Letras de canciones - Letras.com

Complete Beloved

will.i.am

My love for my girl gonna shine
She the one occupyin all of my mind
She the one that make my life feel complete
Cuz I be like the lyric and she be the beat
The kind of beat that make me freestyle to it
Make me rock rhymes to it make me dance all through it
Yea, and I be doin it right
Time that I love her down's like every night
Everything about her is wow she fine(?)
She one in a million
More like a trillion
Lifted me up like Killian
Cupid stuck my heart like we just begun so

Baby yaaa, you and me gon be together most definitely
Always, be with you for the rest of my days
My love for you is infinite you're all I ever wanted


Every breath of yours is my life
You're my life

My girl's like way past another one's
Ain't really no such thing as a better one
She takin me to limits like way beyond
Got me tappin on that ass like a Savion
Cuz she all fine and stuff
Make a brother like me lose my mind and stuff
Yo, me and my girl stand tough
The hell with ????? cuz I can't get enough
Matter of fact, to hell with your friends too
They don't really understand the things that we've been through
I know we tussle but my love I'ma send you
Your friends can't wait til me and you is through but
You better tell em we ain't breakin up
The best thing about fightin is makin up
And my love for you is infinite
You're all I ever wanted in a girl, are you it?

chorus (& french singing til end)

31 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. Scream & Shout (feat. Britney Spears)
  2. Birthday (feat. Cody Wise)
  3. Feeling Myself (feat. Miley Cyrus, French Montana & Wiz Khalifa)
  4. This Is Love (feat. Eva Simons)
  5. Hey You (feat. Joan Sebastian)
  6. Ew! (feat. Jimmy Fallon)
  7. Great Times
  8. Bang Bang
  9. #thatPOWER (feat. Justin Bieber)
  10. The Traveling Song
  11. Hot Wings (I Wanna Party) (feat. Jamie Foxx & Anne Hathaway)
  12. Hot Wings (I Wanna Party)
  13. Better Than Yesterday (feat. Sidney Samson)
  14. Big and Chunky (Madagascar 2)
  15. Drop It Low
  16. The Regulator
  17. T.H.E. (The Hardest Ever) (feat. Mick Jagger & Jennifer Lopez)
  18. Party Like An Animal (feat. Redfoo & Eva Simons)
  19. Freshy (feat. Juicy J)
  20. Geekin'
  21. Gettin’ Dumb (feat. Apl.de.ap & 2NE1)
  22. Let’s Go (feat. Chris Brown)
  23. True
  24. All That I Got (The Make Up Song) (Featuring Fergie )
  25. Más que nada
  26. Beep (feat. The Pussycat Dolls)
  27. Fergalicious (Featuring Fergie)
  28. Money
  29. Secrets Dexters Lab
  30. Tell Of Tales
  31. That Heat (con Sergio Mendes)
  32. I Love My Chick (ft. Busta Rhymes And Kelis)
  33. Mash Out (Feat. Fergie & MC Lyte)
  34. Don't Lie
  35. I Am
  36. I Got It From My Mama (Feat. Nicole Scherzinger)
  37. Loose Ends (feat. Pharoahe Monch, Justin Timberlake & Sérgio Mendes)
  38. Baby Love (ft Nicole Scherzinger)
  39. Over
  40. She's A star
  41. Heartbreaker
  42. The Donque Song feat. Snoop Dogg
  43. Impatient
  44. One More Chance
  45. Invisible
  46. Fantastic
  47. Ain't it Pretty
  48. S.O.S
  1. Make it Funky
  2. Colors
  3. Spending Money
  4. Fly Girl
  5. Get Your Money
  6. Invisble
  7. The Dong Song
  8. Dynamite (Interlude)
  9. Do it (ft. Ciara)
  10. A8
  11. Audio Delite At Low Fidelity
  12. Ba Bump
  13. Be Free
  14. Bebot
  15. Bend Your Back
  16. Bep Empire
  17. Bridging the Gaps
  18. Bringing it Back
  19. Cali to New York
  20. Clap Your Hands
  21. Communication
  22. Complete Beloved
  23. Dirty Dancing
  24. Disco Club
  25. Do what you want
  26. Don't Phunk With My Heart
  27. Dum Diddly
  28. Fallin Up
  29. Falling up
  30. Feel It
  31. Yes, We Can
  32. The Girl Is Mine (feat. Michael Jackson)
  33. It's a new day
  34. Take Our Planet Back
  35. Go
  36. Heartbreaker (feat. Cheryl Cole)
  37. Alex to the Spot
  38. Best Friend
  39. Oh My Gosh
  40. Fly Away
  41. OMG (With Usher)
  42. Picture Perfect (feat Chris Brown)
  43. Check It Out (feat. Nicki Minaj)
  44. I Like To Move It
  45. Loosin' It (Feat. Fergie)
  46. This Beat Is Fresh
  47. The Big Fat Bass (Feat. Britney Spears)
  48. 3 Words (feat Cheryl Cole)
  1. Nature Of The World (feat Justin Timberlake)
  2. Let's Pa Pa Party
  3. Nothing Really Matters (feat. David Guetta)
  4. Go Home (T.H.E. Part. 2) (feat. Mick Jagger & Wolfgang Gartner)
  5. OMG
  6. Free
  7. Pick It Up
  8. The Donque Song
  9. In My Name
  10. We Are The Ones - Obama Song
  11. Anything Like You
  12. Nothing Really Matters
  13. Big Fat Bass
  14. Photographs
  15. Go Home (feat. Mick Jagger, Wolfgang Gartner)
  16. S.O.S. (Mother Nature)
  17. I Got It From My Mama
  18. The Girl Is Mine - 2008
  19. Losin' It (feat. Fergie)
  20. Yes We Can (barack Obama Song)
  21. Big And Chunky
  22. The Mega Song
  23. Reach For The Stars
  24. Hoola Hoop (feat. Nicole Scherzinger)
  25. Real In Rio
  26. You And Me (feat. Justin Bieber)
  27. Advice For The Young At Heart
  28. Take The World On (part. 2NE1)
  29. She Loves Me
  30. I Want You (part. Common)
  31. I Wanna Go Crazy (feat. David Guetta)
  32. Hall Of Fame (part. The Script)
  33. Scream & Shout (Hit-Boy Remix) (feat. Britney Spears, Waka Flocka, Lil' Wayne & Diddy)
  34. One Of Those Nights (feat. Chris Brown)
  35. Fall Down (feat. Miley Cyrus)
  36. Hello
  37. Good Morning
  38. Good Morning
  39. Love Bullets (feat. Skylar Grey)
  40. The World Is Crazy (feat. Dante Santiago)
  41. Smile Mona Lisa
  42. Far Away From Home (feat. Nicole Scherzinger)
  43. Ghetto Ghetto (feat. Baby Kaely)
  44. Great Times Are Coming
  45. America's Song (feat. David Foster, Faith Hill, Mary J. Blige, Seal, & Bono)
  46. It Should Be Easy (feat. Britney Spears)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más