Crash Here Tonight

Toby Keith

I almost said I love you
Could I really be that kind of guy
See one candle burning in your eye
And watch my heart fill up with butterflies
I almost said I need you
Girl I shouldn't go there anymore
Act like I never been in love before
You probably think it's my first time
Is this what love's all about
Am I getting in too deep
Wouldn't want to freak you out
Make a promise I can't keep

So close your eyes and hum along
And I'll sing you one more love song
If everything is still alright
Why don't you just crash here tonight

Close your eyes and hum along
And I'll sing you one more love song
If everything is still alright
Why don't you just crash here tonight

Girl if everything is still alright
Why don't you just crash here tonight

Composición: Toby Keith · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Augusto
105 reproducciones
Ver más fotos
  1. Courtesy Of The Red, White And Blue (The Angry American)
  2. Beer For My Horses
  3. As Good As I Once Was
  4. I Love This Bar
  5. Ain't Breakin' Nothin'
  6. Should Have Been A Cowboy
  7. I Wish I Didn't Know Now
  8. A Woman's Touch
  9. Does That Blue Moon Ever Shine On You?
  10. Dream Walkin'
  11. If A Man Answers
  12. Getcha Some
  13. When Love Fades
  14. She Only Gets That Way With Me
  15. You Shouldn't Kiss Me Like This
  16. Hold You, Kiss You, Love You
  17. Do I Know You
  18. How Do You Like Me Now?
  19. New Orleans
  20. I Know A Wall When I See One
  21. I'm Just Talking About Tonight
  22. I Wanna Talk About Me
  23. Talk About Me
  24. Tonight
  25. We Were In Love
  26. Pull My Chain
  27. Pick 'Em Up And Lay 'Em Down
  28. Forever Hasn't Got Here Yet
  29. Huckleberry
  30. Rock You Baby
  31. That's Not How It Is
  32. Ain't It Just Like You
  33. Good To Go To Mexico
  34. I Can't Take You Anywhere
  35. It Works For Me
  36. It's All Good
  37. Losing My Touch
  38. My List
  39. Rodeo Moon
  40. The Sha La La Song
  41. Tryin' To Matter
  42. Who's Your Daddy?
  43. You Didn't Have As Much To Lose
  44. You Leave Me Weak
  45. All I Want For Christmas
  46. Blame it on the mistletoe
  47. Closin' time at home
  48. Country Comes To Town
  49. Double wide paradise
  50. Honkytonk U
  51. Hot rod sleigh
  52. I Don't Understand My Girlfriend
  53. I'm so happy I can't stop crying
  54. In other words
  55. She's perfect
  56. Upstairs, downtown
  57. A Little Less Talk And a Lot More Action
  58. Ain't No Thang
  59. American Soldier
  60. Baddest Boots
  61. Bethlehem in Birmingham
  62. Big Ol' Truck
  63. Blue Bedroom
  64. Boomtown
  65. Christmas Rock
  66. Christmas to Christmas
  67. Close But No Guitar
  68. Die With Your Boots On
  69. Don't Leave, I Think I Love You
  70. Every Night
  71. He Ain't Worth Missing
  1. Heart To Heart
  2. Hello
  3. I Got It Bad
  4. If I Was Jesus
  5. Jacky Don Tucker
  6. Jesus Gets Jealous Of Santa Claus
  7. Knock Yourself Out
  8. Life Was a Play (The World Was a Stage)
  9. Lucky Me
  10. Mama Come Quick
  11. Mary, it's Christmas
  12. Nights I Can't Remember, Friends I'll Never Forget
  13. No Honor Among Thieves
  14. Only God Could Stop Me Loving You
  15. Santa I'm Right Here
  16. Santa's Gonna Take It All Back
  17. She Left Me
  18. She Ran Away With a Rodeo Clown
  19. She's Gonna Get It
  20. Some Kinda Good Kinda (Hold On Me)
  21. Strangers Again
  22. Sweet
  23. The Critic
  24. The lonely
  25. The Night Before Christmas
  26. The Taliban song
  27. Time For Me To Ride
  28. Tired
  29. Under The Fall
  30. Valentine
  31. Victoria's Secret
  32. Weed with Willie
  33. What Made The Baby Cry?
  34. Whiskey Girl
  35. Who's That Man
  36. Yesterday's Rain
  37. Yet
  38. You ain't much fun
  39. You Don't Anymore
  40. A little too late
  41. Ain't No Right Way
  42. Brand New Bow
  43. Can´t buy you money
  44. Get Drunk And Be Somebody
  45. Grain Of Salt
  46. Hell No
  47. I Ain't Already There
  48. Note To Self
  49. Runnin' Block
  50. Too Far This Time
  51. Angry American (Courtesy of the Red, White and Blue) live version
  52. Big Blue Note
  53. Crash Here Tonight
  54. Gimme 8 Seconds
  55. Go With Her
  56. I'll Never Smoke Weed With Willie Again
  57. Just The Guy To Do It
  58. Me Too
  59. Mockingbird
  60. The Fourth
  61. Woman Behind The Man
  62. You Caught Me At A Bad Time
  63. Your Smile
  64. Little less talk
  65. Stays In Mexico
  66. High Maintenance Woman
  67. Love Me If You Can
  68. White Rose
  69. Get My Drink On
  70. Wouldn't Wanna Be Ya
  71. Big Dog Daddy
  1. Burnin' Moonlight
  2. Walk It Off
  3. I Know She Hung The Moon
  4. Pump Jack
  5. Hit It
  6. Broken Bridges
  7. She Ain't Hooked On Me No More
  8. Have Yourself A Merry Little Christmas
  9. Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow
  10. Winter Wonderland
  11. Silver Bells
  12. I'll Be Home For Christmas
  13. Rockin' Around The Christmas Tree
  14. The Christmas Song
  15. White Christmas
  16. Frosty The Snowman
  17. Please Come Home For Christmas
  18. Little Drummer Boy
  19. Go Tell It On The Mountain
  20. The First Noel
  21. O Come All Ye Faithful
  22. Silent Night
  23. Away In A Manger
  24. We Three Kings
  25. O Little Town Of Bethlehem
  26. God Rest Ye Merry Gentlemen
  27. Joy To The World
  28. She's A Hottie
  29. She Never Cried In Front Of Me
  30. Missing Me Some You
  31. God Love Her
  32. American Rider
  33. Lost You Anyway
  34. Gypsy Driftin'
  35. Ballad Of Balad
  36. Tender As I Wanna Be
  37. Are You Feelin' Me
  38. Trailerhood
  39. Think About You All Of The Time
  40. 11 Months and 29 Days
  41. Get Out Of My Car
  42. Kissin' In The Rain
  43. Somewhere Else
  44. Is That All You Got
  45. Sundown
  46. In A Couple Of Days
  47. Drive It On Home
  48. Bullets In The Gun
  49. Chug-A-Lug
  50. Made In America
  51. I Need To Hear a Country Song
  52. Clancy's Tavern
  53. Tryin' To Fall In Love
  54. Just Another Sundown
  55. Beers Ago
  56. South Of You
  57. Club Zydeco Moon
  58. Red Solo Cup
  59. Chill-axin'
  60. Truck Drivin' Man
  61. Shambala
  62. Memphis
  63. I Won't Let You Down
  64. High Time (You Quit Your Low Down Ways)
  65. Loaded
  66. I Like Girls That Drink Beer
  67. Hope On The Rocks
  68. The Size I Wear
  69. Where You Gonna Go
  70. You Ain't Leavin' (Thank God Are Ya)
  71. I've Been a Long Time Leaving (But I'll Be a Long Time Gone)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más