Letras de canciones - Letras.com

Boyfriend

Big Time Rush

Your boy boy b-b-boy b-b-boy friend
Your boy boy b-b-boy b-b-boy friend
Your boy boy b-b-boy b-b-boy friend
Your boy boy b-b-boy b-b-boy friend

Have you ever had the feeling you're drawn to someone, yeah
And it isn't anything they could have said or done
And every day I see you on your own
And I can't believe that you'er alone
But I overheard your girls and this is what they said:

That you're looking for a boyfriend
I see that
Gimme me time you know I'm gonna be that
Don't be scared to come put your trust in me
Can't you see all I really wanna be is your boyfriend
Can't fight that
Knock me down you know I'm coming right back
I don't care at all what you done before
All I really want is to be your boyfriend

Let me take a little moment to find the right words
So when I kick it to you, it ain't somethin' that you heard
I don't know what kinda guy that you prefer
But I know I gotta put myself forward
See I think got the kinda love that you deserve and I heard that

That you're looking for a boyfriend
I see that
Gimme me time you know I'm gonna be that
Don't be scared to come put your trust in me
Can't you see all I really wanna be is your boyfriend
Can't fight that
Knock me down you know I'm coming right back
I don't care at all what you done before
All I really want is to be your boyfriend

If you tell me yeah I'm waiting here
Everyday like "Slumdog Millionaire"
Bigger then the "Twilight" love affair
I'll be here, girl, I swear

That you're looking for a boyfriend
I see that
Gimme me time you know I'm gonna be that
Don't be scared to come put your trust in me
Can't you see all I really wanna be is your boyfriend
Can't fight that
Knock me down you know I'm coming right back
I don't care at all what you done before
All I really want is to be your boyfriend

Composición: Calvin Broadus / Lucas Secon / Wayne Anthony Hector · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Camila
  • Envío de la traducción
  • Leyenda
  • Acordes
  • Escuche música
  • Fotografías
  • Videos
  • Imprimir
  • Corregir
  • Envía letras para...
4.204 reproducciones
Ver más fotos
  1. Big Night
  2. Boyfriend (feat. New Boyz)
  3. Windows Down
  4. Worldwide
  5. 24/Seven
  6. Love Me Love Me
  7. Count On You (feat. Jordin Sparks)
  8. We Are
  9. All I Want For Christmas Is You (feat. Miranda Cosgrove)
  10. Oh Yeah
  11. Show Me
  12. Na Na Na
  13. Invisible
  14. Til I Forget About You
  15. Confetti Falling
  16. Boyfriend (feat. Snoop Dogg)
  17. Beautiful Christmas
  18. Paralyzed
  19. Music Sounds Better With U (feat. Mann)
  20. Crazy For You
  21. Boyfriend
  22. Like Nobody's Around
  23. Any Kind Of Guy
  24. Big Time Rush (Theme Song)
  25. Epic
  26. Time Of Our Life
  27. Halfway There
  28. All I Want For Christmas Is You
  29. Cover Girl
  30. Elevate
  31. The City Is Ours
  32. Love Me Again
  33. Song For You
  34. Famous
  35. Amazing
  36. Waintin' On Kendall
  1. No Idea
  2. Anything (feat. Ryan Tedder)
  3. Beautiful Christmas
  4. Super Star
  5. Young Love
  6. Get Up
  7. Untouchable
  8. Eletrico
  9. This Is Our Someday
  10. If I Ruled The World (feat. Iyaz)
  11. You're Not Alone
  12. Big Time Rush
  13. My Song For U
  14. Elevate
  15. Hang On To Your Ego
  16. Superstar
  17. Lost In Love (feat. Jake Miller)
  18. Tonight Is a Fairytale
  19. Song For You (feat. Karmin)
  20. Intermission
  21. 12 Days Of Christmas (feat. Snoop Dogg)
  22. If I Ruled The World
  23. Call Me Maybe
  24. I Wanna Hold Your Hand
  25. We Can Work It Out
  26. Picture This
  27. Next Step
  28. Shot In The Dark
  29. Stuck
  30. I Know You Know (feat. Cymphonique)
  31. All Over Again
  32. Let's Stay In Your Pjs (feat. Snoop Dogg)
  33. She Drives
  34. Stronger
  35. Clarity
  36. Run Wild
  1. Just Getting Started
  2. Do It All Again
  3. Star U Are (feat. Alex Jay)
  4. The City Is Ours
  5. Nothing Even Matters
  6. Giant Turd
  7. Real Gone
  8. Dance Dance Dance
  9. Blow Your Speakers
  10. The Mom Song
  11. Lost
  12. Can't Buy Me Love
  13. Moving Up To Bel-Air
  14. Featuring You
  15. One Hearth With A Million Voices
  16. Beautiful Christmas
  17. The Only Girl
  18. Changer Dreams
  19. The Most Beautiful Girl I Know
  20. National Anthem
  21. Dave Stieb
  22. Till I Forget About You
  23. Help
  24. I Won't Give Up
  25. Words Mean Nothing
  26. I Knew You Were a Trouble (feat.Victoria Justice)
  27. Don't Stop
  28. Rich Girl
  29. It Is What It Is
  30. Redlight Greenlight
  31. City Is Ours
  32. A Hard Day's Night
  33. Revolution
  34. Cruise Control
  35. Everyday Girl
  36. First Time
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más