Letras de canciones - Letras.com

Strong Enough

50 Cent

[intro]
You ain't strong enough nigga!!!! (you sweet!!!)
You probably go against me and win!!! (i oughta kiss you!!!)
(you probably like dat!!)
But you, you don't stand a chance nigga!!!! (fuckin faggot!!!)

[verse one]
I do more than talk that i mu'fuckin walk that
Blue yankee cap back, fuck around get clapped at
I sleep with the stainless i walk with the stainless
Man everybody know about 50 i'm famous
New york new york!!!! i run new york!!!!
Ask dread at the weed spot i come through in the mean drop
In different boroughs i have different moments
On different days niggas know how i'm on it
I'm pretty like a harlem nigga, i'm a shooter like a brooklyn nigga
I'm a hustler don't get no bigger
Queens, southside 'til they bury me
Bx two tek's, flames out the nozzles
R1 one wheel, christian dior goggles
Spare with me start some shit send the shooters out
Come out the club we out front with the ruegers out
Nah ain't no sense to talkin peace my brotha
That beef will probably send your monkey ass to see allah

[chorus]
These niggas ain't strong enough! their money ain't long enough!!!
When they bump heads with me, they find out the guns do bust!!!
We gettin paper in god we trust!!! (these sucker ass niggas!!!)
These niggas ain't strong enough! their money ain't long enough!!!
When they bump heads with me, they find out the guns do bust!!!
We gettin paper in god we trust!!! (suck on this nigga!!!)

[verse two]
When i said i'll kill ya, i'll kill ya, as a kid i wasn't kiddin then
Special ed kid in the back on ritalin
Crib all fucked up, hooptie all fucked up
Pockets all fucked up, now nigga wassup?
I'm rcih now, niggas know about my dividends
Look at the raw report, check out what i'm livin in
Fuck a spot now, i'm 'bout to buy a yacht now
Crib the size of the new york city clock now
Okay okay - try me and get shot down
I'm like a zebra, i got so many stripes
I'm the fuckin general, i run my clique right!
It was five of us, all of us millionaires
Now one's a fuckin junkie, and one's a fuckin queer
Now it's three of us, that's the way we started
They call me crazy, cold-blooded and black-hearted
I don't play no games, niggas +beg for mercy+
Then we "t.o.s.", put that ass to rest

[chorus]
These niggas ain't strong enough! there money ain't long enough!!!
When they bump heads with me, they find out the guns do bust!!!
We gettin paper in god we trust!!! (these sucker ass niggas!!!)
These niggas ain't strong enough! there money ain't long enough!!!
When they bump heads with me, they find out the guns do bust!!!

Composición: C. Jackson / C. Ruelas / Clay McMurray / G. Jones / P. Sawyer / Q. Hysaw · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Ricardo
