Letras de canciones - Letras.com

Get paid

Tech N9ne

[Intro]
Tech N9ne in this bitch (Tech N9ne, Tech N9ne)
Bout to make em dance once again baby (once again baby)
But this time, I'ma talk about one of my friends baby
(yeah) yo it's been long overdue baby (that's right)
Long Overdue (how we do it)
But you asked for it
So now I gotta give it to you, (give it to you)
Get Paid

[Verse 1]
Let me tell you a little story about this nigga I know
From the M and the O
A chemical nigga who says I got criminal flows
I'ma set the record straight for a second
Everybody knows this nigga is hot-headed
And due for a mic checkin.
You drew first blood in '94
Trickin with my baby momma
You know the one you called a ho
I'ma let you know
That if you take it back to the past
When I was squeezing hella ass and playin hookie
You can ask my bro, He will let you know
Back then I shared my pussy.
You was using music as a form of pursuing
Pussy sneakin in her bed and beggin for a screwin
Who the fuck is you foolin?
I can still make her make you put yo muthafuckin mic down
Straight interrupt yo show
And serve yo ass in her nightgown
Right now
Fuck the rappin, we can fight now
Tight style, Sell for miles
Change the name Vell to Vall
Call him Dame or Gal
Cause the way he came was foul
Nigga that's bitch shit
Tech N9ne you dissed it
But they missed it
Told me that you sold 200,000 with pride
But you lied, I don't mean to hurt yo feelings inside
But you sold 5,000 Nationwide
You a clown man
You niggaz think I jokin, go check the SoundScan
All I wanna know is.

[Chorus]
Why this nigga steadily savin his flows for me?
(He wanna get paid)
And why this nigga basin his whole life on challenging me?
(He wanna get paid)
Fuckin with 56 Villain get you shot up
Midwest side will chase em down with a choppa
Motherfucker thinking Teccanina gonna chop up
Something wrong with his medullah oblongota.

[Verse 2]
Yo
This nigga struggling to be the better man
Why fuck around with a tech milla meter
When you know the nigga is a clever brand
Naw, I ain't never ever seen the niggaz video
Cause It never ran
And you got the audacity to say Tech N9ne ain't a veteran?
Nigga, I wrote my first rhyme in '85 right
'86, '87, '88, name me Tech N9ne right
'89, '90, I was rippin hella shows, don't you even try cat
'90 through '99 equals 15 years and I done rapped with some of the best
Motherfucker can you buy that?
We recognize you wanna be the best rapper in Kansas City
That's small time
That's why yo shit will never be in the hands of many
My shit is clean and packs a punch pal
And yeah you right, yo shit's a sloppy hurl and drunk style
This nigga is failin in the biz
Bets step behind this
Don't know where his mind is
That's why the Nina's bout to tell it like it is
Tech Tech N9ne is
Kansas City's Finest
All I wanna know is.

[Chorus]
Why this nigga steadily savin his flows for me?
(He wanna get paid)
And why this nigga basin his whole life on challenging me?
(He wanna get paid)
Fuckin with 56 Villain get you shot up
Midwest side will chase em down with a choppa
Motherfucker thinking Teccanina gonna chop up
Something wrong with his medullah oblongota.
Yo, the fact is we both ain't makin no real money
And I'm blastin a nigga which makes the situation real funny
I'm beginning to see real deals, real scrill and real honeys
And you don't wanna get with a nigga that's sick makes you a real dummy
He said I worship satan and he worship god that's why we can't work
Nigga that's a cop out, bout to make yo eyes pop out when I whip my cock out
And say I seen you comin out of Roc house
This is the third round knockout
When you die and all ya piss, cum, and feces drop out
Tellin motherfuckers we bit (Let's Get Fucked Up)
From yo just locally hit (Bounce, Bounce, Bounce, Bounce)
Knowin the shit that we spit (Make bitches wanna fuck)
And make niggaz get on they grit (And yo shit don't)
We officially bumped heads at the Lou Ou
Niggaz are through now
Who growled at the Holy Temple Bandits Crew style
Niggaz are too foul
Sole and Tech, and you can bet you'll never see em wet
You sound like Chuck Rock, with a little bit of DMX
Now I'ma end this by sayin Regime Life and 56 Vil
Said Tech rappin on his shit payin for him and his kids meals
I feel bad for the nigga, so I'ma let it out
A gift from me to you, Ex-Cousin, Retalliate and go get breaded out...

