Letras de canciones - Letras.com

Clap Your Hands

will.i.am

Yeah, yeah
Check it out, y'all
Just clap your hands y'all, c'mon, c'mon
Clap your hands y'all, c'mon, c'mon
Just clap your hands y'all, c'mon, c'mon
Clap your hands y'all, c'mon, c'mon
Just clap your hands y'all, c'mon, c'mon

It's too much looky-looky-looky
Too much watchy-watchy-wah
They looky-looky-looky
And they watchy-watchy-wah, uh-ah, uh-ah

Tell me why all these ?bumaclutz? try to clown me
I tell em move away, me need some privacy
Don't you know I am the man that come up positivity
Never negativity 'cause we create then do-re-mi
My name is Will I Am from BEP
Black Eyed Peas, numero uno, we be jammin' like Marty
If I'm technical with my rhymes, let me know now
I shake it all around, niggas know how we be throwin' down
Too much looky, who be ditchin' y'all like hooky
Honey's wanna get up on me like suki-suki
They call me on my telley talkin bout mushi-mushi
They pullin on my body, feelin on my tushi-tushi

It's too much looky-looky-looky
Too much watchy-watchy-wah
They looky-looky-looky
And they watchy-watchy-wah, uh-ah, uh-ah
And don't you know, I need some privacy
Excuse me young girl, me need some privacy

'Cause the Black Eyed Peas is coming woofin mighty-mighty flow
I'm deliverin the rhymes because my mama told me so
I'ma do what my mama say and rock dollar y'all
Mama say, mama sah, mamu-makusta
Too much looky, and we the last cookie
Where pastry, dippin like, umm umm, ?le criste?
Lickin on your finger and you lickin your hand
That good, finish that man
Make sure (sure...) make sure

Chorus:

Clap your hands now, people stomp your feet
Clap your hands now, people clap your hands
Clap your hands now, people stomp your feet
Clap your hands now, people clap your hands
Clap your hands now, people stomp your feet
Clap your hands now, people clap your hands
Clap your hands now, people stomp your feet
Clap your hands now

It's too much looky-looky-looky
Too much watchy-watchy-wah
They looky-looky-looky
And they watchy-watchy-wah, uh-ah, uh-ah
And you know, I need some privacy
Go play somewhere else, me need some privacy

We open up, bottle killin, the business, showbiz
We be passin the Peas, purposely and positive
Wonder if is, where does it last, say "Here it is"
Should be all up in your ear, with a test and a quiz
See ya dance, say "Damn, now what it is?"
Want to in sync with all the Pea body kids
You be nodding your head back and forth like this
They be feelin my move, then your mind is in bliss

So put your hands together now we ready to bounce
Got the whole world waiting for this, to be announced
Know you just got satisfaction by the ounce
You can either jump up and boogie or just lounge

It's too much looky-looky-looky
Too much watchy-watchy-wah
They looky-looky-looky
And they watchy-watchy-wah, uh-ah, uh-ah
I thought I said need some privacy
Go play somewhere else, me need some privacy

Recite more poetic, a tactic from the attic
Apl De Ap, gets critical and droppin' shit
Like a dimensional picture
You architect, so I free you to get the scripture
But when it hit ya, I got you turning like elixir
Back a glass of coniac, we divide the mixture
I'm about to fix you up, with a new texture
More information better down like a letter
And in the sector

Chorus

Clap your hands y'all, c'mon, c'mon
Just clap our hands y'all, c'mon, c'mon
Just clap our hands y'all, c'mon, c'mon
Just clap our hands y'all, c'mon, c'mon

It's too much looky-looky-looky
Too much watchy-watchy-wah
They looky-looky-looky
And they watchy-watchy-wah, uh-ah, uh-ah
You know I need some privacy
Go play somewhere else, me need some privacy

So put your hands together now we ready to bounce
Got the whole world waiting for this, to be announced
Know you just got satisfaction by the ounce
You can either jump up and boogie or just lounge

It's too much looky-looky-looky
Too much watchy-watchy-wah
They looky-looky-looky
And they watchy-watchy-wah, uh-ah, uh-ah
You gotta give me privacy

Chorus

It's too much looky-looky-looky
Too much watchy-watchy-wah
They looky-looky-looky
And they watchy-watchy-wah, uh-ah, uh-ah

Clap your hands now, people stomp your feet
Clap your hands now, people clap your hands
Clap your hands now, people stomp your feet
Clap your hands now

