Letras de canciones - Letras.com

Confessions (Interlude)

Usher

[Usher talking on phone]
Hello?
Yo I'm in the booth I'mma call you right back
Nah I just gotta put this one part down I'mma call you back
I'm at the studio man what--
Man quit playin' with me man
No for real don't play like that
Are you--are you serious?
How you know?
Put that on everything.
Damn
I'mma call u back
I'mma call u back...

[Intro]
Everytime I was in L.A. I was with my ex-girlfriend
Everytime you called I told you,
"Baby I'm workin." (No!)
I was out doin my dirt (Oh!)
Wasn't thinkin' 'bout you gettin' hurt
(I) was hand in hand in the Beverly Center like man
Not givin' a damn who sees me
So gone (I know)
So wrong (Just listen)
Thinkin' I got it and left you sittin' at home
Thinkin' about me
Bein' a good girl that you are
But you prolly believe you got a good man
I man that never would do the things I'm about to tell you I've done
Brace yourself
It ain't good
But it would be even worse if you heard this from somebody else (oh no)

[Usher speaking]
I know you hate me
I know I hurt you
But there's more
listen...

Composición: Bryan-Michael Cox / Jermaine Dupri · Ese no és el compositor? Avisenos.
  • Envío de la traducción
  • Envía leyenda
  • Acordes
  • Escuche música
  • Fotografías
  • Videos
  • Imprimir
  • Corregir
  • Envía letras para...
192 reproducciones
Ver más fotos
  1. Good Kisser
  2. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  3. Climax
  4. She Came To Give It To You (feat. Nicki Minaj)
  5. Promise (feat. Romeo Santos)
  6. Trading Places
  7. U Got It Bad
  8. Omg (feat Will. I Am)
  9. Confessions (part II)
  10. Scream
  11. Oh My Gosh
  12. Can't Stop Won't Stop
  13. Tender Love
  14. Without U(Interlude)
  15. Wifey
  16. Moving Mountains
  17. Mars vs. Venus
  18. Numb
  19. Pumped Up Kicks
  20. Yeah
  21. Bad Girl
  22. My Boo (feat. Alicia Keys)
  23. More
  24. There Goes My Baby
  25. I Don't Mind (feat. Juicy J)
  26. Just Like Me
  27. Final Goodbye
  28. Love In This Club
  29. U Remind me
  30. The Realest One
  31. Daddy's Home (Hey Daddy)
  32. Hey Daddy (Daddy's Home)
  33. Making Love (Into The Night)
  34. Somebody To Love
  35. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  36. Without You (Feat. David Guetta)
  37. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  38. Dive
  39. Sunrise
  40. Clueless
  41. I'll Make It Right
  42. Think Of You
  43. You Make Me Wanna
  44. Nice & Slow
  45. Slow Jam
  46. My Way
  47. Come Back
  48. I Will
  49. Bedtime
  50. One Day You'll Be Mine
  51. I Don't Know
  52. Work It Out
  53. If I Want To
  54. I Can't Let U Go
  55. U Don't Have To Call
  56. Can U Help Me
  57. How Do I Say
  58. Hottest Thing
  59. Good Ol Ghetto
  60. U-Turn
  61. Pop Ya' Collar
  62. Call Me A Mack
  63. T.T.P
  64. Every Little Step
  65. Let It Burn
  66. Burn
  67. Crazy
  68. Slow Love
  69. The Many Ways
  70. I'll Show You Love
  71. Love Was Here
  72. Whispers
  73. You Took My Heart
  74. Smile Again
  75. Throwback
  76. U Are the One
  77. IntroLude 8701
  78. Can t Let U Go
  79. Confessions (Interlude)
  80. Caught Up
  81. Superstar (Interlude)
  82. Superstar
  83. Truth Hurts
  84. Simple Things
  85. That's What It's Made For
  1. Can U Handle It?
  2. Do It To Me
  3. Seduction
  4. Take Your Hand
  5. Follow Me
  6. Confessions (part I)
  7. You'll Be In My Heart
  8. Addictive
  9. Better Off Separated
  10. Breakdown
  11. Don't Be Cruel
  12. Help me
  13. I Wish
  14. Separated
  15. She's Got The Part
  16. Red Light
  17. I Need a Girl
  18. I Need Love
  19. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  20. Lovers And Friends
  21. Doin' The Most