128 reproducciones
Ver más fotos
  1. Candy Shop (feat. Olivia)
  2. In Da Club
  3. 21 Questions
  4. Many Men (feat. Lloyd Banks)
  5. Window Shopper
  6. P.I.M.P.
  7. P.I.M.P. (Remix) (feat. Snoop Dogg)
  8. Disco Inferno
  9. Til I Collapse (Remix)
  10. Click Clack Pow, Officer Down
  11. Patiently Waiting
  12. Back Down
  13. If I Can't
  14. High All The Time
  15. Heat
  16. Don't Push Me
  17. Fuck You
  18. Wanksta
  19. Rap Game
  20. Places To Go
  21. Rotten Apple
  22. Cry Me A River (remix 2)
  23. Corner Bodega
  24. The Good Die Young
  25. What Up Gangsta
  26. Fat Bitches
  27. I'm Gonna Be Alright
  28. Luv Me
  29. Nobody Likes Me
  30. That Ain't Gangsta
  31. Till I Collapse Freestyle
  32. Wangsta
  33. Popin' Them Thangs
  34. Be A Gentleman
  35. Bad News
  36. Rowdy Rowdy
  37. Life is On The Line
  38. That's What's Up
  39. Hate It Or Love It (feat. The Game)
  40. Just a Lil' Bit
  41. Piggy Bank
  42. Outta Control
  43. My Toy Soldier
  44. Gatman And Robin
  45. So Amazing
  46. A Baltimore Love Thing
  47. Get In My Car
  48. You Ain't No Gangsta
  49. Ya Heard Me
  50. Y'all Niggaz Ain't Fuckin Wit Us
  51. Magic Stick
  52. Thug Love
  53. As The World Turns
  54. Ghetto Quran (Forgive Me Pt. 1)
  55. The Hit
  56. Killa Tape Intro
  57. U Not Like Me
  58. Blu
  59. 21 Questions (Debreca Remix)