[Chorus]
Why this nigga steadily savin his flows for me?
(He wanna get paid)
And why this nigga basin his whole life on challenging me?
(He wanna get paid)
Fuckin with 56 Villain get you shot up
Midwest Side will chase him down with a choppa
Motherfucker thinking Teccanina gonna chop up
Something wrong with his medullah oblongota
Fuckin with 56 Villain get you shot up
Midwest side will chase him down with a choppa
Motherfucker thinking Teccanina gonna chop up
Something wrong with his medullah oblongota
[Outro]
NIGGA
A gift from me to you, this what you wanted, retalliate and go get yo bread
(blows kiss)

18 reproducciones
Ver más fotos
  1. Worldwide Choppers
  2. Am I a Psycho?
  3. Straight Out The Gate
  4. P.R.2k1
  5. Here Comes Tecca Nina
  6. Gunz Will Bust
  7. Trapped In A Psycho's Body
  8. Worst Enemy
  9. Yada, Yada, Yada
  10. I'm A Playa
  11. Real Killer
  12. God Complex
  13. Bianca's & Beatrice's
  14. Constantly Dirty
  15. Cursed
  16. Einstein
  17. Here I Come
  18. Imma Tell
  19. It's Alive
  20. Psycho Bitch
  21. She Devil
  22. Sinister Tech
  23. Slacker
  24. Stamina
  25. Suicide Letters
  26. T9X
  27. The Industry Is Punks
  28. This Life
  29. This Ring
  30. Tormented
  31. Twisted
  32. Who You Came To See
  33. Absolute Power
  34. Going Bad
  35. Questions
  36. Be Warned
  37. Breathe
  38. Cloudy Eyed Stroll
  39. Devil Boy
  40. Flipside
  41. FTI
  42. Get Blowed
  43. Clueless
  44. He Wanna Be Paid
  45. I Didn't Lie
  46. Keep On Keepin On
  47. Monster
  48. My Own Hell
  49. Niggas
  50. Planet Rock 2K (Original Version)
  51. Runaway
  52. S.H.E. (Super Human Erotica)
  53. Save yourself
  54. Soldiers at War
  55. Strange
  56. The Grinch
  57. The Worst
  58. Trauma
  59. Victory
  60. Walk These Shoes
  61. Access Denied
  62. Be Jealous
  63. Beef
  64. Broken Chains
  65. Cotton Soldier
  66. I'll Pass
  67. Jellysickle
  68. Kansas City King
  69. Millieum Mitch
  70. Mitchell Bade (featuring Bakarii)
  71. Mizery
  72. My Wife My Bitch My Girl
  73. Now It's On (featuring 57th. St. Rogue Dog Vilans)
  74. Regime Mobstaz
  75. Relish
  76. Serial Killas
  77. Sleeping Beauty
  78. Slither
  79. The Virus
  80. Thugs Get Lonely Too
  81. Voicez With Judge D
  82. Bout Ta' Bubble
  83. Come Gangsta
  84. No Can Do
  85. Riotmaker
  86. Running Out Of Time "Root"
  87. The Beast
  88. The Melancholy Maze / My World Intro / My World
  89. This Is Me / Goodbye
  90. Welcome To The Midwest
  91. Flash / Your Decent
  92. It's What You Thinkin'
  93. The Rain / Welcome Back / Party Hard
  94. Caribou Lou
  95. Little pills
  96. Groupie
  97. Hydro
  98. Freaky lil' things
  99. Thugged out
  100. S.I.M.O.N says
  101. Fuck'em girl
  102. In my head
  103. Midwest choppers
  104. Red necro
  1. Snake ya
  2. Celcius
  3. Earthquake
  4. Get paid
  5. Shocked
  6. 187 On a Hook
  7. Turn
  8. Night and day
  9. I gotta know
  10. F T I 2 (Fuck the Industry 2)
