vivo In Te
  15. Degage!
  16. This Is Where I Belong
  17. Flying
  18. Only The Strong Survive
  19. This Side Of Paradise
  20. Another Day
  21. C'mon C'mon C'mon
  22. Coming Home
  23. Depend On Me
  24. Don't Drop That Bomb On Me
  25. Don't Leave Me Lonely
  26. Don't Look Now
  27. Don't Ya Say It
  28. Getaway
  29. Give Me Your Love
  30. Hearts On Fire
  31. Heat Of The Night
  32. Hey Elvis
  33. Hidin' From Love
  34. Home Again
  35. House Arrest
  36. I Don't Wanna Live Forever
  37. I Think About You
  38. Into The Fire
  39. It Ain't A Party If Ya Can't Come 'Round
  40. Jealousy
  41. Last Chance
  42. Let Him Know
  43. Lonely Nights
  44. No One Makes It Right
  45. One Good Reason
  46. Rebel
  47. Remember
  48. Remembrance Day
  49. State Of Mind
  50. Take Me Back
  51. The Only One
  52. Tonight
  53. Touch The Hand
  54. Try To See It My Way
  55. Victim Of Love
  56. Wait And See
  57. What's It Gonna Be
  58. Where Angels Fear To Tread
  59. Win Some Lose Some
  60. You Want It, You Got It
  61. You're Still Beautiful To Me
  62. Deux Frères Sous Le Soleil
  63. Je Défendrai Ma Vie
  64. Je Reviendrai Vers Toi
  65. Ma Place Est Ici
  66. Me Voilà
  67. Me Voilà (end title)
  68. Rien De Ce Que J'ai Vecu
  69. Shut Up
  70. Until I Find You
  71. Blessing In Disguise
  72. East Side Story
  73. I Was Only Dreaming
  74. If I Had You
  75. I´m Not The Man You Think I Am
  76. Let´s Talk About Love
  77. Low life
  78. Not Romeo Not Juliet
  79. Nowhere Fast
  80. Right Back Where I Started From
  1. Rock Steady
  2. Room Service
  3. She´s a Little Too Good For Me
  4. Tears Are Not Enough
  5. What Does It do To Your Heart
  6. Black Pearl
  7. Blues Jam
  8. Christmas Time
  9. Fits Ya Good
  10. Hey Little Girl
  11. No. 5243605 Smith
  12. Now And Forever
  13. Pushin' & Shovin'
  14. Remember who you are
  15. Roxy Roller
  16. Say Hello Say Goodbye
  17. Soldier
  18. Song For A Star
  19. Stand By Me
  20. Tantalize
  21. There Will Never Be Another Tonight
  22. Walkin' After Midnight
  23. Where Do I Go From Here
  24. Hey Baby
  25. I Fought The Law
  26. I Love Ya Too Much
  27. I Want It All
  28. If You Wanna Leave Me
  29. Let Me Take You Dancin'
  30. Little Red Rooster
  31. Reggae Christmans
  32. Wonderwall (The Oc Soundtrack)
  33. If You Wanna Be Bad You Gotta Be Good
  34. Fuera de Este Mundo
  35. Run Rudolph Run
  36. Shake
  37. Wild Thing
  38. Young Lust
  39. Ya know
  40. Never Let Go
  41. Your Underwear
  42. This Side Of Paradise - Deste lado do paraíso
  43. Baby When You're Gone
  44. Anybody Wanna Take Me Home
  45. Homeland
  46. Don't Turn Me Away
  47. I Thought I'd Seen everything
  48. Oxygen
  49. She's Got A Way
  50. Tonight We Have The Stars
  51. We Found What We Were Looking For
  52. I Ain't Losing The Fight
  53. Mysterious Ways
  54. Walk On By
  55. Something To Believe In
  56. I'll always be right there
  57. So Far, So Good
  58. One World, One Flame
  59. Come Pick Me Up
  60. You've Been A Friend To Me
  61. Don't Let Go
  62. Merry Christmas
  63. Amazed
  64. I Was Only Dreamin'
  65. It Ain't A Party - If You Can't Come 'Round
  66. It Ain't Over Yet
  67. Let's Talk About Love
  68. She's A Little Too Good For Me
  69. She's Only Happy When She's Dancin'
  70. The Right Place
  71. The Way of the World
  72. The Way You Make Me Feel
  73. Saved
  74. Broken Wings
  75. She Knows Me
  76. The Tracks of My Tears
  77. Any Time At All
  78. Lay Lady Lay
  79. Down On The Corner
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más