  60. A Little Bit Of Everything U.T.P.
  61. Adamz Song
  62. After My Chedar
  63. Angel
  64. Angel (Remix)
  65. Baby If You Get On Your Knees
  66. Back Seat/Tony Yayo
  67. Banks Victory
  68. Banks Workout
  69. Biggie Beat Remix (9milimeter Version)
  70. Blood Hound
  71. Bodegas
  72. Build You Up
  73. Bump Dat Street Mix
  74. Bump Heads
  75. Call Me
  76. Clue Shit!
  77. Cutmaster C Shit
  78. Da Realest Killaz
  79. Da Repercussions
  80. Danger
  81. Die At an Early Age
  82. Doo Wop Freestyle
  83. E.M.S.
  84. Elementary
  85. Fiesta
  86. Follow Me Gangster
  87. Fuck Dat Bitch
  88. Funk Flex
  89. G-Unit Anthem
  90. G-Unit Soliders
  91. G-Unit/U.T.P.
  92. Get Out the Club
  93. Give It To Me (Remix)
  94. God Gave Me Style
  95. Going Home
  96. Got Me A Bottle
  97. Gotta Make It To Heaven
  98. Green Lantern
  99. Guess Who's Back
  100. Gun Runner
  101. Gunz Come Out
  102. Hail Mary
  103. Hate It Or Love It (G-Unit Remix)
  104. Hidden Agenda
  105. Hot Freestyle
  106. Hot Gyal Today
  107. How We Do
  108. How To Rob An Industry
  109. I Can
  110. I Don't Need 'Em
  111. I Smell Pussy
  112. I'm a Hustler
  113. I'm Gonna Be Alright (Track Masters Remix)
  114. I'm Supposed To Die Tonight
  115. Ice Cream
  116. If Dead Men Could Talk
  117. If I Can't (Remix)
  118. If It Had Not Been For The Lord
  119. In My Hood
  120. Italian Man Who Went To Malta
  121. Just Be Friends
  122. Just Fuckin' Around (Mase Freestyle)
  123. K.o.g. (remix)
  124. Killa Tape Intro (dirty)
  125. Like My Style
  126. Make Money By Any Means
  127. Material Girl 2000
  128. Not Like Me
  129. Poor Lil Rich Nigga
  130. Porn Star
  131. Position of Power
  132. Power Of The Dollar
  133. Realest Niggas (ft. Notorious B.I.G.)
  134. Right Thurr Freestyle
  135. Round Here
  136. Ryder Music
  137. Say What You Want
  138. Scarlet Skit
  139. Ski Mask Way
  140. Slow Dough
  141. Soldier
  142. Stretch Armstrong Freestyle
  143. Stunt 101
  144. Surrounded By Hoes
  145. The Realest Killaz
  146. Thicker Than Water
  147. To All My Niggas
  148. Tony Yayo Explosion
  149. Too Hot
  150. True Loyalty
  151. U Should Be Here
  152. Wanksta (Remix)
  153. Wanna Get To Know
  154. Who U Rep Wit
  155. Whoo Kid
  156. Whoo Kid Freestyle
  157. Whoo Kid Kayslay Shit!
  158. You Should Be Here
  159. Intro
  160. Work It (remix)
  161. I Run New York (feat. Tony Yayo)
  162. 8 Mile Road
  163. That's What's Up
  164. Marle In C. Shop (feat. K-boss)
  165. This Is 50
  166. Fat Bitches (Freestyle)
  167. Ghetto Quran
  168. 50 Bars
  169. G-Unit Skit
  170. 21 Answers
  171. Hustler's Ambition
  172. I'll Whip Ya Head Boy
  173. What If
  174. When It Rains It Pours
  175. Collapse FreeStyle
  176. When Death Becomes
  177. Can't Leave 'Em Alone (Ciara feat. 50 Cent)
  178. Best Friend
  179. Beautiful
  180. Selena
  181. Thug Love (Feat. Destiny's Child)
  182. We Got The Hood On Smash
  183. What Dreams Are Made
  184. What Goes Around Ft. Lloyd Banks
  185. Why
  186. Without Meat
  187. Order Of Protection
  188. On fire
  189. MTV Intro
  190. Skit/Drop
  191. The Banks Workout
  192. 50 Shot Ya
  193. 50/Banks
  194. Baby U Got
  195. Better Ask Somebody
  196. Blow It Out (Remix)
  197. Born Alone, Die Alone
  198. Clue / 50
  199. Criminal
  200. Crushin On A Fine Boy
  1. Deadly Devilz
  2. Don't Need No Help
  3. Every Gangsta, Every Hood
