Letras de canciones - Letras.com

Give Me Tonite

Will Smith

[Will]
Uh
Check check
Yo yo yo
Across the room
Share a little daze with me
Crazy momma how your sent play with me
Eyes covered hide in your heart angelic lookin'
Thinkin' misinterest but I can tell you're lookin'
Face-to-face and eye-to-eye stance with me
I didn't even say nothin' I felt you wanna dance with me
You pushed me back a little when I kissed your hand
Said you was attracted to me truly but you had a man
I put my finger up
Shhhh
Don't say nothin'
He ain't here is he?
We could play or somethin'
He at the crib? Oh
I see you live with him
What you gonna do get married and have some kids with him?
Us could be just a weekend thing
Just a weekday thing
Just a thing ma
Look we could have everything else
Before the night let me have you to myself girl holla at me

You can have the rest of your life baby
Give me tonight
You can have the rest of your life sugar
Give me tonight
You can have the rest of your life baby
Just give me tonight
You can have the rest of your life sugar
Just give me tonight
Give me tonight
Big Will comin' through like (whoo whoo)
Tra-Knox comin' through with (whoo whoo)
These girls off the hook ain't they? (right, right)

[Tra-Knox]
Baby girl you know exactly what I want
No I'm not tryin' to replace your man
I just don't like to touch you all over
Baby girl you talk secret rendevous
Look at my eyes I'm down with you
All I'm tryin' to do is change the view for a moment or two
Baby girl I don't wanna think if you had to have
Baby I don't wanna be alone
You got me all in the zone
You could feel my joints baby
You can have the rest of your life baby
Give me tonight
You can have the rest of your life sugar
Give me tonight
You can have the rest of your life baby
Just give me tonight
You can have the rest of your life sugar
Just give me tonight
Give me tonight

[Will]
Think of the length of your life as 100 yards long
Give me a quarter inch that's all I'm asking
Do the math I'm the sun you the earth
It's u-n-i-verse
And it's the worst since I thirst to taste your nectar
I know you got a life momma
Trust me I don't wanna bring you life drama
I can barely hear myslef think slide with me
Dip out the side door take a ride with me
Let me hear about (uhhhh)
What you think about (uhhhh)
What you need to do (uhhhh)
The things you dream about (whoo)
Your body with but I know where your heart is at
*phone rings 2x* Let it ring ma call him back
Wishin' I could stop the clock to make it last with ya
Am I goin' to be home alone with a glass slipper?
Is it asinine to pretend with another fella?
Midnight the story ends like Cinderella

You can have the rest of your life baby
Give me tonight
You can have the rest of your life baby yeah
Give me tonight
You can have the rest of your life baby
Just give me tonight
You can have the rest of your life sugar
Just give me tonight
Give me tonight
You can have the rest of your life baby
Give me tonight
You can have the rest of your life sugar
Give me tonight
You can have the rest of your life baby
Just give me tonight
You can have the rest of your life sugar
Just give me tonight
Give me tonight

Composición: Bob Robinson / Mason Williams / Tim Kelley / Will Smith · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Larissa
37 reproducciones
Ver más fotos
  1. Men In Black
  2. The Fresh Prince Of Bel-air
  3. Gettin' Jiggy Wit It
  4. Just The Two Of Us
  5. Wild Wild West
  6. Switch
  7. Girls Ain't Nothing But Trouble
  8. Just One Of Those Days
  9. Rock The House
  10. Taking It To The Top
  11. Don't Even Try It
  12. Summertime
  13. Ya All Know
  14. Candy
  15. Chasing Forever
  16. Don't Say Nothin'
  17. Miami
  18. Yes Yes Y'all
  19. I Loved You
  20. It's All Good
  21. Big Willie Style
  22. I'm Comin'
  23. Will 2k
  24. Freakin' It
  25. Da Butta
  26. La Fiesta
  27. Who Am I?
  28. Afro Angel
  29. So Fresh
  30. Pump Me Up
  31. Can You Feel Me?
  32. No More
  33. Uuhhh
  34. The Rain
  35. Just Cruisin'
  36. The Magnicient Jazzy Jeff
  37. Black Suits Coming (Nod Ya Head)
  38. Willow Is a Player
  39. Act Like You Know
  40. Born to Reign
  41. 1,000 Kisses
  42. A Dog Is a Dog
  43. Ain't No Place Like Home
  44. As We Go
  1. Block Party
  2. Boom! Shake The Room
  3. Brand New Funk
  4. Caught In The Middle
  5. Charlie Mack (1st Out of the Limo)
  6. Code Red
  7. Dumb Dancin'
  8. Everything that Glitters (Ain't Always Gold)
  9. For The Love Of The Game
  10. Give Me Tonite
  11. He's The DJ I'm The Rapper
  12. Here We Go Again
  13. How da Beat Goes
  14. Human Video Game
  15. I Can't Stop
  16. I Cant Wait To Be With You
  17. I Gotta Go Home
  18. I Think I Can Beat Mike Tyson
  19. I Wanna Rock
  20. I'm All That
  21. I'm Looking For The One
  22. Interlude
  23. Intro
  24. Jaden's Interlude
  25. Jazzy's Groove
  26. Jeff Was On The Beat Box
  27. Just Kickin' It
  28. Just Rockin'
  29. Keith B Real I
  30. Keith B Real II
  31. Keith B Real III
  32. Let's Get Busy Baby
  33. Live At Union Square In November 1986
  34. Maybe
  35. Momma Knows
  36. Mr. Niceguy
  37. My Buddy
  38. Nightmare on My Street
  39. Numero Uno
  40. Parent's Just Don't Understand
  41. Potnas
  42. Pump Up the Bass
  43. Rhythm Trax/House Party Style
  44. Ring My Bell
  1. Scary Story
  2. Scream
  3. Shadow Dreams
  4. Somethin' Like Dis
  5. Special Announcement
  6. Tell Me Why
  7. The Girlie Had a Mustache
  8. The Man Of Your Dreams
  9. The Reverend
  10. The Things That You Do
  11. Then She Bit Me
  12. This Boy is Smooth
  13. Time to Chill
  14. Too Damn Hype
  15. Trapped on the Dance Floor
  16. Twinkle Twinkle (I'm Not A Star)
  17. Who Stole My Car
  18. Who Stole The DJ
  19. You Got It (Donut)
  20. You Saw My Blinker
  21. Party Starter
  22. Could U Love Me
  23. Here He Comes
  24. I Wish I Made That / Swagga
  25. If You Can Dance
  26. Loretta
  27. Lost And Found
  28. Ms. Holy Roler
  29. Pump Ya Brakes
  30. Switch (Main RnB Remix Feat. Robin Thicke)
  31. Tell Me Why (Feat. Mary J. Blige)
  32. Wave Em Off
  33. Got To Be Real
  34. Bad Boys
  35. From Da South
  36. Magnificent Jazzy Jeff
  37. Coming To The Stage
  38. Guys ain't nothing but trouble
  39. Lift eye
  40. Nod Ya Head
  41. Nonce Of Bel Air
  42. Lovely Daze
  43. Dance Or Die
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más