  22. It Is What It Is
  23. Dot Com
  24. Pianolude
  25. Rock Witcha
  26. U Don´t Have To Call (remix)
  27. Interlude 1
  28. Interlude 2
  29. Ooh, Ohh, hey...
  30. So Contagious
  31. Roni
  32. Twork It Out
  33. Intro
  34. Whatever I Want
  35. My Boo Remix
  36. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  37. Sweet Lies
  38. Dreamin
  39. Don't Take It Personal
  40. Comin' For X-mas
  41. I Want You Back
  42. T-T-P
  43. U
  44. What 's Going On
  45. Anything
  46. Same Girl
  47. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  48. Can You Get With It
  49. Make It Rain
  50. Spicy Ladies
  51. I Swear I'm In Love
  52. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  53. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  54. I Can't Win
  55. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  56. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  57. This Ain't Sex
  58. His Mistakes
  59. My Love (com Mario)
  60. Touch
  61. Ooh, Shawty
  62. What You Need
  63. Love You Gently
  64. Best Thing
  65. What's Your Name
  66. Something Special
  67. What's A Man To Do
  68. Will Work For Love
  69. Before I Met You
  70. Appetite
  71. Forever Young
  72. Here I Stand
  73. Revolver
  74. Lifetime
  75. Prayer For You
  76. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  77. One Hand
  78. Echo
  79. Traffic
  80. At the time
  81. You Can't feat. One Chance
  82. Hush
  83. Get my swagger back
  84. Radar
  85. Better on the Other Side
  1. Get Used To Her
  2. Last To Know
  3. What I Gotta do
  4. Love Looks Good
  5. Papers
  6. Don't Hurt Em
  7. Off Your Chest
  8. To the Moon
  9. Enchanted
  10. Secrets
  11. Whats A Guy To Do
  12. Be
  13. Spotlight
  14. Yeah!
  15. In My Bag ft. T.I
  16. Rockband
  17. Stay Down
  18. I Love You Too
  19. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  20. First Dance (feat.Justin Bieber)
  21. What's A Guy Gotta Do
  22. Certified
  23. Blockin
  24. Guilty
  25. So Many Girls
  26. Okay
  27. Foolin' Around
  28. She Don't Know
  29. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  30. Monstar
  31. She Seen Me
  32. She Seen Me
  33. Get in My Car (Feat. Bun B)
  34. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  35. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  36. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  37. Pro Lover
  38. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  39. Love Em' All
  40. Lay You Down
  41. Stranger
  42. Lingerie
  43. Cutter Off
  44. Missin' My Woman
  45. You So Fire
  46. How Much (feat. Mariah Carey)
  47. Just Be You
  48. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  49. The Party Continues
  50. Sweet Baby
  51. Sweat (feat. Rico Love)
  52. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  53. Pay Me
  54. Secret Garden
  55. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  56. Stroke Your Ego
  57. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  58. Slippin'
  59. Take That
  60. I Did It
  61. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  62. Weekend (feat. Akon)
  63. Play Me
  64. Can U Get Wit It
  65. Lemme See (feat. Rick Ross)
  66. Lessons For The Lover
  67. Twisted
  68. 2nd Round
  69. I.F.U.
  70. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  71. Euphoria
  72. I Care for U
  73. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  74. Twisted (Feat. Pharrell)
  75. Sins Of My Father
  76. Looking For Myself
  77. Show Me
  78. What Happened To U
  79. Mi Amor
  80. Mi Amor
  81. Party Ain't Over
  82. Believe Me
  83. Gone Too Soon
  84. I Heard A Rumour
  85. Heavy
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más