  4. Eye For Eye
  5. Fake Love
  6. Footprints
  7. Forgot About Dre
  8. Fuck You Niger
  9. G'D Up
  10. Gangsta Shit
  11. Get Low
  12. Guns for sale
  13. Have a Party
  14. Hello Remix
  15. Here Come The ...
  16. Homicide
  17. How To Rob
  18. Hush Lil Lady
  19. I Don't Know Officer
  20. I Know I Can't Ryme
  21. I Know What You Like
  22. I Need A Girl Pt. 2
  23. I'm So Hood
  24. I'm So Sorry
  25. In Da Hood
  26. It Ain't A Game
  27. Ja Fool
  28. Kiss Me
  29. Lay Your Ass Down
  30. Mudd Was Here
  31. My Main Man Jimmy
  32. Not Rich, Still Lying
  33. Numb (Remix)
  34. On The Way Up Freestyle
  35. Pop Nines
  36. PT2 & Bump Heads
  37. Ride Wit U (Ft Joe)
  38. Riverboat Fantasy
  39. Salute U
  40. Sheek Louch - Mighty D-Block
  41. Shimone Baroch
  42. Short Stay
  43. Slow Ride
  44. Stay Gangstered Up
  45. Talk About Me
  46. The Grind
  47. The Realest Niggas (Remix)
  48. These Murderers
  49. Things Change
  50. Timeless
  51. Try It On My Own
  52. Unconditionally
  53. We Both Think Alike
  54. You A Shooter
  55. You Already Know
  56. My Buddy
  57. If I Can't (Clean Version)
  58. In Da Club (Radio Edit)
  59. Life's on the Line (Nobody Likes Me)
  60. Outta Control (remix)
  61. Real Rude Boys
  62. Spongebob's In Da Club (Parody)
  63. Spend some time
  64. 300 Shots
  65. Hands up (Ft. Lloyd Banks)
  66. Shake That Ass
  67. Look Out
  68. Ghetto Superstar
  69. Hip Hop (P. Diddy Diss)
  70. Jimmy Crack Corn
  71. Just A Touch
  72. Pimpin', Pt 2
  73. The Re-Up
  74. You Don't Know
  75. Freeze (Remix) LL Cool J ft.Lloyd Bank's, Hot Rod & 50 Cent
  76. London Bridge (feat. Fergie)
  77. Puppy Love
  78. Too Hot (feat. Nas and Nature)
  79. 8 Milhas
  80. Bonafide Hustler(Young Buck Ft 50 Cent)
  81. Nigga (Eminem Ft 50 Cent)
  82. Straight To The Bank
  83. 5 Heartbeats
  84. Bring All To Me
  85. Encore (eminem feat Dr. dre and 50 cent)
  86. Funeral music
  87. Get that money man
  88. Never enough
  89. Oh no
  90. Thug poet
  91. Tired of being broke
  92. Fully Loaded Clip
  93. Make My Life Thus
  94. Ordering in The Piece
  95. Amusement Park
  96. My House
  97. Hold On
  98. Everywhere I go
  99. I Get Money
  100. I Get It
  101. She Wants It
  102. Ayo Technology (feat. Justin Timberlake and Timbaland)
  103. Get Down (feat. Hot Rod & Tony Yayo)
  104. Follow My Lead
  105. Angels Around Me
  106. Banks Workout Part II
  107. Beg for mercy
  108. Caddillac Pimpin
  109. Groupie Love
  110. No Mercy, No Fear
  111. Smile
  112. Westside
  113. Where I'm From
  114. Work It
  115. You not ready
  116. My Gun Go Off
  117. Come & Go
  118. Hand up high
  119. Peep Show
  120. All Of Me
  121. Fire
  122. Touch The Sky (feat. Tony Yayo)
  123. Man Down
  124. I'll Still Kill
  125. Movin' On Up
  126. Curtis 187
  127. The Night Happy Worst Day
  128. Hell Magic
  129. Fuck Is Fat
  130. Part Time Lover
  131. Destiny
  132. Officer Down
  133. The Mechanic
  134. Reebok Commercial (com Jay-Z)
  135. Mind Sex
  136. Jerk
  137. Pray 4 My Downfall
  138. Intro (curtis)
  139. I'm So Boss
  140. G-Unit On Up You
  141. Wars Soldiers
  142. The American Girl (ft. Tony Yayo)
  143. G-Men (ft. Lloyd Banks & Young Buck)
  144. I'm Poppin' On
  145. Feel Good (ft. G-Unit)
  146. I Like The Way She Do It (ft. G-Unit)
  147. Shake The Life
  148. Bottom Girl
  149. Crazy
  150. What Can Say?