  11. Gangsta shap
  12. That owl
  13. Thug pit
  14. Message to the black man
  15. Kill 'em Off
  16. S.O.S (Sex Out South)
  17. Girl Crazy (Crazy love)
  18. I can feel it
  19. City 2 city
  20. Burry' em all
  21. P.A.S.E.O (The Poem Aaron Saw Extra Ordinary)
  22. 2 piece (Ft. Big Brizz Kaliko, Big Scoob & Joe Vertigo)
  23. You don't want it (Ft. Mr. Reece, Prozak, Big Krizz Kaliko)
  24. That box (Ft. Kutt Calhoun, Big Krizz Kaliko, Snug Brim, Greed, Skatterman)
  25. Fan or foe (Ft. Big Krizz Kaliko, T-Nutty)
  26. Freaky
  27. Yeah ya can (Ft. Big Krizz Kaliko & Shadow)
  28. Smoke sumting (Ft. Big Krizz Kaliko)
  29. One Good Time
  30. Blackboy (Ft. Brother J, Ice Cube & Big Krizz Kaliko)
  31. Everybody move
  32. Drill Team
  33. Hope For a Higher Power
  34. Big Scoob
  35. I Love You But Fuck You
  36. Paint a Dark Picture (ft. Dirtball)
  37. Poisonous (Ft. Liz Suwandi)
  38. Like yeah
  39. Pillow talkin' (Ft. Scarface)
  40. The Waitress
  41. Why You Ain't Call Me
  42. Run away
  43. Holier than thou (Ft. Big Krizz Kaliko & Strange Lane Choir)
  44. Happy Ending
  45. Last Words
  46. Crybaby
  47. Get the fuck outta here (Ft. The Popper & Paul Wall)
  48. Wheaties (Ft. Shawnna & Big Krizz Kaliko)
  49. Can't shake it
  50. I am everything (Ft. H.E.D & Kottonmouth Kingz)
  51. What we are
  52. Dark places
  53. Psycho bitch II (Ft. Liquid Assassin)
  54. Seven Words (Ft. Skatterman & Big Krizz Kaliko)
  55. Shit is real
  56. N A whitemanzeyez
  57. Midwest choppers 2 (Ft. K-Dean & Krayzie Bone)
  58. Red nose
  59. Nothin' (Ft. Big Scoob & Messy Marv)
  60. Sickology 101 (Ft. Crooked I & Chino XL)
  61. Big Scoob (ft. Big Scoob)
  62. Killin' it
  63. Misery (Ft. The Journalist & Yukmouth)
  64. Let's ride
  65. Madhouse
  66. Dysfunctional (Ft. Big Scoob & Big Krizz Kaliko)
  67. Blown Away
  68. My world
  69. Why?
  70. Rock 'n' rollin
  71. Rock 'n' rollin'
  72. The sexorcist
  73. Enjoy
  74. Big bad wolf
  75. Far away
  76. Problems
  77. Party and bullshit (Ft. Big Ben & Shadow)
  78. Sorry 'n' shit (Ft. 57th Street Rogue Dog Villians)
  79. Ghetto love (Ft. Big Krizz Kaliko & Kutt Calhoun)
  80. In The Air (ft. Craig Smith & Nesto)
  81. We kixin' it (Ft. Ron Ron & The Popper)
  82. Areola (Ft. 816 Boys)
  83. F.u.n (fuck U Niggas)
  84. Killer
  85. Let's Go (ft. Kutt Calhoun & Mistah F.a.b)
  86. Like I died
  87. Leave me Alone
  88. The Martini
  89. Pinocchiho
  90. In The Trunk
  91. Hunterish
  92. Demons
  93. Blackened the sun
  94. B. Boy
  95. Strange Music Box
  96. Low
  97. Killing You
  98. It Was An Accident
  99. Horns
  100. Shadows on the road
  101. Show Me a God
  102. K.O.D
  103. Check Yo Temperature (ft. Sundae & T-nutty)
  104. Creepin' (Ft. BG Bulletwound & Paul Mussan)
  1. Too Much (ft. Kutt Calhoun)
  2. Let Me In (feat. Cash Image, D-Locc Da Chop)
  3. The Pick Up (Skit)
  4. The Warning (Skit)
  5. Beat You Up
  6. Poh me anutha (Ft. Kutt Calhoun & Potluck)
