Letras de canciones - Letras.com

Get Over It

Amy Winehouse

Get over it
Get over this

First time that I saw your eyes, from afar
Beauty like the sunrise or the stars was like raw
I wanted you
Fell in love with you
Needed you
Wanted to be with you
Sleep with you
Live a life with you
But I was nervous
I was uncertain
Life for me had never been working
Too much hurtin'
But we hooked up
Fell in love
But was it love?
Was it real love?
We made love

Spasm that I've put you on
Tantrums that I've put you on
Thought our love was strong
But it ain't no like that
Sex
We keep getting vexed
Shit is getting complex
We keep getting stressed

Girl, what is up with you?
There ain't no peace in you
Trying keep us
Reaching my peak with you
What, you're leaving who?
Not me that's not true
What, you're leaving who?
You're not leaving me

I can't see you now
So let's just put each other down
I'm so sick of this shit
So get over it
Just get over it

You're exactly the same
And we weren't through all the bad habits again
It's like nothing has changed
'cause when we kiss
It's not right
Somethings strange
We've been here so many times before
So understand why I can't see your face no more
The chemistry we had is dead
You might as well be fucking me in my head

You bang a next guy
I'll bang a next girl
But you're still my world, cherry
You are still my girl
You're my only girl
But it seems you ain't having it
Girl you're full of shit
Fooling fits like you're on a acid trip
I wanna quit you
But I can't
I love you
Girl I need you
Said our love was true

What is up with you?
Another night
Yeah another fight
Our last maybe
Why do you keep yelling all the time
Fine, it's over
And it was still the other evening
Had our secret meeting
Creasing up the sheets in
Are we through?
Are we really through?
Are we back together?
Are we just me and you?

What is going on?
This is long
This is wrong
Is our time standing still or is it time to move on
Let me know cause i don't know
What i blow blow
You won't let me know
No no wanna know
If your body's a no go
Can't be having this
End up having kiss
Started with a kiss
Life of bliss
Yes it was
Like this
But I guess it is
So that's it
I quit, can't be taking much more of this

So I guess this' goodbye and so-long
So long girl
Gotta move on
Move along
Gotta be strong and hold on
man it's hard

I can't see you now
Let's just put eachother down
I'm so sick of this shit
Get over it
Get over it

I can't see you now
Let's just put eachother down
I'm so sick of this shit
Get over it
Get over it

I can't see you now
Let's just put eachother down
I'm so sick of this shit
Get over it
Get over it

Composición: Amy Winehouse & JTWR · Ese no és el compositor? Avisenos.
2.351 reproducciones
Ver más fotos
  1. I Love You More Than You'll Ever Know
  2. Back To Black
  3. Valerie
  4. Rehab
  5. You Know I'm No Good
  6. I Saw Mummy Kissing Santa Claus
  7. Tears Dry On Their Own
  8. Stronger Than Me
  9. Love Is a Losing Game
  10. Don't Go To Strangers
  11. Fuck Me Pumps
  12. Wake Up Alone
  13. Will You Still Love Me Tomorrow
  14. Just Friends
  15. Me & Mr. Jones
  16. He Can Only Hold Her
  17. Addicted
  18. Body And Soul (feat. Tony Bennett)
  19. Help Yourself
  20. You Sent Me Flying
  21. Cherry
  22. Best For Me
  23. When My Eyes
  24. Get Over It
  25. I'm On The Outside (looking In)
  26. Between The Cheats
  27. Lullaby Of Birdland
  28. October Song
  29. Amy, Amy, Amy (Outro)
  30. Know You Now
  1. Some Unholy War
  2. Do Me Good
  3. Mr. Magic (Trough The Smoke)
  4. To Know Him Is To Love Him
  5. Monkey Man
  6. Procrastination
  7. Alcoholic Logic
  8. Long Day
  9. I Should Care
  10. Our Day Will Come
  11. Amy, Amy, Amy
  12. Free Mandela
  13. Jazz N' Blues
  14. Best Friends, Right?
  15. Take The Box
  16. (There Is) No Greater Love
  17. I Heard Love Is Blind
  18. In My Bed
  19. What Is It About Men?
  20. Moody's Mood For Love
  21. Best Friend
  22. Teach Me Tonight
  23. Beat It (feat. Charlotte Church)
  24. Cupid
  25. Hey Little Rich Girl
  26. You're Wondering Now
  27. What It Is
  28. Fool's Gold
  29. Round Midnight
  30. Close to the front
  1. Brother
  2. Someone To Watch Over Me
  3. I Heard It Through The Grapevine
  4. Beat The Point To Death
  5. Doo Wop (That Thing)
  6. All My Loving
  7. trilby
  8. Tenderly
  9. Rehab (feat. Jay-Z)
  10. It's My Party
  11. Ain't Nobody's Business
  12. A Message To You Rudy
  13. Boulevard Of Broken Dreams
  14. Lovers Never Say Goodbye
  15. We're Still Friends
  16. Like Smoke
  17. A Song For You
  18. Halftime
  19. The Girl From Ipanema
  20. Beat It (com Charlotte Church)
  21. Best Friends
  22. Body and Soul
  23. Half Time
  24. Like Smoke (feat. Nas)
  25. You Know I'm no Good (remix)
  26. When My Eyes (Unreleased)
  27. Rehab (remix)
  28. Mr Magic (Through The Smoke)
  29. Me And Mr. Jones
  30. B Boy Baby (feat. Mutya Buena)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más