  151. So Seductive (ft. Tony Yayo)
  152. Gorilla-Style
  153. Maybe We Crazy
  154. When You Heart That
  155. Simply The Best
  156. Liar, Liar
  157. So Serious
  158. 24s
  159. Rider pt.2 (ft. G-Unit & Young Buck)
  160. Best Friend (feat. Olivia)
  161. My Crew (ft. Lloyd Banks)
  162. Love Me (feat Eminem & Obie Trice)
  163. We Go To Party
  164. How To Buy
  165. A Race By Infinity
  166. Black Card
  167. I Got Hoes
  168. Queens (feat. LL Cool J, Mobb Deep, Kool G Rap & Tony Yayo)
  169. Get Up
  170. I Am Your Favorite
  171. Game Over
  172. Man Down [uncensored]
  173. What Do You Got
  174. Don't Want To Talk About It
  175. What Can You Do?
  176. Nigger Unit
  177. I Am What I Am
  178. I Get It In
  179. Let Me Now
  180. Ayo Technology
  181. Party Ain't Over (Feat. Young Buck)
  182. Wanna Lick (feat. Lil Kim)
  183. 187 (Feat. Kartoon)
  184. I'm Leavin' (Feat. G-Unit)
  185. Smile (I'm Leavin)
  186. Nightmares
  187. Better come on your A game
  188. I'll Do Anything
  189. C.r.e.a.m. 2009
  190. Redrum (Murder)
  191. I Line Niggaz
  192. OK, Ya Right
  193. Talking in Codes
  194. Ok, You're Right
  195. I Gotta Win
  196. Cocaine (feat. Robin Thicke)
  197. Get The Message
  198. London Girl
  199. Flight 187
  200. Baby By Me
  1. Crime Wave
  2. Hard Rock (feat. Ester Dean)
  3. So Disrespectful
  4. Could've Been You
  5. Do You Think About Me
  6. Stretch
  7. Hold Me Down
  8. Psycho
  9. Then Days Went By
  10. The Invitation
  11. Strong Enough
  12. Death To My Enemies
  13. Hit Em Up
  14. Paper Chaser
  15. I Got Swag
  16. Get It Hot
  17. Baby by Me (feat Ne-Yo)
  18. Gangsta's Delight
  19. See Me Bleeding
  20. Man's World (bonus track)
  21. Like A Dog (feat. G-Unit)
  22. Officer Rick Go Ahead Try Me (Rick Ross Diss)
  23. Tia Told Me (Rick Ross Diss)
  24. Touch Me (feat. Case & Foxy Brown)
  25. London Girl Pt. 2
  26. Michael Jackson Tribute (Forever King)
  27. Get The Money (feat. Horace Brown)
  28. Respect It Or Check It
  29. I'm Paranoid
  30. Things We Do (feat. Gina Thompson)
  31. They Burn Me
  32. I Run New York (Feat. Alicia Keys)
  33. Coke Life
  34. You Should Be Dead
  35. Grew Up
  36. Let The Beat Rock feat Black Eyed Peas
  37. Take It To The Pop
  38. Through The Window
  39. Mean Mug (Ft Soulja Boy)
  40. Five Senses
  41. Down On Me (feat. Jeremih)
  42. Let's Get It In (Ft Lloyd)
  43. Like a G6
  44. Dump (It's Like That) (Ft Jadakiss)
  45. 5 Senses (Feat. Jeremih)
  46. Dreamin'
  47. Eeany Meeny Miney Mo
  48. Explosion, Feat Tony Yayo
  49. Extacy
  50. Funny How Time Flies
  51. Buzzin' (feat. Mann)
  52. Heartless Monster
  53. Envy Me
  54. Many Men (Remix) (Ft..2Pac)
  55. Toot It And Boot It (Feat. YG)
  56. Sunday Morning
  57. Happy New Year
  58. Old 2003 Ferrari
  59. When It All Goes Down
  60. When I Come Back
  61. Run Up On Me
  62. 6 Out of 6 (feat. Get Gully)
  63. The Paper (I Get It)
  64. All About Dough Freestyle
  65. Ghetto Like A Motherfucker
  66. Ghetto Like A Motherfucker
  67. Raid (Ft. Pusha T & Pharrell)
  68. All His Love
  69. Boomerang Freestyle
  70. SMS Get The Message
  71. You Like Me Better Rich
  72. I'm An Animal
  73. Keep It Coming
  74. Keep It Movin
  75. Bullshit & Party (feat. David Guetta)
  76. Right There (feat Nicole Scherzinger )
  77. Osama Bin Laden Is Dead
  78. Recently (feat Gucci Mane)
  79. Outlaw
  80. Outlaw
  81. I'm All Turnt Up
