Get paid

Tech N9ne

[Intro]
Tech N9ne in this bitch (Tech N9ne, Tech N9ne)
Bout to make em dance once again baby (once again baby)
But this time, I'ma talk about one of my friends baby
(yeah) yo it's been long overdue baby (that's right)
Long Overdue (how we do it)
But you asked for it
So now I gotta give it to you, (give it to you)
Get Paid

[Verse 1]
Let me tell you a little story about this nigga I know
From the M and the O
A chemical nigga who says I got criminal flows
I'ma set the record straight for a second
Everybody knows this nigga is hot-headed
And due for a mic checkin.
You drew first blood in '94
Trickin with my baby momma
You know the one you called a ho
I'ma let you know
That if you take it back to the past
When I was squeezing hella ass and playin hookie
You can ask my bro, He will let you know
Back then I shared my pussy.
You was using music as a form of pursuing
Pussy sneakin in her bed and beggin for a screwin
Who the fuck is you foolin?
I can still make her make you put yo muthafuckin mic down
Straight interrupt yo show
And serve yo ass in her nightgown
Right now
Fuck the rappin, we can fight now
Tight style, Sell for miles
Change the name Vell to Vall
Call him Dame or Gal
Cause the way he came was foul
Nigga that's bitch shit
Tech N9ne you dissed it
But they missed it
Told me that you sold 200,000 with pride
But you lied, I don't mean to hurt yo feelings inside
But you sold 5,000 Nationwide
You a clown man
You niggaz think I jokin, go check the SoundScan
All I wanna know is.

[Chorus]
Why this nigga steadily savin his flows for me?
(He wanna get paid)
And why this nigga basin his whole life on challenging me?
(He wanna get paid)
Fuckin with 56 Villain get you shot up
Midwest side will chase em down with a choppa
Motherfucker thinking Teccanina gonna chop up
Something wrong with his medullah oblongota.

[Verse 2]
Yo
This nigga struggling to be the better man
Why fuck around with a tech milla meter
When you know the nigga is a clever brand
Naw, I ain't never ever seen the niggaz video
Cause It never ran
And you got the audacity to say Tech N9ne ain't a veteran?
Nigga, I wrote my first rhyme in '85 right
'86, '87, '88, name me Tech N9ne right
'89, '90, I was rippin hella shows, don't you even try cat
'90 through '99 equals 15 years and I done rapped with some of the best
Motherfucker can you buy that?
We recognize you wanna be the best rapper in Kansas City
That's small time
That's why yo shit will never be in the hands of many
My shit is clean and packs a punch pal
And yeah you right, yo shit's a sloppy hurl and drunk style
This nigga is failin in the biz
Bets step behind this
Don't know where his mind is
That's why the Nina's bout to tell it like it is
Tech Tech N9ne is
Kansas City's Finest
All I wanna know is.

[Chorus]
Why this nigga steadily savin his flows for me?
(He wanna get paid)
And why this nigga basin his whole life on challenging me?
(He wanna get paid)
Fuckin with 56 Villain get you shot up
Midwest side will chase em down with a choppa
Motherfucker thinking Teccanina gonna chop up
Something wrong with his medullah oblongota.
Yo, the fact is we both ain't makin no real money
And I'm blastin a nigga which makes the situation real funny
I'm beginning to see real deals, real scrill and real honeys
And you don't wanna get with a nigga that's sick makes you a real dummy
He said I worship satan and he worship god that's why we can't work
Nigga that's a cop out, bout to make yo eyes pop out when I whip my cock out
And say I seen you comin out of Roc house
This is the third round knockout
When you die and all ya piss, cum, and feces drop out
Tellin motherfuckers we bit (Let's Get Fucked Up)
From yo just locally hit (Bounce, Bounce, Bounce, Bounce)
Knowin the shit that we spit (Make bitches wanna fuck)
And make niggaz get on they grit (And yo shit don't)
We officially bumped heads at the Lou Ou
Niggaz are through now
Who growled at the Holy Temple Bandits Crew style
Niggaz are too foul
Sole and Tech, and you can bet you'll never see em wet
You sound like Chuck Rock, with a little bit of DMX
Now I'ma end this by sayin Regime Life and 56 Vil
Said Tech rappin on his shit payin for him and his kids meals
I feel bad for the nigga, so I'ma let it out
A gift from me to you, Ex-Cousin, Retalliate and go get breaded out...

