Letras de canciones - Letras.com

High

Big Sean

Big sean:

I don't give a fuck about anything, that you're telling me
Cause right now it's all, irrelevant
I'm so high I won't, remember it
And I wish that this could last forever
But maybe one night is even better
Real nigga mayne
All the people plotted with
Is the same ones I'm dividin' the profits with
Now I'm in the building like two planes bitch
Kickin' it with my shirt off, on some liu kang shit
Sleep with the sun up like I grew fangs bitch
I come alive in the night, on some bruce wayne shit
Livin' my life, gettin' high payments
Fuckin' with some new broads and they high maintenance
And they wearin' high heels, trip so we're high heels
Tipsy and high, rollin' zips, gettin' high man errthang' high

High, high, high, high, high, high
Errthang' high, high, high, high, high, high
Errthang' high, high, high, high, high, high
It's time to go, it's time to go, it's time to go, it's time to go
It's time to go, go

{verse 2}

I don't give a fuck about anything, that you're telling me
Cause right now it's all, irrelevant
I'm so high I won't, remember it
Cause' the penthouse 90 floors up
Make love andthen join the mile high club
Yeah I'm on camera, fresh out of a sex scene
I just turn all my nightmares into wet dreams
I'm in a new crib, so big, I'm talkin' town size
Sippin' somethin' cold, smokin' weed by the pound size
Yeah I gotta big head ho, I think it's crown size
Bitch I do it big, and I never plan to down size
People who talk shit, is feelin' like dickheads
Saw me on the web like I had a extra six legs
Lookin' at my highlights
With a bitch with highlights
Crowd wavin' at me, all tryna' say hi right
Everything high

High, high, high, high, high, high
Errthang' high, high, high, high, high, high
Errthang' high, high, high, high, high, high
It's time to go, it's time to go, it's time to go, it's time to go
It's time to go, go

{wiz khalifa}
If you roll one up, I'mma roll one too
Oh you sayin' you don't smoke?
Well that's all that we do
You be up in the club
I be up in the clouds
Ohhh, don't gotta ask me if I burn enough cause' we don't run out
Blow it by the o, even my fans smoke it
Cause' they throw it at my shows
Hidin' it when I travel in case the police gotta know
Rollin' it up in traffic
Make you smoke out of a bong, put you on different hashes
My chick is the baddest, my spliff is the fattest
I'm livin' so lavish
Gotta patch a lil kid tryna' get at this cabbage
My pinky ring a v8, I filled it with carrots
I'm popeye with spinach, till' the day I die I'm gettin' high

High, high, high, high, high, high
Errthang' high, high, high, high, high, high
Errthang' high, high, high, high, high, high
It's time to go, it's time to go, it's time to go, it's time to go
It's time to go, go

I don't give a fuck about anything, that you're telling me
Cause right now it's all, irrelevant
I'm so high I won't

{chiddy bang}

I'm fly, my... on priceline
Truthfully I want this shit to last a lifetime
Simply amazing, we blazin' while we just right rhymes
Cold flow, ice time, breakin' down bright pines
Enough with all the beefin' I'm over it
Outta town kush, but they smokin' that local shit
I always knew that I would be the man
They ride the greyhound, but I'm more a peter pan, we the fam
Off the scale, yeah we about to break the richter quick
Loud years, work a thousand words we should picture shit
When I come to smokin' we have a certificate
I know them haters is wishin' we fakin', licorice
Fuck it we up, my niggas strong, give me another l
I need a high class chich that I might travel well
She familiar with fendi, comfortable in the chanel
And you errthang' high when you livin' swell

High, high, high, high, high, high
Errthang' high, high, high, high, high, high
Errthang' high, high, high, high, high, high
It's time to go, it's time to go, it's time to go, it's time to go
It's time to go, go