  82. I'm On It
  83. Haters (feat. Tony Yayo)
  84. Street King Energy
  85. Non Stop
  86. Love, Hate, Love
  87. Shady Murder (feat. Eminem)
  88. I'll Still Kill (feat. Akon)
  89. 50's My Favorite
  90. The Enforcer
  91. Stop Crying
  92. What Up Gangsta II
  93. I Just Wanna
  94. Wait Until Tonight
  95. Off & On
  96. Queens, Ny (feat. Paris)
  97. Nah, Nah, Nah (feat. Tony Yayo)
  98. Put Your Hands Up
  99. Girls Go Wild
  100. Shooting Guns (feat. Kidd Kidd)
  101. G-Unit Soldiers
  102. Gatman And Robbin
  103. Get Down (feat.hot Rod & Tony Yayo)
  104. Girls Go Wild (Ft. Jeremih)
  105. Hate It Or Love It
  106. Haters
  107. I Get Money (Billion Dollar Remix)
  108. I Just Wanna (Ft. Tony Yayo)
  109. I Like The Way She do It
  110. I Line Niggas
  111. I´m A Hustler
  112. Explosion - Tony Yayo
  113. Down On Me
  114. 50 Shots Ya
  115. 8 mile road (G-Unit remix)
  116. Baby By Me (remix)
  117. Best Friend Ft. Olivia
  118. Betta Ask Somebody
  119. Bonafide Hustler
  120. Bullshit & Party (demo)
  121. Bump Dat
  122. Can't Leave 'em Alone
  123. Clue/50
  124. Cut Master C Shit
  125. Just Fuckin' Around
  126. Let The Beat Rock
  127. Life's On The Line
  128. So Disrespectful
  129. So Seductive
  130. Still Will (feat. Akon)
  131. Suicide Watch
  132. Take It To The Top
  133. They Burned Me
  134. Till A Colapse Freestyle
  135. Touch The Sky
  136. We Run These Streets (DJ Whookid feat. 50 cent)
  137. Westside Story
  138. What Up Gangsta Part 2
  139. Rider Pt.2
  140. Respect Or Check It
  141. London Bridge
  142. Many Men (Wish Death)
  143. Mean Mug
  144. Nigga I'll Hurt You
  145. Officer Ricky Go Ahead Try Me
  146. P.I.M.P. (remix)
  147. Play This On The Radio
  148. Poor Lil' Rich
  149. Realest Niggas
  150. Realest Niggas (remix)
  151. Remain Calm (feat. Snoop Dogg & Precious Paris)
  152. You Took My Heart
  153. O.j. (feat. Kidd Kidd)
  154. Murder One (Feat. Eminem)
  155. Get Busy (feat. Kidd Kidd)
  156. Double Up (feat. Hayes)
  157. Telescope (feat. Wiz Khalifa)
  158. Niggas Be Scheming (feat. Kidd Kidd)
  159. Complicated
  160. Planet 50 (feat. Jeremih)
  161. I Ain't Gonna Lie
  162. Leave The Lights On
  163. Be My Bitch (feat. Brevi)
  164. You Will Never Get My Crown
  165. United Nations
  166. Business Mind (feat. Hayes)
  167. Sunroof Open
  168. New Day (feat. Alicia Keys & Dr. Dre)
  169. Definition Of Sexy
  170. Definition Of Sexy
  171. You So Tough
  172. First Date
  173. Up! (feat. Loverance)
  174. My Life (feat. Eminem & Adam Levine)
  175. Major Distribution (feat. Snoop Dogg & Young Jeezy)
  176. Riot (Remix) (feat. 2 Chainz)
  177. We Up (feat. Kendrick Lamar And Kidd Kidd)
  178. Warrior Part. II
  179. We Takin' Over
  180. When I Pop The Trunk
  181. Warning You (ft. Skylar Grey)
  182. This Is Murder Not Music
  183. Don't Worry About It (feat. Yo Gotti)
  184. Don't Worry 'Bout It (feat. Yo Gotti)
  185. Smoke (feat. Trey Songz)
  186. Hustler
  187. Big Rich Town
  188. Everytime I Come Around (feat. Kidd Kidd)
  189. My Crown
  190. Real Quick
  191. Animal Ambition
  192. Winners Circle (feat. Guordan Banks)
  193. Pilot
  194. Hold On
  195. Financial Freedom
  196. N.Y.
  197. You Know
  198. Flip On You(feat. Schoolboy Q)
  199. Irregular Heartbeat (feat. Jadakiss / Kidd Kidd)
  200. Talk Of The Town
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más