[Chorus]
Why this nigga steadily savin his flows for me?
(He wanna get paid)
And why this nigga basin his whole life on challenging me?
(He wanna get paid)
Fuckin with 56 Villain get you shot up
Midwest Side will chase him down with a choppa
Motherfucker thinking Teccanina gonna chop up
Something wrong with his medullah oblongota
Fuckin with 56 Villain get you shot up
Midwest side will chase him down with a choppa
Motherfucker thinking Teccanina gonna chop up
Something wrong with his medullah oblongota
[Outro]
NIGGA
A gift from me to you, this what you wanted, retalliate and go get yo bread
(blows kiss)

18 reproducciones
Ver más fotos
  1. Fragile (feat. Kendall Morgan, Kendrick Lamar & ¡Mayday!)
  2. Paint a Dark Picture (ft. Dirtball)
  3. Fuck Food (feat Lil Wayne & T-pain)
  4. Worldwide Choppers
  5. See Me (feat. B.o.B & Wiz Khalifa)
  6. Trapped In A Psycho's Body
  7. Fuck'em girl
  8. P.R.2k1
  9. Here Comes Tecca Nina
  10. Gunz Will Bust
  11. Worst Enemy
  12. Yada, Yada, Yada
  13. I'm A Playa
  14. Real Killer
  15. God Complex
  16. Bianca's & Beatrice's
  17. Constantly Dirty
  18. Cursed
  19. Einstein
  20. Here I Come
  21. Imma Tell
  22. It's Alive
  23. Psycho Bitch
  24. She Devil
  25. Sinister Tech
  26. Slacker
  27. Stamina
  28. Suicide Letters
  29. T9X
  30. The Industry Is Punks
  31. This Life
  32. This Ring
  33. Tormented
  34. Twisted
  35. Who You Came To See
  36. Absolute Power
  37. Going Bad
  38. Questions
  39. Be Warned
  40. Breathe
  41. Cloudy Eyed Stroll
  42. Devil Boy
  43. Flipside
  44. FTI
  45. Get Blowed
  46. Clueless
  47. He Wanna Be Paid
  48. I Didn't Lie
  49. Keep On Keepin On
  50. Monster
  51. My Own Hell
  52. Niggas
  53. Planet Rock 2K (Original Version)
  54. Runaway
  55. S.H.E. (Super Human Erotica)
  56. Save yourself
  57. Soldiers at War
  58. Strange
  59. The Grinch
  60. The Worst
  61. Trauma
  62. Victory
  63. Walk These Shoes
  64. Access Denied
  65. Be Jealous
  66. Beef
  67. Broken Chains
  68. Cotton Soldier
  69. I'll Pass
  70. Jellysickle
  71. Kansas City King
  72. Millieum Mitch
  73. Mitchell Bade (featuring Bakarii)
  74. Mizery
  75. My Wife My Bitch My Girl
  76. Now It's On (featuring 57th. St. Rogue Dog Vilans)
  77. Regime Mobstaz
  78. Relish
  79. Serial Killas
  80. Sleeping Beauty
  81. Slither
  82. The Virus
  83. Thugs Get Lonely Too
  84. Voicez With Judge D
  85. Bout Ta' Bubble
  86. Come Gangsta
  87. No Can Do
  88. Riotmaker
  89. Running Out Of Time "Root"
  90. The Beast
  91. The Melancholy Maze / My World Intro / My World
  92. This Is Me / Goodbye
  93. Welcome To The Midwest
  94. Flash / Your Decent
  95. It's What You Thinkin'
  96. The Rain / Welcome Back / Party Hard
  97. Caribou Lou
  98. Little pills
  99. Groupie
  100. Hydro
  101. Freaky lil' things
  102. Thugged out
  103. S.I.M.O.N says
  104. In my head
  1. Midwest choppers
  2. Red necro
  3. Snake ya
  4. Celcius
  5. Earthquake
