Letras de canciones - Letras.com

Can U Get Wit It

Usher

Every time I look at U
There's so many things that I wanna do
I promise U when i'm ready
I'm gonna spend my whole life with U

What is love is it steady
Cause I don't know what to do
So tell me girl if your ready
To do what we came to do

One day we could be together
Cause U know that I wanna be down,baby
But right now we can all forget it
U know I gots to get around

I don't have much money, I can't buy a diamond ring
I'm not tryin' to be funny, but it's only a sexual thing

Chorus:

Can U get wit it
It's like that
It's only a sexual thing
Can U get wit it
It's like that
Your gonna love the joy I bring

Please forgive me cause I don't ever wanna rush U
I might sound a little hasty
But let's do what we came to do

U know that time is really precious
And U wasted a lot of mine
I'm gonna have 2 keep on movin'
If you can't make up your mind

One day we could be together
Cause U know that I wannna be down
But righ now we can all forget it
Cause U know I gots to get around

Chorus ( to fade )

Composición: DeVante Swing · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Camila
9 reproducciones
Ver más fotos
  1. Good Kisser
  2. Promise (feat. Romeo Santos)
  3. Omg (feat Will. I Am)
  4. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  5. Climax
  6. She Came To Give It To You (feat. Nicki Minaj)
  7. Scream
  8. U Got It Bad
  9. Trading Places
  10. Oh My Gosh
  11. Confessions (part II)
  12. Good Ol Ghetto
  13. Burn
  14. Yeah
  15. Comin' For X-mas
  16. Mars vs. Venus
  17. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  18. Pumped Up Kicks
  19. Final Goodbye
  20. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  21. More
  22. Without You (Feat. David Guetta)
  23. Moving Mountains
  24. Love In This Club
  25. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  26. Pro Lover
  27. Lemme See (feat. Rick Ross)
  28. Looking For Myself
  29. Believe Me
  30. I'll Make It Right
  31. Think Of You
  32. You Make Me Wanna
  33. Just Like Me
  34. Nice & Slow
  35. Slow Jam
  36. My Way
  37. Come Back
  38. I Will
  39. Bedtime
  40. One Day You'll Be Mine
  41. I Don't Know
  42. Work It Out
  43. If I Want To
  44. I Can't Let U Go
  45. U Don't Have To Call
  46. Can U Help Me
  47. How Do I Say
  48. Hottest Thing
  49. U-Turn
  50. Pop Ya' Collar
  51. Call Me A Mack
  52. T.T.P
  53. Without U(Interlude)
  54. Every Little Step
  55. Let It Burn
  56. Crazy
  57. Slow Love
  58. The Many Ways
  59. I'll Show You Love
  60. Love Was Here
  61. Whispers
  62. You Took My Heart
  63. Smile Again
  64. Throwback
  65. U Are the One
  66. IntroLude 8701
  67. Can t Let U Go
  68. Confessions (Interlude)
  69. Caught Up
  70. Superstar (Interlude)
  71. Superstar
  72. Truth Hurts
  73. Simple Things
  74. Bad Girl
  75. That's What It's Made For
  76. Can U Handle It?
  77. Do It To Me
  78. Seduction
  79. Take Your Hand
  80. Follow Me
  81. Confessions (part I)
  82. You'll Be In My Heart
  83. My Boo (feat. Alicia Keys)
  84. Addictive
  85. Better Off Separated
  1. Breakdown
  2. Don't Be Cruel
  3. Help me
  4. I Wish
  5. Separated
  6. She's Got The Part
  7. Red Light
  8. I Need a Girl
  9. I Need Love
  10. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  11. Lovers And Friends
  12. Doin' The Most
  13. It Is What It Is
  14. Dot Com
  15. Pianolude
  16. Rock Witcha
  17. U Don´t Have To Call (remix)
  18. Interlude 1
  19. Interlude 2
  20. Ooh, Ohh, hey...
  21. So Contagious
  22. Roni
  23. Twork It Out
  24. Intro
  25. Wifey
  26. Whatever I Want
  27. My Boo Remix
  28. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  29. Sweet Lies
  30. Dreamin
  31. Don't Take It Personal
  32. I Want You Back
  33. T-T-P
  34. U
  35. What 's Going On
  36. Anything
  37. Same Girl
  38. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  39. Can You Get With It
  40. Make It Rain
  41. Spicy Ladies
  42. I Swear I'm In Love
  43. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  44. I Can't Win
  45. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  46. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  47. This Ain't Sex
  48. His Mistakes
  49. My Love (com Mario)
  50. Touch
  51. Ooh, Shawty
  52. What You Need
  53. Love You Gently
  54. Best Thing
  55. What's Your Name
  56. Something Special
  57. What's A Man To Do
  58. Will Work For Love
  59. Before I Met You
  60. Appetite
  61. Forever Young
  62. Here I Stand
  63. Revolver
  64. Lifetime
  65. Prayer For You
  66. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  67. One Hand
  68. Echo
  69. Traffic
  70. At the time
  71. U Remind me
  72. You Can't feat. One Chance
  73. Hush
  74. Get my swagger back
  75. Radar
  76. Better on the Other Side
  77. Get Used To Her
  78. Last To Know
  79. What I Gotta do
  80. Love Looks Good
  81. Papers
  82. Don't Hurt Em
  83. Off Your Chest
  84. To the Moon
  85. Enchanted
  1. Secrets
  2. Whats A Guy To Do
  3. Be
  4. The Realest One
  5. Spotlight
  6. Yeah!
  7. In My Bag ft. T.I
  8. Daddy's Home (Hey Daddy)
  9. Rockband
  10. Stay Down
  11. I Love You Too
  12. First Dance (feat.Justin Bieber)
  13. There Goes My Baby
  14. What's A Guy Gotta Do
  15. Hey Daddy (Daddy's Home)
  16. Certified
  17. Blockin
  18. Guilty
  19. Making Love (Into The Night)
  20. So Many Girls
  21. Okay
  22. Foolin' Around
  23. She Don't Know
  24. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  25. Somebody To Love
  26. Monstar
  27. She Seen Me
  28. She Seen Me
  29. Get in My Car (Feat. Bun B)
  30. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  31. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  32. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  33. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  34. Love Em' All
  35. Lay You Down
  36. Stranger
  37. Lingerie
  38. Cutter Off
  39. Missin' My Woman
  40. You So Fire
  41. How Much (feat. Mariah Carey)
  42. Just Be You
  43. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  44. The Party Continues
  45. Sweet Baby
  46. Sweat (feat. Rico Love)
  47. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  48. Pay Me
  49. Secret Garden
  50. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  51. Stroke Your Ego
  52. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  53. Slippin'
  54. Take That
  55. I Did It
  56. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  57. Weekend (feat. Akon)
  58. Play Me
  59. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  60. Can U Get Wit It
  61. Tender Love
  62. Lessons For The Lover
  63. Twisted
  64. Can't Stop Won't Stop
  65. 2nd Round
  66. I.F.U.
  67. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  68. Euphoria
  69. Numb
  70. Dive
  71. I Care for U
  72. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  73. Twisted (Feat. Pharrell)
  74. Sins Of My Father
  75. Show Me
  76. What Happened To U
  77. Sunrise
  78. Mi Amor
  79. Mi Amor
  80. Party Ain't Over
  81. I Don't Mind (feat. Juicy J)
  82. I Heard A Rumour
  83. Gone Too Soon
  84. Heavy
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más