  7. Last Sad Song
  8. Stress Relief
  9. Pain killer (Ft. Big Krizz Kaliko)
  10. Don't Worry Momma It's Just Bleedin'
  11. O.G (Ollie Gates)
  12. Double o n9na
  13. Only time will tell
  14. Harvey Dent
  15. Jumpin' Jax
  16. Keep It One Hunit
  17. Afterparty
  18. Too Many Girls
  19. Pu Wah Wah
  20. KC Tea
  21. Oh You Didn't Know
  22. Far Out
  23. Loud
  24. Need More Angels
  25. Alucard
  26. Asshole (Ft. Big Scoob & Big Krizz Kaliko)
  27. Seepage (feat. Tonesha Sanders)
  28. Bite Me (feat. Tonesha Sanders & Jessica Slankard)
  29. Trippin' Comin' (feat. Krizz Kaliko)
  30. Twerk
  31. Miss Gottalottavit
  32. Table And Chest Stress
  33. Ego trippin' (Feat. Big Krizz Kaliko)
  34. Sex To The Beat (ft. Bizzy, Kutt Calhoun & Big Krizz Kaliko)
  35. Losing My Mind
  36. Hard Liquor
  37. Bad Season
  38. What's Yo Psycho?
  39. Down For The Block
  40. F.A.N.S
  41. Livin' Like I'm Dyin'
  42. All Day, All Night
  43. Lick Your Teeth
  44. He's a Mental Giant
  45. Mama Nem
  46. Fuck Food (feat Lil Wayne & T-pain)
  47. So Lonely
  48. Delusional
  49. This Is Hip Hop
  50. Beautiful Music
  51. Gods (feat. Big Krizz Kaliko)
  52. Who do I Catch
  53. Sad Circus (feat. Brotha Lynch Hung)
  54. Overwhelming (feat. Jay da 3rd)
  55. Unfair (feat. Krizz Kaliko)
  56. Retrogression (feat. Mayday)
  57. The Noose (feat. Mayday)
  58. Slave (feat. Big Krizz Kaliko)
  59. Ugly Duckling
  60. Blur
  61. Awkward
  62. Talkin' Shit (& Dalima)
  63. E.b.a.h
  64. Rock Yo Head (feat. 816 Boyz)
  65. Earregular
  66. Don't Tweet This
  67. Edge Of Destruction
  68. Hunger (feat. Bishop & Brotha Lynch Hung)
  69. Fire In Ac
  70. Should I killer
  71. Paint On Your Pillowcase (feat. Aqualeo)
  72. Heavy
  73. Alone (feat. Eric Boone & Big Krizz Kaliko)
  74. Uralya
  75. Game Over
  76. Somebody Else (feat. Krizz Kaliko)
  77. Rock-a-bye (feat. Ben-g Da Prince Of Soul)
  78. Thizzles (feat. Danny Brown)
  79. Drowning (feat. Liz Suwandi)
  80. Colorado (feat. B.o.B., Ces Cru, Krizz Kaliko, ¡Mayday!, Rittz & Stevie Stone)
  81. My Haiku-Burn The World (feat. Krizz Kaliko)
  82. See Me (feat. B.o.B & Wiz Khalifa)
  83. So Dope (They Wanna) (feat. Snow tha Product, Twisted Insane & Wrekonize)
  84. Dwamn
  85. Priorities (feat. Angel Davenport & Game)
  86. Fragile (feat. Kendall Morgan, Kendrick Lamar & ¡Mayday!)
  87. I'm Not a Saint
  88. Fortune Force Field
  89. B.I.T.C.H.
  90. Love 2 Dislike Me
  91. Feels Like Heaven (feat. Krizz Kaliko & Oobergeek)
  92. Party The Pain Away (feat. Liz Suwandi)
  93. Strange 2013 (feat. The Doors)
  94. R.I.P. Ray (Skit)
  95. Believe
  96. News With Mark Alford 3 (Skit)
  97. Meant To Happen (feat. Scoop DeVille)
  98. That's My Kid (feat. Big K.R.I.T., Cee Lo Green & Kutt Calhoun)
  99. News With Mark Alford 2 (Skit)
  100. News With Mark Alford 1 (Skit)
  101. With The BS
  102. Quick Flick
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más