Letras de canciones - Letras.com

Whose hairstyles are out of this world?
Where love is straight or i find up it's curled?
My baby, my baby, my baby
Baby, baby, pretty baby
Hair soft like a baby lamb
& i love to run my fingers through it
I hope she digs me the way i am
But if i have to change, you know
I'm gonna do it for my baby
(i'm gonna do it for my baby)

Ooo personality contains more gold
Than any bank in this world could hold
My baby, my baby, my baby
Baby, baby, pretty baby
The gold in her personality
Would send other guys to shame
This golden girl belongs to me
Let no guy try to stake his claim for my baby
(stake his claim for my baby)

My baby, she's cute as can be
My baby, girl's got a hold on me
My baby has a kiss so sweet
It knocks me off my feet
She makes my life complete
Oh yeah, she's my baby
Oh yeah, she's my baby
I love her so, yeah (i love my baby so)

My baby, she's cute as can be
My baby, girl's got a hold on me
My baby has a kiss so sweet
It knocks me off my feet
She makes my life complete

Who has my mind in a kind of a haze?
Who has a rock around a rose?
My baby, my baby, my baby
Baby, baby, pretty baby
Gives me a feeling i can't explain
She sets my soul on fire
I don't feel hurt & i don't feel pain
All i feel is a strong desire for my baby
(strong desire for my baby)

Oh yeah, my baby
That personality, it satisfies me
Oh yeah, that's my baby
My baby, my baby
My baby, my baby