  6. Get paid
  7. Shocked
  8. 187 On a Hook
  9. Turn
  10. Night and day
  11. I gotta know
  12. F T I 2 (Fuck the Industry 2)
  13. Gangsta shap
  14. That owl
  15. Thug pit
  16. Message to the black man
  17. Kill 'em Off
  18. S.O.S (Sex Out South)
  19. Girl Crazy (Crazy love)
  20. I can feel it
  21. City 2 city
  22. Burry' em all
  23. P.A.S.E.O (The Poem Aaron Saw Extra Ordinary)
  24. 2 piece (Ft. Big Brizz Kaliko, Big Scoob & Joe Vertigo)
  25. You don't want it (Ft. Mr. Reece, Prozak, Big Krizz Kaliko)
  26. That box (Ft. Kutt Calhoun, Big Krizz Kaliko, Snug Brim, Greed, Skatterman)
  27. Fan or foe (Ft. Big Krizz Kaliko, T-Nutty)
  28. Freaky
  29. Yeah ya can (Ft. Big Krizz Kaliko & Shadow)
  30. Smoke sumting (Ft. Big Krizz Kaliko)
  31. One Good Time
  32. Blackboy (Ft. Brother J, Ice Cube & Big Krizz Kaliko)
  33. Everybody move
  34. Drill Team
  35. Hope For a Higher Power
  36. Big Scoob
  37. I Love You But Fuck You
  38. Poisonous (Ft. Liz Suwandi)
  39. Like yeah
  40. Pillow talkin' (Ft. Scarface)
  41. The Waitress
  42. Why You Ain't Call Me
  43. Run away
  44. Holier than thou (Ft. Big Krizz Kaliko & Strange Lane Choir)
  45. Happy Ending
  46. Last Words
  47. Crybaby
  48. Get the fuck outta here (Ft. The Popper & Paul Wall)
  49. Wheaties (Ft. Shawnna & Big Krizz Kaliko)
  50. Can't shake it
  51. I am everything (Ft. H.E.D & Kottonmouth Kingz)
  52. What we are
  53. Dark places
  54. Psycho bitch II (Ft. Liquid Assassin)
  55. Seven Words (Ft. Skatterman & Big Krizz Kaliko)
  56. Shit is real
  57. N A whitemanzeyez
  58. Midwest choppers 2 (Ft. K-Dean & Krayzie Bone)
  59. Red nose
  60. Nothin' (Ft. Big Scoob & Messy Marv)
  61. Sickology 101 (Ft. Crooked I & Chino XL)
  62. Big Scoob (ft. Big Scoob)
  63. Killin' it
  64. Misery (Ft. The Journalist & Yukmouth)
  65. Let's ride
  66. Madhouse
  67. Dysfunctional (Ft. Big Scoob & Big Krizz Kaliko)
  68. Blown Away
  69. My world
  70. Why?
  71. Rock 'n' rollin
  72. Rock 'n' rollin'
  73. The sexorcist
  74. Enjoy
  75. Big bad wolf
  76. Far away
  77. Problems
  78. Party and bullshit (Ft. Big Ben & Shadow)
  79. Sorry 'n' shit (Ft. 57th Street Rogue Dog Villians)
  80. Ghetto love (Ft. Big Krizz Kaliko & Kutt Calhoun)
  81. In The Air (ft. Craig Smith & Nesto)
  82. We kixin' it (Ft. Ron Ron & The Popper)
  83. Areola (Ft. 816 Boys)
  84. F.u.n (fuck U Niggas)
  85. Killer
  86. Let's Go (ft. Kutt Calhoun & Mistah F.a.b)
  87. Like I died
  88. Leave me Alone
  89. The Martini
  90. Pinocchiho
  91. In The Trunk
  92. Hunterish
  93. Demons
  94. Blackened the sun
  95. B. Boy
  96. Strange Music Box
  97. Low
  98. Killing You
  99. It Was An Accident
  100. Horns
  101. Shadows on the road
  102. Show Me a God
  103. K.O.D
  104. Check Yo Temperature (ft. Sundae & T-nutty)
  1. Creepin' (Ft. BG Bulletwound & Paul Mussan)
  2. Too Much (ft. Kutt Calhoun)
  3. Let Me In (feat. Cash Image, D-Locc Da Chop)