Composición: Cameron Thomaz / Chidera Anamege / Noah Beresin / Sean Anderson · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Camila
7 reproducciones
Ver más fotos
  1. Dance (A$$) (feat. Nicki Minaj)
  2. Guap (feat. Kanye West)
  3. I Don't Fuck With You
  4. Ashley (feat. Miguel)
  5. Marvin & Chardonnay (feat. Kanye West & Roscoe Dash)
  6. My Last (ft. Chris Brown)
  7. A Million Dollars
  8. I Do It
  9. Marvin & Chardonnay
  10. Beware
  11. Paradise
  12. Who Knows (Feat. Mike Posner)
  13. Supa Dupa
  14. Glenwood (Feat. Kanye West)
  15. Get'cha Some
  16. Get Em'
  17. Desire, Want & Need
  18. Whatever You Want (Feat. Kanye West)
  19. Take Me Away
  20. Way Out
  21. Final Hour
  22. High Rise
  23. Meant To Be
  24. Memories
  25. Shit God Damn (Feat. Chris Brown)
  26. Big Nut Bust
  27. Crazy
  28. Almost Wrote You A Love Song (feat. Suvia)
  29. Ambiguous (feat. Mike Posner)
  30. Before She Said Hi (feat. Mario)
  31. Bullshittin
  32. Fat Raps
  33. Five Bucks
  34. Home Town
  35. I Dont Think They Want It
  1. I Go Hard
  2. Last For Life
  3. Love Story (feat. Keely)
  4. Money And Sex
  5. My Closet
  6. Poster
  7. Rollin
  8. Too Fake (feat. Chiddy Bang)
  9. Made It (feat Drake)
  10. What Goes Around
  11. Not Good Enough
  12. Home
  13. So Much More
  14. Cosmic Kev
  15. Say You Will
  16. What I do
  17. Wait For Me (feat. Lupe Fiasco)
  18. High (feat. Wiz Khalifa)
  19. Woopty Doo (feat. Cyhi da Prynce)
  20. Lay It On Me (feat. Kelly Rowland)
  21. Live This Life (feat. The-dream)
  22. Don't Tell Me You Love Me
  23. Love Money
  24. 100 Keys
  25. Almost Wrote You a Love Song
  26. Dance
  27. Dance (A$$) (Remix) (feat. Nicki Minaj)
  28. Get It
  29. Glenwood
  30. High
  31. High ( Ft. Wiz Khalifa & Chiddy Bang )
  32. Live This Life
  33. Memories Part 2
  34. My Last
  35. Wait For Me
  1. Burn (feat. Meek Mill)
  2. RWT
  3. 24k Of Gold (feat. J. Cole)
  4. Sellin Dreams (feat. Chris Brown)
  5. All I Know (feat. Wiz Khalifa)
  6. Do What I Gotta Do (feat. Tyga)
  7. Experimental (feat. Juicy J & King Chip)
  8. I'm Gonna Be (feat. Jhene Aiko)
  9. Life Should Go On (feat. Wale)
  10. Once Bitten Twice Shy
  11. Story By Snoop Lion
  12. Story By Young Jeezy
  13. Mula (feat. French Montana)
  14. Woke Up (feat. Early Mac, James Fantleroy, Mike Posner & Tone )
  15. Story By Common
  16. Higher
  17. Switch Up (feat. Common)
  18. Fire
  19. Control (Hof)
  20. Milf (feat. Nicki Minaj & Juicy J)
  21. Sierra Leone/Greedy Ho's
  22. You Don't Know (feat. Ellie Goulding)
  23. Nothing Is Stopping You (feat. Kanye West)
  24. All Figured Out
  25. Freaky
  26. Mona Lisa
  27. 10 2 10
  28. How It Feel
  29. Fire (Feat. James Fauntleroy)
  30. World Ablaze (feat. James Fauntleroy)
  31. Toyota
  32. First Chain (feat. Nas & Kid Cudi)
  33. It's Time (feat. Jeezy & Payroll)
  34. Intro
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más