Composición: Robert Rogers / Smokey Robinson / Warren Pete Moore · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Camila
56 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
  1. My Girl
  2. Earth Angel
  3. Just My Imagination
  4. Ain't No Mountain High Enough
  5. I Wish It Would Rain
  6. Stand by Me
  7. I've Never Been To Me
  8. Papa Was A Rolling Stone
  9. Build Me Up Buttercup
  10. Stay
  11. Get Ready
  12. Gonna Keep on Tryin' Till I Win Your Love
  13. He Who Picks a Rose
  14. ( I Know) I´m Losing You
  15. I'll Try Something New
  16. You're My Everything
  17. You Need Love Like I Do (Don't You)
  18. Runaway Child Runnin' Wild
  19. Cloud Nine
  20. Message From A Black Man
  21. I Can't Get Next To You
  22. You Make Your Own Heaven And Hell Right Here On Earth
  23. It's Summer
  24. The Way You Do The Things You Do
  25. A Song For You
  26. Angel Doll
  27. Baby , Baby I Need You
  28. Ball Of Confusion
  29. I Could Never Love Another (After Loving You)
  30. I Want A Love I Can See
  31. My Baby
  32. Paradise
  33. Ain't Too Proud To Beg
  34. Girl (Why You Wanna Make Me Blue)
  35. Please Return Your Love To Me
  36. Check Yourself
  37. A Place In The Sun
  38. A Tear From A Woman's Eyes
  39. Ain't No Sun Since You've Been Gone
  40. All I Need
  41. Born to Love You
  42. Camouflage
  43. Cindy
  44. Dinah
  45. Don't Let Him Take Your Love From Me
  46. Don't Let the Joneses Get You Down
  47. Don't Look Back
  48. Don't Send Me Away
  49. Fading Away
  50. Fan The Flame
  51. Farewell My Love
  52. Finale: Let the Sunshine In
  53. Firefly
  54. For Once In My Life
  55. Funky Broadway
  56. G.I.T. On Broadway
  57. Happy Landing
  58. Hello, Young Lovers
  59. Hey Girl (I Like Your Style)
  60. How Can I Forget
  1. Hum Along and Dance
  2. I Ain't Got Nothing
  3. I'll Be In Trouble
  4. I'm Gonna Make You Love Me
  5. I'm Ready For Love
  6. I'm The Exception To The Rule
  7. Camouflage (Version 2)
  8. I Can't Help Myself (Sugar Pie Honey Bunch)
  9. I Can't Think Of A Thing At All
  10. I Couldn't Cry If I Wanted To
  11. I'll Love You Till I Die
  12. Just Let Me Know
  13. Psychedelic Shack
  14. A Tear From a Woman´s Eyes
  15. Ain´t Too Proud To Beg
  16. Beauty Is Only Skin Deep
  17. Dream Come True
  18. Gonna Give Her All The Love I've Got
  19. Hey Girl
  20. I Heard It Through The Grapevine
  21. I Need Your Lovin'
  22. I Truly, Truly Believe
  23. I've Been Good To You
  24. I've Got Heaven Right Here On Earth
  25. I've Passed This Way Before
  26. Isn't She Pretty
  27. It's Growing
  28. Just Another Lonely Night
  29. Just One Last Look
  30. Memories
  31. No More Water In The Well
  32. Papa Was A Rollin' Stone
  33. Sugar Pie Honey Bunch
  34. You've Lost That Lovin Feeling
  35. Little Miss Sweetness
  36. You Beat Me To The Punch
  37. (Loneliness Made Me Realize)It's you that I need
  38. (you Can) Depend On Me
  39. A Taste Of Honey
  40. Friendship Train
  41. Funky Music Sho Nuff Turns Me On
  42. Hey Jude
  43. I Gotta Find A Way (to Get You Back)
  44. I Second That Emotion
  45. I Wanna Get Next To You
  46. I Wish You Love
  47. I'll Just Go Crazzy
  48. Keep On Truckin'
  49. Law of the land
  50. Lean On Me
  51. Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!
  52. Little Green Apples
  53. Lonely, Lonely Man Am I
  54. Lullaby Of Love
  55. Ma
  56. Masterpiece
  57. My Christmas Tree
  58. My girl Hotel (feat R. Kelly)
  59. Night An Day
  60. Not Now (i'll Tell You Later)
  1. Oh Mother Of Mine
  2. Ol' Man River
  3. Rudolph The Red-nosed Reindeer
  4. Run Charlie Run
  5. Santa Claus Is Coming To Town
  6. Say You
  7. Shakey Ground
  8. Silent Night
  9. Silver Bells
  10. Since I Lost My Baby
  11. Since I've Lost You
  12. Sing A Simple Song
  13. Smiling Faces Sometimes
  14. Some Enchanted Evening
  15. Someday At Christmas
  16. Somewhere
  17. Sweet Inspiration
  18. That's How Heartaches Are Made
  19. That's Life
  20. That's The Way Love Is
  21. The Christmas Song
  22. The First Time Ever I Saw Your Face
  23. The Further You Look, The Less You See
  24. The Girl's Alright With Me
  25. This Guy's In Love With You
  26. Time After Time
  27. Too Busy Thinking About My Baby
  28. Try It Baby
  29. Way Over There
  30. What A Difference A Day Makes
  31. What Love Has Joined Together
  32. White Christmas
  33. Who Can I Turn To (when Nobody Needs Me)
  34. Who You Gonna Run To
  35. Who's Lovin' You
  36. Why Can't You And Me Get Together
  37. Why Did She Have To Leave Me (why Did She Have To
  38. With These Hands
  39. You'll Lose A Precious Love
  40. You've Got To Earn It
  41. You've Really Got A Hold On Me
  42. Your Wonderful Love
  43. What's So Good About Goodbye?
  44. I Wonder Who She's Seeing Now
  45. Brown Eyed Girl
  46. Little Drummer Boy
  47. Give Love On Christmas Day
  48. Oh Holy Night
  49. Treat Her Like A Lady
  50. My Lady Soul
  51. If I Don't Love You This Way
  52. How Could He Hurt You
  53. Standing On The Top
  54. Take a Look Around
  55. Superstar (Remember How You Got Where You Are)
  56. I'm Here
  57. Barbara
  58. You Better Beware
  59. Soul To Soul
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más