108 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. Scream & Shout (feat. Britney Spears)
  2. Feeling Myself (feat. Miley Cyrus, French Montana & Wiz Khalifa)
  3. Birthday (feat. Cody Wise)
  4. This Is Love (feat. Eva Simons)
  5. Hey You (feat. Joan Sebastian)
  6. Great Times
  7. Bang Bang
  8. #thatPOWER (feat. Justin Bieber)
  9. Ew! (feat. Jimmy Fallon)
  10. The Traveling Song
  11. Hot Wings (I Wanna Party) (feat. Jamie Foxx & Anne Hathaway)
  12. Hot Wings (I Wanna Party)
  13. Better Than Yesterday (feat. Sidney Samson)
  14. 3 Words (feat Cheryl Cole)
  15. T.H.E. (The Hardest Ever) (feat. Mick Jagger & Jennifer Lopez)
  16. Drop It Low
  17. The Regulator
  18. Party Like An Animal (feat. Redfoo & Eva Simons)
  19. Freshy (feat. Juicy J)
  20. Geekin'
  21. Gettin’ Dumb (feat. Apl.de.ap & 2NE1)
  22. Let’s Go (feat. Chris Brown)
  23. True
  24. All That I Got (The Make Up Song) (Featuring Fergie )
  25. Más que nada
  26. Beep (feat. The Pussycat Dolls)
  27. Fergalicious (Featuring Fergie)
  28. Money
  29. Secrets Dexters Lab
  30. Tell Of Tales
  31. That Heat (con Sergio Mendes)
  32. I Love My Chick (ft. Busta Rhymes And Kelis)
  33. Mash Out (Feat. Fergie & MC Lyte)
  34. Don't Lie
  35. I Am
  36. I Got It From My Mama (Feat. Nicole Scherzinger)
  37. Loose Ends (feat. Pharoahe Monch, Justin Timberlake & Sérgio Mendes)
  38. Baby Love (ft Nicole Scherzinger)
  39. Over
  40. She's A star
  41. Heartbreaker
  42. The Donque Song feat. Snoop Dogg
  43. Impatient
  44. One More Chance
  45. Invisible
  46. Fantastic
  47. Ain't it Pretty
  48. S.O.S
  1. Make it Funky
  2. Colors
  3. Spending Money
  4. Fly Girl
  5. Get Your Money
  6. Invisble
  7. The Dong Song
  8. Dynamite (Interlude)
  9. Do it (ft. Ciara)
  10. A8
  11. Audio Delite At Low Fidelity
  12. Ba Bump
  13. Be Free
  14. Bebot
  15. Bend Your Back
  16. Bep Empire
  17. Bridging the Gaps
  18. Bringing it Back
  19. Cali to New York
  20. Clap Your Hands
  21. Communication
  22. Complete Beloved
  23. Dirty Dancing
  24. Disco Club
  25. Do what you want
  26. Don't Phunk With My Heart
  27. Dum Diddly
  28. Fallin Up
  29. Falling up
  30. Feel It
  31. Yes, We Can
  32. The Girl Is Mine (feat. Michael Jackson)
  33. It's a new day
  34. Big and Chunky (Madagascar 2)
  35. Take Our Planet Back
  36. Go
  37. Heartbreaker (feat. Cheryl Cole)
  38. Alex to the Spot
  39. Best Friend
  40. Oh My Gosh
  41. Fly Away
  42. OMG (With Usher)
  43. Picture Perfect (feat Chris Brown)
  44. Check It Out (feat. Nicki Minaj)
  45. I Like To Move It
  46. Loosin' It (Feat. Fergie)
  47. This Beat Is Fresh
  48. The Big Fat Bass (Feat. Britney Spears)
  1. Nature Of The World (feat Justin Timberlake)
  2. Let's Pa Pa Party
  3. Nothing Really Matters (feat. David Guetta)
  4. Go Home (T.H.E. Part. 2) (feat. Mick Jagger & Wolfgang Gartner)
  5. OMG
  6. Free
  7. Pick It Up
  8. The Donque Song
  9. In My Name
  10. We Are The Ones - Obama Song
  11. Anything Like You
  12. Nothing Really Matters
  13. Big Fat Bass
  14. Photographs
  15. Go Home (feat. Mick Jagger, Wolfgang Gartner)
  16. S.O.S. (Mother Nature)
  17. I Got It From My Mama
  18. The Girl Is Mine - 2008
  19. Losin' It (feat. Fergie)
  20. Yes We Can (barack Obama Song)
  21. Big And Chunky
  22. The Mega Song
  23. Reach For The Stars
  24. Hoola Hoop (feat. Nicole Scherzinger)
  25. Real In Rio
  26. You And Me (feat. Justin Bieber)
  27. Advice For The Young At Heart
  28. Take The World On (part. 2NE1)
  29. She Loves Me
  30. I Want You (part. Common)
  31. I Wanna Go Crazy (feat. David Guetta)
  32. Hall Of Fame (part. The Script)
  33. Scream & Shout (Hit-Boy Remix) (feat. Britney Spears, Waka Flocka, Lil' Wayne & Diddy)
  34. One Of Those Nights (feat. Chris Brown)
  35. Fall Down (feat. Miley Cyrus)
  36. Hello
  37. Good Morning
  38. Good Morning
  39. Love Bullets (feat. Skylar Grey)
  40. The World Is Crazy (feat. Dante Santiago)
  41. Smile Mona Lisa
  42. Far Away From Home (feat. Nicole Scherzinger)
  43. Ghetto Ghetto (feat. Baby Kaely)
  44. Great Times Are Coming
  45. America's Song (feat. David Foster, Faith Hill, Mary J. Blige, Seal, & Bono)
  46. It Should Be Easy (feat. Britney Spears)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más