  4. The Pick Up (Skit)
  5. The Warning (Skit)
  6. Beat You Up
  7. Poh me anutha (Ft. Kutt Calhoun & Potluck)
  8. Last Sad Song
  9. Stress Relief
  10. Pain killer (Ft. Big Krizz Kaliko)
  11. Don't Worry Momma It's Just Bleedin'
  12. O.G (Ollie Gates)
  13. Double o n9na
  14. Only time will tell
  15. Harvey Dent
  16. Jumpin' Jax
  17. Keep It One Hunit
  18. Afterparty
  19. Too Many Girls
  20. Pu Wah Wah
  21. KC Tea
  22. Oh You Didn't Know
  23. Far Out
  24. Loud
  25. Need More Angels
  26. Alucard
  27. Asshole (Ft. Big Scoob & Big Krizz Kaliko)
  28. Seepage (feat. Tonesha Sanders)
  29. Bite Me (feat. Tonesha Sanders & Jessica Slankard)
  30. Trippin' Comin' (feat. Krizz Kaliko)
  31. Twerk
  32. Miss Gottalottavit
  33. Table And Chest Stress
  34. Ego trippin' (Feat. Big Krizz Kaliko)
  35. Sex To The Beat (ft. Bizzy, Kutt Calhoun & Big Krizz Kaliko)
  36. Losing My Mind
  37. Hard Liquor
  38. Bad Season
  39. What's Yo Psycho?
  40. Down For The Block
  41. F.A.N.S
  42. Livin' Like I'm Dyin'
  43. All Day, All Night
  44. Lick Your Teeth
  45. He's a Mental Giant
  46. Mama Nem
  47. Am I a Psycho?
  48. So Lonely
  49. Delusional
  50. This Is Hip Hop
  51. Beautiful Music
  52. Gods (feat. Big Krizz Kaliko)
  53. Who do I Catch
  54. Sad Circus (feat. Brotha Lynch Hung)
  55. Overwhelming (feat. Jay da 3rd)
  56. Unfair (feat. Krizz Kaliko)
  57. Retrogression (feat. Mayday)
  58. The Noose (feat. Mayday)
  59. Slave (feat. Big Krizz Kaliko)
  60. Ugly Duckling
  61. Blur
  62. Awkward
  63. Talkin' Shit (& Dalima)
  64. E.b.a.h
  65. Rock Yo Head (feat. 816 Boyz)
  66. Earregular
  67. Don't Tweet This
  68. Edge Of Destruction
  69. Hunger (feat. Bishop & Brotha Lynch Hung)
  70. Fire In Ac
  71. Should I killer
  72. Paint On Your Pillowcase (feat. Aqualeo)
  73. Heavy
  74. Alone (feat. Eric Boone & Big Krizz Kaliko)
  75. Uralya
  76. Game Over
  77. Rock-a-bye (feat. Ben-g Da Prince Of Soul)
  78. Thizzles (feat. Danny Brown)
  79. Drowning (feat. Liz Suwandi)
  80. Colorado (feat. B.o.B., Ces Cru, Krizz Kaliko, ¡Mayday!, Rittz & Stevie Stone)
  81. So Dope (They Wanna) (feat. Snow tha Product, Twisted Insane & Wrekonize)
  82. Dwamn
  83. Priorities (feat. Angel Davenport & Game)
  84. B.I.T.C.H.
  85. Feels Like Heaven (feat. Krizz Kaliko & Oobergeek)
  86. Somebody Else (feat. Krizz Kaliko)
  87. Party The Pain Away (feat. Liz Suwandi)
  88. Strange 2013 (feat. The Doors)
  89. R.I.P. Ray (Skit)
  90. Believe
  91. News With Mark Alford 3 (Skit)
  92. Meant To Happen (feat. Scoop DeVille)
  93. That's My Kid (feat. Big K.R.I.T., Cee Lo Green & Kutt Calhoun)
  94. My Haiku-Burn The World (feat. Krizz Kaliko)
  95. News With Mark Alford 2 (Skit)
  96. I'm Not a Saint
  97. Fortune Force Field
  98. News With Mark Alford 1 (Skit)
  99. Straight Out The Gate
  100. With The BS
  101. Love 2 Dislike Me
  102. Quick Flick
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más